Re: VN Italije 10.-12. rujna 2021.
Postano: 12.09.2021., 18:45
3 mjesta kazne Maxu
Mislim da su ovo sportske stvari, i da se ne može samo tako izanalizirati tko ima kakvu empatiju - Max ili Lewis.Har Kl je napisao/la: 12.09.2021., 18:44 Čak i dok mu je još jahao na kacigi, Max je izjavio to dobiješ kad ne ostaviš prostora.
Tako da nema potrebe propitivati empatiju Maxa.
Dobra stara FIA..... uopće ne kužim, kako su došli do zaključka. da je Max više kriv u ovome sudaru.......Pastor je napisao/la: 12.09.2021., 18:48 Sranje FiA, opet... Hamilton je puno bolje prošao u Sliverstone-u sa apsolutnom krivicom. A i ovdje je po meni očiti krivac...
Pogledaj opisa razloga. Ovo je očigledno jebeno navlačenje, jer nema veze sa stvarnosti. Sad je zabranjeno kasno kočenje? Max je itekako ostvario pravo da mu se ostavi prostora. A Hamilton je itekako imao prostora sa druge strane da ga ostavi. Pogledajte bilo koju borbu na tom mjestu. Svako je u sličnoj situaciji ostavljao prostora...Car 33 braked late and started to
move alongside Car 44, although at no point in the sequence does Car 33 get any
further forward than just behind the front wheel of Car 44.
Ne analiziram uopšte. Kažem da nema potrebe propitivati.pigmalion je napisao/la: 12.09.2021., 18:51Mislim da su ovo sportske stvari, i da se ne može samo tako izanalizirati tko ima kakvu empatiju - Max ili Lewis.Har Kl je napisao/la: 12.09.2021., 18:44 Čak i dok mu je još jahao na kacigi, Max je izjavio to dobiješ kad ne ostaviš prostora.
Tako da nema potrebe propitivati empatiju Maxa.
Sve su to potezi dva sportska rivala - oni su gladijatori, i tu nema milosti ( empatije ); na sportskom terenu. Pogotovo u ovakvoj direktnoj borbi za prvenstvo.
Sa pravim kasnim kočenjem se i dobije borba, i to rade pravi vozači sa što manje greške.Pastor je napisao/la: 12.09.2021., 18:54Pogledaj opisa razloga. Ovo je očigledno jebeno navlačenje, jer nema veze sa stvarnosti. Sad je zabranjeno kasno kočenje? Max je itekako ostvario pravo da mu se ostavi prostora. A Hamilton je itekako imao prostora sa druge strane da ga ostavi. Pogledajte bilo koju borbu na tom mjestu. Svako je u sličnoj situaciji ostavljao prostora...Car 33 braked late and started to
move alongside Car 44, although at no point in the sequence does Car 33 get any
further forward than just behind the front wheel of Car 44.
Ne znam odakle sudijama uošte ideja da oni procjenjuju kad je kasno kočenje. Prekasno je onda kada ne možeš savladati krivinu, a Max je imao krivinu pod kontrolom, samo što mu Hamilton nije ostavio mjesta da je prođe kako treba...pigmalion je napisao/la: 12.09.2021., 18:58Sa pravim kasnim kočenjem se i dobije borba, i to rade pravi vozači sa što manje greške.Pastor je napisao/la: 12.09.2021., 18:54Pogledaj opisa razloga. Ovo je očigledno jebeno navlačenje, jer nema veze sa stvarnosti. Sad je zabranjeno kasno kočenje? Max je itekako ostvario pravo da mu se ostavi prostora. A Hamilton je itekako imao prostora sa druge strane da ga ostavi. Pogledajte bilo koju borbu na tom mjestu. Svako je u sličnoj situaciji ostavljao prostora...Car 33 braked late and started to
move alongside Car 44, although at no point in the sequence does Car 33 get any
further forward than just behind the front wheel of Car 44.
Pogledati Bottasa kako je griješio u kasnom kočenju, kada je pokušao preteći Pereza.
Ovo uopće nije Maxova greška, pa čak niti Lewisova. Čisti trkaći incident.
Oni se bore za prvenstvo, i nema tu Silverstone, Imola, Monza..... nema tu popuštanja ili razlike.Har Kl je napisao/la: 12.09.2021., 18:56Ne analiziram uopšte. Kažem da nema potrebe propitivati.pigmalion je napisao/la: 12.09.2021., 18:51Mislim da su ovo sportske stvari, i da se ne može samo tako izanalizirati tko ima kakvu empatiju - Max ili Lewis.Har Kl je napisao/la: 12.09.2021., 18:44 Čak i dok mu je još jahao na kacigi, Max je izjavio to dobiješ kad ne ostaviš prostora.
Tako da nema potrebe propitivati empatiju Maxa.
Sve su to potezi dva sportska rivala - oni su gladijatori, i tu nema milosti ( empatije ); na sportskom terenu. Pogotovo u ovakvoj direktnoj borbi za prvenstvo.
Samo, frugačije je Max pričao u Silverstone, kad se žalio na slavlje Lewisa dok je bio u bolnici, iako su svi vidjeli da je na svojim nogama izašao iz bolida.
To je uradio još samo Perez?Vettel-Ferrari je napisao/la: 12.09.2021., 16:33 Svaka čast Ricciardu i McLranu!![]()
Ricciardo proradio kad je bilo potrebno za pobjedu, uzeo prvu pobjedu za McLaren nakon 9 godina i postao tek drugi vozač u hibridnoj eri koji je pobjedio sa dva različita bolida.
Max je stvarno vozačina. Sve je bolji i bolji.....Pastor je napisao/la: 12.09.2021., 19:04Ne znam odakle sudijama uošte ideja da oni procjenjuju kad je kasno kočenje. Prekasno je onda kada ne možeš savladati krivinu, a Max je imao krivinu pod kontrolom, samo što mu Hamilton nije ostavio mjesta da je prođe kako treba...pigmalion je napisao/la: 12.09.2021., 18:58Sa pravim kasnim kočenjem se i dobije borba, i to rade pravi vozači sa što manje greške.Pastor je napisao/la: 12.09.2021., 18:54
Pogledaj opisa razloga. Ovo je očigledno jebeno navlačenje, jer nema veze sa stvarnosti. Sad je zabranjeno kasno kočenje? Max je itekako ostvario pravo da mu se ostavi prostora. A Hamilton je itekako imao prostora sa druge strane da ga ostavi. Pogledajte bilo koju borbu na tom mjestu. Svako je u sličnoj situaciji ostavljao prostora...
Pogledati Bottasa kako je griješio u kasnom kočenju, kada je pokušao preteći Pereza.
Ovo uopće nije Maxova greška, pa čak niti Lewisova. Čisti trkaći incident.
Da.Pastor je napisao/la: 12.09.2021., 19:09To je uradio još samo Perez?Vettel-Ferrari je napisao/la: 12.09.2021., 16:33 Svaka čast Ricciardu i McLranu!![]()
Ricciardo proradio kad je bilo potrebno za pobjedu, uzeo prvu pobjedu za McLaren nakon 9 godina i postao tek drugi vozač u hibridnoj eri koji je pobjedio sa dva različita bolida.