Ja sam trenutno baš u suzama i utučen.
Goran je u velikoj mjeri bio dobri duh hrvatske auto-moto scene.
Konkretno, za sebe mogu reći da je jako upitno bih li se ikada počeo baviti bilo kakvim pisanjem na planu automobilizma da on nije vjerovao u mene,
I do posljednjeg je dana bio u novim projektima i idejama, jesenas smo se zadnji puta vidjeli, sjedili na kavi i pričali o koječemu što zajedno planiramo napraviti u godinama koje dolaze.
Osobno mogu reći da je uz također nedavno umrlog Lazu Golužu Goran bio jedan od dvojice mentora koji su me najviše oblikovali u životu.
Re: RIP
Postano: 24.03.2022., 07:47
Postao 1883
Ja sam ga upoznao na onom meetingu za V.N. Kine u Maksimiru 2007. i od tada smo se viđali.
Zao mi je, ovo je velik gubitak za sve nas koji smo ga poznavali, ali i opcenito.
RiP Gorane
Re: RIP
Postano: 24.03.2022., 08:17
Postao gidra
Legenda hrvatskog automobilizma sto se tiče novinarstva, sjećam se 90-tih kad su se utrke hrvatskog automobilizma prenosile na HRT-u njegovog glasa.
Legenda je. Kada dođem doma, potražim video materijal o njemu....... ne mogu se sjetiti na kojoj HR sportskoj stranici je bilo.........
Gorane,.......... !!!!!!!!!!!!
Re: RIP
Postano: 24.03.2022., 12:01
Postao pigmalion
iz GP1.hr teksta.........Dječačka naivnost, ludi i nepresušni entuzijazam i velika ljubav prema motorsportu. To je bio Goran Dijaković.........
Re: RIP
Postano: 24.03.2022., 15:21
Postao dmj
Je, Davorinov tekst ga dobro opisuje... Nije uvijek bilo lako s njim, ali količina tog entuzijazma uvijek bi prebrisala sve probleme.
A do samog kraja bio je pun ideja, projekata u pripremi i velikih planova.
Re: RIP
Postano: 24.03.2022., 16:38
Postao blown diffuser
Jedan njegov prilog o Senni.
RIP Gorane, jedan od najvećih eksperata za formulu 1 s ovih prostora.
Re: RIP
Postano: 24.03.2022., 17:44
Postao pigmalion
Ne zamjerite, navijača Lewisa na naslovu u drugom YouTube-u. To je bio Goran, ali su sa ove TV kuće pretjerali sa naslovom.
Goran
Re: RIP
Postano: 28.03.2022., 11:36
Postao dmj
Ako tkogod od zagrebačkih članova želi odati posljednju počast Goranu, ispraćaj je sutra, 29.3. na Krematoriju, u 10:40.
Re: RIP
Postano: 28.03.2022., 11:49
Postao 1883
Meni je jako zao sto necu biti na ispracaju jer nisam u Hr...
Re: RIP
Postano: 30.03.2022., 15:31
Postao pigmalion
Još jedan dobar podsjetnik, na genijalnog čovjeka:
Nažalost, naslov ovog članka od danas više nije točan.
Tony Brooks bio je posljednji velikan iz pedesetih, pobjednik i čovjek koji je imao sve potrebno za titulu F1 prvaka - osim onog za to neophodnog detalja da mu utrkivanje nije bilo važnije od svega ostalog u životu.
Sada nekako preskačemo čitavo desetljeće, mislim da ovime Sir Jackie Stewart postaje najstariji živući pobjednik neke F1 utrke.
Leclercu u Monaku srećom nije bilo ništa, no tužna vijest stiže s Otoka. Ovog je vikenda poginuo Simon Diffey, vozač utrka oldtimera i čovjek koji vam je dobro poznat ako imate običaj gledati Goodwood...
Ne zna se još što se točno desilo, poginuo je u nesreći na javnoj prometnici, kada se u Bugattiju (vjerojatno ranom modelu Brescia, kojim je često i nastupao na utrkama) sudario s vozilom hitne pomoći pod rotirkama...
Re: RIP
Postano: 05.07.2022., 11:31
Postao dmj
Prije nekoliko dana umrli Alain de Cadenet nikada nije dobacio do Formule 1, ali je legenda automobilizma, kao natjecatelj, vlasnik momčadi, kolekcionar klasičnih trkaćih automobila i kasnije televizijski novinar. Završio je treći na Le Mansu 1976, a četiri godine potom on i Desiré Wilson osvojili su dvije WSC runde, Monzu i Silverstone, u automobilu njegove vlastite marke/momčadi De Cadenet.
Čitajući razne priče o njemu, jednu sam naprosto morao podijeliti. Na tim autima njegove trkaće momčadi jednom se pojavila reklama „Sealink Car Ferries”, brodarske tvrtke specijalizirane za trajektni prijevoz preko La Manchea. Notorno slabih financija, njegova je momčad utovarila trkaći auto u transporter i krenula prema Kanalu, na putu za Le Mans.
De Cadenet se neposredno prije nego što su došli do luke povukao u stražnju stranu transportera, a potom izašao i otišao do ureda brodara. Ondje se počeo svađati sa službenikom, kako to da ih ne čekaju povratne karte, kada je njihova tvrtka jedan od glavnih sponzora njegove momčadi! Odveo je službenika do auta, na kojem je uistinu bila velika naljepnica s nazivom tvrtke. Dakako, „nesporazum“ je izglađen, dobili su karte, pa čak i odvedeni na upoznavanje s kapetanom tijekom plovidbe.
Mehaničar momčadi Dave Card, od kojeg je priča i potekla, kaže da je posve siguran kako naljepnica NIJE bila na autu kada su krenuli iz Londona. Također, kaže kako je prilično uvjeren da je de Cadenet pripremio i set naljepnica tvrtke „Townsend Thorensen“ za slučaj da je red za ukrcavanje kod njih bio kraći ili da priča nije upalila…