Haas F1 Team
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Očito se priča mijenja. Prije je bilo bitno imati što veći i čišći protok i iznad difuzora, pa su hladnjake stavlali uske i skoro ležeće, samo da bi bio čim uži... a sada očito taj dio postaje manje bitan i moguće je trpati široke hladnjake. Možda je i tu neka fora, staviš veći hladnjak i s manjim otvorom (i protokom zraka) na tom većem hladnjaku imaš isti efekt kao prije. Vidjet ćemo s ostalimagjoko-mkd je napisao/la: 04.02.2022., 19:33 Da...mislim da su ovo najmanj usisnici za hlađenje koje smo dosad videli, ali bokovi su preveliki.....kaqo što su rekli na nekim forumima, kao da su radijatori postavljeni dijagonalno kao u doba krajem 80-tih
- Cale od Lewisa
- GP3
- Postovi: 818
- S nama već: 5 god
- Navija za: Max Verstappen
A zasto je podnica manja sta nebi trebali ciljati na vecu radi ground efekta ?

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pravilnik nalaže da podnica izgleda tako.Cale od Lewisa je napisao/la: 05.02.2022., 08:40 A zasto je podnica manja sta nebi trebali ciljati na vecu radi ground efekta ?
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
I dalje je važno da imaš protok zraka oko sidepoda i po podnici do zadnjeg kraja. I to će nositi dosta downforcea. Ništa se tu nije promijenilo. Onaj ko tu ne nađe dovoljno downforcea biće na začelju. Podnice će kod svih biti poprilično iste (regulirane), tako da tu neće niko ostvariti previše prednosti. Bitno je šta će uraditi sa gornje strane. Ja mislim da široki sidepodi kompenzuju za ona krilca sa strane. Ta krilca su ranije usmjeravala protok zraka da ide uz sidepode, a sada toga nema...renato2107 je napisao/la: 05.02.2022., 08:29Očito se priča mijenja. Prije je bilo bitno imati što veći i čišći protok i iznad difuzora, pa su hladnjake stavlali uske i skoro ležeće, samo da bi bio čim uži... a sada očito taj dio postaje manje bitan i moguće je trpati široke hladnjake. Možda je i tu neka fora, staviš veći hladnjak i s manjim otvorom (i protokom zraka) na tom većem hladnjaku imaš isti efekt kao prije. Vidjet ćemo s ostalimagjoko-mkd je napisao/la: 04.02.2022., 19:33 Da...mislim da su ovo najmanj usisnici za hlađenje koje smo dosad videli, ali bokovi su preveliki.....kaqo što su rekli na nekim forumima, kao da su radijatori postavljeni dijagonalno kao u doba krajem 80-tih
- Cale od Lewisa
- GP3
- Postovi: 818
- S nama već: 5 god
- Navija za: Max Verstappen
Pa od fia bolida je veci to hocu reciFerrari je napisao/la: 05.02.2022., 11:13Pravilnik nalaže da podnica izgleda tako.Cale od Lewisa je napisao/la: 05.02.2022., 08:40 A zasto je podnica manja sta nebi trebali ciljati na vecu radi ground efekta ?

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
A dobro sad, dimenzije rendera ne moraju biti točne.Cale od Lewisa je napisao/la: 05.02.2022., 15:39Pa od fia bolida je veci to hocu reciFerrari je napisao/la: 05.02.2022., 11:13Pravilnik nalaže da podnica izgleda tako.Cale od Lewisa je napisao/la: 05.02.2022., 08:40 A zasto je podnica manja sta nebi trebali ciljati na vecu radi ground efekta ?
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Nisam baš siguran, ta gornja strana drastično gubi. Prvo nema više neutralne zone na prednjem krilu gdje hrpa čistog zraka dolazi u "čelo" podnice. Onda podnica "grabi" koliko god može zraka (ulaz je jaaako visoko, a dosad je prednji dio podnice gotovo uz pod bio), te je sva izobličena i odozgo i bočno, i teško da se s tim "zbrkanim" protokom može dobiti i pola kao lani. A ovi hladnjaci mi nekako vuku više da ubiju smetnje s prednjih kotača i dio te struje zalijepe za šasiju.Pastor je napisao/la: 05.02.2022., 12:43I dalje je važno da imaš protok zraka oko sidepoda i po podnici do zadnjeg kraja. I to će nositi dosta downforcea. Ništa se tu nije promijenilo. Onaj ko tu ne nađe dovoljno downforcea biće na začelju. Podnice će kod svih biti poprilično iste (regulirane), tako da tu neće niko ostvariti previše prednosti. Bitno je šta će uraditi sa gornje strane. Ja mislim da široki sidepodi kompenzuju za ona krilca sa strane. Ta krilca su ranije usmjeravala protok zraka da ide uz sidepode, a sada toga nema...renato2107 je napisao/la: 05.02.2022., 08:29Očito se priča mijenja. Prije je bilo bitno imati što veći i čišći protok i iznad difuzora, pa su hladnjake stavlali uske i skoro ležeće, samo da bi bio čim uži... a sada očito taj dio postaje manje bitan i moguće je trpati široke hladnjake. Možda je i tu neka fora, staviš veći hladnjak i s manjim otvorom (i protokom zraka) na tom većem hladnjaku imaš isti efekt kao prije. Vidjet ćemo s ostalimagjoko-mkd je napisao/la: 04.02.2022., 19:33 Da...mislim da su ovo najmanj usisnici za hlađenje koje smo dosad videli, ali bokovi su preveliki.....kaqo što su rekli na nekim forumima, kao da su radijatori postavljeni dijagonalno kao u doba krajem 80-tih
Jedino u sve te mjere smanjenja prljavog zraka ovo treće krilce iznad podnice nikako ne ide. I taj "čisti" zrak ispod bolida koji dođe, to malo krilce će povući gore...nikako mi se ne uklapa. Biti će zanimljivo po kiši vidjeti kako izgleda sprej iza ovih bolida.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Prednje krilo vrlo slično kao Ferrari




- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Cijeli je sličan Ferrariju, očekivano. I ni sličan onome renderu. 
Sidepodi sa strane imaju sličan oblik Ferrarijevim. A i usisnici su otvoreni malo i sa strane, a ne samo naprijed, kao kod Ferrarija. Samo što su malo veći od Ferrarijevih. A imaju i blažu verziju udubljenja sa gornje strane sidepoda.
Nije ga valjda samo Mazepin vozio?

Sidepodi sa strane imaju sličan oblik Ferrarijevim. A i usisnici su otvoreni malo i sa strane, a ne samo naprijed, kao kod Ferrarija. Samo što su malo veći od Ferrarijevih. A imaju i blažu verziju udubljenja sa gornje strane sidepoda.
Nije ga valjda samo Mazepin vozio?
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Meni uopće ne liči na Ferrarija. Osim prednjeg krila koje je dosta ravno, to je jedina sličnost sa F1-75.
Sve ostalo je dosta drugačije, od nosa, do usisnika, samog oblika sidepodsa, hlađenja, dodatnih rogova, podnice ispred stražnjeg kotača sa zanimljivim detaljima.
Sve ostalo je dosta drugačije, od nosa, do usisnika, samog oblika sidepodsa, hlađenja, dodatnih rogova, podnice ispred stražnjeg kotača sa zanimljivim detaljima.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Ma pola Ferrari-ja je to....cijeli centralni dio je gotovo isti, usisnici, hlađenje, škrge, samo malo manje ekstremno.
Očito su u Ferrariju nešto skužili s tim, vidjet ćemo jel će biti dobitno
Očito su u Ferrariju nešto skužili s tim, vidjet ćemo jel će biti dobitno
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Prati li netko ove komentare na Haasovim i F1 drustvenim mrezama. Na kakvu tragicnu publiku se ovaj sport sveo samo da se napune dzepovi. Otkada pratim sport, nisam vidio da je netko ovako neugodno docekan i tretiran kao sto je Nikita. Decko je posvetio zivot utrkivanju kao i svatko drugi tko se ovime bavi. Na svojim je ledima nosio sve osude zbog tatinog statusa u drzavi i svijetu, utrkivao se cijelu sezonu uz brojne osude i #mazepinout od strane visemilijunskog auditorija jer se kao 21godisnjak (!) nasao u neoprezno snimljenom storiju kako hvata curu. Bit cu realan, dokazao se nije i vjerojatno postoje vozaci koji mjesto zasluzuju vise od njega, ali prilika mu nije niti dana, stovise, oduzeta mu je u startu. Volio bih da ostane u sportu i dobije jos jednu priliku dokazati svoje vjestine i talent. Meni su ova publika i “fanovi” neopisiva sramota za sport kao sto je F1. Velika vecina njih nema osnovnog znanja o Formuli 1, a kamoli nesto drugo. To su vjerojatno oni kojima je i dalje VN Abu Dhabija 2021. najbolja utrka u zadnjih 10 godina
.

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
čitam na forum.hr jednu glasinu da bi mogo gio zamijenit mazepina ukoliko ne bude vozio.
talijan u powereb by ferrari bolidu, veze ferrari-haas, vozio je par puta haasov bolid.
talijan u powereb by ferrari bolidu, veze ferrari-haas, vozio je par puta haasov bolid.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Razumna odluka za HAAS. Vjerojatno je da će mu zabraniti više nastupa u sezoni, bolje onda imati vozača koji sigurno može odvoziti cijelu sezonu nego da rade rošadu.
Mazepina mi je žao što nije imao priliku voziti pošten bolid, dečko je oke i popio previše hejta, neki solidni rezultat bi možda i ostvario.
Za HAAS se nadam da će privući novog sponzora.
Mazepina mi je žao što nije imao priliku voziti pošten bolid, dečko je oke i popio previše hejta, neki solidni rezultat bi možda i ostvario.
Za HAAS se nadam da će privući novog sponzora.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pietro je bio skroz dobar u one dvije utrke kada je mijenjaju Grosjeana. Iznenađuje dobar.
Možda i ubodu nekog Brazilskog sponzora s obzirom da su nažalost brazilci postali rijetkost u F1.
Možda i ubodu nekog Brazilskog sponzora s obzirom da su nažalost brazilci postali rijetkost u F1.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


