Lux14 je napisao/la: 10.06.2023., 17:49
Za sad odlična utrka, ni blizu borefestu koji smo gledali otkad je Porsche napustio LMP1.
Toyota je bila prešla u vodstvo jer su startali na softu, dok su ostali na mediumu. Ali isto nisu odmaglili...
Pošto sam gledao "u gužvi" (kod ženinih roditelja), sa smanjenim tonom, taj mi je detalj promakao.
Sad se vratio kući, fulao cca. 1h, vidim osmica vodi, kakva je situacija sa boxovima?
Takođe mi se čini prilično zanimljivo.
13 hypercar auta je u istom krugu, još uvijek?
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Cirkus
Sve je dobro prošlo.
Ovo gore nego u Spa, kada na jednom dijelu lije k'o iz kabla, a na drugom suho k'o barut.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Je li ovo bio Elkann u boxu Ferrarija, u nekoj smiješno šarenoj košulji?
Ali ima ovdje i Stellantisovih vozila.
I baš odmah nakon toga Vergne u Peugeotu se izvrće i iznose ga napolje.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Može li mi netko ukratko prepričati najbitnije događaje iz Hypercara u zadnjih par sati? Upalio sam nakon par sati maloprije, nije mi jasno kakvo je stanje s boksovima, koji je realan poredak, još uz kišu je totalni kaos, poredak svako malo drukčiji... Cijenio bih pomoć
Puno pitaš
Idi na live timing, tamo imaš "neke" podatke
Boxovi - po 7, 8 i 9 puta su svraćali
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
E da, možda i najbitnije, barem od onoga što sam ja vidio, je bilo izlijetanje Jota Porschea dok je bio u vodstvu nekih 16s ispred Ferrarija. Ne znam ko je vozio.
Ali sredio ga je momački.
"Ostali samo dugmići"
Ipak se dovukao do boxa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ferkan #51 izletio iz vodstva, ali su ga uspjeli vratiti na stazu.
Toyota #7 pukla nekog GT Ferkana ( ) na startno ciljnoj.
Zadnja izmjena: Frantic, dana/u 11.06.2023., 00:04, ukupno mijenjano 1 put.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 10.06.2023., 22:51
E da, možda i najbitnije, barem od onoga što sam ja vidio, je bilo izlijetanje Jota Porschea dok je bio u vodstvu nekih 16s ispred Ferrarija. Ne znam ko je vozio.
Ali sredio ga je momački.
"Ostali samo dugmići"
Ipak se dovukao do boxa.
To sam vidio nešto sitno, oni su startali sa samog začelja ako nisam nešto krivo zapamtio? Probat ću pročitati malo sažetaka da skužim neke stvari, prije svega otkud Peugeot u vrhu.
Evo novih drama, vodeći Ferrari završio u šljunku, Toyota #7 u problemu, izgleda neki sudar!
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ovo sa novim Safety Car pravilima je totalna glupost.
Sada se u slučaju safeta svi zbijaju iza jednog safety cara (prvo izlaze 3 kao i do sada pa se 2 povlače) i ovi koji zaostaju krug mogu preticati i doći u isti krug kao i vodeći i kolona iza safeta se prvo formira po klasama i onda se tek nastavlja utrka.
Ovo je umjetno stvaranje spektakla i vidi se da niko ne stiska 100% jer džaba sva prednost stečena dobrom vožnjom, taktikom i bržim pit stopovima kada to jedan safety car sve obriše.
Bar su ostavili da se u posljednjih sat vremena utrke ovo ne radi već ide stara procedura sa 3 safety cara.
Predviđam da ćemo puni tempo vidjeti tek u posljednjih 2-3 sata utrke.
Krenulo nizbrdo za Peugeot #94 koji je bio treći - prvo su dobili pet sekundi kazne, a onda se Menezes ubrzo zabio u zid. Vodi Toyota #8 oko sekundu ispred Ferrarija #51. Caddy #2 je sada treći na +17s.