Stranica: 15/16.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:02
Postao _bataziv_0809
avetma je napisao/la: 01.11.2020., 15:54
_bataziv_0809 je napisao/la: 01.11.2020., 15:48 Dakle uvijek ali uvijek ista prica, sve se okrece na srecu i teorije zavjera, nikad se ne uvazi ono sto covjek napravi...
Nije istina.
Naravno da bi ga Lewis prošao i da nije bilo VSC, čisto da se ne zaboravi Valtterijeva nemoć.
Ma daj Ante, pa prelistaj temu, clanak i sve komentare.

A ko komentira kada za vrijeme mirnog Hamiltonovog vodstva izadje poprilicno bespotreban SC?

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:05
Postao CrashOverride
@_bataziv_0809
Za nekoga sa toliko radnog staza i mudrih stvari za reci, bacas patke dok je sve relativno mirno i onda se kasnije obracunavas sa likovima koji uglavnom trolaju..
Zasto, ne znam..

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:09
Postao CrashOverride
Nisam cuo, ako je bio info, sta je uzrok DNFa Maxa?

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:15
Postao Explorer
Mislim da je bilo puknuće gume

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:15
Postao _bataziv_0809
CrashOverride je napisao/la: 01.11.2020., 16:05 @_bataziv_0809
Za nekoga sa toliko radnog staza i mudrih stvari za reci, bacas patke dok je sve relativno mirno i onda se kasnije obracunavas sa likovima koji uglavnom trolaju..
Zasto, ne znam..
U pravu si. Ali sta cu kad me nerviraju, sto bi @Dani rekao, dupli standardi.

Fokusirat cu se na druge stvari ubuduce :pivo:

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:17
Postao avetma
_bataziv_0809 je napisao/la: 01.11.2020., 16:02
avetma je napisao/la: 01.11.2020., 15:54
_bataziv_0809 je napisao/la: 01.11.2020., 15:48 Dakle uvijek ali uvijek ista prica, sve se okrece na srecu i teorije zavjera, nikad se ne uvazi ono sto covjek napravi...
Nije istina.
Naravno da bi ga Lewis prošao i da nije bilo VSC, čisto da se ne zaboravi Valtterijeva nemoć.
Ma daj Ante, pa prelistaj temu, clanak i sve komentare.

A ko komentira kada za vrijeme mirnog Hamiltonovog vodstva izadje poprilicno bespotreban SC?
Ljudi su frustrirani, abnormalno je dosadno gledati dvije klase bolida, a jedina nada za bilo što je jadni Bottas. Naravno da će netko tko površno prati pomisliti da je VSC gumb pritisnuo Wolff ispod stola na Mercedesovom pit wallu. Zašto se obazirati na to?

Meni je bilo urnebesno. Lewisu ne treba nikakva pomoć, ali ko za vraga Bottas (koji je ionako sporiji) pokupi ogroman komad Ferrarija pa bude još sporiji,a onda Lewisu dođe VSC točno sinkronizirano s ulaskom u boks. Kad te hoće - hoće.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:33
Postao Har Kl
avetma je napisao/la: 01.11.2020., 16:17
_bataziv_0809 je napisao/la: 01.11.2020., 16:02
avetma je napisao/la: 01.11.2020., 15:54

Nije istina.

Ma daj Ante, pa prelistaj temu, clanak i sve komentare.

A ko komentira kada za vrijeme mirnog Hamiltonovog vodstva izadje poprilicno bespotreban SC?
Ljudi su frustrirani, abnormalno je dosadno gledati dvije klase bolida, a jedina nada za bilo što je jadni Bottas. Naravno da će netko tko površno prati pomisliti da je VSC gumb pritisnuo Wolff ispod stola na Mercedesovom pit wallu. Zašto se obazirati na to?

Meni je bilo urnebesno. Lewisu ne treba nikakva pomoć, ali ko za vraga Bottas (koji je ionako sporiji) pokupi ogroman komad Ferrarija pa bude još sporiji,a onda Lewisu dođe VSC točno sinkronizirano s ulaskom u boks. Kad te hoće - hoće.
Jako dobar komentar :thumbs:
Mislim ono, Hamilton je pritiskao i pravio prednost i stvorio je potreban GAP da uđe u box. Da nije bilo VSC ne bi on išao još u box, jer se taman riješio vozača koji su zaostali za cijeli krug. Vjerovatno bi još više nabio prednost da se osigura u slučaju gubitka neke sekunde u boxu.
Ali da Bottas nije imao to oštećenje, nisam uvjeren da bi Lewis na starijim gumama onako gradio prednost.
Treba zaista imati sreće u životu, ali ne treba ni osporavati nečiji uspjeh zbog toga što ga posere sreća u datom trenutku.
Stara izreka glasi: Svako je kovač svoje sreće. Treba dati sve od sebe i onda možda i dobiješ bonus sreće koji će te gurnuti naprijed.
Ali ako se samo oslanjaš na sreću, kad tad te surova realnost poklopi.

Što se tiče sreće, zaista mi je žao Maxa i Gasly. Čini li su čuda na ovoj stazi i trebao je bar jedan da završi na postolju.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 16:36
Postao _bataziv_0809
avetma je napisao/la: 01.11.2020., 16:17
Ljudi su frustrirani, abnormalno je dosadno gledati dvije klase bolida, a jedina nada za bilo što je jadni Bottas. Naravno da će netko tko površno prati pomisliti da je VSC gumb pritisnuo Wolff ispod stola na Mercedesovom pit wallu. Zašto se obazirati na to?

Meni je bilo urnebesno. Lewisu ne treba nikakva pomoć, ali ko za vraga Bottas (koji je ionako sporiji) pokupi ogroman komad Ferrarija pa bude još sporiji,a onda Lewisu dođe VSC točno sinkronizirano s ulaskom u boks. Kad te hoće - hoće.
U pravu si. :thumbs:

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 17:02
Postao Multi 21
Je li postoji itko kome se dopada odlazak u box za vrijeme SC i VSC-a? Pa zatvorite taj jebeni pitlane više, čovjek više ne može sa 20 sekundi prednosti voziti i biti siguran da će izaći kao prvi nakon boxa. Nikakvog smisla nema, apsolutno nikakvog. Ne govorim to zbog ovog danas, Hamilton bi pobijedio i bez toga. Ali ispada tako glupo to je za ne povjerovati. Kao element sreće? Pa prenosite lutriju onda svake nedilje, a ne profesionalni sport. A takvih situacija zadnjih godina je milijun. Baš sam se iživcirao, danas su Vettel i Raikkonen mogli završiti ispred 10 vozača ispred kojih realno nisu imali što tražiti da je VSC ostao malo duže.
Glupost.
Inače utrka solidna, još jednom se pokazuje kako su bolidi preveliki, preteški i prebrzi za pravo utrkivanje.
Šteta za Maxa i Gasly-a.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 17:11
Postao Alen13ASC
VSC bio on 10 krugova ili pola minuta je i te kako potreban, on je smišljen da neutralizuje utrku. Ne želimo Bianchia 2, ne želimo Tom Pryce/van Vuuren 2. Gadno je što se na totalno bizaran način okreće VSC priča u korist Hamiltonove "sreće", sreća je zapravo da niko nije izgubio kontrolu i pokupio ljude koji besplatno čiste stazu od bolida/krhotina zato što je VSC bio prisutan.

A to što Hami vozi maestralno je neosporno, možda u alternativnoj vremenskoj liniji Bottas bi izgubio od Hama bez obzira na sve a Maxu bi svejedno pukla guma. I opet Lewis P1.

A to što vam se čini da imamo previše random VSC/SC su prazne priče. Pogledajte malo Indycar ili NASCAR, tamo imate Cautionse koliko želite jer su preko potrebni. Puknuće gume na ovalu zbog neke krhotine koja se mogla pokupiti uz Caution odnosi živote jbt. Sigurnost je P1 i to tako MORA biti.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 17:49
Postao Iceman
Ja sam danas odustao od gledanja nakon VSC. Ocigledno su se neke "zanimljive" situacije izdogađale kroz utrku,ali ja jednostavno nisam imao zivaca gledati jos cca 40 krugova kruzenja po stazi u vise manje istom poretku. Neka nada da ce napokon netko pobjediti Hamiltona je pala u vodu kada su se karte poslozile bas onako kako trebaju, pa cak i da nije bilo VSC nada je postojala. Ne zato sto ja ne volim Hamiltona nego zato sto je F1 dozvolila ovakva pravila, ovakvu dominaciju i vise manje istu pricu posljednjih 7 godina.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 18:21
Postao Alen13ASC
Znači F1 je naterala Red Bulla da pljuju po Renaultu i naterali su Ferrari/Vettela da BSODa u ključnim momentima :party:

Renault je jako podbacio s hibridnim PJ a Ferrari je izgubio šljiv za borbe za naslove još od radikalizacije 2009 :trep:

Mercedes profesionalno skuplja naslove dok se Ferrari i RB gube :klopa:

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 18:33
Postao CrashOverride
Hamilton se zali na gume i razvali utrku, gume durable ko Mr. Fantastic..
Max ne spomene gume i raspadnu se..
Slika i prilika dominacije Marcedesa :zubo:

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 20:38
Postao Alen13ASC
Daj bože da si sarkastičan, Hamiltonovo žaljenje na gume je samo psihološki pritisak na protivnike a ovo Maxovo danas kako on sam i RB kaže bila je krhotina na stazi kriva jer senzori nisu registrovali nikako curenje zraka ili sl. nego guma kao da je eksplodirala. Evidentno je da su danas u FIA obavili loš posao glede sigurnosti jer je bilo dosta krhotina a nisu dozvali SC da se staza počisti. Maxu i Bottasu je utrka kompromitovana zbog toga, boga ti ovo je kao repriza iz Bakuua od pre par godina. Krhotine koje uništavaju utrke vozača...

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 20:56
Postao CrashOverride
@Alen13ASC
Ma nista negativno.. Samo tako, jedan negoduje jer je guma losa, drugi suti i njega gume izdaju :zubo:
Ne vjerujem da Lewis baca patke protivnicima vezano za gume..
Mislim da je samo takav, iste sekunde kad osjeti da nesto ne pase, zove momcad da ga netko razuvjeri da bi nastavio vozit tako "olaksan"..
Postane malo iritantno iz razloga sto se u jednom slucaju od 50 ispostavi da gume zaista nisu ok..

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 21:09
Postao Har Kl
@Crash i @Alene, više puta je objašnjeno od Mercedesovih inžinjera ...
Kad Lewis kaže prednja desna je loša, to ne znači da će ona stvarno loša, već da je lošija od ostale 3 i to oni trebaju da prate daljnje ponašanje. Dosta puta ta guma koja je lošija od ostale 3, bude u boljem stanju od ostatka grida.
Također i za motor su objasnili, da je nedavno Lewis osjetio blagi gubitak snage, toliko blag da je i njih iznenadio da je to osjetio. Prijavio je "I am loosing power". Dobio je potvrdu da je sve OK i ta potvrda se nije otišla u eter.
Jedna je stvar, što on često pretjeruje sa tim porukama. knpr. Monako prošle godine, a druga je stvar što protivnički navijači svaku tu poruku dočekaju sa velikim ushićenjem, koje im naglo opadne nakon nekoliko krugova ;)

Protivnički vozači to rijetko kad i čuju. A i ako im neko prenese, ne obaziru se previše.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 21:11
Postao _bataziv_0809
A zasto poistovjecujemo "tyre is not great" sa guma će pući?

Valjda on zna kako se te gume ponasaju.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 21:30
Postao renato2107
Solidna utrka. Nažalost SC i VSC su odigrali veliku igru, iako da i tog nije bio Hamilton bi pobijedio. Još jedna potvrda da pit lane treba biti zatvoren čim se SC ili VSC upali, a otvoriti recimo samo za vrijeme SC ali nakon 2-3 kruga kad se svi poredaju, pa onda staviti obavijest u ovom krugu je moguće ući. ENDE.

Nitko nije komentirao, ali Hamilton je imao sreće u prvom krugu što nije bio DNF ili dobio kaznu, jasno je zatvorio Gaslya, kad je ovaj već bio pored s krilom...sjetimo se, zbog tog (i manje) je lani Vettel izgubio pobjedu u Kanadi, iako je on izletio i sjekao šikanu, na manjim brzinama. Ovdje da Gasly nije pusti gas, izletili bi obojica, i još barem netko. Tako da ovo je barem opomena.

Imola, malo ju jesu popravili ukidanjem zadnje šikane, meni fali originalni Tamburelo, pa čak i da je većeg radijusa, a iduća šikana izmijenjena, iako bi bilo još manje pretjecanja....iako, pokazuje da te stare staze nisu za pretjecanje, jednostavno (kolko god nama ružno) treba biti barem jedan dugi pravac s oštrim zavojem na kraju ako ne želimo gledati procesije, i malo širine fali. Ovi bolidi jednostavno ne idu jedan kraj drugog gdje je tako usko. I veliki minus su ove asfaltne zone u 2-3 zavoja, sve pijesak kao i ostatak i bok, nema granica staze, on te odmah kasni.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 22:01
Postao 1883
Har Kl je napisao/la: 01.11.2020., 21:09 @Crash i @Alene, više puta je objašnjeno od Mercedesovih inžinjera ...
Kad Lewis kaže prednja desna je loša, to ne znači da će ona stvarno loša, već da je lošija od ostale 3 i to oni trebaju da prate daljnje ponašanje. Dosta puta ta guma koja je lošija od ostale 3, bude u boljem stanju od ostatka grida.
Također i za motor su objasnili, da je nedavno Lewis osjetio blagi gubitak snage, toliko blag da je i njih iznenadio da je to osjetio. Prijavio je "I am loosing power". Dobio je potvrdu da je sve OK i ta potvrda se nije otišla u eter.
Jedna je stvar, što on često pretjeruje sa tim porukama. knpr. Monako prošle godine, a druga je stvar što protivnički navijači svaku tu poruku dočekaju sa velikim ushićenjem, koje im naglo opadne nakon nekoliko krugova ;)

Protivnički vozači to rijetko kad i čuju. A i ako im neko prenese, ne obaziru se previše.
6. krug, unutar sec s Maxom.
Radio - tesko je slijediti (Maxa).

12. krug:
Radio - "right front doesn't feel great".

15. krug, Albon, Ricci, Kvyat i jos hrpa vozaca u boxu.

19. krug, Max u boxu.
Radio - "I'm going to pick up the pace, don't stop me".

20. krug, Bottas u boxu.
Radio - "Ok Lewis, we gonna extend".
U 20. krugu prednost 23 sec ispred Bottasa, pit delta 28 sec.

22. krug, Bottasu javljaju ostecenje podnice.

25. krug, pitaju Lewisa moze li brze, ovaj kaze - ne moze.

26. krug, pitaju Lewisa moze li produziti jos 10 krugova, odgovara kako definitivno moze ici duze, ali nejasno je na sto tocno misli! Duze, u smislu moze voziti jos iz trenutne tocke gledista iz 26. kruga, ili duze od tih trazenih dest krugova...
Prednost 26. sec.

29. krug, Ocon staje pokraj staze, Lewis u tom trenutku ima 28. sec prednosti.

30. krug, VSC i Lewis ulazi u box na kraju kruga, vraca se 4 sec ispred Bottasa.

To je otprilike to sto se tice komunikacije i razrjesenja utrke.

Re: VN Emilia Romagne (Imola) 31. listopad- 1. studeni

Postano: 01.11.2020., 22:30
Postao Multi 21
A odakle taj dio Ferrarija? Sa Vettelovog bolida?