Naletio danas na potencijalni novi "Shield" koncept zaštite kokpita i izgleda puno prihvatljivije nego prijašnja riješenja.
Naravno i dalje postoje problemi jer i dalje bi postojali problemi sa zamagljivanjem, nakupljanjem komadića guma, karbona, raznih buba i mušica i ostalog. Isto tako problem kiše i vidljivosti kao i distorzije vidnog polja zbog zakrivljenosti stakla.
https://twitter.com/erteclas/status/857888227616858116
https://twitter.com/erteclas/status/857891771367477248
I malo modova u virtualnom modelu tj. igri:
Pogleda iz kokpita
Izvana
I još jedan nešto niži koncept (doduše beskoristan jer ne štiti od ničega)
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
HeatBlast44 je napisao/la: 28.04.2017., 19:28
Bilo sta sto nije potpuno zatvoreno kao kod modernih lovaca ko F15 je po meni beskorisno.
To onda više nije open wheel...
Ovo je rješenje na pola puta.
Realno kokpit može biti i potpuno zatvoren a da auto bude open wheel Ako mene pitate, ja tu ne bi ništa dirao. Jbg sport je sam po sebi rizik. Jules B nije poginuo zbog same formule već zbog direkcije trke koja nije obezbedila adekvatno uklanjanje Sutilovog bolida.
To i nije neko rješenje, jer i tako postoji rizik, a sa potpuno zatvorenim kokpitom bi se rizik sveo na minimum... najrađe bi da ostane kako je sada, ali posto su zasrali sa Japanom 2014, sad moraju nesto napravit da ne bude da nisu poduzeli nista povodom incidenta koji je zavrsio kako je zavrsio...
Evo jedna slika sa naslovnice, bolida s boka... Ferrari, po naslovu članka - Raikonnen...
& jedna sa neta, isto bočno - bez vozača, i to njihovo vozilo...
Na Ferrariju NE VIDIM NITI IME VOZAČA -(il sam čorav, al mislim da nisam), A BOME NEVIDIM NITI BROJ
a na FI još manje, a njihova slika je kudikamo večeg formata.
Blepci... (sreća njihova, a vjerojatno su i pozdravili ove peraje na poklopcu sve u šesnaest...)
Ovo nije nikakvo riješenje, samo uproaštava izgled bolida, nek se okane više te gluposti već su stvarno naporni s mlaćenjem prazne slame oko tih aloa. Postoji još bezbroj načina kako vozači mogu nastradati, a to što je JB podletio pod bager pa oni idu spriječavati da se ista takva situacija ne bi dogodila.... a kakvi su sve slučajevi koji se još mogu dogoditi jednako loši to nikome ništa, zato jer ovome nije namjera da se nekoga zaštiti već da oni mogu reći da su eto nešto poduzeli... Ovo nema veze s vezom, onaj koji se boji utrkivanja u otvorenim kokpitima zna gdje su vrata, ipak je u F1.
Ferrari Maniac je napisao/la: 28.04.2017., 23:38
Ovo nije nikakvo riješenje, samo uproaštava izgled bolida, nek se okane više te gluposti već su stvarno naporni s mlaćenjem prazne slame oko tih aloa. Postoji još bezbroj načina kako vozači mogu nastradati, a to što je JB podletio pod bager pa oni idu spriječavati da se ista takva situacija ne bi dogodila.... a kakvi su sve slučajevi koji se još mogu dogoditi jednako loši to nikome ništa, zato jer ovome nije namjera da se nekoga zaštiti već da oni mogu reći da su eto nešto poduzeli... Ovo nema veze s vezom, onaj koji se boji utrkivanja u otvorenim kokpitima zna gdje su vrata, ipak je u F1.
Ma tukci, u najmanju ruku koda se Jules "podrobio" uslijed udara U BAGER - ŠTO NIJE SLUČAJ.
Zdravoseljački rečeno mozak mu se uslijed deceleracije "previše" i prenaglo pomaknuo u glavi, odnosno u lubanji, a što je uzrokovalo ozlijede i krvarenja, a tu ne bi bio pomogao NITI HALO, NITI IKAKAV "COCPIT SHIELD".
Pa zapravo to ne ide tako lako...nisu više 60-te, a sidepodsi su savršeno i najskuplje mjesto na bolidu za sponzore s time i najprivlačnije.
Što bi sada Ferrari trebao odhebati Shell, UPS i Ray Ban koji im davaju možda 40-50 milijuna dolara za to? Moš mislit.
Imaju shark fin...neka se lijepo iskoristi iako ga ukidaju slijedeće godine.
Neka za 2018. stave LED panel kao u Indycaru koje su jako korisne gledateljima koji su NA stazi:
Pokazuje vrijeme zaustavljanja u boksu, push to pass i trenutnu poziciju na stazi: [ link do slike ]
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Evo jedna slika sa naslovnice, bolida s boka... Ferrari, po naslovu članka - Raikonnen...
& jedna sa neta, isto bočno - bez vozača, i to njihovo vozilo...
Na Ferrariju NE VIDIM NITI IME VOZAČA -(il sam čorav, al mislim da nisam), A BOME NEVIDIM NITI BROJ
a na FI još manje, a njihova slika je kudikamo večeg formata.
Blepci... (sreća njihova, a vjerojatno su i pozdravili ove peraje na poklopcu sve u šesnaest...)
To je tek donešeno pravilo. A mislim da im je dato vremena do Španije da postave ime vozača i broj, sa jasno određenom veličinom broja i imena vozača.
@Ferrari, ne moraju se riješiti sponzora, ali mogu ih malo smanjiti i malo drugačije rasporediti. Na kraju, morat će.
Ferrari je napisao/la: 29.04.2017., 01:07
Pa zapravo to ne ide tako lako...nisu više 60-te, a sidepodsi su savršeno i najskuplje mjesto na bolidu za sponzore s time i najprivlačnije.
Što bi sada Ferrari trebao odhebati Shell, UPS i Ray Ban koji im davaju možda 40-50 milijuna dolara za to? Moš mislit.
Imaju shark fin...neka se lijepo iskoristi iako ga ukidaju slijedeće godine.
Neka za 2018. stave LED panel kao u Indycaru koje su jako korisne gledateljima koji su NA stazi:
Pokazuje vrijeme zaustavljanja u boksu, push to pass i trenutnu poziciju na stazi...
hmmm...Nisam ni spominjao UPS i Ray Ban, samo Shell - a Shell mogu stavit na peraju.
Btw, nije ni ova ideja sa LED panelom uopče loša, dapače. A imaju to i u WEC-u, i kolko sam vidio fino šljaka koncept.
Ferrari Maniac je napisao/la: 28.04.2017., 23:38
Ovo nije nikakvo riješenje, samo uproaštava izgled bolida, nek se okane više te gluposti već su stvarno naporni s mlaćenjem prazne slame oko tih aloa. Postoji još bezbroj načina kako vozači mogu nastradati, a to što je JB podletio pod bager pa oni idu spriječavati da se ista takva situacija ne bi dogodila.... a kakvi su sve slučajevi koji se još mogu dogoditi jednako loši to nikome ništa, zato jer ovome nije namjera da se nekoga zaštiti već da oni mogu reći da su eto nešto poduzeli... Ovo nema veze s vezom, onaj koji se boji utrkivanja u otvorenim kokpitima zna gdje su vrata, ipak je u F1.
Čovjek ubo suštinu.
@zjuro
Apsolutno se slažem. Crni broj, na bijeloj okrugloj podlozi. Jedan sponzor malo ulijevo, drugi malo udesno i eto mjesta. "Ljepota" nekih bolida će biti "nagrđena", nekim drugima će sjesti, ali hej....., po meni su nagrđeni sa shark finovima i ovim T-sranjima, tako da....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Pa ne slažem se sa tom bojom broja. Neka stave kako kome odgovara (nisu svi bolidi iste boje), ali nek je vidljivo. A slažem se sa tim za sponzore. Uvijek se može naći mjesta. Nisu im sadašnje pozicije sponzora zaključane, pa da ih ne mogu malo pomaknuti.
senja je napisao/la: 29.04.2017., 14:07
Pa ne slažem se sa tom bojom broja. Neka stave kako kome odgovara (nisu svi bolidi iste boje), ali nek je vidljivo. A slažem se sa tim za sponzore. Uvijek se može naći mjesta. Nisu im sadašnje pozicije sponzora zaključane, pa da ih ne mogu malo pomaknuti.
Pa skoro da i jesu zaključane. Mjesto se plaća masno.
Osim ako ce FIA ili FOM otkupiti taj prostor i dati timovima malo vise love da pomaknu sponzore da ne izgube tu lovu i sponzore.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Neće im dati ništa. Pravilo je donešeno. Imaju do Španije rok da postave to kako treba. Nek se snađu. Mislim da ni sponzori nisu toliko glupi da im se ne može reći da je takvo sada pravilo.
A u svakom slučaju, izgleda da se samo Force India žali. Tako da neće sigurno biti nikakvih problema.
Pa nije ovo toliki problem...samo trebaju staviti za Vettela primjerice "VET" i povećati broj na nosu bolida.
Ja se referiram na ovaj prijedlog sa veliki brojem na sidepodu bolida koji je Zelot predložio
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Što se tiče LED informatičkih panela F1 je testirala takvo nešto pre par godina i izmislio ga je Anthony, Lewisov tata. FIA neće da ga implementira, kažu nepraktično..