Da nisu namjeravali steći određeno znanje o gumama i ostvariti neku prednost nebi ni testirali a kamo li u tajnosti. Ko vjeruje drugačije neka počne pratiti bacanje frizbija i okani se čorava posla.Dani je napisao/la: 24.03.2023., 18:43 Zanimljivo kako se "varanje" na testiranju guma uzimao kao gotova stvar iako te gume koliko se sjećam su testriane na bolidima koji su bili potpuno drugoog tehničkog pravilnika.
Why Mercedes? And did they get any advantage from the test for this year?
When I spoke to Pirelli's Paul Hembery about this he said that he wrote to all teams last year inviting them to make themselves available for this kind of work. Some said yes and others said no. After the failures in Bahrain emails went around and Pirelli was granted the opportunity to test. The tests were set up with Ferrari and Mercedes, although neither knew about the other's test. Ferrari ran a 2011 car with Pedro de la Rosa at the wheel.
Mercedes is known to be hardest on its tyres with peak temperatures some 20 degrees above what other teams have been experiencing and it was the victim of the Hamilton failure in Bahrain. The tyres tested in Spain were a mixture of development products; some solutions for Montreal addressing the delamination problems, some ideas for 2014.
Complicating matters further is the fact that the 2014 cars will make very different demands on the tyres due to new aerodynamic rules and totally different power delivery from the new hybrid engine and drivetrain units. They will have much higher torque, for example.
Ovo boldano se nekako zaboravlja no ovome forumu. Baš zanimljivo.
Mercedes
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
"After the failures in Bahrain emails went around and Pirelli was granted the opportunity to test.
Complicating matters further is the fact that the 2014 cars will make very different demands on the tyres due to new aerodynamic rules and totally different power delivery from the new hybrid engine and drivetrain units. They will have much higher torque, for example."
Ne znam kaj tu nije jasno? I nekako izbjegavaš činjenicu da je i ferrari testirao te gume, te da su drugi timovi ODBACILI ideju da testiraju. Njihov problem.
Complicating matters further is the fact that the 2014 cars will make very different demands on the tyres due to new aerodynamic rules and totally different power delivery from the new hybrid engine and drivetrain units. They will have much higher torque, for example."
Ne znam kaj tu nije jasno? I nekako izbjegavaš činjenicu da je i ferrari testirao te gume, te da su drugi timovi ODBACILI ideju da testiraju. Njihov problem.

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Najvažnije je u startu odrediti granicu do koje se smije varati. Poslije sve ide lakoavetma je napisao/la: 24.03.2023., 13:32 Jedno retoričko pitanje - da se bilo kojoj ekipi ponudi privatni tajni test s Pirellijem za 400 tisuća funti kazne, mislite li da bi prihvatili?
Odgovor je jasan, a uz to je i jasno koliko je ozbiljan jedan ili drugi prijestup.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
S kojim bolidom i s kojim vozačima je testirao Ferrari, a s kojim Mercedes?Dani je napisao/la: 24.03.2023., 20:28 Ne znam kaj tu nije jasno? I nekako izbjegavaš činjenicu da je i ferrari testirao te gume, te da su drugi timovi ODBACILI ideju da testiraju. Njihov problem.
I bilo bi zgodno kad bi napisao što je bilo dozvoljeno, a što zabranjeno.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Ma ne, sve isto, 400 tisuća funti je više manje isto kao tajni test nakon kojeg više nemaš smiješne probleme s gumama. Vozači tvitaju da su u Miamiju, a u biti voze, samo s tuđim kacigama.Har Kl je napisao/la: 24.03.2023., 21:37Najvažnije je u startu odrediti granicu do koje se smije varati. Poslije sve ide lakoavetma je napisao/la: 24.03.2023., 13:32 Jedno retoričko pitanje - da se bilo kojoj ekipi ponudi privatni tajni test s Pirellijem za 400 tisuća funti kazne, mislite li da bi prihvatili?
Odgovor je jasan, a uz to je i jasno koliko je ozbiljan jedan ili drugi prijestup.![]()


- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Od tajnog testiranja, još ste luđi vi koji idete u raspravu sa Har Kiem i Daniem
Njima dvojci da Toto kaže da je bilo "tako i tako" oni bi ga opovrgavali!
____________________
Neznam kako ijedan fan koji prati F1 makar od 2010te, može progutat priču od crne princeze da je ovaj Red Bull sa drugog planeta
Njima dvojci da Toto kaže da je bilo "tako i tako" oni bi ga opovrgavali!
____________________
Neznam kako ijedan fan koji prati F1 makar od 2010te, može progutat priču od crne princeze da je ovaj Red Bull sa drugog planeta
-
marinko123
- Karting
- Postovi: 45
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Oke ali ako je to nacin za pobijedit konkurenciju moze i ferrari nesto slicno, samo su oni nesposobmi nijedmu politicku borbu nisu dobili td39, pa pogonska jedinica, pa baterije 2018te, retorovizori, pa gorivo mirisi ovako i onako nebi da su kerozin sipali, pa kazna za vetela kanada 19te iako se prekocio i jednostavno otklizao nije imao gripa pa je zbog tog blokao hamstu nije namjerno sve je to ferrari izgubio. Ovo samo govori koliko meecedes zeli pobijediti naravno nije fer varati no ako su to neka nepisana pravila onda nek i ferrari pokusa samo sto ferrari popusi debelu kaznu a mecka nista, po politici ferrari daleko iza od mecke pa i red bulla a trebali bi bit broj 1.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Očito tebi nije isto. Ima valjda neki razlog zašto uporno pišeš 400k umjesto 1.8m.avetma je napisao/la:Ma ne, sve isto, 400 tisuća funti je više manje isto kao tajni test nakon kojeg više nemaš smiješne probleme s gumama. Vozači tvitaju da su u Miamiju, a u biti voze, samo s tuđim kacigama.Har Kl je napisao/la: 24.03.2023., 21:37Najvažnije je u startu odrediti granicu do koje se smije varati. Poslije sve ide lakoavetma je napisao/la: 24.03.2023., 13:32 Jedno retoričko pitanje - da se bilo kojoj ekipi ponudi privatni tajni test s Pirellijem za 400 tisuća funti kazne, mislite li da bi prihvatili?
Odgovor je jasan, a uz to je i jasno koliko je ozbiljan jedan ili drugi prijestup.![]()
Bitno je zamutiti vodu, ne ići previše u detalje
Što se mene tiče, ja nisam nikad tvrdio da Mercedes nije varao na tajnom testu.
Da su vozili sa mladim vozačima, bilo bi sve čisto. Odlučili su kako su odlučili i kažnjeni su zbog toga i tu se priča završava.
Vaše tvrdnje da je to imalo uticaja na 8 uzastopnih naslova su toliko besmislene da se ne isplati uopšte ih demantirati.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
S kojim bolidom je mercedes vozio 2013., a s kojim 2014. godinu? To su dva identična bolida sa istim tehničkim pravilnikom jel da? Ili ipak nisu . Sam Hambry je rekao da mercedes nije imao nikakve podatke s kojim gumam vozi niti je stekao prednost. Pogotovo je zanimljivo po tome amnestiranje ferrarija jer su i oni testirali TE gume. Nisi mi rekao zašto su drugi timovi odbacili testiranja. Pogotovo rb. Ili je njima ipak 2013. sve išlo kao po loju pa nije bilo smisla forsirati vanredni test guma. Njima su bile odlične.avetma je napisao/la: 24.03.2023., 22:25S kojim bolidom i s kojim vozačima je testirao Ferrari, a s kojim Mercedes?Dani je napisao/la: 24.03.2023., 20:28 Ne znam kaj tu nije jasno? I nekako izbjegavaš činjenicu da je i ferrari testirao te gume, te da su drugi timovi ODBACILI ideju da testiraju. Njihov problem.
I bilo bi zgodno kad bi napisao što je bilo dozvoljeno, a što zabranjeno.

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
@dani
Je li primjećuješ (barem jednu) razliku između ferr i Merc testa?
Je li primjećuješ (barem jednu) razliku između ferr i Merc testa?
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Zašto da pišem 1.8m kad je riječ o 400k?Har Kl je napisao/la: 24.03.2023., 22:49Očito tebi nije isto. Ima valjda neki razlog zašto uporno pišeš 400k umjesto 1.8m.avetma je napisao/la:Ma ne, sve isto, 400 tisuća funti je više manje isto kao tajni test nakon kojeg više nemaš smiješne probleme s gumama. Vozači tvitaju da su u Miamiju, a u biti voze, samo s tuđim kacigama.Har Kl je napisao/la: 24.03.2023., 21:37
Najvažnije je u startu odrediti granicu do koje se smije varati. Poslije sve ide lako![]()
Bitno je zamutiti vodu, ne ići previše u detalje
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Razlika je u bolidima. Međutim dvije godine razlike ne znači puno po zaključcima ovdje jer čak i testiranje sa bolidom potpuno drugačijeg tehničkog pravilnika omogućuje dominaciju.zekohonda je napisao/la: 25.03.2023., 02:52 @dani
Je li primjećuješ (barem jednu) razliku između ferr i Merc testa?

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Osim razlike u bolidima dodajem: dužinu testiranja, tim koji je testirao i vozače koji su testirali. Da pojasnim- 500 km/1000 km, nije testirao Ferrari F1 tim, niti su vozili tadašnji aktualni vozači.
Dalje...na ferrarijevom testu sigurnosne mjere su bile blaže, vozači nisu lupetali na Twitteru niti koristili druge kacige.
Povrh svega naravno jedni su kažnjeni,a drugi nisu.
Dalje...na ferrarijevom testu sigurnosne mjere su bile blaže, vozači nisu lupetali na Twitteru niti koristili druge kacige.
Povrh svega naravno jedni su kažnjeni,a drugi nisu.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama već: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Gume za 2013. nemaju nikakve veze s gumama za 2014. i dalje. Procitajte i izguglajte razlike, ocito je da je pojedincima potrebno guglanje jer je 2013. bila prije iljadu godina.
Test je bio potpuno nepotreban jer su se te gume koristile jos nekoliko utrka nakon tog testa (svibanj 2013. nakon GP vikenda u Barceloni).
Testom su rijesili degradaciju i shvatili kako povecati "prozor" rada guma. O tom prozoru je Ross pricao citavu 2012. i dio 2013.
Kada su gume doveli u red dramaticno su izgubili brzinu u kvalifikacijama, pogotovo nakon promjena koje su uslijedile nakon onih pucanja u Silverstoneu.
Niki i Ross nisu smjeli pristati na ilegalni test guma s Pirellijem zato sto im ostale momcadi nikad ne bi dale dozvolu za to, a to je bio uvjet za test guma s aktualnim bolidom. To je ilegalno i kraj price. Dobro su prosli jer je kazna koju su dobili smijesna.
Na kraju, nakon tog testa kada se sve saznalo, Lotus je po mom misljenju izbacio najlegendarniji twitt ikad u F1, "Where's Roscoe"...
Ako netko moze naci zamolio bih da ga okaci ovdje...
Test je bio potpuno nepotreban jer su se te gume koristile jos nekoliko utrka nakon tog testa (svibanj 2013. nakon GP vikenda u Barceloni).
Testom su rijesili degradaciju i shvatili kako povecati "prozor" rada guma. O tom prozoru je Ross pricao citavu 2012. i dio 2013.
Kada su gume doveli u red dramaticno su izgubili brzinu u kvalifikacijama, pogotovo nakon promjena koje su uslijedile nakon onih pucanja u Silverstoneu.
Niki i Ross nisu smjeli pristati na ilegalni test guma s Pirellijem zato sto im ostale momcadi nikad ne bi dale dozvolu za to, a to je bio uvjet za test guma s aktualnim bolidom. To je ilegalno i kraj price. Dobro su prosli jer je kazna koju su dobili smijesna.
Na kraju, nakon tog testa kada se sve saznalo, Lotus je po mom misljenju izbacio najlegendarniji twitt ikad u F1, "Where's Roscoe"...
Ako netko moze naci zamolio bih da ga okaci ovdje...
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Ha ha ha...1883 je napisao/la: 25.03.2023., 15:14 Lotus je po mom misljenju izbacio najlegendarniji twitt ikad u F1, "Where's Roscoe"...
Epski..
Ovo sam skroz zaboravio..

Fino Alla Fine
-
AMG
- Karting
- Postovi: 242
- S nama već: 7 god 3 mj
Jos uvijek se prica o famoznom testu kao da je to neka presudna stvar za Mercedesov uspjeh... O.K. nitko ne spori da to nije zanemarivo, ali evo kao i Red Bullovo prekoračenju, kako da znamo koliko je "donijelo"?
Ovdje se pravimo vazni i likujemo onu momcad koju ne preferiramo, a zapravo su svi oni s vrha slični...
Bi li Mercedes potpisao da se Wolffa za 2 godine postavi kao sefa FIAe?
Kako bi lijepo bilo da Horner i Helmut imaju pravo na vetto?
Ovdje se pravimo vazni i likujemo onu momcad koju ne preferiramo, a zapravo su svi oni s vrha slični...
Bi li Mercedes potpisao da se Wolffa za 2 godine postavi kao sefa FIAe?
Kako bi lijepo bilo da Horner i Helmut imaju pravo na vetto?


-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
U zvaničnom FIA izvještaju, navedene su dvije cifre. Jedna je činjenica, a druga je fusnota.avetma je napisao/la:Zašto da pišem 1.8m kad je riječ o 400k?Har Kl je napisao/la: 24.03.2023., 22:49Očito tebi nije isto. Ima valjda neki razlog zašto uporno pišeš 400k umjesto 1.8m.avetma je napisao/la: Ma ne, sve isto, 400 tisuća funti je više manje isto kao tajni test nakon kojeg više nemaš smiješne probleme s gumama. Vozači tvitaju da su u Miamiju, a u biti voze, samo s tuđim kacigama.Bitno je zamutiti vodu, ne ići previše u detalje
Jedna je istina, druga je magla.
Ta tvoja cifra pripada magli.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk