Stranica: 15/33.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 10:46
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 10:38 1. Nije ni razumio da si rekao bolid. Sistem nije u sivoj zoni. 100% legalan. Zato i jesu ga odmah proglasili legalnim, a čitam da su i promijenili pravilnik za 2021.
Odakle podatak da su mijenjali pravilnik za 2021.?

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 10:47
Postao Gilles
Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 10:38
Gilles je napisao/la: 21.02.2020., 10:26 1. Nisam pominjao bolid vec sam sistem.
2. Tockovi nisu idealni valjci, vec su zaobljeni i postavljeni pod nekim uglom prema postavkama samog prednjeg vesanja.
3. Pokojni Charlie W. (ili neko iz FIA-e) je upotrebio taj izraz objasnjavajuci legalnost mercedesovih felni koje su dobile zeleno svetlo.
1. Nije ni razumio da si rekao bolid. Sistem nije u sivoj zoni. 100% legalan. Zato i jesu ga odmah proglasili legalnim, a čitam da su i promijenili pravilnik za 2021.
2. Mislim da nisi razumio kako sistem radi. Ne mijenja se ugao nagiba točka, već ugao zakretanja. Nema promjene visine.
3. Nije CW nikad rekao da nešto ilegalno, a da je to proglasio legalnim. Izjavio je drugačije, upravo iz razloga što je većini teško razumijeti da je svaki dio na F1 bolidu aero element. Od guma i felgi, preko retrovizora pa sve do kacige.
Ukoliko griješim, molim za link gdje je on izjavio da je bolid ilegalan.
1. Nisam lepo procitao, ucinilo mi se bolid umesto bold.

Ja ne mogu da ulazim u sitna crevca sa tobom jer ocigledno su nam misljenja onako bas razlicita. I to je ok. Samo zelim da kazem da su ostale ekipe kroz istoriju zbog slicnih stvari mnogo vise "maltretirane" dok im nesto nije proglaseno legalno ili ilegalno.

Ako nesto zelis da nadjes, probaj sam, niko ovde nije tvoj asistent. Ja se vrlo dobro secam reci LITTLE ILLEGAL kada se rapravljalo o mercedesovim tockovima.

Pozdrav

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 10:50
Postao scuderia1715
avetma je napisao/la: 21.02.2020., 10:46
Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 10:38 1. Nije ni razumio da si rekao bolid. Sistem nije u sivoj zoni. 100% legalan. Zato i jesu ga odmah proglasili legalnim, a čitam da su i promijenili pravilnik za 2021.
Odakle podatak da su mijenjali pravilnik za 2021.?
Možda ovo https://www.autosport.com/f1/news/14835 ... 2021-rules

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 10:52
Postao avetma
Znam da nije dozvoljeno, ali me zanima kad su mijenjali pravila.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 10:58
Postao zekohonda
kad su das zabranili u pravilniku za 2021., je li sad konačno svima jasno da je legalan za ovu godinu?

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:03
Postao Har Kl
avetma je napisao/la: 21.02.2020., 10:46
Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 10:38 1. Nije ni razumio da si rekao bolid. Sistem nije u sivoj zoni. 100% legalan. Zato i jesu ga odmah proglasili legalnim, a čitam da su i promijenili pravilnik za 2021.
Odakle podatak da su mijenjali pravilnik za 2021.?
Pogrešno sam se izrazio. Ne znam da li su mijenjali pravilnik, tj. ne znam kad je pojašnjenje upravljačkog sistema ubačeno u pravilnik za 2021. ali je definicija drugačija od one u pravilniku za 2020.
Nemam izvor, jer sam sinoć ovo pročitao u onom moru informacija. Uglavnom neko je uporedio pravilnik iz 2020. i 2021.
Zakrpljena rupa, sumnjam da je slučajno.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:03
Postao avetma
Jasno mi je zašto misliš da jest jer su ovime eksplicitno rekli da se to i to ne smije, ali svejedno ne vidim kako se ne krše ona dva pravila koja sam tamo citirao :)

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:08
Postao LH44
Har Kl je napisao/la:Dobro jutro

Treći dan - treća inovacija :cool: :?
Zadnji ovjes, DAS, šta je treće?

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk


Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:14
Postao Ferrari
Opet smo stali nakon 40-ak krugova kao i jučer Leclerc ujutro...

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:23
Postao Har Kl
avetma je napisao/la: 21.02.2020., 11:03 Jasno mi je zašto misliš da jest jer su ovime eksplicitno rekli da se to i to ne smije, ali svejedno ne vidim kako se ne krše ona dva pravila koja sam tamo citirao :)
1. Ne radi se o powered device. Čista mehanika. Nema struje.
2. pravilo se krši. Međutim na drugom mjestu piše da se točkovi mogu zakretati preko upravljačkog sistema. Da je Mercedes napravio polugu negdje mimo volana, onda bi kršio pravila.
Imam osjećaj da ljudi ne razumiju koliko je jednostavno (genijalno) ono što oni rade.
Ne mijenjaju oni geometriju tako da mijenjaju vertikalni ugao nagiba točka. To je nemoguće bez hidraulike uraditi, s obzirom na težinu bolida + G silu koja bolid pritisne u vožnji.
Oni mijenjao ugao zaokreta točkova.
Kad okrenu volan u desno, oba točka se okrenu u desno. Kad okrenu u lijevo oba se okrenu u lijevo.
Međutim kad povuku volan prema sebi desni se okrene malo u lijevo, a lijevi malo u desno.
S obzirom da nigdje nije definisao da se točkovi moraju okretati istovremeno (jer se smatralo da se to podrazumjeva), a rečeno je da se točkovi mogu zakretati preko upravljačkog sistema ovo je 100 % legalno.

Moram naglasiti da ni ja ne razumijem skroz sistem kako oni rade i da je ovo moja interpretacija. Radio sam puno i juče a i danas. Tek za vikend ću imati dovoljno vremena za čitanje članaka, jer pretpostavljam da će se to već danas sve dovoljno razjasniti.

@LH44 čekamo na treću inovaciju :cool: :)

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:24
Postao avetma
Ne ta dva :) Jutros smo negdje u komentarima zeko i ja prošli to...

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:25
Postao Har Kl
Haj navratim kasnije, a ti mi pls quote koja su dva pravila :)
Stvarno sam razbacan na puno strana :)

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:26
Postao Ferrari
Kakvi su ovo klaunovi u FIA-i... https://twitter.com/tgruener/status/1230799612920893448 Newey:
Adrian Newey's opinion about DAS: "Controlling the tyre temperatures is not enough for me. There must be aerodynamic reasons. I'm having a hard time seeing how this is legal. The driver doesn't steer the car when he pulls the steering wheel towards him or pushes it away."

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:35
Postao Mr.Spaceguy
https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1230799677655785473

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:38
Postao Gilles
Ferrari je napisao/la: 21.02.2020., 11:26 Newey:
Adrian Newey's opinion about DAS: "Controlling the tyre temperatures is not enough for me. There must be aerodynamic reasons. I'm having a hard time seeing how this is legal. The driver doesn't steer the car when he pulls the steering wheel towards him or pushes it away."
Upravo tako. Sam auto ne menja pravac pomeranjem volana, znaci u tom trenutku volan nije u funkciji upravljanja. ali zato se tockovi pomeraju i kao takvi mogu se posmatrati kao pomican aero element koji osim DRS-a nije dozvoljen.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:39
Postao LH44
Ferrari je napisao/la: 21.02.2020., 11:26 Kakvi su ovo klaunovi u FIA-i...
Jesu vala :chill:

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:40
Postao senna66
ne znam zašto me ovo ne čudi...

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:50
Postao CrashOverride
Cekaj vec sad je zabranjen za sljedecu sezonu :zubo: dok je ove ok :cheer:
Sta uopce rec 😂
Dopingiraj se sine ove godine, hebi im mater svima jer sljedece se vise ne smijemo drogirat..

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:51
Postao Ferrari
2021
slika

Znači što je spriječilo FIA-u da ovo implementira 2019 ili 2020?? Rekli su da su "znali"...pa koji vrag ona nisu još ovako detaljnije (doslovno su sve opisali u ovom članku pravilnika) pojasnili u 2019 ili 2020?

...

Re: Testiranja 2020.

Postano: 21.02.2020., 11:55
Postao Grah0
Kako ono kažu FiA=Ferrari International Assistance?