Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Slavenowsky je napisao/la:Malo žutilo: Navodno Massimo Rivola je odavno u kontaktu sa McLarenom, pa je sad velika vjerovatnoca da ce put pod noge za Alonsom!?
Sve je moguće.. Baš čitam tekst Repubblica sport (talijansi magazin).. i vidim slične konotacije. Navodno je bio osobni prijatelj sa neslavnom ekipom koja je dobila već nogu iz Ferrarija. te sa dolaskom Mattiaccija je pao u pozadinu. Osobno mi je na prvu lik šonjast.. i vjerujem da bi mogli naći adekvatnijeg koji je više krojen po novim Ferrarijevim "standardima" ;)

Kod: Označi sve

Caos in Ferrari. On the eve of one of the biggest races of the season, sports director Massimo Rivola - man near Sebastian Vettel - did not show up in Barcelona and will not be on the pit wall. Unofficially in Ferrari they speak first of "a week's holiday" and then "a personal problem of Rivola", but what he learns "Republic" sports director has been suspended. Still not clear the cause of a decision so sensational as traumatic for an environment that had recently recovered his serenity. According to what has been possible to reconstruct, however, they would not be sporting reasons. Along with Rivola were suspended two other members of the team, the logistics manager and the cook. All three persons involved unexpectedly taken by Maurizio Arrivabene are therefore present in Barcelona, ​​where Ferrari will be looking to get closer to the Mercedes. Rivola - whose star was brilliant at the time of Fernando Alonso and Stefano Domenicali of which was personal friend and had instead a bit 'darkened with the arrival of Marco Mattiacci.
No malo je čudno i ovo što je upravo Seb tražio ostanak Rivole pošto su prije surađivali u ToroRossu, te je Seb inzistirao kod Arrivabenea jaču poziciju Rivole u timu. Zbog toga talijanski mediji dodaju tom slučaju konotaciju "kaosa".

Kod: Označi sve

He was chosen as the point man on the team by Sebastian Vettel, with whom he had worked at the time of Toro Rosso. Arrived in Maranello, it was precisely the German to ask Arrivabene that Rivola was not moved and in fact took on even more central role in the team. Now the unexpected storm. The causes and effects of which are yet to be deciphered. "No comment" by the press office of the Ferrari.
IZVOR

________

Izgleda da je Gidra bio na dobrom tragu.. netko nije dobro kuhao tjestetinu.. u kompletu otkaza sa Rivolom dobijo je i ferrarijev glavni kuhar :mrgreen: i šef logistike.

___________

Jedan dobar komentar... :D

..three fucks were given that day... None of them by Kimi. :zubo:
[ link do slike ]

_____

Edit:
Ferrari denies that Rivola has been suspended: remained at home for personal reasons.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ma kakav kaos. Momčad raste iz dana u dan. Osjećam da kod Mercedesa vlada zabrinutost, jer nema izjave u kojima oni ne spominju Ferrari. Rivola je očigledno s nekim bio u kontaktu (bilo da se radi o bivšim zaposlenicima ili drugim momčadima) i dobio je kajlu. Ciao amore! <3

Hahahah a kad god pogledam ovaj gif ne mogu a da se ne polomim. Sva trojica aktera su napravili tako čudne i ne tipične za Ferrari geste da mi uvijek izmame osmijeh na lice (jedan pristojan gospodin Allison je u elementu :mrgreen: ). :zubo: :jupije: :crvenazastava:

EDIT Rivola amore brzo nam se vrati! :mrgreen: :P

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Sumnjivo mi ovo vezano za "kuhara", posto se vec spominje tjestenina, kao glavni krivac, mora da je pravio lose "raviole" za rucak, pa je Massimo izvisio zbog toga hehe.

Mislim da ovo jos nije nista zvanicno, ako bude, mislim da mogu vjerovati ovoj novoj upravi na odlukama!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Slažem se sa vama dečki, mislim da nema razloga za panikom.. vjerovatno samo pripremaju dobro zaokruženu poziciju Jokc Clearu... a pri tom miču čovjeka kako ne bi u tom procesu previše nosio informacija u drugi tim, jer ipak tek sada dolaze najbitnije nadogradnje, procesi i ostalo za kvalitetnu prijetnju Mercedesu.
Moja predpostavka... naravno ako je istina to što Repubblica piše.

..ma neka se samo valja i okreće, to nemre završit loše.

slika
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

gidra
Formula 4
Formula 4
Postovi: 253
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: SF
Lokacija: Zagreb
Samo malo opaska oko gifa. Arrivabenne sigurno nije rekao fuck, već mi se čini kako govori"vai,vai,vai.." što bi u žargonu bilo ajmo ili idemo...
Start Bahreina mi se čini kada je Kimi maznuo Rosberga
No gidra, no party.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Naravno gidra.. ovo je napravljeno radi fore vezano uz tekuću temu. :D
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

gidra
Formula 4
Formula 4
Postovi: 253
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: SF
Lokacija: Zagreb
Sunce me udarilo u glavu, pa mi otišao smisao za humor...
Ali čak mislim da pola foruma misli da je zbilja govorio fuck.. Nebitno

Inače jesi vidio nove "sidepodove"?
No gidra, no party.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Jesam, i buljim u njih i nekužim... slika je očajna da se nešto suvislo primjeti (barem za mene).

slika

slika

slika

slika

Sidpodovi iza Vettela.. iako vjerujem da na ovoj Brumica gleda neke druge "sidepodove" :zubo: :zubo:
slika

slika

..sve u svemu, kažu da je gornji dio sidepoda spušten prema dolje. Navodno je i ovaj luk oko sidepoda zadebljan i uvećan.. ili je samo vizualna varka zbog promjenjenog i spuštenog gornjeg dijela sidepoda. Sutra kad izađe na stazu biti će prve usporedbe.

______________

Evo.. Kimi ima najsvježije informacije :mrgreen: :
https://twitter.com/Sky_SandraB/status/596322242436411392
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Evo je.. izašlo čudo.

Sidpodovi su se skupili u pranju... i malo spigali. :zubo:

slika
https://twitter.com/ScarbsF1/status/596333959388233728 ____________

..a i Arrivabene se priprema za nove porcije grljenja i ljubljenja. :D
https://twitter.com/miezicat1/status/596333669486178304 Znači redovito uhodavanje u radni vikend.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

gidra
Formula 4
Formula 4
Postovi: 253
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: SF
Lokacija: Zagreb
slika

Huhuhu sada tek vidim ovo, dakle sve na slici je novo.. pojvailo se i ovo RB krilce koje se na onim snimkama savijalo pri velikim brzinama
No gidra, no party.

Post

JFK
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 433
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: No.7
I ove dvije rupice (skroz lijevo na slici) - nisu bile prije.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
GP SPAIN: CHANGES TO THE FUND AND TO THE SPEAKER FOR FERRARI SF15-T

[ link do slike ]

As we announced in the previous post (link ) Ferrari has introduced changes in the area of the bottom near the rear wheels.

In recent years, the aerodynamic of all the teams of Formula 1 have placed on cars of small slots, of different shape and size, in front of the rear tires to limit the phenomenon that the English describe as "tire-squirt" (turbulences that creates the tire with its rotation). Up to the Bahrain Grand Prix, on SF15-T was used a slot to L as you can see from the image below.

[ link do slike ]

From this race, in addition to the slot to L they were also added additional two slots, while the drift was confirmed at the sides of these particular vertical slits.

[ link do slike ]

These particular slots have the functionality to reduce the effect of high pressure created by the tires. The air flow in the vicinity of the tires, undergoes a sharp slowdown; in particular front of the wheels it is created a zone of strong "stagnation" because the airflow tends to stop and then increases its pressure. This area of ​​high pressure increase also affects parts of the body of the car. These small openings placed in front of the rear wheels allow to increase the speed of the air flow in that particular area and thereby reduce the pressure in the lower part of the bottom.


Besides the changes to the fund it has been further revised the Speaker as were applied before the gurney flap profiles from the very particular form (curls). Also confirmed the small curl in the outer zone of the extractor, necessary to energize the flow to avoid deleterious adverse effects of the flow in the outer part of the diffuser (very, very delicate as the area).

[ link do slike ]

____________________

SPAIN GP: Ferrari with modifications to the front brake

For the image that now came from Spain, the only novelty in the Ferrari were unearthed the forecarriage and more specifically on the group fren or.

As you can see from the photo comparison below, compared to the race in Bahrain has been added a small "flap" in the best way to manage the flow of air in a very critical area of the car. Great job in terms of aerodynamic also on the air intake and the disc covers . The air intake has been reduced in size to less going to disturb the flow of air directed towards the central part and the rear of the car in a circuit which does not require the same efforts as to the brakes in Bahrain.

[ link do slike ]

_________________________

SPAIN GP: FERRARI SF15-T WITH MANY NEW FEATURES TO THE CAR BODY

They were noted during the technical checks of operations also in the area of ​​the barge boards. As you can see from the comparison below, compared to the first races of the season it was made a blow (yellow arrow) that is to divide the element into two distinct areas.

Even the sides appear to have been magazines and in the version seen today in the pits of Barcelona are very flared at the front and narrower in the rear region so as to ensure a greater influx of air to the upper part of the diffuser. Large aerodynamic work for the man of Maranello.

These changes, combined with the new flow direction should be to improve the aerodynamic efficiency of the entire vehicle and maximize the airflow at the rear of the car.

[ link do slike ]

In the rear area, in the vicinity of the sockets brake cooling, they have been placed two small "fins" which, in the first seasonal races, were not present.

There may be new even in the area of ​​the bottom near the rear wheels. In the first races of the season Ferrari in this area, he had followed the "fashion" of the L-shaped slot located on the bottom just before the rear tires. From these pictures it seems that, compared to earlier in the season, the slots have been changed (even two slots seem to L or similar) but it's better to wait for further confirmation additional photo.

[ link do slike ]

[ link do slike ]

____________________

slika
https://twitter.com/LorenzoDL83/status/596546857825923073
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
slika
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Nakon drugog treninga.....

Nije to to što sam ja očekivao. Meni ovo izgleda kao korak unatrag (nadam se da sam u krivu). Ili su se totalno pogubili s obzirom na broj upgrade-ova ili upgrade-ovi funkcioniraju, ali Merc je napravio opet veći korak naprijed.
Također može se raditi i o tome da Mercedesu ova staza jako odgovara (jer dobar zaostatak Ferrarija za Mercom je bio i tokom zimskih testiranja), možda je pitanje pretvrdih guma (koje Ferrariju ne odgovaraju). Tko će ga znati. :?

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Sumnjam da bi Ferrari u eter pustio kako se Kimi zali na bolid, mislim da Ferrari tu nesto "mulja" :), treba malo vremena da se ove komponente istestiraju, tacnije da se vozaci adaptiraju na iste. Ove komponente sigurno ne uticu na debalans boloda, moguce je samo losa strategija!? A da se razumijemo i Merc je dosao sa finim paketom u Spaniju, tako da jos nista ne znamo kako ce se ko provesti u nedjelju...
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Ma bude sve to bilo u redu.. aero paket je još neugođen, promjene su u njemu dosta radikalne. Sad imaju pregršt novih podataka koji se trebaju tek procesuirat, i tek onda dolazi pravo uštimavanje balansa. Vettel kaže da ima dobar osjećaj da idu u pravom smjeru, te da promjene nisu loše, ali imaju još posla.

Vettel:
I think we are very happy with the car. I think this afternoon has demonstrated that a bit, but it is on Sunday where it really matters so let's hope that the good feeling continues. It was no disaster – we still know how to do it! (laughs)
__________

Tu su sada i direktne usporedbe sa staim dizajnom:

slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Predpostavljam da su nove komponente radjene u skladu sa poboljsanjima na novom motoru. Mozda nije bas ukombinovana aerodinamika sa ovim starim, jer novi motor je trebao doci jos danas, ali kako su Mercu bojkotovali 5 motor, onda su po meni mudro dignuli rucnu i za srednjisni dio sezone ostavili. U ostalom u Ferrariju se ne razbacuju nekim prevelikom ambicijama, bitno je da rade i da donose poboljsanja.

A kada vidimo ostale na gridu, Ferrari i Merc se definitivno vise isticu
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/597290538593865728

Možda je stvar što sam ja bio ambiciozniji pa sam puno više očekivao od novog paketa nego u Ferrariju. Možda novi paket sam po sebi nije loš, kako kažete treba ga fino uštimati, ali nekako mi se čini da je sve ostalo isto ( u odnosu na Merc možda i stepenicu u nazad).
Također nefunkcioniranje bolida sa tvrđim komponentama guma baš ne uljeva nadu.
I još nešto, Kimijevo prebacivanje na stari paket kako bi se usporedile brojke sa novim paketom kojeg ima Vettel baš ne drži vodu. Nakon utrke postoje dva dana testiranja gdje se ta usporedba može izvršiti. Prije bih rekao da je cijeli vikend za Kimija započeo kenjkavo i da su on i njegovi inžinjeri zaključili kako bi možda bolje bilo vratiti se na stari paket. Problem je taj što se on sa ovakvim Pirellijevim gumama ne može sastaviti kada su u pitanju kvalifikacije.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
https://twitter.com/F1/status/597317162609483777 Ja mislim da sve ide po svom redu.. Ferrari je riješio problem sa simulatorm, i podaci bi trebali biti točni.. koji govore da je novi aero paket dobar u smislu napredka. Jedini problem što tako veliki paketi nerade posao momentalno.. npr. prošli aero paket, kao i agregat ugađao se tokom cijelih zimskih testova. Mercedes je išao sa vrlo sitnim ziheraškim promjenama, znači nisu dirali gotovo u ništa što bi im moglo prouzročiti slične probleme i oduzimati vrijeme tokom prilagodbe (iako to PR-ovski zvuči "kvaliteta,ne kvantiteta"). Ferrari si to nesmije priuštiti jer mora grabiti većim koracima nego Mercedes.. i tj aero paket mora biti barem 80-90% namješten prije nego što dođe nadogradnja agregata.

Mislim da je u Ferrariju sve u najboljem redu, jedino što su naravno očekivanja ponekad nesrazmjerna onom što je po planu. Kao što vidimo , Kimi sa starom specifikacijom je bio u još većem gubitku. Nesmijemo zaboraviti da su ovih dana na stazi bili nespicifični uvjeti za sve timove.. jako malo gripa, velike degradacije, vjetar, vrućina.. i hrpetine nadogradnji u svim segmentima, kod svih timova (što znači i hrpetine upitnika iznad tih glavica).

Ljepše je testirati nove komponente i eventualno novi agregat sa pozicije drugog tima (ili trećeg vozača na gridu), nego cijelu sezonu testirati bolid sa začelja i sredine poredka.. stoga nemamo razloga za brigu. Stvari se sigurno kreću u dobrom smjeru.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Treba vidjet šta će biti nakon Kanade kada bi trebali instalirat novi motor
Ali stoji da su problem apetiti navijača!
Nitko, pa ni onaj najnerealniji fan crvenih nije mislio da je ove godine ovakav napredak moguć kod paštara!

Malo je ona opuštenost Mercedesa u Maleziji sa "lako ćemo mi i pet puta više u boks od Ferrarija" stavom digla ljestvicu želja i nadanja previsoko, ali nažalost još fali sirove snage kod propetog konja da pošteno zaprijeti Mercedesu!

Šteta šta nisu soft i medium gume ovdje u Barceloni... Imam filing kada Ferrari pređe na tvrdu komponentu da će ga i Williams preći, (Torro Rosso?? :mrgreen: ); dobro neće, karikiram, ali ta tvrda komponenta i Ferrari se nevole već dugi niz godina; nema tu ljubavi...
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡