F1 Vijesti
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Baš to...
Max nikako ne može biti 2...jer po tom kriteriju bi išlo Hamilton, Vettel, Max...
Isto tako Bottas ne bi trebao biti u Top 10, a Alonso bi trebao ići niže...isto tako Leclerc ispred Ricciarda, Hulkenberg ispred Kimija, Ocona u Top 5.
Max nikako ne može biti 2...jer po tom kriteriju bi išlo Hamilton, Vettel, Max...
Isto tako Bottas ne bi trebao biti u Top 10, a Alonso bi trebao ići niže...isto tako Leclerc ispred Ricciarda, Hulkenberg ispred Kimija, Ocona u Top 5.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Sad sam vidio da sam zaboravio napisati da bih Maxa stavio na četvrto mjesto.Har Kl je napisao/la: 05.12.2018., 20:24 Nisam nikakav šef, ali sam bio jako blizu sa svojim poretkom.
Ja bih promijenio CL na 5, a Hulk na 7. mjesto.
Pereza bih stavio još na 10. mjesto umjesto Ocona.
Šefovi imaju pravo na svoje mišljenje, kao i svi ostali.
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1324
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Slažem se u potpunosti s gornjim komentarima kako Max ne može nikako biti drugi. Max može biti samo 1.



-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 4 mj
Ima njih puno tu ispred MAX-a. Prvi dio sezone ga gura sigurno izvan top 5, a i blizu ruba top 10, to se ne može oprostiti jednom vozaču koji je u top momčadi, i ovo je već 4. sezona. Ispred njega su svakako Lecrec i Ric.
Isto tako, Alonsu tu nije mjesto, je vozačina, ali njegovi ispadi i javne kritike momčadi ga smještaju na rub top 10.
Isto tako, Alonsu tu nije mjesto, je vozačina, ali njegovi ispadi i javne kritike momčadi ga smještaju na rub top 10.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Car je gologuz!
https://www.motorsport.com/f1/news/lecl ... o/4309428/
https://www.motorsport.com/f1/news/lecl ... o/4309428/
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9723
- S nama već: 9 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
To je nemoguce.. Nis koristi od toga.. Halo samo sprijecava vozaca da izadje iz bolida i dodje 2 minute prije na kavicu u garazu...Har Kl je napisao/la: 06.12.2018., 10:44 Car je gologuz!
https://www.motorsport.com/f1/news/lecl ... o/4309428/
Fino Alla Fine
- Lux14
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 8 mj
- Navija za: Alonso
Peak na 58 kN. "Srećom" ga ne bi udarila guma ali bi bilo kontakta između vizira i endplatea prednjeg krila. Bolje je da se spriječilo nego da smo vidjeli posljedice. Dobro je što je tu, a i svi smo se već naviknuli na njega. Neka malo kognitivne disonance za pljuvačeHar Kl je napisao/la: 06.12.2018., 10:44 Car je gologuz!
https://www.motorsport.com/f1/news/lecl ... o/4309428/

You should never underestimate the predictability of stupidity
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Kao što sam (i još neki) odmah i govorio.
Guma ga ne bi lupila, a ivica kokpita je odradila dizanje Alonsovog bolida.
Zanimljivo je da kako govore da ga guma ne bi zakačila (što sam i ja zaključio na osnovu onih snimaka zavaljen u stolicu ispred svog računara), a eventualni kontakt endplatea prednjeg krila (tj. težinu istog) je vrlo teško predvidjeti.
Kao što sam rekao i tada, i dan danas tvrdim. Halo mu nije spasio život.
Ali, neka ga, možda nekad stvarno guma poleti u nečiju glavu.
Već smo se navikli na go.no.
Čitav članak i izvještaj mi ide malo i u smislu veličanja haloa (ako se ikome slučajno još vrzma ideja o ukidanju istog).
A ja sam FIA-u i njene izvještaje prestao shvatati ozbiljno još onda kad su dali izvještaj sa prikazom telemetrije Hamiltonovog bolida u Bakuu i gdje su naveli da nije bilo brake testa, a internetom mjesec dana kružio snimak (dok ga nisu uklonili) u kojem se jasno vidjelo crveno štop svjetlo na njegovom bolidu i kočenje na grafičkom prikazu na ekranu, na prilazu apexu zavoja (što je i normalno), ali se nastavilo kroz apex (što baš i nije normalno), prekinulo na djelić sekunde, a zatim tik nakon apexa zavoja, pri čitavih 51 km/h, ponovo upalilo (i štop svjetlo i kočenje na grafiku), što definitivno nije normalno.
Kao u BH političara - Vjerujte nama, a ne svojim očima.
I upravo je uklanjanje snimka, ono što ih je ukopalo najviše.
Guma ga ne bi lupila, a ivica kokpita je odradila dizanje Alonsovog bolida.
Zanimljivo je da kako govore da ga guma ne bi zakačila (što sam i ja zaključio na osnovu onih snimaka zavaljen u stolicu ispred svog računara), a eventualni kontakt endplatea prednjeg krila (tj. težinu istog) je vrlo teško predvidjeti.
Kao što sam rekao i tada, i dan danas tvrdim. Halo mu nije spasio život.
Ali, neka ga, možda nekad stvarno guma poleti u nečiju glavu.
Već smo se navikli na go.no.

Čitav članak i izvještaj mi ide malo i u smislu veličanja haloa (ako se ikome slučajno još vrzma ideja o ukidanju istog).
A ja sam FIA-u i njene izvještaje prestao shvatati ozbiljno još onda kad su dali izvještaj sa prikazom telemetrije Hamiltonovog bolida u Bakuu i gdje su naveli da nije bilo brake testa, a internetom mjesec dana kružio snimak (dok ga nisu uklonili) u kojem se jasno vidjelo crveno štop svjetlo na njegovom bolidu i kočenje na grafičkom prikazu na ekranu, na prilazu apexu zavoja (što je i normalno), ali se nastavilo kroz apex (što baš i nije normalno), prekinulo na djelić sekunde, a zatim tik nakon apexa zavoja, pri čitavih 51 km/h, ponovo upalilo (i štop svjetlo i kočenje na grafiku), što definitivno nije normalno.

Kao u BH političara - Vjerujte nama, a ne svojim očima.

I upravo je uklanjanje snimka, ono što ih je ukopalo najviše.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
Upravo su potvrdili ono što smo i govorili (mi koji smo rekli da mu nije Halo spasio život). Guma ništa, a ovo krilo, oni kaže vjeruju da bi bilo kontakta. Meni opet nedovoljno ni da u to povjerujem. Drugačije bi bilo odbijanje bolida da nije bilo Halo-a, ali bi se svejedno odbio od strane kokpita, kao što tragovi jasno pokazuju. Ali kako bi se odbio da nije bilo Halo-a, za mene nije dovoljno da samo analiziraju video snimke, i da kažu da vjeruju da bi bilo kontakta sa dijelom prednjeg krila. Treba to puno detaljnije odraditi. Bilo bi skupo tražiti da u stvarnosti sudaraju bolide sa i bez Halo-a, ali mogli bi uraditi neku kompjutersku simulaciju, gdje bi unijeli poznatu brzinu bolida i silinu udarca, sa Halo-om i bez.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9723
- S nama već: 9 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
I jednom kad dodje do situacije da spasi nekome zivot, opet ce se nac netko kome ce to smetat.. Ne razumijem cemu toliko preispitivanja oko jefnog dijela koji jednostavno donosi vise koristi nego stete..
Fino Alla Fine
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 10 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Ja sam mislio da se ocjenjuje vožnja a ne ispadi, kritike, frizura, maniri za stolom i poznavanje esperantarenato2107 je napisao/la: 06.12.2018., 09:48 Ima njih puno tu ispred MAX-a. Prvi dio sezone ga gura sigurno izvan top 5, a i blizu ruba top 10, to se ne može oprostiti jednom vozaču koji je u top momčadi, i ovo je već 4. sezona. Ispred njega su svakako Lecrec i Ric.
Isto tako, Alonsu tu nije mjesto, je vozačina, ali njegovi ispadi i javne kritike momčadi ga smještaju na rub top 10.

"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
-
stefan BELLOF
- Karting
- Postovi: 188
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
@Frantic
Bila nas je nekolicina koji smo tvrdili da nebi bilo udara gume u glavu,sada smo dobili i potvrdu. Jbg radije virujem svojim ocima nego markentingu. Kako god bilo,analiza je napravljena,izvjestaj napisan iskljucivo kao i marketing HALO-u.
Nesporno je da ce nekad nekome i spasit zivot,ali sta kada se dogodi situacija kao sa Hulkom? Hulk je osta zarobljen i nije moga vani,sta da je bolid planija u cjelosti?
Jasno je da je vise opasnih situacija kada djelovi lete prema glavi,ali iz prevrnutog bolida nema vani.
Mislim da bi vecina odabrala kolo u glavu umisto vatre.
Pitajmo Laudu,on je jedini kompetentan dat odgovor
Bila nas je nekolicina koji smo tvrdili da nebi bilo udara gume u glavu,sada smo dobili i potvrdu. Jbg radije virujem svojim ocima nego markentingu. Kako god bilo,analiza je napravljena,izvjestaj napisan iskljucivo kao i marketing HALO-u.
Nesporno je da ce nekad nekome i spasit zivot,ali sta kada se dogodi situacija kao sa Hulkom? Hulk je osta zarobljen i nije moga vani,sta da je bolid planija u cjelosti?
Jasno je da je vise opasnih situacija kada djelovi lete prema glavi,ali iz prevrnutog bolida nema vani.
Mislim da bi vecina odabrala kolo u glavu umisto vatre.
Pitajmo Laudu,on je jedini kompetentan dat odgovor
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
izgasit će vatru u par sekundi.stefan BELLOF je napisao/la: 07.12.2018., 07:14 Nesporno je da ce nekad nekome i spasit zivot,ali sta kada se dogodi situacija kao sa Hulkom? Hulk je osta zarobljen i nije moga vani,sta da je bolid planija u cjelosti?

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 4 mj
Situacije kao s laudom u današnje vrijeme teško se mogu dogoditi, da čovjek gori i nema ga tko ugasiti. Kad su današnji bolidi zadnji put pošteno gorili, a da ne računamo par iskrica iz zadnjeg kraja kojeg prvi mlaz praha ugasi.
@fi zg
Po meni se ocjenjuje sve, nije vožnja sve. Jasan primjer toga su Alonso i Verstapen. Alonso koji je top klasa ali nitko ne želi njegovu narav, i Verstapen koji napravi sranje gdje stigne, razbije se u prvih 6 utrka i tu je na kredit RedBullu, s jedne strane im je dobar marketing ali rado bi oni njega zamijenili za jednog iskusnog i smirenog Hamiltona. Koliko god oni njega branili u javnosti dobije on po prstima, primjer tog je vjerojatno Monaco, kad je sve prosuo bez veze na stazi na kojoj su mogli imati 1-2, na stazi gdje je momčadski kolega pobijedio bez MGU-K
@fi zg
Po meni se ocjenjuje sve, nije vožnja sve. Jasan primjer toga su Alonso i Verstapen. Alonso koji je top klasa ali nitko ne želi njegovu narav, i Verstapen koji napravi sranje gdje stigne, razbije se u prvih 6 utrka i tu je na kredit RedBullu, s jedne strane im je dobar marketing ali rado bi oni njega zamijenili za jednog iskusnog i smirenog Hamiltona. Koliko god oni njega branili u javnosti dobije on po prstima, primjer tog je vjerojatno Monaco, kad je sve prosuo bez veze na stazi na kojoj su mogli imati 1-2, na stazi gdje je momčadski kolega pobijedio bez MGU-K
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 10 mj
- Navija za: Charles Leclerc
F1 KALENDAR ZA 2019.
1. Australija 17. 03.
2. Bahrain 31. 03.
3. Kina 14. 04.
4. Azerbajdžan 28. 04.
5. Španjolska 12. 05.
6. Monako 26. 05.
7. Kanada 09. 06.
8. Francuska 23. 06.
9. Austrija 30. 06.
10. V. Britanija 14. 07.
11. Njemačka 28. 07.
12. Mađarska 04. 08.
13. Belgija 01. 09.
14. Italija 08. 09.
15. Singapur 22. 09.
16. Rusija 29. 09.
17. Japan 13. 10.
18. Meksiko 27. 10.
19. SAD 03. 11.
20. Brazil 17. 11.
21. Abu Dhabi 01. 12.

1. Australija 17. 03.
2. Bahrain 31. 03.
3. Kina 14. 04.
4. Azerbajdžan 28. 04.
5. Španjolska 12. 05.
6. Monako 26. 05.
7. Kanada 09. 06.
8. Francuska 23. 06.
9. Austrija 30. 06.
10. V. Britanija 14. 07.
11. Njemačka 28. 07.
12. Mađarska 04. 08.
13. Belgija 01. 09.
14. Italija 08. 09.
15. Singapur 22. 09.
16. Rusija 29. 09.
17. Japan 13. 10.
18. Meksiko 27. 10.
19. SAD 03. 11.
20. Brazil 17. 11.
21. Abu Dhabi 01. 12.



"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Na stazi na kojoj bi smetlarski kamion pobijedio jer je preširok da ga itko pretekne. Monaco je s današnjim bolidima postao karikatura. Trebalo bi si to priznati pa napraviti nekakav poseban event tamo, jer trka nema puno smisla.renato2107 je napisao/la: 07.12.2018., 09:03 ...
Koliko god oni njega branili u javnosti dobije on po prstima, primjer tog je vjerojatno Monaco, kad je sve prosuo bez veze na stazi na kojoj su mogli imati 1-2, na stazi gdje je momčadski kolega pobijedio bez MGU-K
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
Rasprava oko ovog incidenta nije ni bila za i protiv Halo-a, barem nije sa moje strane. Ja sam ga od početka podržavao. Rasprava je uglavnom bila zbog pretjerivanja da je spasio život u toj situaciji, što nije istina. Eto i FIA je potvrdila da to nije bio slučaj.CrashOverride je napisao/la: 06.12.2018., 21:53 I jednom kad dodje do situacije da spasi nekome zivot, opet ce se nac netko kome ce to smetat.. Ne razumijem cemu toliko preispitivanja oko jefnog dijela koji jednostavno donosi vise koristi nego stete..
Za mene je uvijek bilo u redu da se uvede nekakva zaštita. Samo što bih više volio nekakvu zaštitu sa boljim izgledom, pa čak i da je to zatvoreni kokpit. I ne osporavam uopšte da Halo može spasiti život, samo da to nije bio slučaj u tom incidentu. Meni je zasmetalo što se poslije toga incidenta napisalo toliko gluposti o tome kako mu je spasio život. U redu je što je tu, jer može pomoći, ali ne volim kad se pretjeruje.