Stranica: 13/17.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:07
Postao avetma
Nema govora o oduzimanju pobjede, ovo je isto napravio Hamilton u Monzi 2014., neka netko iskopa video ako ima vremena i volje. Nije bilo nikakve kazne jer je kasnije imao lošu drugu fazu starta ako me pamćenje dobro služi.

Ali da se treba malo raščistiti sve to oko telemetrije, to definitivno da. Čovjek ima dojam da su bolidi vrhunac tehnologije, a istovremeno suci na raspolaganju imaju abakus i procjenjuju odokativno.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:09
Postao gjoko-mkd
Spominje se i da će ti klipovi mogu da izdrže pritisak od 400 bara

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:15
Postao DaveGilmour
Za mene je ovo čisti jump start i smatram da je jedino pravedno dodijeliti Bottasu 5 ili 10 sekundi kazne. Kakve su to budalaštine da je start bio regularan jer ga senzori nisi zabilježili kao jump start. Na videu se jasno vidi da je Bottas krenuo prerano i bilo kakvo očitovanje senzora u tom slučaju pada u vodu (senzori nisu savršeni te se ne treba 100% na njih oslanjati). Fascinantno mi je i to kako su svi svijesni nesavršenosti senzora, no još uvijek to uzimaju kao glavno mjerilo u prosuđivanja regularnosti starta. Svašta. Inače, čisto da me ne optužite kao subjektivnog Ferrari fana, u ovom četveroboju navijam za Bottasa i Hamiltona, ali ne mogu vjerovati da FIA dozvoljava da ovakve situacije prođu nekažnjeno.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:15
Postao Znalac krivina
Kako stoji situacija sa elementima pogonske jedinice? Mozda bi najbolje bilo da Vettel uzme po 1 novi element od svega u trenutku kad bude imao kaznu.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:31
Postao Ferrari
Znalac krivina je napisao/la: 09.07.2017., 17:15 Kako stoji situacija sa elementima pogonske jedinice? Mozda bi najbolje bilo da Vettel uzme po 1 novi element od svega u trenutku kad bude imao kaznu.
Ima otvorena 4 Turbo punjača i 4 MGU-H koje rotiraju te se nadaju da ce izdrzati do kraja sa tim.

Sto se tiče motora kao motora on je trenutno na 2 iskoristena sto je ok. Tu nema problema.

Vidjet cemo...

U Silverstoneu ce samo promjeniti motor, a ostale komponente PU-a vjerojatno nece dirati.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:40
Postao Sarma
Ferrari je napisao/la: 09.07.2017., 17:31
Znalac krivina je napisao/la: 09.07.2017., 17:15 Kako stoji situacija sa elementima pogonske jedinice? Mozda bi najbolje bilo da Vettel uzme po 1 novi element od svega u trenutku kad bude imao kaznu.
Ima otvorena 4 Turbo punjača i 4 MGU-H koje rotiraju te se nadaju da ce izdrzati do kraja sa tim.

Sto se tiče motora kao motora on je trenutno na 2 iskoristena sto je ok. Tu nema problema.

Vidjet cemo...

U Silverstoneu ce samo promjeniti motor, a ostale komponente PU-a vjerojatno nece dirati.
Što se očekuje od tog motora, bar 10-tak konja više ili?

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:46
Postao Znalac krivina
Ima li kakvih naznaka koliko je novi motor bolji od starog? Po ovome sto vidimo u kvalifikacijama bi 1-2 desetinke igrale bitnu ulogu. Jel dolazi jos kakav upgrade osim motora? (podnica, nesto novo ispod samog nosa...)

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:46
Postao Ferrari
Sarma je napisao/la: 09.07.2017., 17:40
Ferrari je napisao/la: 09.07.2017., 17:31
Znalac krivina je napisao/la: 09.07.2017., 17:15 Kako stoji situacija sa elementima pogonske jedinice? Mozda bi najbolje bilo da Vettel uzme po 1 novi element od svega u trenutku kad bude imao kaznu.
Ima otvorena 4 Turbo punjača i 4 MGU-H koje rotiraju te se nadaju da ce izdrzati do kraja sa tim.

Sto se tiče motora kao motora on je trenutno na 2 iskoristena sto je ok. Tu nema problema.

Vidjet cemo...

U Silverstoneu ce samo promjeniti motor, a ostale komponente PU-a vjerojatno nece dirati.
Što se očekuje od tog motora, bar 10-tak konja više ili?
10 do 15.

Isto tako i Mercedes donosi novi motor u Silverstone.

I Merc i Ferrari žele pobjedu tamo.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:48
Postao luke flywalker
DaveGilmour je napisao/la:Za mene je ovo čisti jump start i smatram da je jedino pravedno dodijeliti Bottasu 5 ili 10 sekundi kazne. Kakve su to budalaštine da je start bio regularan jer ga senzori nisi zabilježili kao jump start. Na videu se jasno vidi da je Bottas krenuo prerano i bilo kakvo očitovanje senzora u tom slučaju pada u vodu (senzori nisu savršeni te se ne treba 100% na njih oslanjati). Fascinantno mi je i to kako su svi svijesni nesavršenosti senzora, no još uvijek to uzimaju kao glavno mjerilo u prosuđivanja regularnosti starta. Svašta. Inače, čisto da me ne optužite kao subjektivnog Ferrari fana, u ovom četveroboju navijam za Bottasa i Hamiltona, ali ne mogu vjerovati da FIA dozvoljava da ovakve situacije prođu nekažnjeno.
Ali ako senzor ima toleranciju od nekoliko milisekundi (plus minus) a vrijeme reakcije manje od te tolerancije, ne moze se uzeti kao mjerodavno tj botas nije kriv (ne zna se da li je do botasa ili senzora). Ako bi kojim slucajem vrijeme reakcije bilo vece od tolerancije, tada se kao dokaz uzimaju mjerwnja senzora i donosi sud. Isto je i u atletici.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:50
Postao Ferrari
Znalac krivina je napisao/la: 09.07.2017., 17:46 Ima li kakvih naznaka koliko je novi motor bolji od starog? Po ovome sto vidimo u kvalifikacijama bi 1-2 desetinke igrale bitnu ulogu. Jel dolazi jos kakav upgrade osim motora? (podnica, nesto novo ispod samog nosa...)
Uvijek ima nešto novoga u vezi aerodinamike.
Silverstone je vrlo važan što se tiče ciste snage...Ferrari ima dovoljno downforcea (i previše) te zapravo pokušavaju učiniti auto učinkovitijim na ravnicama, a ne u zavojima.

Sav taj downforce košta na ravnici, dok je Mercedes nešto bolji u tom balansu.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:54
Postao Crankshaft
I u komentaru na temu utrke sam napisao 4 turba i MGU-H kod Vettela, ali sam potonje obrisao. Učinilo mi se da je jučer tijekom kvalifikacijama na FIA-inoj grafici pisalo da ima 4 MGU-H korištena, a sada na FIA-inoj stranici ne vidim da je išta novo uzimao ovaj ni prošli vikend, pa sad nisam siguran ima li ta 4 MGU-H ili je to bila greška u grafici?

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:57
Postao Ferrari
Crankshaft je napisao/la: 09.07.2017., 17:54 I u komentaru na temu utrke sam napisao 4 turba i MGU-H kod Vettela, ali sam potonje obrisao. Učinilo mi se da je jučer tijekom kvalifikacijama na FIA-inoj grafici pisalo da ima 4 MGU-H korištena, a sada na FIA-inoj stranici ne vidim da je išta novo uzimao ovaj vikend, pa sad nisam siguran ima li taj 4 ili je to bila greška u grafici?
I ja sam vidio 4 na grafici...sada provjerio i izgleda da su fulali.
Ipak je na 3 MGU-H.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 17:58
Postao Crankshaft
Da, uoči Bakua je bilo tri. I sad gledam i nema nikakvih novih elemenata dodanih za vrijeme trajanja VN Azerbajdžana i VN Austrije.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:02
Postao DaveGilmour
luke flywalker je napisao/la: 09.07.2017., 17:48 Ali ako senzor ima toleranciju od nekoliko milisekundi (plus minus) a vrijeme reakcije manje od te tolerancije, ne moze se uzeti kao mjerodavno tj botas nije kriv (ne zna se da li je do botasa ili senzora). Ako bi kojim slucajem vrijeme reakcije bilo vece od tolerancije, tada se kao dokaz uzimaju mjerwnja senzora i donosi sud. Isto je i u atletici.
Malo mi je frustrirajuće da se u ovako tehnološki naprednom sportu mogu događati takve situacije da netko prođe lišo jer je imao sreće da ga senzor ''ne ulovi na djelu''.
Također, neshvatljivo mi je ignoriranje video snimke koja ukazuje na jump start (pod pretpostavkom da s objvaljenim videom nisu vršene manipulacije).

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:04
Postao Sarma
Ferrari je napisao/la: 09.07.2017., 17:46
Sarma je napisao/la: 09.07.2017., 17:40
Ferrari je napisao/la: 09.07.2017., 17:31
Ima otvorena 4 Turbo punjača i 4 MGU-H koje rotiraju te se nadaju da ce izdrzati do kraja sa tim.

Sto se tiče motora kao motora on je trenutno na 2 iskoristena sto je ok. Tu nema problema.

Vidjet cemo...

U Silverstoneu ce samo promjeniti motor, a ostale komponente PU-a vjerojatno nece dirati.
Što se očekuje od tog motora, bar 10-tak konja više ili?
10 do 15.

Isto tako i Mercedes donosi novi motor u Silverstone.

I Merc i Ferrari žele pobjedu tamo.
Znači i Mečka novi motor, hmm... realno bi Mercedes trebao biti jači u Silverstonu, vidjet ćemo...

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:17
Postao luke flywalker
DaveGilmour je napisao/la:
Malo mi je frustrirajuće da se u ovako tehnološki naprednom sportu mogu događati takve situacije da netko prođe lišo jer je imao sreće da ga senzor ''ne ulovi na djelu''.
Također, neshvatljivo mi je ignoriranje video snimke koja ukazuje na jump start (pod pretpostavkom da s objvaljenim videom nisu vršene manipulacije).
I meni je al eto dogodi se jednom u x slucajeva. Opet bilo bi bezveze da otvaraju novu istragu kad je receno da je botas prav. Isto sam mislio i za reotvaranje istrage za Sebov incident. Jbg ovakve stvari se dese kad tad i trpiti ih moramo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:18
Postao CrashOverride
andro je napisao/la: 09.07.2017., 17:01
Iceman je napisao/la: 09.07.2017., 15:52 Wolff i Lauda bi se mogli početi češkati po glavi. Bottas se približio Hamiltonu.
Bravo za Vettela! Odlična vožnja, odlične performanse.
Riccija u Ferrari!
Zasto ricarda? Sve sto je ostvario ove godine je cista sreca. Mali verstapen ga dere samo tako. Vjerovatno najprecjenjeniji vozac na gridu.
Druga stvar je to sto je daleko bolji karakter od maloga.
Nek tako dere sve vozace na gridu, cijelu karijeru...

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:24
Postao gjoko-mkd
GPS merenja kod HAAS-a su pokazivali 10-15 ks poboljšanja na motoru...

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:25
Postao f1zd
Zadovoljan utrkom.
Ne znam što se žalite, da se ovakva utrka dogodila prije 10-15 godina, vila bi smatrana jednom od najboljih u sezoni.
Bottas odličan, iako mislim da je imao jump start.
Vettel također, Ricci isto.
Kimi i Hamilton loši. Stvarno ne razumijem Lewisa, svaki put ove sezone kad nije završio na podiju imao je nekakvih problema. Bilo gume, pregrijavanje ili nešto treće.
Od ostalih, veseli me rezultat Grosjeana, ako je vozio s novim motorom. Pohvalio bih i Strolla, treća utrka zaredom u bodovima.
Max, što reći. Nije ni došao do 'njegove' tribine.
Na kraju, jako solidna utrka, malo mi je žao što Vettel nije prešao Valtterija na kraju, mislim da bi uspio da je bio još jedan krug, ali eto. Perez se mogao izmaknuti na unutarnju stranu kad ga je prelazio, ali nema veze, i Valtteriju je bio zasmetao pa se neću žaliti.
Ferrari pokazao da je još uz Mercedes, što je dobro. Ipak su bili bez podija zadnje dvije utrke.
A sad Silverstone, ako tamo Vettel uzme pobjedu, Hamilton će biti u teškom knockdownu, što bi moglo biti presudno. Jedva čekam :)

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.

Postano: 09.07.2017., 18:35
Postao MrDoomroom
luke flywalker je napisao/la:
DaveGilmour je napisao/la:Za mene je ovo čisti jump start i smatram da je jedino pravedno dodijeliti Bottasu 5 ili 10 sekundi kazne. Kakve su to budalaštine da je start bio regularan jer ga senzori nisi zabilježili kao jump start. Na videu se jasno vidi da je Bottas krenuo prerano i bilo kakvo očitovanje senzora u tom slučaju pada u vodu (senzori nisu savršeni te se ne treba 100% na njih oslanjati). Fascinantno mi je i to kako su svi svijesni nesavršenosti senzora, no još uvijek to uzimaju kao glavno mjerilo u prosuđivanja regularnosti starta. Svašta. Inače, čisto da me ne optužite kao subjektivnog Ferrari fana, u ovom četveroboju navijam za Bottasa i Hamiltona, ali ne mogu vjerovati da FIA dozvoljava da ovakve situacije prođu nekažnjeno.
Ali ako senzor ima toleranciju od nekoliko milisekundi (plus minus) a vrijeme reakcije manje od te tolerancije, ne moze se uzeti kao mjerodavno tj botas nije kriv (ne zna se da li je do botasa ili senzora). Ako bi kojim slucajem vrijeme reakcije bilo vece od tolerancije, tada se kao dokaz uzimaju mjerwnja senzora i donosi sud. Isto je i u atletici.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mislim da je ovdje do staze isto uloga nekako S/C ravnina je nizbrdica barem meni se čini i da je Bottas pustio auto da krene sam a on je pogodio start sa + reakcijom sad jel to dozvoljeno? Jer na startu mora biti u fazi mirovanja prije nego se ugase dva svijetla. Malo čudna situacija FiA naravno loša kod tih tehničkih stvarčica.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk