Stranica: 129/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 18:26
Postao Ferrari
Iceman je napisao/la: 11.05.2018., 18:165 milijuna V8
Ne znam baš za tih 5 milijuna...daj mi link jer ja taj podatak ne mogu pronaći.
Nego:
https://www.motorsport.com/f1/news/cust ... es-943813/

Puno sam i rekao...uglavnom negdje od 12 do 14 milijuna dolara za trenutne motore...što uopće nije abnormalno s obzirom na performanse i trajnost.
Još uzmi u obzir da imaš ekipe koje će uzeti tipa Mercedesovog ili Ferrarijevog vozača pa dobiju dodatne popuste na motore.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 18:29
Postao DaveGilmour
Jesi li siguran da tri-četiri sadašnja motora dođu ''samo'' 20 milja? Meni je ostalo u sjećanju da sam viđao veće brojke, ali lako moguće da sam u krivu.
Čak i ako je tome tako, još uvijek ostaje činjenica da su sadašnje pogonske jedinice prekomplicirane.
EDIT : vidim da si postao link koji potvrđuje da su skupi motori samo mit.
Čini se da je Honda ove godine napokon napravila motor vrijedan F1, ali im je za to trebalo 3 godine i stotine milijuna potrošenih dolara/eura... I opet se uz sav taj trošak nalaze pri kraju grida.

Ova ideja sa standardiziranim MGU-H-om ti nije loša :thumbs:
Potpuno sam smetnuo s uma da će micanje MGU-H ponovno povećati masu bolida koji su i bez tog povećanja preteški :?

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 18:34
Postao Ferrari
DaveGilmour je napisao/la: 11.05.2018., 18:29 Jesi li siguran da tri-četiri sadašnja motora dođu ''samo'' 20 milja? Meni je ostalo u sjećanju da sam viđao veće brojke, ali lako moguće da sam u krivu.
Čak i ako je tome tako, još uvijek ostaje činjenica da su sadašnje pogonske jedinice prekomplicirane.
EDIT : vidim da si postao link koji potvrđuje da su skupi motori samo mit.
Čini se da je Honda ove godine napokon napravila motor vrijedan F1, ali im je za to trebalo 3 godine i stotine milijuna potrošenih dolara/eura... I opet se uz sav taj trošak nalaze pri kraju grida.

Ova ideja sa standardiziranim MGU-H-om ti nije loša :thumbs:
Potpuno sam smetnuo s uma da će micanje MGU-H ponovno povećati masu bolida koji su i bez tog povećanja preteški :?
Izgleda da su i debelo ispod 20 milja...negdje od 12 do 15 milja.

Pa da...tipa da su se možda dogovorili za standardni MGU-H primjerice od Mercedesa. Troškovi bi se smanjili, znamo da je jako pouzdan dio od strane Mercedesa, nema dodatnog R&D...no znaš da se oni jedna dogovore što će pojesti i popiti :zubo:

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 18:53
Postao Lux14
Da se makne MGU-H, MGU-K bi se morao abnormalno razvijati kako bi nadomjestio energiju koju sada mgu-h proizvodi. To znači još više jako skupog razvoja. Ako se makne mgu-h, biti će to nova u seriji gluposti od strane vlasnika f1. Podržavam standardizirani mgu-h, samo što je on jako kompleksan i ne može ga se samo skinuti s Mercedesa i našarafit na Ferrari ili Renault.
Nadam se da će naći rješenje tom problemu, ali to nije ukidanje mgu-h

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 19:30
Postao zekohonda
mgu-k trenutno smije harvestat 2 mj po krugu. ključna je rije č 'smije'.
pošto im je trenutno zabranjeno više, onda proizvođači kompliciraju sa mgu k > mgu h > es.
ne bi tu trebalo bit nekog skupog razvoja. + povećava se fuel flow.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 20:46
Postao Ferrari Maniac
Ova FIA je totalna sprdačina - ko Mujo i Haso.... :facepalm:
https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... p-spanien/

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:01
Postao Har Kl
Ferrari Maniac je napisao/la: 11.05.2018., 20:46 Ova FIA je totalna sprdačina - ko Mujo i Haso.... :facepalm:
https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... p-spanien/
Bude li u skladu sa pravilima, ne vidim razloga za zabranu.
Navodno su dopustili retrovizore, a ne i dodatna krilca.
Slažem se da su prvo trebali provjeriti šta dopuštaju.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:06
Postao senna66
Har Kl je napisao/la: 11.05.2018., 21:01
Ferrari Maniac je napisao/la: 11.05.2018., 20:46 Ova FIA je totalna sprdačina - ko Mujo i Haso.... :facepalm:
https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... p-spanien/
Bude li u skladu sa pravilima, ne vidim razloga za zabranu.
Navodno su dopustili retrovizore, a ne i dodatna krilca.
Slažem se da su prvo trebali provjeriti šta dopuštaju.
Pa nebih rekao da nisu išli provjeravati što je dopušteno, a što ne. Prije bi reko da nigdje u pravilima ne stoji da nisu ta dodatna krilca mogli staviti.
Mada se ja pitam što ta krilca uopće njih smetaju. Nisu otpala, krilca ko i svaka druga na bolidu.

Rađe nek se pozabave retrovizorima HAAS-a i njihovim bargeboardsima koji su se usred utrke znali otkinuti.
To nikom ništa očito...jer im bolid nije crvene boje.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:20
Postao Ferrari Maniac
Mlate praznu slamu, Horner je danas u intervjuu Skyju rekao da su se oni žalili FIA-i na konstrukciju jer smatraju da nije u skladu s pravilima i da su to potkrijepili pravilima, a Ferrari da je drugim pravilima uspio dokazati da je konstrukcija legalna. Uobičajeno povuci-potegni, a na kraju će, kao što kolega senna veli, vjerojatno završiti zabranom jer je bolid crvene boje i uvijek se znalo da se nas može uzimati zdravo za gotovo - važno da se kenja kad zaprijete izlaskom, a da ovak nešto naprave npr. Red Bullu onaj kvazi lik Marko bi preokrenuo nebo i zemlju... Osim toga sve je jasno kad se vidi oko čega se soli pamet Ferrariju, a Mercedes i Red Bull dobivaju gume po narudžbi jer "prošle nisu sigurne" što doslovno na najekstremniji način mijenja odnos snaga. :thumbsd:

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:30
Postao Har Kl
Ne znam. Puno se toga desilo u ova dva dana, da jednostavno ne mogu upratiti sve informacije.
Ne mora značiti da će se išta desiti. Ispitivali su legalnost ispuha gasova pa na kraju je ispalo da je legalno.
Pretpostavljam da je neko od timova uložio žalbu pa moraju pregledati.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:34
Postao Lux14
zekohonda je napisao/la: 11.05.2018., 19:30 mgu-k trenutno smije harvestat 2 mj po krugu. ključna je rije č 'smije'.
pošto im je trenutno zabranjeno više, onda proizvođači kompliciraju sa mgu k > mgu h > es.
ne bi tu trebalo bit nekog skupog razvoja. + povećava se fuel flow.
Svi proizvođači redom govore da je mgu-h sami vrh automobilske tehnologije i upravo je ta komponenta bila ključna u tome da dogura Mercedesov motor do onolike efikasnosti. Na kraju, najbolje rješenje bi bilo ograničiti mgu-h na određenu energiju koju može harvestat i eventualno regulirati koliko mgu-h "vuče" motor u nižim rpm. Izbaciti ga iz motora je stvarno šteta. Sa izbacivanje mgu-h i još većim razvijanjem mgu-k veća je težina i potrebna je cijela rekonstrukcija turbina u motorima. To je dobra ideja ako želite privući nove proizvođače pa da svi kreću od iste točke, međutim, tako je trebalo biti i 2014. pa samo vidili šta je bilo. Također, nešto slično mgu-h će kad tad dobiti primjenu u automobilima (bilo je nekih priča s Audijem), kao i druge tehnologije iz prošlosti (npr. cvt).
Btw. trebali bi se prebaciti u Tehnikalije :mrgreen:

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:35
Postao Ferrari
Poprilično sam siguran da Ferrari ne bi napravio ovakve retrovizore sa krilcima, a da nije prije vidio rupu ili dozvolu u pravilima za to...

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 21:39
Postao Har Kl
Ferrari je napisao/la: 11.05.2018., 21:35 Poprilično sam siguran da Ferrari ne bi napravio ovakve retrovizore sa krilcima, a da nije prije vidio rupu ili dozvolu u pravilima za to...
Slažem se. Valjda su očekivati pritužbe.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.05.2018., 22:19
Postao Pastor
Har Kl je napisao/la: 11.05.2018., 21:01
Ferrari Maniac je napisao/la: 11.05.2018., 20:46 Ova FIA je totalna sprdačina - ko Mujo i Haso.... :facepalm:
https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... p-spanien/
Bude li u skladu sa pravilima, ne vidim razloga za zabranu.
Navodno su dopustili retrovizore, a ne i dodatna krilca.
Slažem se da su prvo trebali provjeriti šta dopuštaju.
Nema u pravilima ništa vezano za krila. Imaju prostor u kojem Retrovizori moraju biti, i to je to. A sa ovom dozvolom montiranja na Halo, samo su zabranili da se montira i gore i dole. Jer bi tada bio problem skidati Halo.

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.05.2018., 12:10
Postao Frantic
Da se dotaknem cijene motora, tj. PU.
Kao ekonomista moram se osvrnuti (a samo je @Dave to pomenuo na primjeru Honde) na "nabavnu cijenu motora" ili "cijenu koštanja". Svi ste pričali o tome koliko koštaju kad se prodaju nekome.
A koliko je koštao razvoj. Stotine miliona, pola milijarde, možda i više...... :shock:
Nemam tačne podatke, ali sam ubijeđen da su V8 i/ili V10 imali sigurno 15-20x manje troškove razvoja, a možda je odnos još darastičniji.
Opet, koliko god taj MGU-H, s jedne strane bio zadnje čudo tehnike, s druge strane mi je bio najobičnije govno koje je poskupilo i zakomplikovalo ove PU, ubilo zvuk i donijelo neviđenu dominaciju neke ekipe.
Ukidanje istog (opet se slažem sa @Daveom) pozdravljam, s cilljem privlačenja drugih proizvođača (i dodatnog poboljšanja zvuka). Jedan novi proizvođač motora da se uključi, na postojeća 4, ja zadovoljan.

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.05.2018., 12:51
Postao reso20
Ferrari rear view mirror with its attached winglet will be deemed illegal from Monaco onwards. So Ferrari has to change the solution for the next race.

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.05.2018., 12:53
Postao CrashOverride
reso20 je napisao/la: 12.05.2018., 12:51 Ferrari rear view mirror with its attached winglet will be deemed illegal from Monaco onwards. So Ferrari has to change the solution for the next race.
Ocekivano..
Da neko hoce ovu promjenu guma proglasit ilegalnom :)

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.05.2018., 13:00
Postao Frantic
CrashOverride je napisao/la: 12.05.2018., 12:53
reso20 je napisao/la: 12.05.2018., 12:51 Ferrari rear view mirror with its attached winglet will be deemed illegal from Monaco onwards. So Ferrari has to change the solution for the next race.
Ocekivano..
Da neko hoce ovu promjenu guma proglasit ilegalnom :)
To je zbog sigurnosti :chill:

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.05.2018., 13:02
Postao Perica9
Kimi se treba zabiti u Hama...

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.05.2018., 13:05
Postao avetma
Znači, trenutno je legalno, ali će se od Monaka proglasiti ilegalnim?