Stranica: 119/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 16:34
Postao zekohonda
Da te uputim u sto? Nisam razumio.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 16:37
Postao Har Kl
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU?

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 17:13
Postao Ferrari Maniac
Ono kad se spomene zamrzavanje razvoja u F1. I to ni manje ni više nego motora.... :facepalm:

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 18:29
Postao zekohonda
Har Kl je napisao/la: 29.03.2018., 16:37
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU?
Zracni.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 18:31
Postao hematokrit
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 13:11 renault predlaže zamrzavanje pu od 2019.
ako bi ih malo izjednačili, uveli one nove pu za 2021....podržavam prijedlog.
https://www.motorsport.com/f1/news/rena ... 0-1020042/
Ne podržavam. Sorry ak nisi sposoban napravit motor onda vozi ono što si napravio. Ta karitas riješenja mi idu na neku stvar. Zašto bi svi morali biti izjednačeni? Onda nek idu u NASCAR tamo je sve izjednačeno. Nikad ne treba pristat na ikakvo ograničanjanje razvoja u f1,a pogotovo motora.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 18:48
Postao Ferrari
Zamrzavanje motora ima itekako logike ukoliko se prebacuju na nove motore 2021.
Proizvođači bi mogli razvijati novi motor u miru i sa puno manjim troškovima...to smo imali tamo 2009. prije uvođenja hibrida.

Naravno ne vidim da će ovo proći jer je trenutna politička situacija između timova u F1 u baš lošem stanju...timovi se ne mogu dogovoriti što će pojesti, a kamoli da se dogovore oko zamrzavanja motora.

Ako se moglo Ferrari osakatiti 2005. i RBR onda ne vidim problem ukoliko se "osakati" malo i Mercedes zbog bolje konkurencije i manjih troškova novih motora koji bi se razvijali u međuvremenu.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 19:09
Postao zekohonda
zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 19:18
Postao croatic f1
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09 zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
U potpunosti se slažem s tobom, pogotovo s boldanim. Super je imati svemirske bolide sa super naprednom tehnologijom, ali koliko ti to vrijedi kad su utrke dosadne i vrlo predvidljive? Hoće li se netko navući na F1 samo zato jer vole gledati visoku tehnologiju na djelu, bez bliskog i napetog utrkivanja? Čisto sumnjam.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2018., 19:28
Postao zekohonda
i jeftine, naravno.

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2018., 09:00
Postao Har Kl
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 18:29
Har Kl je napisao/la: 29.03.2018., 16:37
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU?
Zracni.
Tako sam i mislio

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2018., 12:21
Postao Iceman
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09 zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.


Apsolutno se slažem s tobom. Siguran sam da motoristi svo znanje i razvoj PU kroz sezone implementiraju u svoje cestovne automobile/bolide, ali mislim da je možda i veći problem kad već pričamo o zanimljivim utrkama aerodinamika bolida. O tome sam nešto pričao početkom prošle godine. Ovi bolidi izgledaju cool bez haloa, ali cool izgleda i MP4/4. Horner i Marko samo znaju tupiti o motorima, ali treba i shebat svu tu aerodinamiku koja je smrt normalnom utrkivanju.

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2018., 21:24
Postao zjurina
Iceman je napisao/la: 30.03.2018., 12:21
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09 zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.


Apsolutno se slažem s tobom. Siguran sam da motoristi svo znanje i razvoj PU kroz sezone implementiraju u svoje cestovne automobile/bolide, ali mislim da je možda i veći problem kad već pričamo o zanimljivim utrkama aerodinamika bolida. O tome sam nešto pričao početkom prošle godine. Ovi bolidi izgledaju cool bez haloa, ali cool izgleda i MP4/4. Horner i Marko samo znaju tupiti o motorima, ali treba i shebat svu tu aerodinamiku koja je smrt normalnom utrkivanju.
Slažem se sa @zekohonda - "...a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke..." , osim što bih ja tu dodao i "...gledati i atraktivne bolide" :mrgreen:

& slažem se sa @iceman - & također bih dodao opasku kako Horner i Marko zbilja znaju tupiti to što tupe, s tim da imaju i debelu debelu sreću sto imaju i naboljeg dizajnera, pa tako i najbolji bolid, bez obzira na te iste motore ...
Ako sam u krivu neka mi neko kaže.

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2018., 22:43
Postao Ferrari
Horner i Marko ne bi tupili da su na mjestu Mercedesa...ono valjda je to svima jasno.
Pa nisu oni dobrotvori...žele pravila usmjeriti na svoj mlin kao što to žele i ostale momčadi...normalno da RBR-u više odgovara aero formula sa izjednačenijim motorima nego trenutna...oni ne rade svoj motor, nemaju tvorničku podršku i žele nešto drugačije...onda taj isti Horner dođe pa optužuje Mercedes i Ferrari za kartel...pa onda Marko dođe pa kaže da je RBR 55 konja udaljen od Mercedesa što je potpuna nebuloza...to bi značilo da bi RBR bio 1.6 sec od Mercedesa u Melbourneu...razlika je nekih 25 do 30 konja...ne 55-60.

Re: F1 Vijesti

Postano: 31.03.2018., 10:32
Postao hematokrit
Renault je bio jedan od najglasnijih za uvođenje 1,6 kosilica,pa sad nek jedu svoja godna,bolje nisu niti zaslužili.

Troškovi ovih motora su odavno premašili sve kvazi uštede i maksimalno su osakatili utrkivanje. Živo me zanima koliko je i ako je uopće bilo skuplje imati V8-ce koje su se mjenjale za svaki ili svaki drugi GP vikend od ovih V6 brabonjaka koji moraju cijelu sezonu izdržat :bonk:

Uz svu odvratnu hibridnu tehnologiju koja se nikada nije prestala razvijati. Uvjeren sam da su troškovi isti,a možda i veći nego kada su bili pravi motori u F1.

Vrati prave motore,od hibridnih govana ostavi samo KERS kao nekada(ali niti to) skreši aerodinamiku i po gasu.

Re: F1 Vijesti

Postano: 31.03.2018., 11:47
Postao senna66
RB zeli da F1 zabrani kvalifikacijski party mod.

Ima li nesto sto oni ne bi zabranili?

https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... s-1020591/

Re: F1 Vijesti

Postano: 31.03.2018., 12:56
Postao Har Kl
senna66 je napisao/la: 31.03.2018., 11:47 RB zeli da F1 zabrani kvalifikacijski party mod.

Ima li nesto sto oni ne bi zabranili?

https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... s-1020591/
Interesantne su bile mape motora, koje su oni mućkali sa Renault-om, prije pet - šest godina.
Zabrana bi stisnula grid, a otežala Mercedesu posao u kvalifikacijama.

Re: F1 Vijesti

Postano: 31.03.2018., 13:37
Postao Ferrari
Ali nema tu nekakve "tajne"...kvali mod samo daje full snagu koju motor može dati u tom trenutku.

Sve je na kraju u tome koliko taj motor ima snage i kako je prenosi šasija...

Ograničavati mape motora ili "Strat" motora koji Mercedes ili netko drugi ima je bizarno...

Re: F1 Vijesti

Postano: 31.03.2018., 19:09
Postao Frantic
Dobro, vjerovatno to ide u smislu "Nama su sve živo zabranjiivali u periodu 2010-2013.....".

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2018., 03:00
Postao gjoko-mkd
Priča je da Mercedes crpi snagu od Mgu-h u režimu tako da namerno oslabljuju ICE a pojačaju Mgu-h.
Znamo da je efikasnost motora sa unutrašnjim izgaranjem max 50% , a kod elektromotora-generatora iznad 80-90%. Pošto se u sadašnjem F1 jedino nije ograničena energija koja se šalje iz Mgu-h prema Mgu-k, energija koja se šalje na lopatice turbine, umesto da se maksimalno koristi za pogon kompresora, oni je jednim deom koriste tako što forsiraju Mgu-h i proizvoditi što više električne energije.
Tako na pravcima ICE razvija nešto manje snage nego što bi to mogao, no ukupno pomoću Mgu-h proizvodi se mnogo više. Normalno takav režim Mgu-h nemože mnogo duže vremena da izdrži

U suštini tu negde se treba tražiti famozni Q mod Mercedesa

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2018., 16:44
Postao Multi 21
https://www.autosport.com/f1/news/13512 ... -ricciardo

"I think it proves it's not necessarily about the lap time. We do need the raceability, because that's the spectacle."