Stranica: 14/115.
Re: Povijest F1
Postano: 21.04.2016., 10:46
Postao Frantic
21.04.1985. Ayrton je ostvario svoju prvu pobjedu, na VN Portugala, po kiši, ostavivši sve, osim drugoplasiranog Alboreta, za čitav krug. Ujedno, taj vikend je ostvario i svoj prvi PP. Uzeo je i FL, te čitavo vrijeme vodio trku. Trka je prekinuta 2 kruga prije kraja zbog vremenskog ograničenja od 2h.
Usput, Maxu Chiltonu je danas 25. rođendan.
Re: Povijest F1
Postano: 21.04.2016., 11:02
Postao Explorer
Hvala Frantic, ovo sad ide na facebook

Re: Povijest F1
Postano: 21.04.2016., 12:10
Postao Frantic
Re: Povijest F1
Postano: 24.04.2016., 13:23
Postao croatic f1
Prije točno 11 godina uživali smo u ovoj legendarnoj borbi Alonsa i Schumachera
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=WufmGOnww8s[/youtube]

Re: Povijest F1
Postano: 24.04.2016., 15:11
Postao Frantic
Re: Povijest F1
Postano: 25.04.2016., 07:23
Postao Frantic
Sretni rođendani Massi (35), Vergneu (26) i vd Gardeu (31).
Button prije 12 godina, u Imoli prvi put startao sa PP.
Re: Povijest F1
Postano: 25.04.2016., 09:05
Postao zekohonda
na današnji dan 2001. poginuo michele alboreto.
Re: Povijest F1
Postano: 26.04.2016., 07:20
Postao Frantic
Kvyat danas puni 22 godine.

Re: Povijest F1
Postano: 27.04.2016., 06:49
Postao Frantic
Na današnji dan 1975. Lella Lombardi je postala jedina dama (zasad)(koja je osvojila bod na F1 trci. Tačnije, osvojila je pola boda jer VN Španije 1975 prekinuta nakon nesreće u kojoj je Rolf Stommelen u Hill-u izletio i ubio 5 gledtelja.
BTW, 27.04.1943. je rođen jedan od najpoznatzijih doktora nauka na svijetu, Helmut Marko.

Re: Povijest F1
Postano: 28.04.2016., 14:21
Postao Frantic
Pored J. Villeneueva, o čemu ima članak na naslovnoj, na današnji dan je i Andreas Nikolaus Niki Lauda ostvario svoju prvu pobjedu na VN Španije 1974, uz FL (takođe prvi) i prethodno uzet PP (drugi u karijeri). Samo su on, i kolega mu Regazzoni, ostali u istom krugu.
Re: Povijest F1
Postano: 29.04.2016., 08:54
Postao Frantic
Na današnji dan, prije 15 godina, održana je VN Španije. Ostaće zapamćena po ubjedljivom vodstvu Hakkinena, kojem je, na žalost, otkazao motor u zadnjem, nakon čega je pobijedio MS.
Kasnije je bilo izvinjavanja na TR, kao i grljenja u boxovima.
MS: "I simply said sorry and I wanted to apologise. It belongs to him to be sitting here, he hasn't made any mistakes and sometimes racing is hard but to some degree that's the way racing is. It's a shame for him it happened so short before the end, if it happens sometimes 20 laps in the race it's less hard to take but this way must be very shocking for him".
Takođe - "I went to see him because it's not the way you like to win a race honestly," he said, "but then sometimes it happens in racing. It's happened to me and it has now happened to Mika, but that's the way it goes sometimes."
http://www.grandprix.com/gpe/rr668.html
Usput, bio je to prvi podij za JPM (2. mjesto), a 3. je bio Villeneuve. To je bilo prvi put nakon VN JAR 1968. (gdje su na postolju bili G.Hill i Clark), da su 2 pobjednika Indy 500 bila na postolju.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=HH8qbRaDhlQ[/youtube]
Re: Povijest F1
Postano: 29.04.2016., 11:02
Postao senna66
Frantic je napisao/la:Na današnji dan, prije 15 godina, održana je VN Španije. Ostaće zapamćena po ubjedljivom vodstvu Hakkinena, kojem je, na žalost, otkazao motor u zadnjem, nakon čega je pobijedio MS.
Kasnije je bilo izvinjavanja na TR, kao i grljenja u boxovima.
MS: "I simply said sorry and I wanted to apologise. It belongs to him to be sitting here, he hasn't made any mistakes and sometimes racing is hard but to some degree that's the way racing is. It's a shame for him it happened so short before the end, if it happens sometimes 20 laps in the race it's less hard to take but this way must be very shocking for him".
Takođe - "I went to see him because it's not the way you like to win a race honestly," he said, "but then sometimes it happens in racing. It's happened to me and it has now happened to Mika, but that's the way it goes sometimes."
http://www.grandprix.com/gpe/rr668.html
Usput, bio je to prvi podij za JPM (2. mjesto), a 3. je bio Villeneuve. To je bilo prvi put nakon VN JAR 1968. (gdje su na postolju bili G.Hill i Clark), da su 2 pobjednika Indy 500 bila na postolju.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=HH8qbRaDhlQ[/youtube]
Hvala na informaciji Frantic. Ta utrka mi je prva koju sam gledao. Gledao sam i prije nje, ali ih se ne sijećam...tako da mi je ovo sluzbeni datum kada sam poceo pratiti F1. 15 godina....uh kako vrijeme prolazi.
Re: Povijest F1
Postano: 03.05.2016., 12:24
Postao Frantic
Na današnji dan na VN San Marina 1981 debi su imali Warwick (nije se kvalifikovao), pokojni Alboreto, kao i Slim Borgudd (bivši bubnjar ABBA-e).
To je bio i zadnji Gillesov FL.
6 godina poslije na istoj VN, debitovao Tarquini, a 03.05.1992. na VN Španije Mansell ostvario svoj 50 podijum, dok su se tada prvi put na GP vikendu pojavili D.Hill (nije se kvalifikovao), kao i Perry McCarthy (prvi Stig), koji se nije ni pretkvalifikovao.
Re: Povijest F1
Postano: 04.05.2016., 18:08
Postao Frantic
Na današnji dan 1928. i 1946. rođeni Wolgang von Trips i John Watson, respektivno.
04.05.1980. održana VN Belgije u Zolderu, gdje je svoju prvu pobjedu upisao Didier Pironi, a svoj prvi nastup ostvario Tiff Needell (5th gear).
Na isti dan je umro Josip Broz.
Re: Povijest F1
Postano: 04.05.2016., 18:16
Postao zekohonda
-von trips je trebo bit prvi njemački prvak, prije schumachera.
-nisam zno da je tiff vozio f1, mada je vozio sve i svašta. sjećam ga se još iz top geara devedesetih.
-a što reć za starog jožu da ne pođem u off topic.

Re: Povijest F1
Postano: 04.05.2016., 20:30
Postao Ferrari Maniac
Otac mi kaže s lukom u očima gledao utrku taj dan...

Re: Povijest F1
Postano: 04.05.2016., 21:16
Postao Frantic
zekohonda je napisao/la:-von trips je trebo bit prvi njemački prvak, prije schumachera.
-nisam zno da je tiff vozio f1, mada je vozio sve i svašta. sjećam ga se još iz top geara devedesetih.
-a što reć za starog jožu da ne pođem u off topic.

- da, na žalost, poginuo je u Monzi,
- Tiff je vozio tu trku i narednu (Monaco)
- nećemo u off topic
Re: Povijest F1
Postano: 06.05.2016., 19:42
Postao pro5i vilin konjic
Dana 2.5.2016. Tyrrelov P34 šestokotačni bolid proslavio je 40 godina od svog prvog ulaska u F1. Potrajao je 2 godine.
[ link do slike ]
Hvala Zeko!
Re: Povijest F1
Postano: 07.05.2016., 16:58
Postao Frantic
Na današnji dan prije 10 godina Massa je osvojio prvi podij (Catalunya), a Depailler prvu pobjedu (MC,1978.). Međutim najzanimljivije što se desilo na današnji dan je trka u MC 1967. i prva pobjeda Hulmea. To je jedna rjetkih trka gdje je 2. - G. Hill, zaostao za čitav krug, ali možda i jedina gdje je 3. - Amon, zaostao 2 kruga, 4. - Mclaren 3 kruga, a 5. i 6. P. Rodriguez i Spence 4 kruga. Svemu je doprinijela Bandinijeva nesreća u 82. krugu, kada je u šikani u luci izgubio kontrolu nad autom, prevrnuo se, pri čemu se poderao tank goriva, a iskre su začas napravile vatru, a poslije i eksplozije. Vatra je svesrdnu pomoć imala u balama sijena (koje su se tad koristile kao zaštita, između ostalog), te helikopteru TV ekipe koji je tako nisko lebdio da je raspirivao plamen još više

. Bandini je izvučen prije eksplozija, uprkos sporoj intervenciji redara, ali kako je imao opekotine 3. stepena na oko 70% tijela, podlegao je u bolnici, 3 dana poslije nesreće. Inače vozilo se 100 krugova i preko 2,5 sata. Bila je to posljednja VN MC na kojoj se vozilo 100 krugova, bale sijena su nakon toga odmah zabranjene "kao zaštita", a takođe je zabranjeno i sa helikopterom nadlijetati bolid u koji je u plamenu.
Re: Povijest F1
Postano: 08.05.2016., 11:20
Postao senna66
Na današnji dan poginuo je Gilles Villeneuve, jedan od najvećih vozača u povijesti Formule 1. Poginuo je u stravičnoj nesreći u belgijskom Zolderu. Pri brzini od gotovo 230 km/h dolazi do kontakta između bolida Gillesa Villeneuva i Jochena Massa te kao posljedica kontakta Ferrari biva lansiran u zrak te nakon 100 metara prednjim dijelom udara u zemlju. Udarac je bio toliko strašan da je doslovno "prepolovio" Ferrari Gillesa Villeneuva koji je preminuo dva sata kasnije u bolnici.
Aktivne godine 1977. – 1982. u kojima je ostvario 6 pobjeda, 13 podija i 2 PP-a.
(Po mojem mišljenju jedan od najvećih vozača ikada koji postaje pomalo zaboravljen.)