F1 Vijesti
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
FIA hopes to drop 'necessary evil’ DRS overtaking device in 2021
https://www.autosport.com/f1/news/13591 ... TM-in-2021
https://www.autosport.com/f1/news/13591 ... TM-in-2021

- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Ja iskreno ne znam što ljudima smeta DRS. 99% utrka u hibridnoj eri bi bilo dosadnije.
Sviđa mi se što su ove godine napokon počeli dorađivati zone, kao npr. dodavanje treće u Australiji. Zamislite tu utrku ili Rusiju, Abu Dhabi, Meksiko, Monako(iako tu DRS nema utjecaja, ali ajde), Singapur i ostale bez DRSa. Ionako nema pretjecanja. Pa u Bakuu se nebi moglo pretjecati bez DRSa. Eventualno smanjiti zone na nekim stazama(Spa možda, mada nisam siguran) ali nikako ukidati. Bolidi jednostavno imaju previše downforcea i praćenje je nemoguće...kad se promjene pravila trebalo bi o tome razmisliti, ali dotad ništa.
Sviđa mi se što su ove godine napokon počeli dorađivati zone, kao npr. dodavanje treće u Australiji. Zamislite tu utrku ili Rusiju, Abu Dhabi, Meksiko, Monako(iako tu DRS nema utjecaja, ali ajde), Singapur i ostale bez DRSa. Ionako nema pretjecanja. Pa u Bakuu se nebi moglo pretjecati bez DRSa. Eventualno smanjiti zone na nekim stazama(Spa možda, mada nisam siguran) ali nikako ukidati. Bolidi jednostavno imaju previše downforcea i praćenje je nemoguće...kad se promjene pravila trebalo bi o tome razmisliti, ali dotad ništa.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6082
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Meni DRS osobno smeta zato što je većina pretjecanja koja nastanu uz njega ustvari obilaženje. Vozač ispred u većini je slučajeva "sitting duck" ili laka meta i vozač s DRS-om ima poprilično jednostavan posao. Milijun puta je to već napisano, ali jedno "pravo" pretjecanje daleko je vrijednije od onog s DRS-om.
Ok, činjenica je da se trenutni bolidi prate još teže nego oni prije 2017. te utjecaj DRS-a nije toliko jak, ali opet mi se ne sviđa taj sistem i nadam se da će ta pravila 2021. omogućiti lakše praćenje te samim time i izbacivanje DRS-a. Ovo povećanje njegovog utjecaja za 2019. i 2020. je sasvim nepotrebno po mom mišljenju.
Ok, činjenica je da se trenutni bolidi prate još teže nego oni prije 2017. te utjecaj DRS-a nije toliko jak, ali opet mi se ne sviđa taj sistem i nadam se da će ta pravila 2021. omogućiti lakše praćenje te samim time i izbacivanje DRS-a. Ovo povećanje njegovog utjecaja za 2019. i 2020. je sasvim nepotrebno po mom mišljenju.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
"Možebitno inauguralna utrka 2019."
Novac čini čuda..... https://twitter.com/Gianludale27/status/994668925299412992
Novac čini čuda..... https://twitter.com/Gianludale27/status/994668925299412992
Sisu (fin.)
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7185
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
močvara!
neka miamia, nemam ništa protiv.

neka miamia, nemam ništa protiv.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7185
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
ok za merc se znalo, ali prvi put čujem i za rb. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Ma meni je ta priča malo netegnuta.. po meni Vettel nije rekao ništa. S druge strane Pirelli je dobro objasnio da će te gume na odeređenim stazama sa novim crnim asfaltom gdje se brzo postiže temperatura i usljedovano jakom termalnom abrazijom.. te će donijeti ovu tanju gumu sa manje mesa.. pošto guma sa više mesa ima problem prevelikog unutarnjeg zagrijavanja (kao da imate više sala koji zadržava temperaturu) pa se dešava naglašeni blistering gornjeg dijela gume. Ovako će se guma optimalnije hladiti i zbog toga iako ima manje mesa stintovi bi mogli biti čak i duži i optimalniji nego sa starom komponentom. Koliko sam skužio Pirelli nigdje nije naglasio da će nadalje na svim stazama biti ta "stanjena" guma, već samo na određenim stazama gdje imaju naglašen problem sa bisteringom (listanje gume uzrokovano termalnog degradacijom).
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7185
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
285. dio
izgleda su se proizvođači pogonskih jedinica već pomirili sa odbacivanjem mgu-h.
https://www.motorsport.com/f1/news/losi ... s-1035939/
izgleda su se proizvođači pogonskih jedinica već pomirili sa odbacivanjem mgu-h.

https://www.motorsport.com/f1/news/losi ... s-1035939/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Što je zapravo veliki korak unazad...zekohonda je napisao/la: 11.05.2018., 15:15 285. dio
izgleda su se proizvođači pogonskih jedinica već pomirili sa odbacivanjem mgu-h.![]()
https://www.motorsport.com/f1/news/losi ... s-1035939/
Opet će dignuti težinu bolida za 20-30 kg više goriva jer bez MGU-H gubi se efikasnost i troši više goriva...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9726
- S nama već: 9 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Bit ce da je pritisak urodio plodom..
A ovo za MGU-H i meni izgleda kao promasaj..
Ostavite ta pravila vise na miru, taman kad se cini da smo se rjesili brutalne dominacije jednog tima, promjena pravila ce vrlo izvjesno donijet drugu dominaciju..
A ovo za MGU-H i meni izgleda kao promasaj..
Ostavite ta pravila vise na miru, taman kad se cini da smo se rjesili brutalne dominacije jednog tima, promjena pravila ce vrlo izvjesno donijet drugu dominaciju..
Fino Alla Fine
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1324
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Koliko sam ja shvatio MGU-H se miče s ciljem privlačenja novih proizvođača motora, stoga podržavam taj prijedlog.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Baš me zanima koliko će njih za stvarno ući 2021...tako smo se prebacili na V6 Hybrid da bi sa downsizingom privukli dodatne proizvođače...znamo kako je to prošlo.DaveGilmour je napisao/la: 11.05.2018., 17:36 Koliko sam ja shvatio MGU-H se miče s ciljem privlačenja novih proizvođača motora, stoga podržavam taj prijedlog.
Dosta proizvođača voli samo javno govoriti o tome da dobiju publicitet iako nemaju stvarnu namjeru ulaziti u F1.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1324
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Ne vjerujem da će biti više od jednog ili dva nova proizvođača, ali meni je i to dovoljno (nova pravila će biti fijasko jedino ako se nitko novi ne priključi).Ferrari je napisao/la: 11.05.2018., 17:40 Baš me zanima koliko će njih za stvarno ući 2021...tako smo se prebacili na V6 Hybrid da bi sa downsizingom privukli dodatne proizvođače...znamo kako je to prošlo.
Dosta proizvođača voli samo javno govoriti o tome da dobiju publicitet iako nemaju stvarnu namjeru ulaziti u F1.
Trenutno stanje je takvo da su motori preskupi i prekomplicirani i to odbija sve proizvođače od eventualnog ulaska u F1 (pogotovo nakon Hondine avanture). Dakle, zadržavanjem trenutnih pravila vjerojatno ne bismo dobili niti jednog novog proizvođača, stoga je po meni u redu da pokušavaju pojednostaviti i pojeftiniti motore i tim potezima povećati konkurenciju.
Slažem se s tobom oko toga da je u tehničkom pogledu ovo korak unazad, ali isto tako mislim da nema smisla forsirati komponentu s kojom svi muku muče.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mislim da taj mit o preskupim motorima mora prestati...2000ih kada smo imali V10-tke motori su bili duplo skuplji od trenutnih...a trenutni su negdje na razini V8 motora...nekih 20 milja po godini...
IMO najbolje rješenje bi bio standardiziran MGU-H ako je već to toliki problem (iako je čak i Honda to skužila u međuvremenu) jer ovako će bolidi opet postati teži za 20-30 kg zbog toga što će biti prisiljeni koristiti više goriva zbog manje efikasnosti.
Još uračunaj da će timovi kao i uvijek ubaciti 10 kg manje goriva da budu nešto brži u utrci pa će opet biti štednje goriva...
Razumijem da razvoj motora košta...ali hebi ga...pa nećeš valjda dolaziti u F1 na limitu love.
IMO najbolje rješenje bi bio standardiziran MGU-H ako je već to toliki problem (iako je čak i Honda to skužila u međuvremenu) jer ovako će bolidi opet postati teži za 20-30 kg zbog toga što će biti prisiljeni koristiti više goriva zbog manje efikasnosti.
Još uračunaj da će timovi kao i uvijek ubaciti 10 kg manje goriva da budu nešto brži u utrci pa će opet biti štednje goriva...
Razumijem da razvoj motora košta...ali hebi ga...pa nećeš valjda dolaziti u F1 na limitu love.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


