Stranica: 17/41.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 09:53
Postao avetma
Znači - suci opet u elementu. Zašto je teško imati senzore na tim mjestima ili jednostavno napraviti ono što nogomet radi. Zamrzni, pogledaj iz visine gdje je bolid i ako dira crtu ok, ako ne dira - automatski brisanje vremena i gotovo. Iako ne vidim gdje je problem sa senzorima...

Ovog vikenda su uspjeli nadmašiti sami sebe jer su osim ovog brainfarta s Vettelom imali još gori s Bottasom. Njemu je kompjuter izbrisao vrijeme jer je krug završio nakon početka crvene zastave, ali su onda dali objašnjenje da zastava ne počinje kad počinje nego kad oglase ekipama da je počela. :rofl: Smišljat ćemo pravilnik u hodu, što bi moglo poći po krivu... :prcnjau: Do kakve su lakrdije doveli ovaj sport, ovo je strašno...

Jedva čekam iduću crvenu zastavu kad se dogodi recimo u prvom krugu dok se još svi bore na stazi, pa da mi je onda vidjeti proceduru kako će odrediti kad je ekipama javljeno da je crvena zastava i na kojoj je poziciji bio vozač u tom momentu.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 09:59
Postao CrashOverride
pero iz bukurešta je napisao/la: 08.09.2019., 09:44 A neznam, siguran sam da je Hamilton na mjestu Vettela bilo bi svega!
Mislim, od strane fanova....
A od strane fanova je nebitno..
Smatram da je bolid unutar staze, bio to Vettel, Leclerc, Ham ili Max..
FiA je bitna.. A ova smijurija sa Bottasovim vremenom je mozda komicnija od one sa zadnjim pokusajem u Q3..

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 09:59
Postao pero iz bukurešta
Ove sezone "pravila" blistaju u najboljem svijetlu!

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 10:35
Postao LH44
Na twitteru sam imao raspravu oko toga sa Vettelom, veli mi jedan da u pravilima jasno piše da gume moraju imati kontakt sa bijelom linijom, a ako je to slučaj onda vrijeme treba da se obriše, jer nemaju kontakta sa bijelom linijom, ali stvar je u tome da se u toj krivini bolid nagne, pa se gume na unutrašnjoj strani podignu, pa onda nemaju kontakt sa bijelom linijom fizički, ali prelaze preko linije.

Ako je striktno kontakt, onda treba obrisati, ako gledaju iz ptičije perspektive, onda je moguće da je bez kontakta prelazio preko nje prednjom desnom i unutar je staze :chill:

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 10:40
Postao Dani
Naravno da moraju imati kontakt sa crtom. Upravo zato se i zove "gaženje" crte. Sada izmišljaju opravdanja za Vettela i Bottasa. Ali bilo bi previše da su mu brisali vrijeme pored ovakve lakrdije za krugovima.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 10:41
Postao CrashOverride
@LH44
Slazem se
Bas cu iskopat sta pise u pravilniku ali vec sad sumnjam da je sroceno tako da pise da gume moraju imat kontakt sa bijelom linijom..
Ali da su trebali odmah reagirat, trebali su.. Vremena su imali.. Ovako opet shitshow..

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 10:47
Postao renato2107
Po meni je Vettel granično na crti, samo tu guma nije opterećena pa izgleda da nije. Iako bi mi bilo draže da je tu barem 20 cm pijeska, pa ko je hrabar neka siđe na pijesak.

Što se tiče zadnjeg kruga, ne bi Lecreca toliko krivio, iako ima malo prste u pekmezu, on se tog treba pazit u ovakvim situacijama jer automatski ispada kriv. Iako krivi su svi na pitwallu, svi su čekali do zadnjeg.
Hulkenberg je trebao popit kaznu, ja bi mu odmah dao start iz pitlanea, jer je jasno da je barem Vettel pokušavao i htio naprijed a on se igrao igrica.

Također za ubuduće bi ja uveo zabranu onih Mercovih proba starta tokom kvalifikacija, ili barem tokom zadnjih 5 minuta svake runde, uveo minimalno vrijeme pripremnog i izlaznog kruga, paralelnu vožnju bolida (izvoli vozit po jednoj strani i pusti drugog naprijed ako hoće brži pripremni krug), te zabranu kočenja i usporavanja od predzadnjeg zavoja (slično kao kod SC). Jučer se iz ovog lako mogao dobiti krš i lom u parabolici.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:01
Postao pero iz bukurešta
renato2107 je napisao/la: 08.09.2019., 10:47 Također za ubuduće bi ja uveo zabranu onih Mercovih proba starta tokom kvalifikacija
Da i to!
Ma mislim... Trebali su i Vettel, Lecler i ostali stati iza i čekat da krenu probe starta...

Kao i ona konstantna izlaženja Mercedesovih mehaničara sa gumamam tokom utrke i vraćanje nazad.
To je zabranjeno, ili možda gledajući retardirana pravila ta stavka više ne postoji jer mi čudno da se nitko ne žali a to oni stalno rade!

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:01
Postao _bataziv_0809
Cekamo clanak sa naslovom: "Hamilton iznenadjen Ferarijevom taktikom u kvalifikacijama" :rofl:

Vettel je izgubio onu drskost koju je imao u Red bullu, da mu se zivo jebe sta ekipa naredjuje. Ima to sigurno veze sa njegovim respektom prema crvenoj ekipi, ali mislim da ima i ponesto veze sa recenicama u ugovoru.

Inace nije vam Leclerc dijete raspalih bogatasa, mater mu je frizerka.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:07
Postao LH44
CrashOverride je napisao/la: 08.09.2019., 10:41 @LH44
Slazem se
Bas cu iskopat sta pise u pravilniku ali vec sad sumnjam da je sroceno tako da pise da gume moraju imat kontakt sa bijelom linijom..
Ali da su trebali odmah reagirat, trebali su.. Vremena su imali.. Ovako opet shitshow..
27) DRIVING
27.1 The driver must drive the car alone and unaided.
27.2 Drivers must observe the provisions of the Code relating to driving behaviour on circuits at all
times.
27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not
deliberately leave the track without a justifiable reason.
Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and,
for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part
of the track but the kerbs are not.
Should a car leave the track the driver may re‐join, however, this may only be done when it is
safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the race
director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he
gained by leaving the track.
27.4 At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be
deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.
Seb nije u kontaktu sa stazom :rofl:

Ali hajde ti pred Tifosima kazni Ferrari jer je par centi van staze ako imaš muda :zubo:

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:12
Postao CrashOverride
Kontak je vrlo jasna definicija i onda je jasno da su sami krivi sa nekaznjavanjem..
Zakasnili su, to se moralo odmah rjesit..
A i ovo 'if no part of the car remain in contact' je debilno... Sta osim guma ima kontakt sa stazom..

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:14
Postao _bataziv_0809
Grah0 je napisao/la: 07.09.2019., 23:39 Od sad Vettel treba igrati za sebe, je*o više i tim i sve, taj tim ga je već dovoljno do sad koštao.

Da, to uvijek donosi uspjeh. Vidjeti pod Fernando Alonso Hungaroring 2007.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:33
Postao pero iz bukurešta
Renault objavio vrijeme na twitteru

slika

Monza u 10 ujutro

slika

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:34
Postao reso20
Brumica je napisao/la: 07.09.2019., 21:26
reso20 je napisao/la: 07.09.2019., 19:51
Brumica je napisao/la: 07.09.2019., 19:21 Nego, što nam kaže vremenska prognoza za sutra? Postoji li mogućnost kiše za vrijeme utrke? Kad je već toliki cirkus, nek bude do kraja :chill:
Kazu na Sky da je sansa 50%
Tenks, znači ništa nije sigurno.

F1 je na tviteru objavila video s radio porukama iz zadnjeg kruga pa ako netko može nek stavi tu. Seb još na početku kruga govori ekipi nek jave Charlesu da prođe naprijed i onda kad je mahao rukama izgleda da nije mahao ovima naprijed jer u isto vrijeme ide poruka u kojoj ponavlja da Charles ode ispred njega. Mali se danas napravio grbav i to je to. Bit će teško sutra na startu protiv Mercova.
A stvarno ga znaš prosipat i u teorije zavjere i urote uletiti xd
Pa normalno da je mahao ovima naprijed da se maknu da mogu krenuti naprijed. Nema se tu koga okriviti, svi su podjednako krivi i prošle godine su imali sličan scenarij i ove godine ga FIA nije riješila. Seb ima pravo da se ljuti jer trebala je momčad bolje to odraditi ali svi su ispali smiješni. Ali kad već upireš prst u maloga onda se samo treba sjetiti početka sezone kako je i mali dobio srednji prst od momčad zbog Seb-a :)

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:38
Postao CrashOverride
Obicno bude kisa, kisa, kisa... I onda pol sata pred start - sunce

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:39
Postao MSC
Tko se kladi da Charles neće moći samo tako s Lewisom i Bottasom i da će trku završit iz Seba? :prcnjau:

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:42
Postao _bataziv_0809
Start jeste kljucan, ali bez podrske Fetela ni uz dobar start uobicajenim okolnostima, ne bih se kladio na njega.

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:44
Postao pero iz bukurešta
Mislim da možemo biti sigurni da danas Vettel neće vozit "za momčad"

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:50
Postao CrashOverride
MSC je napisao/la: 08.09.2019., 11:39 Tko se kladi da Charles neće moći samo tako s Lewisom i Bottasom i da će trku završit iz Seba? :prcnjau:
Tipujem da ce ga Merc pojest... Nesto ko Kimija.. A mozda tako zavrsi i iza Seba..

Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.

Postano: 08.09.2019., 11:54
Postao Brumica
reso20 je napisao/la: 08.09.2019., 11:34
Brumica je napisao/la: 07.09.2019., 21:26
reso20 je napisao/la: 07.09.2019., 19:51

Kazu na Sky da je sansa 50%
Tenks, znači ništa nije sigurno.

F1 je na tviteru objavila video s radio porukama iz zadnjeg kruga pa ako netko može nek stavi tu. Seb još na početku kruga govori ekipi nek jave Charlesu da prođe naprijed i onda kad je mahao rukama izgleda da nije mahao ovima naprijed jer u isto vrijeme ide poruka u kojoj ponavlja da Charles ode ispred njega. Mali se danas napravio grbav i to je to. Bit će teško sutra na startu protiv Mercova.
A stvarno ga znaš prosipat i u teorije zavjere i urote uletiti xd
Pa normalno da je mahao ovima naprijed da se maknu da mogu krenuti naprijed. Nema se tu koga okriviti, svi su podjednako krivi i prošle godine su imali sličan scenarij i ove godine ga FIA nije riješila. Seb ima pravo da se ljuti jer trebala je momčad bolje to odraditi ali svi su ispali smiješni. Ali kad već upireš prst u maloga onda se samo treba sjetiti početka sezone kako je i mali dobio srednji prst od momčad zbog Seb-a :)
Sori, ali bila sam jako bitter jučer :zubo: Moj zez, ipak je mahao ovima isprer, montaža koju sam vidjela je pustila poruku kasnije nego što je bila upućena. Gle s obzirom kako je Seb odigrao u Spa, mali je trebao vratiti istom mjerom. Komunikacija je jučer bila očajna, al ponovili su mu masu puta push push preko radija. Pa hebemu miša jel baš mora čekat da mu sa zida jave, doslovno je od početka bilo jasno da će ih prva trojica zaštopati. Kako god, možemo se ne složiti i to je okej. S obzirom da su šanse za naslov nikakve, mislim da kao što su neki već napisali, Seb treba voziti za sebe.