Stranica: 14/14.

Re: VN Azerbajdžana 10.-12. lipnja 2022.

Postano: 14.06.2022., 15:04
Postao Pastor
Problem je u tom videu što nije bolid postavljen tako nisko, nego im se podnica savija prema asfaltu. U svakom slučaju, njihov problem koji moraju sami riješiti...

Re: VN Azerbajdžana 10.-12. lipnja 2022.

Postano: 14.06.2022., 15:05
Postao Har Kl
Kico je napisao/la: 14.06.2022., 11:57 Ako Fia uvede neku minimalnu visinu bolida radi skakutanja,bojim se da bi Red Bull i Ferrari bili jos brzi od ostatka!

Tu se vidi koliko je Mercedesov pod dosta nizi! Od Red Bulla!

Ja mislim da Mercedes nema problema sa visinom bolida, nego sa zadnjim ovjesom. Zato oni neće da podignu bolid, jer dobit će samo da neće imati kontra udare kad udare sa bolidom u asfalt, a i dalje imaju isto poskakivanje.

U Baku je bilo najizraženije poskakivanje do sad. Kombinacija dugih pravaca i neravne gradske staze i vidili smo 5 odustajanja (25% grida). Pitam se kako ovo poskakivanje se odražava na izdržljivost komponenti.

U svakom slučaju bit će interesantno ovo ispratiti.
Pogotovo što je RB taj koji je najglasniji da se poveća budglet cap, a istovremeno je najglasniji da se problem poskakivanja ne treba rješavati izmjenom pravilnika.
Mislim da je Mercedes u dosta povoljnijoj poziciji što se tiče budget capa od Ferrarija i od RB-a. Do sad nisu imali sudara, a ni tehničkih kvarova, a i manje su se nadograđivali od njih.

Ja nisam za to da se pravilnik mijenja u sred sezone. Bilo da se radi o min. težini, poskakivanju ili budget capu. Svi su imali iste startne pozicije i trebalo bi ih pustiti da se krpe do kraja.

Re: VN Azerbajdžana 10.-12. lipnja 2022.

Postano: 15.06.2022., 18:20
Postao Sarma
slika

Re: VN Azerbajdžana 10.-12. lipnja 2022.

Postano: 15.06.2022., 19:06
Postao Cale od Lewisa
Sta se tice skakutanja jedan odlican prijedlog :klanjam:
"How about a sensor to detect the G force of the bouncing, if it becomes extreme the sensor cuts the engine out, that way teams will raise the ride height to prevent their engine from cutting out, no disadvantage to the teams that don’t have a porpoising issue. Solved"

Re: VN Azerbajdžana 10.-12. lipnja 2022.

Postano: 15.06.2022., 19:38
Postao Pastor
Sarma je napisao/la: 15.06.2022., 18:20 slika
Gledao sam na nekom portalu su dali Vettelu ocjenu 6. I neke debile koje to pravdaju onom greškom. Da nije bilo te greške zaslužio bi čistu desetku, a ne možeš mu zbog toga smanjiti ocjenu za 4. Još nakon što je uspio uglavnom ispraviti tu grešku. Ova je ocjena ok.

Re: VN Azerbajdžana 10.-12. lipnja 2022.

Postano: 15.06.2022., 21:37
Postao Ibarac00
Pastor je napisao/la: 15.06.2022., 19:38
Sarma je napisao/la: 15.06.2022., 18:20 slika
Gledao sam na nekom portalu su dali Vettelu ocjenu 6. I neke debile koje to pravdaju onom greškom. Da nije bilo te greške zaslužio bi čistu desetku, a ne možeš mu zbog toga smanjiti ocjenu za 4. Još nakon što je uspio uglavnom ispraviti tu grešku. Ova je ocjena ok.
Ona Vettelova greška je bila poezija, kako je se samo okrenuo, izgubio "samo" 5 sec.
Dok dan prije Lando se vrtio 2 minute.

Ovaj power rankig je bullshit. Gasly, Mercedesi i svi ostali iza njih napredovali su odustajenjem Ferrarija, Gasly previsoko, s čim je Hamilton zaslužio ovako visoku ocjenu... Ne znam, još jedan u nizu subjektivan dojam officjalne stranice F1