Da se dotaknem cijene motora, tj. PU.
Kao ekonomista moram se osvrnuti (a samo je @Dave to pomenuo na primjeru Honde) na "nabavnu cijenu motora" ili "cijenu koštanja". Svi ste pričali o tome koliko koštaju kad se prodaju nekome.
A koliko je koštao razvoj. Stotine miliona, pola milijarde, možda i više......
Nemam tačne podatke, ali sam ubijeđen da su V8 i/ili V10 imali sigurno 15-20x manje troškove razvoja, a možda je odnos još darastičniji.
Opet, koliko god taj MGU-H, s jedne strane bio zadnje čudo tehnike, s druge strane mi je bio najobičnije govno koje je poskupilo i zakomplikovalo ove PU, ubilo zvuk i donijelo neviđenu dominaciju neke ekipe.
Ukidanje istog (opet se slažem sa @Daveom) pozdravljam, s cilljem privlačenja drugih proizvođača (i dodatnog poboljšanja zvuka). Jedan novi proizvođač motora da se uključi, na postojeća 4, ja zadovoljan.