Re: Sebastian Vettel
Postano: 17.07.2020., 22:14
Ja mislim da je bio i više nego solidan. Te 2017 i 2018 se moglo najviše do drugog mjesta, što je i ostvario. 2019 je mogao malo bolje, ali ne bolje od trećeg mjesta. Ipak je svih tih godina bolid određivao do kojeg mjesta se najviše može popeti. I to nijednom nije bilo dovoljno za uzimanje titule.
Slažem se i ja da je vrijeme za razlaz. Vettel bi sam želio još ostati, jer je tvrdoglav i hoće da ostvari svoj cilj, ali bolje je i po njega što je ovako ispalo, i što je Ferrari presjekao. Ja kao njegov navijač bi ga još ranije volio isčupati iz tih govana da se nešto pitam. Odmah poslije 2018, jer je već tada bilo previše.
Sam Vettel je rekao da je najbolji bolid koji je vozio u Ferrariju onaj iz 2017. Bolid koji je bio odličan na stazama koje traže što više downforcea (zapravo onakav bolid kakvi su morali biti svi bolidi u zadnjem desetljeću da bi osvojili naslov, bez obzira na to odgovara li Vettelu ili ne). Samo mu je falilo snage. Da su u Ferrariju nastavili razvijati taj bolid u istom smijeru (kao što Mercedes svoj razvija u istom smijeru sve ove godine...), 2018 i 2019 sa jačim motorom od onoga iz 2017 bi bio pobjednički. Ali ne, oni su od tada tri puta mijenjali koncept i počimali iznova...
Ej baš ta 2018-a koja je po nekima (ohrabreni glupim britanskim analizama) bila godina sa realnom šansom za naslov. I koje je godine, po tim istim, Ferrari imao najbolji bolid, je bilo kada su totalno sjebali bolid u sred sezone. Pa tu su baš od Njemačke sjebali bolid. Njemačka jes greška Vettela, ali je i Ferrari zasrao i u Njemačkoj i kasnije u Italiji sa lošim odlukama u vezi Kimija (naši vozači nisu batleri). Pa je tako Kimi dobro zasmetao Vettelu i u Njemačkoj, kada su bili na različitim strategijama, i trebao mu se skloniti u roku odmah. A Bgm i u Italiji, kada se agresivno branio na startu, i sebi sjebao gume odmah u prvoj krivini, da se kasnije nije mogao odlijepiti od Hamiltona, a Seba gurnuo u lošu poziciju da se odbrani od Hamiltona. A poslije Njemačke su došli i ti zajebi sa bolidom. Tek je pred kraj sezone vraćanje bolida na paket iz Njemačke donio nešto bolju formu, kada je Kimi uspio donijeti zadnju pobjedu. A ne treba zanemariti i glupe sudijske odluke kojih je bilo hrpu u toj sezoni na štetu Vettela...
Slažem se i ja da je vrijeme za razlaz. Vettel bi sam želio još ostati, jer je tvrdoglav i hoće da ostvari svoj cilj, ali bolje je i po njega što je ovako ispalo, i što je Ferrari presjekao. Ja kao njegov navijač bi ga još ranije volio isčupati iz tih govana da se nešto pitam. Odmah poslije 2018, jer je već tada bilo previše.
Sam Vettel je rekao da je najbolji bolid koji je vozio u Ferrariju onaj iz 2017. Bolid koji je bio odličan na stazama koje traže što više downforcea (zapravo onakav bolid kakvi su morali biti svi bolidi u zadnjem desetljeću da bi osvojili naslov, bez obzira na to odgovara li Vettelu ili ne). Samo mu je falilo snage. Da su u Ferrariju nastavili razvijati taj bolid u istom smijeru (kao što Mercedes svoj razvija u istom smijeru sve ove godine...), 2018 i 2019 sa jačim motorom od onoga iz 2017 bi bio pobjednički. Ali ne, oni su od tada tri puta mijenjali koncept i počimali iznova...
Ej baš ta 2018-a koja je po nekima (ohrabreni glupim britanskim analizama) bila godina sa realnom šansom za naslov. I koje je godine, po tim istim, Ferrari imao najbolji bolid, je bilo kada su totalno sjebali bolid u sred sezone. Pa tu su baš od Njemačke sjebali bolid. Njemačka jes greška Vettela, ali je i Ferrari zasrao i u Njemačkoj i kasnije u Italiji sa lošim odlukama u vezi Kimija (naši vozači nisu batleri). Pa je tako Kimi dobro zasmetao Vettelu i u Njemačkoj, kada su bili na različitim strategijama, i trebao mu se skloniti u roku odmah. A Bgm i u Italiji, kada se agresivno branio na startu, i sebi sjebao gume odmah u prvoj krivini, da se kasnije nije mogao odlijepiti od Hamiltona, a Seba gurnuo u lošu poziciju da se odbrani od Hamiltona. A poslije Njemačke su došli i ti zajebi sa bolidom. Tek je pred kraj sezone vraćanje bolida na paket iz Njemačke donio nešto bolju formu, kada je Kimi uspio donijeti zadnju pobjedu. A ne treba zanemariti i glupe sudijske odluke kojih je bilo hrpu u toj sezoni na štetu Vettela...