Danas vrlo dobar i borben. Al jbga, nije mu se dalo do bodova.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Hmmm, meni se sad vrzma po glavi za 2018. sepet kombinacija, počevši od one "senzacije" od neki dan da Ferrari lovi Hamdiju, pa evo npr. Ferdo u Benzu, samo gdje smjestiti Seba? Ferrari vjerovatno ne bi "dozvolio" Seba i Hamdiju u ekipi, Benz bi možda i mogao pustiti Ferdu i Seba... ma cirkus. Doduše ne znam do kada ko ima ugovore, tako da sam možda negdje nešto i profulao. E sad, ako u jednačinu uključimo Riccija, Maxa, pa i Rosberga, možda i Sainza, zatim jak Mclaren-Hondu, dobijamo papazjaniju žešću.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la:Hmmm, meni se sad vrzma po glavi za 2018. sepet kombinacija, počevši od one "senzacije" od neki dan da Ferrari lovi Hamdiju, pa evo npr. Ferdo u Benzu, samo gdje smjestiti Seba? Ferrari vjerovatno ne bi "dozvolio" Seba i Hamdiju u ekipi, Benz bi možda i mogao pustiti Ferdu i Seba... ma cirkus. Doduše ne znam do kada ko ima ugovore, tako da sam možda negdje nešto i profulao. E sad, ako u jednačinu uključimo Riccija, Maxa, pa i Rosberga, možda i Sainza, zatim jak Mclaren-Hondu, dobijamo papazjaniju žešću.
Ovi boldani imaju ugovor do kraja 2018. I nema baš puno kombinacija, obzirom da Ferrari ima opciju produljenja Vettelovog ugovora.
Jedino je Alonso slobodan za 2018, a može se jedino vratit u Ferrari umjesto Kimija - u što čisto sumnjam
Ako se ne dogodi nešto vanredno tek je 2019. moguća velika rošada.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
His was a school run like no other. There were three timing splits – a bridge, a sign and a gatepost – and Fernando Alonso timed himself every morning through the streets of Oviedo. He had two aims: to improve his sector times and to beat his grandmother, whose job it was to take him to school.
“I had to beat her,” says Alonso. “Every day! That doesn’t make me sound very nice, does it?”