Scuderia Ferrari
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
On dolazi iz Philip Morrisa, još iz doba kada je na Ferrariju bilo ispisano Marlboro. Onda je polako prebacio i u samu ekipu tamo negde 2012/13 čini mi se dok je još Domenikali bio šef. Zamerali su mu što nema trkački pedigre ali za mene je jedan od boljih šefova koji je Ferrari imao.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
AMuS kaze da je za veliku potrošnju guma razlog totalno krivi setup na Vettelovom bolidu.
Seb je gubio 4 desetinke od RB i 3 od Merca u zadnjem sektoru. Setup je ocito bio bio takav da prijanjaja u stražnjem dijelu bolida pokusaju čuvati prednje gume.
Kimi je bio na drugacijem setupu i to objasnjava razliku u vremenima.
Seb je gubio 4 desetinke od RB i 3 od Merca u zadnjem sektoru. Setup je ocito bio bio takav da prijanjaja u stražnjem dijelu bolida pokusaju čuvati prednje gume.
Kimi je bio na drugacijem setupu i to objasnjava razliku u vremenima.

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Pa kaj ju nisu već zabranili, po onom videu u paddocku....!? Više mi ništa nije jasno...
Edit: sorry sad sam vidio da si napisao da se kose glasine u paddock topicu. Biti će zanimljivo vidjeti kakva je situacija kad stignemo u Monako.
Edit: sorry sad sam vidio da si napisao da se kose glasine u paddock topicu. Biti će zanimljivo vidjeti kakva je situacija kad stignemo u Monako.
Sisu (fin.)
-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
znas kako gdje ima dima ima i vatre, iz Merca su najvaili sluzbeni protest ako FIA nista ne nadje, oni su izgleda dobro sigurni da ferrari vara.Ferrari Maniac je napisao/la: 17.05.2018., 10:56 Pa kaj ju nisu već zabranili, po onom videu u paddocku....!? Više mi ništa nije jasno...
Edit: sorry sad sam vidio da si napisao da se kose glasine u paddock topicu. Biti će zanimljivo vidjeti kakva je situacija kad stignemo u Monako.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mercedes je dobio covjeka iz Ferrarija koji je dobio nogu nakon prošle sezone i onog debakla sa kvarovima.aziz je napisao/la: 17.05.2018., 12:14znas kako gdje ima dima ima i vatre, iz Merca su najvaili sluzbeni protest ako FIA nista ne nadje, oni su izgleda dobro sigurni da ferrari vara.Ferrari Maniac je napisao/la: 17.05.2018., 10:56 Pa kaj ju nisu već zabranili, po onom videu u paddocku....!? Više mi ništa nije jasno...
Edit: sorry sad sam vidio da si napisao da se kose glasine u paddock topicu. Biti će zanimljivo vidjeti kakva je situacija kad stignemo u Monako.
Sassi je bio glavni za motore i vjerojatno zna neke trikove i know-how od Ferrarija.
Slično kao sto je i Allison znao za neke sitne aero trikove prošle sezone koje su utjecale na naše performanse kada su ih tužili FIA-i.
Uglavnom Marchionne je trebao staviti duže "gardening" periode za te ljude...umjesto 6 mjeseci trebalo je biti 12...jer ovako su otišli iz Ferrarija sa relativno svježim znanjem. Sassi se pridružio Mercedesu u 3. mjesecu tamo oko testova...a nije radio u Ferrariju od 10-og mjeseca 2017.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
Sassi je dobio otkaz u 7.mjesecu 2017 koliko ja znamFerrari je napisao/la: 17.05.2018., 12:21Mercedes je dobio covjeka iz Ferrarija koji je dobio nogu nakon prošle sezone i onog debakla sa kvarovima.aziz je napisao/la: 17.05.2018., 12:14znas kako gdje ima dima ima i vatre, iz Merca su najvaili sluzbeni protest ako FIA nista ne nadje, oni su izgleda dobro sigurni da ferrari vara.Ferrari Maniac je napisao/la: 17.05.2018., 10:56 Pa kaj ju nisu već zabranili, po onom videu u paddocku....!? Više mi ništa nije jasno...
Edit: sorry sad sam vidio da si napisao da se kose glasine u paddock topicu. Biti će zanimljivo vidjeti kakva je situacija kad stignemo u Monako.
Sassi je bio glavni za motore i vjerojatno zna neke trikove i know-how od Ferrarija.
Slično kao sto je i Allison znao za neke sitne aero trikove prošle sezone koje su utjecale na naše performanse kada su ih tužili FIA-i.
Uglavnom Marchionne je trebao staviti duže "gardening" periode za te ljude...umjesto 6 mjeseci trebalo je biti 12...jer ovako su otišli iz Ferrarija sa relativno svježim znanjem. Sassi se pridružio Mercedesu u 3. mjesecu tamo oko testova...a nije radio u Ferrariju od 10-og mjeseca 2017.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
I ja sam to isto pomislio, ali nije mi se dalo raspravljati više.senna66 je napisao/la: 17.05.2018., 01:08 AMuS kaze da je za veliku potrošnju guma razlog totalno krivi setup na Vettelovom bolidu.
Seb je gubio 4 desetinke od RB i 3 od Merca u zadnjem sektoru. Setup je ocito bio bio takav da prijanjaja u stražnjem dijelu bolida pokusaju čuvati prednje gume.
Kimi je bio na drugacijem setupu i to objasnjava razliku u vremenima.
Prevelika je razlika bila između Kimija i Vettela na softu.
-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
to je jasno kao dan, samo mene interesuje sta ce biti sa baterijom, jer ako je istina ovo sto se govori, ceka nas dosadna sezonaHar Kl je napisao/la: 17.05.2018., 12:45I ja sam to isto pomislio, ali nije mi se dalo raspravljati više.senna66 je napisao/la: 17.05.2018., 01:08 AMuS kaze da je za veliku potrošnju guma razlog totalno krivi setup na Vettelovom bolidu.
Seb je gubio 4 desetinke od RB i 3 od Merca u zadnjem sektoru. Setup je ocito bio bio takav da prijanjaja u stražnjem dijelu bolida pokusaju čuvati prednje gume.
Kimi je bio na drugacijem setupu i to objasnjava razliku u vremenima.
Prevelika je razlika bila između Kimija i Vettela na softu.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ma za bateriju se ne treba previše sekirati.aziz je napisao/la: 17.05.2018., 12:57 [to je jasno kao dan, samo mene interesuje sta ce biti sa baterijom, jer ako je istina ovo sto se govori, ceka nas dosadna sezona
Informacije su veoma šture pa se lako otvore horizonti za teoretičare zavjere.
Vrlo lako može biti da nema od toga ništa.
Ako se ne može dokazati, onda je legalno

A upravo je to zadnja informacija.
-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
pa ja to me i interesuju, hoce li se moci dokazatiHar Kl je napisao/la: 17.05.2018., 13:08Ma za bateriju se ne treba previše sekirati.aziz je napisao/la: 17.05.2018., 12:57 [to je jasno kao dan, samo mene interesuje sta ce biti sa baterijom, jer ako je istina ovo sto se govori, ceka nas dosadna sezona
Informacije su veoma šture pa se lako otvore horizonti za teoretičare zavjere.
Vrlo lako može biti da nema od toga ništa.
Ako se ne može dokazati, onda je legalno
A upravo je to zadnja informacija.

-
stefan BELLOF
- Karting
- Postovi: 188
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
Ja se ne tresem zbog baterija. Mercedesu su prosle gume Ferrariu ce proci baterije. Ferrari se nije zalia na promjenu guma,a Mercedes ce odustat od istrage baterija. Jednostavno i vidjeno vec bezbroj puta
- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4702
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Da je ovo onda i nije loše, gledano sa druge strane naravno da je loše. Kao što sam rekao izgleda da je Ferrari sam sebi najveći neprijatelj, već dosta prosutih bodova.Har Kl je napisao/la: 17.05.2018., 12:45I ja sam to isto pomislio, ali nije mi se dalo raspravljati više.senna66 je napisao/la: 17.05.2018., 01:08 AMuS kaze da je za veliku potrošnju guma razlog totalno krivi setup na Vettelovom bolidu.
Seb je gubio 4 desetinke od RB i 3 od Merca u zadnjem sektoru. Setup je ocito bio bio takav da prijanjaja u stražnjem dijelu bolida pokusaju čuvati prednje gume.
Kimi je bio na drugacijem setupu i to objasnjava razliku u vremenima.
Prevelika je razlika bila između Kimija i Vettela na softu.
-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
samo je pitanje sta ce Ferarri da uradi, moguce je da se odustane od istrage ako je prestanu koristiti, a evo i izjave Laudestefan BELLOF je napisao/la: 17.05.2018., 13:19 Ja se ne tresem zbog baterija. Mercedesu su prosle gume Ferrariu ce proci baterije. Ferrari se nije zalia na promjenu guma,a Mercedes ce odustat od istrage baterija. Jednostavno i vidjeno vec bezbroj puta
Niki lauda says that any grey area on the ferrari needs to be ironed out now the only grey area is nicky thats about as grey that you get it the battery is making him very nervous its that good that how it works has fia engineers scratching there head clever ferrari the dumb merc personel complain why? because they are jealous are not innovative and they do not have they cant have it so lets get our mates at the fia to potentially get it banned .mercedes are afraid to loose races thats how cocky they have becme
-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
aziz je napisao/la: 17.05.2018., 13:30samo je pitanje sta ce Ferarri da uradi, moguce je da se odustane od istrage ako je prestanu koristiti, a evo i izjave Laudestefan BELLOF je napisao/la: 17.05.2018., 13:19 Ja se ne tresem zbog baterija. Mercedesu su prosle gume Ferrariu ce proci baterije. Ferrari se nije zalia na promjenu guma,a Mercedes ce odustat od istrage baterija. Jednostavno i vidjeno vec bezbroj puta
Niki lauda says that any grey area on the ferrari needs to be ironed out now
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Kazna za ovo bi bila žestoka.aziz je napisao/la: 17.05.2018., 13:13 pa ja to me i interesuju, hoce li se moci dokazati......da bezveze ne uzimam F1 TV Pro
Sauber je glasao "protiv" Ferrarijevih interesa.
Interesantnu je teoriju postavio @Ferrari (njegove su uvijek takve) gdje je povezao dolazak Sasi-ja u Mercedes sa ovim problemčićem.
Ipak, sumnjam da će se išta od ovoga izroditi (ako bi se eventualno nešto moglo i dokazati)
-
aziz
- Karting
- Postovi: 67
- S nama već: 7 god 11 mj
Da ali onda ostali timovi imaju mogucnost isto da urade, kako god okrenes Ferrari gubiHar Kl je napisao/la: 17.05.2018., 13:35Kazna za ovo bi bila žestoka.aziz je napisao/la: 17.05.2018., 13:13 pa ja to me i interesuju, hoce li se moci dokazati......da bezveze ne uzimam F1 TV Pro
Sauber je glasao "protiv" Ferrarijevih interesa.
Interesantnu je teoriju postavio @Ferrari (njegove su uvijek takve) gdje je povezao dolazak Sasi-ja u Mercedes sa ovim problemčićem.
Ipak, sumnjam da će se išta od ovoga izroditi (ako bi se eventualno nešto moglo i dokazati)
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Samo mala nadopuna što se tiče glasovanja za 2019... Ta prva informacija tko je glasao za/protiv je bila glasina. Tada su rekli da su za bili Merc, Williams, FI i Sauber. Nedavno je došla nova glasina da je i Ferrari bio za. Po tome oni i Sauber nisu na protivnim stranama.
Zapravo se ne zna provjereno.
Autosport je u roku 10 dana objavio dvije različite verzije:
1. svibnja: https://www.autosport.com/f1/news/13571 ... h-for-2019
11. svibnja: https://www.autosport.com/f1/news/13593 ... ges-passed
Zapravo se ne zna provjereno.
Autosport je u roku 10 dana objavio dvije različite verzije:
1. svibnja: https://www.autosport.com/f1/news/13571 ... h-for-2019
11. svibnja: https://www.autosport.com/f1/news/13593 ... ges-passed
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Hvala puno nisam znao.avetma je napisao/la: 17.05.2018., 13:45 Samo mala nadopuna. Ta prva informacija tko je glasao za/protiv je bila glasina. Nedavno je došla nova glasina da su za glasovali Mercedes, Ferrari, Williams, Force India i Sauber, a protiv Red Bull, McLaren, Renault, Haas i Toro Rosso.
Zapravo se ne zna provjereno.
Ma kako god sumnjam da će se ovo istraživati puno.
Kazna bi prevelika bila.