Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 12.10.2020., 21:38
Postao CrashOverride
@AlkY
Ma jasno a i jednostavno... Nema se sta pomicat dok gore crvene lampe i mir..
Ovako imas 5,6 pomicanja prije no su se svjetla ugasila a oko svakoga drukcija prica..
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 12.10.2020., 21:43
Postao Har Kl
Pravilo je da ne smiješ preći bijelu liniju prije gašenja crvenih svjetala. Namjerno je tako definisano, zbog mogućnosti trzanja bolida prilikom ubacivanja u brzinu. Razlog i nije toliko bitan, koliko je bitno.da je pravilo isto za sve. Kimmi je prešao liniju i senzor je reagovao i dobio je kaznu. Bottas i Vettel nisu prešli liniju i nisu dobili kaznu.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 12.10.2020., 21:51
Postao CrashOverride
Znamo mi kakvo je pravilo ali smatramo nije bilo potrebno..
Onda mogu i ime promjenit
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 12.10.2020., 22:07
Postao Har Kl
Onda bi imali puno ne namjernih ili random jump startova. IMO napravili bi još goru stvar.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 12.10.2020., 23:33
Postao Pastor
AlkY je napisao/la: 12.10.2020., 21:17
Ako je Bottasovo bilo legalno , onda je pretpostavljam i ovo.
Po meni , ako senzor nije uhvatio , nema se sta raspravljat.
Samo je problem sta se oko Bottasovog jako debelo raspravljalo
Pa zašto bi sad dodatno raspravljali oko toga ako smo sve apsolvirali prošli put. Ovo je bilo u rangu tog Bottasovog slučaja. Kimi je prestupio puno više kada je kažnjen.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 09:47
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 12.10.2020., 21:43
Pravilo je da ne smiješ preći bijelu liniju prije gašenja crvenih svjetala.
Pravilo je da se ne smiješ pomaknuti prije nego je svjetlo izgašeno, a ne prijeći liniju. Problem je naravno onda u tome kako FIA pregledava je li se itko pomaknuo prije svjetla. Gledaju senzor, pa uspoređuju s bijelom linijom, pa ih buni to jel se opet zaustavio ili nije, pa jel prilikom zaustavljanja prošao bijelu liniju i tko zna što sve ne.
Ako se ne varam MotoGP koristi kameru pokraj svakog motora na kojima se jednostavno vidi činjenično stanje je li se netko pomaknuo ili ne. Ali, zašto bi jednostavno kad može komplicirano...
"Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged to have:
"a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 09:55
Postao zekohonda
problem je što fia dopušta toleranciju, a koliko ona iznosi je tajni podatak.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 10:22
Postao avetma
98% sam siguran da ne znaju ni oni Ko fol "tolerancija", a u biti im ostavlja prostora za to da na svaku šeprtljavu odluku kažu - ha čujte, to je taj tajni prag tolerancije.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 10:23
Postao Ferrari
Nećemo se igrati detektiva.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 11:24
Postao AlkY
Ovo da je pravilo da se nesmije preci bijelu liniju nema smisla. Jer kako sad davno pisao , onda bi svi stali 20-30 cm iza bijele linije i kada je upaljeno zadnje svijetlo polako krenuli , i kada se svijetla ugase imali debelo veci momentum kretanja nego oni koji stoje na mjestu.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Har Kl je napisao/la: 12.10.2020., 21:43
Pravilo je da ne smiješ preći bijelu liniju prije gašenja crvenih svjetala.
Pravilo je da se ne smiješ pomaknuti prije nego je svjetlo izgašeno, a ne prijeći liniju. Problem je naravno onda u tome kako FIA pregledava je li se itko pomaknuo prije svjetla. Gledaju senzor, pa uspoređuju s bijelom linijom, pa ih buni to jel se opet zaustavio ili nije, pa jel prilikom zaustavljanja prošao bijelu liniju i tko zna što sve ne.
Ako se ne varam MotoGP koristi kameru pokraj svakog motora na kojima se jednostavno vidi činjenično stanje je li se netko pomaknuo ili ne. Ali, zašto bi jednostavno kad može komplicirano...
"Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged to have:
"a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
Pravilo je:
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
I kao takvo se čita u jednoj rečenici, bez da se uzima onaj dio kako kome odgovara. Posebno treba obratiti pažnju na drugi dio iste rečenice.
Odluka da li se dogodilo kretanje automobila prije startnog signala, se ne donosi tako što se gleda video, već na tačno i unaprijed definisan način.
Ne znam odkud ti informacija da sudije nešto buni taj senzor?
To što se u MotoGP-u nešto radi drugačije, nema nikakve veze sa onim što se radi u F1.
zekohonda je napisao/la: 13.10.2020., 09:55
problem je što fia dopušta toleranciju, a koliko ona iznosi je tajni podatak.
To uopšte meni nije problem. Mislim da je bila neka špekulacija da je ostavljen delay koji iznosi 0,2 sec, koliko iznosi reakcija oka. IMO bitno je da je pravilo isto i da se primjenjuje za svakoga isto!
Nema protesta ni vozača, a ni šefova timova za ne konzistentnost, kao što smo npr. imali nedavno od Wolfa kad je prozvao sudije za različit tretman LeClerca u Belgiji i Hamiltona u Rusiji.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 12:39
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:31
Pravilo je:
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
I kao takvo se čita u jednoj rečenici, bez da se uzima onaj dio kako kome odgovara. Posebno treba obratiti pažnju na drugi dio iste rečenice.
Odluka da li se dogodilo kretanje automobila prije startnog signala, se ne donosi tako što se gleda video, već na tačno i unaprijed definisan način.
Pa gdje spominje bijelu liniju kao što si ti napisao?
To da se ne gleda video je jasno, ja kažem da bi to bio nepogrešiv pokazatelj, a ne ovi pragovi tolerancije, bijele i žute linije, senzori i ostale čare bare. Zna se što znači "pomicati se prije svjetla" i postoji savršeno točan način za provjeru toga, a zašto se ne koristi nemam pojma.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 12:41
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:31
Ne znam odkud ti informacija da sudije nešto buni taj senzor?
Austrija s Bottasom koji je krenuo prije gašenja svjetla, ali to senzor nije zabilježio.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 12:53
Postao Har Kl
Ne spominje nigdje.
Bijela linija napisana iz glave .
Poprilično sam siguran da se dobro sjećam da senzor reaguje ukoliko prednji točkovi nagaze bijelu liniju. Ukoliko ti znaš drugačije, slobodno me ispravi i napiši kako je ispravno.
Žuta nema veze sa gornjom raspravom, ona služi samo vozačima.
Zašto je to tako, a nije npr. reakcija sezora na bilo kakav pokret točka, može biti predmet druge rasprave.
Više puta je ispričana priča da pravilnik nije savršen.
Video sa današnjim kamerama jeste bolji pokazatelj. Ako se kamere uvedu kao video dokaz, neću imati ništa protiv.
A do tad nema potrebe prozivati sudije za bilo kakvo pogodovanje, jer je sistem automatski. Ukoliko se senzor oglasi, napravi se istraga, provjere i odrede da li start bio dozvoljen ili ne.
Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:31
Ne znam odkud ti informacija da sudije nešto buni taj senzor?
Austrija s Bottasom koji je krenuo prije gašenja svjetla, ali to senzor nije zabilježio.
Ja se zaista ne sjećam da su se sudije zbunile.
Incident je mislim pok. Charlie Whiting već objasnio.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 12:58
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:53
Zašto je to tako, a nije npr. reakcija sezora na bilo kakav pokret točka, može biti predmet druge rasprave.
A ne znam što se ima raspravljati, kao da je nekakvo iznenađenje da umjesto elegantne i precizne solucije ide na kompleksno rješenje koje je podložno greškama i interpretacijama tj. tolerancijama.
Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:53
A do tad nema potrebe prozivati sudije za bilo kakvo pogodovanje, jer je sistem automatski. Ukoliko se senzor oglasi, napravi se istraga, provjere i odrede da li start bio dozvoljen ili ne.
Kod jump starta ne vjerujem da ima pogodovanja, samo standardan šlamperaj. I alibi upravljanje sportom gdje trideset milijuna ljudi vidi zdravim očima da je netko krenuo prije gašenja svjetla, ali suci kažu da senzor kaže suprotno i onda nitko nema autoritet da tu lakrdiju ispravi nego četiri sezone kasnije i dalje guraju istu glupost.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 13:39
Postao Har Kl
Pretpostavljam da smo uživo raspravljali, da bi se složili oko ove stvari u roku od 1 min
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 14:03
Postao _bataziv_0809
Hm nisam znao za Leclercove vjezbe iz Belgije. Bogme decko skuplja polako situacije gdje biva blaze kaznjen od ostalih za isti incident.
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 14:39
Postao Frantic
Luca Badoer
Re: VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
Postano: 13.10.2020., 14:41
Postao Har Kl
_bataziv_0809 je napisao/la: 13.10.2020., 14:03
Hm nisam znao za Leclercove vjezbe iz Belgije. Bogme decko skuplja polako situacije gdje biva blaze kaznjen od ostalih za isti incident.
_bataziv_0809 je napisao/la: 13.10.2020., 14:03
Hm nisam znao za Leclercove vjezbe iz Belgije. Bogme decko skuplja polako situacije gdje biva blaze kaznjen od ostalih za isti incident.