Re: F1 Vijesti
Postano: 07.11.2018., 13:31
Meni je tu jedino pozitivna stvar što je neće biti 2019. 

Mislim da će skuziti da ne smi ovakve pizdarije izjavljivatisenna66 je napisao/la: 08.11.2018., 10:28 F1 šalje upozorenje povijesnim stazama poput Monze, Silverstonea.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/252 ... c-circuits
Ma ja ba.senna66 je napisao/la: 08.11.2018., 10:28 F1 šalje upozorenje povijesnim stazama poput Monze, Silverstonea.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/252 ... c-circuits
Pomokrim vam se na viziju."Most of our grands prix are currently half an hour to an hour outside cities, so the race in Hanoi fulfills of one of our preliminary goals -- an iconic city hosting racing on a potentially thrilling street circuit. Vietnam's concept of what grand prix racing should be about matches our vision for the sport.
Glupost...F1 teams already reached 2018 downforce levels in 2019 CFD simulations - despite new front wing regulations
Kako mislis? Nisam bas upucen...Multi 21 je napisao/la: 10.11.2018., 13:30Glupost...F1 teams already reached 2018 downforce levels in 2019 CFD simulations - despite new front wing regulations
Ma nekako ne vjerujem u to. RB žele posrati pravila jer njima najmanje pašu.sandalovina je napisao/la: 10.11.2018., 15:20Kako mislis? Nisam bas upucen...Multi 21 je napisao/la: 10.11.2018., 13:30Glupost...F1 teams already reached 2018 downforce levels in 2019 CFD simulations - despite new front wing regulations
Jako je mali mozda u ovoj hipotezi..Frantic je napisao/la: 10.11.2018., 08:32 Možda RB gubi aero prednost sa ovakvim novim krilom, pa otuda ovakve priče....![]()
Kažem možda.....
To je sasvim u redu, jer su povratne informacije od vozača bile više blagonaklone tim gumama, a ekipe imaju čitavu zimu da im se prilagode. Ove sezone je bilo problematično zato što su vjerojatno donesene na pojedine staze incijativom ekipa kojim trenutne gume početkom sezone nikako nisu odgovarale, a ne zbog sigurnosnih razloga kako se to pravdalo.Ferrari je napisao/la: 10.11.2018., 17:02 Thinner-tread F1 tyres to be used at every race in 2019 season
https://www.autosport.com/f1/news/13996 ... ce-in-2019
Gume koje su bile u Barceloni, Paul Ricardu i Silverstoneu će se koristiti slijedeće sezone na svakoj utrci.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 10.11.2018., 17:19To je sasvim u redu, jer su povratne informacije od vozača bile više blagonaklone tim gumama, a ekipe imaju čitavu zimu da im se prilagode. Ove sezone je bilo problematično zato što su vjerojatno donesene na pojedine staze incijativom ekipa kojim trenutne gume početkom sezone nikako nisu odgovarale, a ne zbog sigurnosnih razloga kako se to pravdalo.Ferrari je napisao/la: 10.11.2018., 17:02 Thinner-tread F1 tyres to be used at every race in 2019 season
https://www.autosport.com/f1/news/13996 ... ce-in-2019
Gume koje su bile u Barceloni, Paul Ricardu i Silverstoneu će se koristiti slijedeće sezone na svakoj utrci.
Bogami s obzirom na širinu krila, i na one ranije godine kad smo imali krila u širini točkova, biće veće šanse otpadanja krila, jer će lakše doći do kontakta nego kad je krilo uže od prednjih točkova.CrashOverride je napisao/la: 10.11.2018., 07:51 Cemo da vidimo.. Krilo mi se cini kao napredak, manje dijelova, slozenih elemenata - manje sanse da nesto otpadne, narusi stabilnost bolida i nekome probije gumu... etc..
Možda je tako, ali nakon utrke je Di Resta govorio da se prića da je RB našao naćin da održi downforce kao što ima ove godine dok će ostali nešto izgubit. Mada to bi uzeo sa oprezom pošto je rekao da su to nagađanja. No ako se to sljedeće sezone pokaže točnim, uz Hondu bi RB konačno mogao konkurirati Mercu i Ferkanu u borbi za pobjede.Frantic je napisao/la: 10.11.2018., 08:32 Možda RB gubi aero prednost sa ovakvim novim krilom, pa otuda ovakve priče....![]()
Kažem možda.....