VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja bi prije rekao da je S/C ravnina ovdje uzbrdica, a ne nizbrdica.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

luke flywalker Verified
GP3
GP3
Postovi: 878
S nama već: 8 god 7 mj
Navija za: Mika Hakkinen
Lokacija: Sarajevo
andro je napisao/la:
Iceman je napisao/la: 09.07.2017., 15:52 Wolff i Lauda bi se mogli početi češkati po glavi. Bottas se približio Hamiltonu.
Bravo za Vettela! Odlična vožnja, odlične performanse.
Riccija u Ferrari!
Zasto ricarda? Sve sto je ostvario ove godine je cista sreca. Mali verstapen ga dere samo tako. Vjerovatno najprecjenjeniji vozac na gridu.
Druga stvar je to sto je daleko bolji karakter od maloga.
Alo gotivis Maxa onda he custa sreca svaku riccijev podij, amax najveci peh u istoriji.
Ako gotivis Danija, onda ces reci da je njegova konstantnost donijela sce te podijume i da dobar vozac zna cuvati bolid itd itd.

Nije ni Nando 2005. sezone nista spektakularno radio nego uzimao pobjede i poene redovoto dok je Kimi svaku drugu odustajao, pa coek uze titulu.

Maxa gotivim jer je srcan i ratnik ali mislim da se samo tim ne moze osvojiti titula, treba malo i smirene glave.

I na kraju, nez zasto tolko hejta prema Ricciju, ne kvari on bolide Maxu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Ne slažem se niti s tobom niti s androm. Reći da je Ricciardo ove godine sve osvojio na sreću je malo glupo, no istina je da je Verstappen ove sezone ipak bio bolji vozač cijelo vrijeme te da nikako nema sreće.

Kimi 2005. nije odustajao svaku drugu utrku.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Explorer je napisao/la: 09.07.2017., 18:55 Ne slažem se niti s tobom niti s androm. Reći da je Ricciardo ove godine sve osvojio na sreću je malo glupo, no istina je da je Verstappen ove sezone ipak bio bolji vozač cijelo vrijeme te da nikako nema sreće.

Kimi 2005. nije odustajao svaku drugu utrku.
Heh...zanimljivo je kako se sada ekipa okrenula protiv Ricciarda kada mu se (realno) posrećila jedna pobjeda i kada je uzeo 5 podijuma za redom (ovaj u potpunosti zasluženo), dok Max ima probleme slično kao što je i Vettel imao 2014. sa bolidom...samo što se dan danas svi vade i govore kako je "Ricci demolirao Vettela 2014." ne gledajući nikakvu pouzdanost koju je njegov bolid imao dok je Ricci skupio 3 pobjede te godine na greške Mercedesa...

Onako zanimljivo vidjeti nešto tako...

Nemam ništa protiv Riccia dapače, samo što sam eto primjetio takve "kriterije" iz 2014. pa sada u 2017. skroz drugačiji, a i dalje će ekipa spomenuti kako je Vettel "demoliran" od strane Riccia te godine...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

andro
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 43
S nama već: 8 god
Navija za: Jaguar
Ricciardo uopce 2014 nije demolirao vettela nego je kako je vec kolega rekao samo ugrabio mercove kvarove dok je seb imao peh za pehom.
I vettel je daleko bolji vozac od ricarda :gandalf:
Zadnja izmjena: andro, dana/u 09.07.2017., 19:06, ukupno mijenjano 1 put.

Post

luke flywalker Verified
GP3
GP3
Postovi: 878
S nama već: 8 god 7 mj
Navija za: Mika Hakkinen
Lokacija: Sarajevo
Explorer je napisao/la:Ne slažem se niti s tobom niti s androm. Reći da je Ricciardo ove godine sve osvojio na sreću je malo glupo, no istina je da je Verstappen ove sezone ipak bio bolji vozač cijelo vrijeme te da nikako nema sreće.

Kimi 2005. nije odustajao svaku drugu utrku.
Figurativno receno svaku drugu. Sigurno dvije je idustao sa prvog mjesta, a Alo pobijedio obe (san Marino i Njemacka msm).
A Ricci i Max nisu nesto imali puno prilike da se izravno sukobe pa da mozemo reci koji je bolje vozio. Max je bolji u kvalama.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4702
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Ferrari je napisao/la: 09.07.2017., 19:00
Explorer je napisao/la: 09.07.2017., 18:55 Ne slažem se niti s tobom niti s androm. Reći da je Ricciardo ove godine sve osvojio na sreću je malo glupo, no istina je da je Verstappen ove sezone ipak bio bolji vozač cijelo vrijeme te da nikako nema sreće.

Kimi 2005. nije odustajao svaku drugu utrku.
Heh...zanimljivo je kako se sada ekipa okrenula protiv Ricciarda kada mu se (realno) posrećila jedna pobjeda i kada je uzeo 5 podijuma za redom (ovaj u potpunosti zasluženo), dok Max ima probleme slično kao što je i Vettel imao 2014. sa bolidom...samo što se dan danas svi vade i govore kako je "Ricci demolirao Vettela 2014." ne gledajući nikakvu pouzdanost koju je njegov bolid imao dok je Ricci skupio 3 pobjede te godine na greške Mercedesa...

Onako zanimljivo vidjeti nešto tako...

Nemam ništa protiv Riccia dapače, samo što sam eto primjetio takve "kriterije" iz 2014. pa sada u 2017. skroz drugačiji, a i dalje će ekipa spomenuti kako je Vettel "demoliran" od strane Riccia te godine...
I Button je jedno vrijeme "demolirao" Hamiltona :P

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Odlična utrka. Mercedes malo brži, ali malo više jedu gume. Red Bull jako blizu čitavu utrku. Izgleda da nas očekuje troboj. Što se tiče Red Bull duela, Max je bolji i u kvalama, ali i u utrci, dok bolid radi. Danas nije ništa mogao, čista nesreća. U Kanadi je odlično startao. Jes da je polomio Vettelu neke dijelove bolida, ali je bio jako brz, dok ga opet nije zadesila nesreća. Na početku sezone, dok još nije imao ovih kvarova, a i dok je Red Bull bio dosta sporiji nego danas, odlično se držao. Recimo protiv Hamiltona na prvoj utrci sezone. A Ricciardo ima sreće što ga kvarovi zaobilaze (Ili ima nešto i u stiluu vožnje?). Prošle godine je čini mi se svaku utrku završio. Ali odlično to iskorištava. Danas se odlično izborio da nastavi niz penjanja na podijum.

Što se tiče vozača utrke, ranije sam govorio da za mene ne mora to biti onaj koji pobijedi, i odradi utrku bez greške, vodeći cijelo vrijeme, ako je neko iza njega imao odličnu utrku, i napravio neki odličan proboj ili slično. Danas takvih nije bilo. hamilton se probio solidno, ali ništa spektakuularno nije uradio na stazi. Kimiju nije ništa mogao. Na kraju je Mercedes u tom duelu nadmudrio Ferrari, i to je to. Kasnije ni protiv Ricciarda nije uspio ništa.
Tako da ovaj put Bottas zasluženo, izuzmemo li taj jump start. Ali to je krivica FIA-e i njihove nesposbonosti.

Za mene je to definitivno bio jump start. Mislim da im je objašnjenje glupo o nekakvoj toleranciji, jer će uvijek biti pogrešnih interpretacija. Umjesto da su stavili da bilo kakvo pomicanje prije gašenja svjetala bude jump start, kako bi i trebalo biti. Zašto onda nebi neko stao pola metra iza, i fino ga zaleti dok se ugase svjetla? Znam, imaju oni tu neku toleranciju, koja nije poznata javnosti da se nebi iskorištavala. Ali čemu to? Tako samo mogu manipulirati, i donositi kontraverzne odluke, jer eto samo oni znaju kolika je ta tolerancija. A sve su mogli jasno odrediti i nebi bilo nikakve dileme pri ovakvim situacijama.

Post

Gilles
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 833
S nama već: 9 god 8 mj
Navija za: Ferrari
Kolika je kazna za jump start?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

slika

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6042
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Gilles je napisao/la: 09.07.2017., 20:04 Kolika je kazna za jump start?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Mislim da je drive through uobičajena kazna za jump start.

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
Dosta dobra i zanimljiva utrka.

Čestitke Valtteriju na drugoj pobjedi u karijeri. Generalno gledajući, ovaj vikend je odradio na visokoj razini. PP, vodstvo u u gotovo svakom krugu utrke, zatim ključno pretjecanje Raikkonena, te na koncu pobjeda. I sve to gotovo bez greške.
Što se tiče njegovog starta. Snimke koje su se pojavile su prilično jasne. Ono je bio "jump start". No pošto suci imaju uvid u tehničke podatke, te su iz njih zaključili da je sve bilo OK, onda je valjda sve bilo OK.
Ovom pobjedom si je znatno poboljšao izglede u borbi za naslov, mada su Vettel i Hamilton i dalje glavni favoriti.
"Damage limitation" za Hamiltona, ali moglo je i bolje. Treće mjesto u kvalifikacijama je u jednu ruku podbačaj. I ovako je mogao do postolja, a kamoli da je startao dvije pozicije više u poretku. No ima sreću što je Bottas, kao i u Rusiji, otkinuo sedam bodova od Vettela.

Nakon onog ispada u Azerbajdžanu, ponovno smo vidjeli Vettela iz prvih sedam utrka sezone. To znači da je bio na razini zadatka, te može biti zadovoljan s novih 18 bodova.
Kimi je imao lošu utrku. Umjesto da bude u borbi za postolje, jer je imao s čim, završio je na petom mjestu, podaleko od Ricciarda i Hamiltona. Kimi definitivno još uvijek ima brzine u sebi, samo što ona dolazi na mahove. Puno bi značilo i za Vettela i za momčad da je dohvatio postolje.

Što reći o Ricciardu? Do Q3 Verstappen je djelovao kao bolji od Red Bullovih vozača, no Ricciardo ponovno od nekud izvlači dobar krug, a Verstappen je preforsirao u svom pokušaju. Nakon katastrofalnog starta, Verstappen odustaje ni kriv ni dužan. Šteta, bilo bi zanimljivo vidjeti njegovo napredovanje u poretku. Ricciardo je pak odradio odličnu utrku. Red Bull nije na razini Mercedesa i Ferrarija, ali može iskorititi njihove lošije nastupe. Ricciardo je Kimija lagano ostavio iza sebe, a vožnja i obrana protiv Hamiltona su bili za svaku pohvalu.

Haasovi vozači su odradili odličan vikend, samo što se opet nešto ispriječilo da obojica "poberu" dobre bodove za momčad. Grosjean je odvezao jako dobro utrku, ostavivši brze Force Indije na pristojnom razmaku.
Magnussen bi vjerojatno bio uz Grosjeana da nije bilo loma ovjesa u kvalifikacijama. I zatim kvar mjenjača, ili hidraulike, u utrci dok je bio na 11. mjestu, odakle je mogao napasti mjesta u bodovima.

Dva Force Indijina vozača su odradila dobru utrku. Nakon katastrofalnog Azerbajdžana nastavljaju po uhodanom uzorku s dva bolida u bodovima, i malim međusobnim razmakom. Perez i dalje drži tu malu prednost pred Oconom.

Ovo je bio razočaravajuć vikend za Williams, ali su ipak završili s dva bolida u bodovima. Kvalifikacije su bile katastrofalne s obzirom da je posljednjih godina ovo jedna od najjačih Williamsovih staza. Prvi krug, u kojem su Massa i Stroll napredovali svaki po sedam mjesta, im je olakšao utrku i omogući borbu za bodove. Massa je svoj dio posla odradio rutinerski. Stroll može biti zadovoljan bodom, ali ne i zaostatkom za Massom.

Palmer daje nekakve znakove da može biti solidan vozač. Kvalifikacije je odradio solidno s obzirom na prijašnje, a i u utrku je odvezao solidno. Dugo je naganjao Strolla, ali mu je po treći put deseto mjesto bilo neuhvatljivo.
Hulkenberg je onaj dio GP vikenda do utrke odradio standardno dobro. Onda je uslijedila neobjašnjivo loša utrka. Start je bio jako loš, kao i njegov tempo kroz utrku. Čudno.

Vandoorne nešto bolji nego inače u odnosu na Alonsa. Koliko je to bilo od "spec 3" Honde, a koliko do njega samog? Da nije bilo kazne prolaska kroz boksove vjerojatno bi se borio sa Strollom i Palmerom za desetu poziciju.
Alonso standardan u kvalifikacijama, dok se za utrku nema što reći. Dobro je startao, samo da bi nesretno odustao u prvom zavoju.

Sauberi uvjerljivo posljednji, bez ikakve prilike za nešto bolji rezultat. U međusobnom dvoboju, Ericsson bolji u kvalifikacijama, dok je Wehrlein bio bolji u utrci.

Loša utrka za Toro Rosso. Sainz vrlo dobar u kvalifikacijama gdje je dogurao do Q3, dok je Kvyat zakazao u tom dijelu. Kvyat je zakazao i na startu utrke. Nije mu prvi put da je pretjerano agresivan, mora poraditi na tom dijelu svoje vožnje. Sainz je odvezao korektnu utrku i motao se oko zone bodova dok motor nije rekao dosta.


Za kraj, da se malo vratim na Bottasov start.
FIA-ino objašnjenje zašto Bottas nije kažnjen je u najmanju ruku čudno i prema njihovim kriterijim podložno slobodnom tumačenju pojedinca. Sve one tolerancije koje sada primjenjuju su nepotrebne i samo stvaraju dodatnu pomutnju u slučajevima kao što je ovaj.
Preletio sam po FIA-inom pravilniku i tamo pronašao sljedeće o preranom startu.

Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed for a false start judged using an FIA supplied transponder which must be fitted to the car as specified.

I ništa više.
Ne spominje se nikakva tolerancija, ili nešto slično, što navodi na zaključak da je to stvar slobodne procjene sudaca.
Zbog čega u obzir uzimati vozačevu reakciju? Kakve veze ima da li vozač "predviđa" kad će se crvena svjetla ugasiti i prema tome starta? Neka radi to, pa ako prođe, prođe.

Zanimljivo je kako FIA, Whiting, ili netko treći, nepotrebno komplicira jednostavne stvari.
Crvena svjetla se gase, i ako je vozač startao jednu jedinu tisućinku nakon njihova gašenja, start je OK.
Ako je startao jednu tisućinku prije, to je onda "jump start".
Jednostavno da ne može biti jednostavnije.

Post

HeatBlast44
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 1781
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
Kako ovdje stekneš dojam da je Hamilton sreckovic to nije normalno, aa i pola komentara je o jebenim britancima i sky f1. Naporno brate mili čitati, ko da koga boli k o vašim mišljenjima o sky, prebacite ih vec jednom jebali vas oni (izvinite ali moram bit ovako prost)

Što se tiče trke, jako uzbudljiva, samo je falilo koje preticanje da trka zasluži 10/10 ocjenu.

Ići cu redom. Što se Jump starta tiče, koliko sam ja vidio u prenosu, reakcija Bottasa na svjetla je bila 2 desetinke. Sjetite se samo Lewisa 2014 u Monzi kada je imao reakciju na svjetla od 5 milisekundi i nije bilo kazne. Razumijem u neku ruku, 90% portala navija za crvene pa zato i se i priziva kazna ne bi li legla pobjeda u Sebove ruke, ali to je F1 i takve stvari su ovdje dopuštene. U šprintu na 100m bi bili diskvalifikovani kad bi imali takvu reakciju, ali ovdje su pravila takva da možeš krenut istovremeno i nemaš kaznu. I meni je iskreno glupo, jer to je više kockanje, nego reakcija, ali tako je kako je i ne može se sad mjenjat pravilo.

Prvi stint Bottas stvarno extra odvezao, na US Vettel mu nije mogao meda, tegle otvorit. Iskreno bio sam impresioniran kako je Lewis na tvrđim gumama uspijevao da niza 2-3 desetinke sporije krugove od Vettela. U Borbi sa Kimijem je Lewis mogao tražiti preticanje samo ako ovaj pogriješi, jer na tvrđim gumama nije mogao apsolutno ništa. Kroz box su ih nadmudrili, ali ovi su svejedno Kimija ostavili ne bi li Bottasa malo usporio, iskoristili su ga kao Mercedes Bottasa u Španiji, samo eto ovdje je Kimi uspio zadržati obojicu i svaka mu čast na tome

Ali naravno, ovdje o tome nema ni govora, a da je obratno bilo bi paljbe, dvostruka mjerila :chill:

Onda drugi stint, ne znam šta bi Bottasu, ali meni se čini da je on prešao preko nekog kerba i time dobro ostetio gumu, bukvalno popola gume je bila vidljiva deformacija, što je jako neobično, jer se deformacije javljaju na samom rubu gume po strani. Ne znam, opet to je moje mišljenje, jer nemoguće da je 8 sekundi isparilo tek tako, a na istim gumama.

Najviše bih pohvalio Lewisov drugi stint, jer gledajući koliko je dugo vozio na tim gumama, a koliko je bio iza jako brzog Ricciarda, odvezao je fenomenalno, jako dobro ih je sačuvao za kraj trke. Krivo mi bi što ga nije pretekao, ali jebi ga, teško je obići nekoga u 3. Krivini sa vanjske strane. Ricciardo stvarno odlično odvezao, sreća Max je odustao, još bi ga i on jebao sa svojim folovima.
Pohvalio bi dvojac Force Indie, a pogotovo Williamsa. Grosjeana konacno poslusale kočnice i odvezao za svaku pohvalu, komplet vikend :thumbs:

Kvyat mi je nejasan sa svojim startovima, ne možeš više nabrojat na prste koliko puta je blokirao točkove sa hladnim gumama na startu, prošlu trku jedva izbjegao, ovdje pokupio 2 vozača, ili ne zagrije te kočnice, ili jednostavno ulijece kao bik u prvih par krivina. Ima ove sezone brzinu i dobar je, ali ovakve gluposti si ne treba dopuštati, osim ako ne misli sjedište prepustit Gaslyu.
slikaslika

Post

andro
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 43
S nama već: 8 god
Navija za: Jaguar
Vec sam se pitao gdje si dosad

Post

luke flywalker Verified
GP3
GP3
Postovi: 878
S nama već: 8 god 7 mj
Navija za: Mika Hakkinen
Lokacija: Sarajevo
Gasly bi imao vise bodova, smio bi sve uloziti. Al et neka Danila jos do kraja sezone, sljedece sam ubjedjen da mu je noga


Sent from my iPhone using Tapatalk

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4702
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
HeatBlast44 je napisao/la: 09.07.2017., 21:31 Kako ovdje stekneš dojam da je Hamilton sreckovic to nije normalno, aa i pola komentara je o jebenim britancima i sky f1. Naporno brate mili čitati, ko da koga boli k o vašim mišljenjima o sky, prebacite ih vec jednom jebali vas oni (izvinite ali moram bit ovako prost)

Što se tiče trke, jako uzbudljiva, samo je falilo koje preticanje da trka zasluži 10/10 ocjenu.

Ići cu redom. Što se Jump starta tiče, koliko sam ja vidio u prenosu, reakcija Bottasa na svjetla je bila 2 desetinke. Sjetite se samo Lewisa 2014 u Monzi kada je imao reakciju na svjetla od 5 milisekundi i nije bilo kazne. Razumijem u neku ruku, 90% portala navija za crvene pa zato i se i priziva kazna ne bi li legla pobjeda u Sebove ruke, ali to je F1 i takve stvari su ovdje dopuštene. U šprintu na 100m bi bili diskvalifikovani kad bi imali takvu reakciju, ali ovdje su pravila takva da možeš krenut istovremeno i nemaš kaznu. I meni je iskreno glupo, jer to je više kockanje, nego reakcija, ali tako je kako je i ne može se sad mjenjat pravilo.

Prvi stint Bottas stvarno extra odvezao, na US Vettel mu nije mogao meda, tegle otvorit. Iskreno bio sam impresioniran kako je Lewis na tvrđim gumama uspijevao da niza 2-3 desetinke sporije krugove od Vettela. U Borbi sa Kimijem je Lewis mogao tražiti preticanje samo ako ovaj pogriješi, jer na tvrđim gumama nije mogao apsolutno ništa. Kroz box su ih nadmudrili, ali ovi su svejedno Kimija ostavili ne bi li Bottasa malo usporio, iskoristili su ga kao Mercedes Bottasa u Španiji, samo eto ovdje je Kimi uspio zadržati obojicu i svaka mu čast na tome

Ali naravno, ovdje o tome nema ni govora, a da je obratno bilo bi paljbe, dvostruka mjerila :chill:

Onda drugi stint, ne znam šta bi Bottasu, ali meni se čini da je on prešao preko nekog kerba i time dobro ostetio gumu, bukvalno popola gume je bila vidljiva deformacija, što je jako neobično, jer se deformacije javljaju na samom rubu gume po strani. Ne znam, opet to je moje mišljenje, jer nemoguće da je 8 sekundi isparilo tek tako, a na istim gumama.

Najviše bih pohvalio Lewisov drugi stint, jer gledajući koliko je dugo vozio na tim gumama, a koliko je bio iza jako brzog Ricciarda, odvezao je fenomenalno, jako dobro ih je sačuvao za kraj trke. Krivo mi bi što ga nije pretekao, ali jebi ga, teško je obići nekoga u 3. Krivini sa vanjske strane. Ricciardo stvarno odlično odvezao, sreća Max je odustao, još bi ga i on jebao sa svojim folovima.
Pohvalio bi dvojac Force Indie, a pogotovo Williamsa. Grosjeana konacno poslusale kočnice i odvezao za svaku pohvalu, komplet vikend :thumbs:

Kvyat mi je nejasan sa svojim startovima, ne možeš više nabrojat na prste koliko puta je blokirao točkove sa hladnim gumama na startu, prošlu trku jedva izbjegao, ovdje pokupio 2 vozača, ili ne zagrije te kočnice, ili jednostavno ulijece kao bik u prvih par krivina. Ima ove sezone brzinu i dobar je, ali ovakve gluposti si ne treba dopuštati, osim ako ne misli sjedište prepustit Gaslyu.
Bitno da je Bottas ugazio Vettela prvi stint, a drugi stint ne znaš šta bi Bottasu, hehehehehe, Vettel je bio odličan na SS, kao i Bottas na US.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja i dalje ne razumijem zašto se vode nekakve rasprave o startu Bottasa...za mene je ono sasvim u redu.
Ono je praktički bio idealan start...da pomaknuo se milisekundu prije nego su se svjetla ugasila (usitinu govorimo o nikakvim marginama) i imao je puno sreće da mu bolid nije poletio malo prije toga.

Sve je to ok i u nekim granicama i po meni bilo bi bizarno da zbog roga dobije Bottas primjerice 5 sek kazne...to bi rekao za svakog vozača čisto da se zna da ne favoriziram nikoga u ovom slučaju.

Koliko sam ja znam senzor se nalazi na bijeloj crti, a ne na žutoj...po mom mišljenju trebaju dodati senzor na žutu crtu i ostaviti trenutni senzor na bijeloj crti.
slika
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
HeatBlast44 je napisao/la: 09.07.2017., 21:31Što se Jump starta tiče, koliko sam ja vidio u prenosu, reakcija Bottasa na svjetla je bila 2 desetinke. Sjetite se samo Lewisa 2014 u Monzi kada je imao reakciju na svjetla od 5 milisekundi i nije bilo kazne. Razumijem u neku ruku, 90% portala navija za crvene pa zato i se i priziva kazna ne bi li legla pobjeda u Sebove ruke, ali to je F1 i takve stvari su ovdje dopuštene. U šprintu na 100m bi bili diskvalifikovani kad bi imali takvu reakciju, ali ovdje su pravila takva da možeš krenut istovremeno i nemaš kaznu. I meni je
https://youtu.be/eYzquTHpa-Q

Vidi se da se kotači vrte prije nego se gase crvena svijetla!
Ali eto FIA nam je i to "objasnila"

Post

HeatBlast44
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 1781
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
Ma vidio sam video kad španci razglabaju o tome. Mislim da je fazon senzora da pored te bjele linije, gleda se momenat kada Charlie pritisne dugme da se pogase svjetla i trenutak kad vozač pusto kvačilo/pođe ubrzavat. Na snimci je isto jasno da se svjetla pođu gasit taman kad ovaj krene, aa jbg, svjetlima sigurno treba desetinka-dvije da se ugase. Uglavnom nije za kazne i gotova priča što se mene tiče. Ovo je ipak F1 i gleda se do 0.001s, inače pol pozicije ne bi mogle biti odlučene u dosta slučajeva.
slikaslika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
HeatBlast44 je napisao/la: 09.07.2017., 21:56 Ma vidio sam video kad španci razglabaju o tome. Mislim da je fazon senzora da pored te bjele linije, gleda se momenat kada Charlie pritisne dugme da se pogase svjetla i trenutak kad vozač pusto kvačilo/pođe ubrzavat. Na snimci je isto jasno da se svjetla pođu gasit taman kad ovaj krene, aa jbg, svjetlima sigurno treba desetinka-dvije da se ugase. Uglavnom nije za i gotova priča što se mene tiče. Ovo je ipak F1 i gleda se do 0.001s, inače pol pozicije ne bi mogle biti odlučene u dosta slučajeva.
LED svjetla tj. diode se gase momentalno.
Nije ovo žarulja pa da joj treba vremena da se ugasi.

Da li se tehnički "skočio" na startu? Je.
Da li je za kaznu? Tehnički je.
Da li bi JA dao kaznu da sam na mjestu Charliea? Ne.

Jbg...imao je jako, jako puno sreće i ubuduće trebaju u FIA-i počistiti ova pravila...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

DaveGilmour
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1317
S nama već: 9 god 3 mj
Navija za: Sve driven by Verstappen
Lokacija: Zagreb
Ferrari je napisao/la: 09.07.2017., 21:46 Ja i dalje ne razumijem zašto se vode nekakve rasprave o startu Bottasa...za mene je ono sasvim u redu.
Ono je praktički bio idealan start...da pomaknuo se milisekundu prije nego su se svjetla ugasila (usitinu govorimo o nikakvim marginama) i imao je puno sreće da mu bolid nije poletio malo prije toga.

Sve je to ok i u nekim granicama i po meni bilo bi bizarno da zbog roga dobije Bottas primjerice 5 sek kazne...to bi rekao za svakog vozača čisto da se zna da ne favoriziram nikoga u ovom slučaju.

Koliko sam ja znam senzor se nalazi na bijeloj crti, a ne na žutoj...po mom mišljenju trebaju dodati senzor na žutu crtu i ostaviti trenutni senzor na bijeloj crti.
slika
1. Po meni bi bilo kakvo preuranjeno micanje trebalo biti kažnjivo jer je u tom slučaju riječ o jump startu. Kao što Clark gore kaže, nema veze kreneš li ti 1 tisućinku ili 1 minutu ranije, jump start je jump start.

2. Ako se senzor nalazi samo na bijeloj crti, znači li to da će vozaču biti registriran jump start samo ako nagazi tu liniju prije nego što se svijetla ugase?
Onda se netko komotno može stati metar-dva iza te bijele crte i imati ''rolling start'', a onda se kasnije pravdati da ga senzor nije zabilježio.
Zadnja izmjena: DaveGilmour, dana/u 09.07.2017., 22:03, ukupno mijenjano 1 put.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡