Stranica: 119/384.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 16:34
Postao zekohonda
Da te uputim u sto? Nisam razumio.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 16:37
Postao Har Kl
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU?
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 17:13
Postao Ferrari Maniac
Ono kad se spomene zamrzavanje razvoja u F1. I to ni manje ni više nego motora....

Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 18:29
Postao zekohonda
Har Kl je napisao/la: 29.03.2018., 16:37
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU?
Zracni.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 18:31
Postao hematokrit
Ne podržavam. Sorry ak nisi sposoban napravit motor onda vozi ono što si napravio. Ta karitas riješenja mi idu na neku stvar. Zašto bi svi morali biti izjednačeni? Onda nek idu u NASCAR tamo je sve izjednačeno. Nikad ne treba pristat na ikakvo ograničanjanje razvoja u f1,a pogotovo motora.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 18:48
Postao Ferrari
Zamrzavanje motora ima itekako logike ukoliko se prebacuju na nove motore 2021.
Proizvođači bi mogli razvijati novi motor u miru i sa puno manjim troškovima...to smo imali tamo 2009. prije uvođenja hibrida.
Naravno ne vidim da će ovo proći jer je trenutna politička situacija između timova u F1 u baš lošem stanju...timovi se ne mogu dogovoriti što će pojesti, a kamoli da se dogovore oko zamrzavanja motora.
Ako se moglo Ferrari osakatiti 2005. i RBR onda ne vidim problem ukoliko se "osakati" malo i Mercedes zbog bolje konkurencije i manjih troškova novih motora koji bi se razvijali u međuvremenu.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 19:09
Postao zekohonda
zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 19:18
Postao croatic f1
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09
zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
U potpunosti se slažem s tobom, pogotovo s boldanim. Super je imati svemirske bolide sa super naprednom tehnologijom, ali koliko ti to vrijedi kad su utrke dosadne i vrlo predvidljive? Hoće li se netko navući na F1 samo zato jer vole gledati visoku tehnologiju na djelu, bez bliskog i napetog utrkivanja? Čisto sumnjam.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 19:28
Postao zekohonda
i jeftine, naravno.
Re: F1 Vijesti
Postano: 30.03.2018., 09:00
Postao Har Kl
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 18:29
Har Kl je napisao/la: 29.03.2018., 16:37
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU?
Zracni.
Tako sam i mislio
Re: F1 Vijesti
Postano: 30.03.2018., 12:21
Postao Iceman
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09
zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
Apsolutno se slažem s tobom. Siguran sam da motoristi svo znanje i razvoj PU kroz sezone implementiraju u svoje cestovne automobile/bolide, ali mislim da je možda i veći problem kad već pričamo o zanimljivim utrkama aerodinamika bolida. O tome sam nešto pričao početkom prošle godine. Ovi bolidi izgledaju cool bez haloa, ali cool izgleda i MP4/4. Horner i Marko samo znaju tupiti o motorima, ali treba i shebat svu tu aerodinamiku koja je smrt normalnom utrkivanju.
Re: F1 Vijesti
Postano: 30.03.2018., 21:24
Postao zjurina
Iceman je napisao/la: 30.03.2018., 12:21
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09
zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
Apsolutno se slažem s tobom. Siguran sam da motoristi svo znanje i razvoj PU kroz sezone implementiraju u svoje cestovne automobile/bolide, ali mislim da je možda i veći problem kad već pričamo o zanimljivim utrkama aerodinamika bolida. O tome sam nešto pričao početkom prošle godine. Ovi bolidi izgledaju cool bez haloa, ali cool izgleda i MP4/4. Horner i Marko samo znaju tupiti o motorima, ali treba i shebat svu tu aerodinamiku koja je smrt normalnom utrkivanju.
Slažem se sa @zekohonda - "...a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke..." , osim što bih ja tu dodao i
"...gledati i atraktivne bolide"
& slažem se sa @iceman - & također bih dodao opasku kako Horner i Marko zbilja znaju tupiti to što tupe,
s tim da imaju i debelu debelu sreću sto imaju i naboljeg dizajnera, pa tako i najbolji bolid, bez obzira na te iste motore ...
Ako sam u krivu neka mi neko kaže.
Re: F1 Vijesti
Postano: 30.03.2018., 22:43
Postao Ferrari
Horner i Marko ne bi tupili da su na mjestu Mercedesa...ono valjda je to svima jasno.
Pa nisu oni dobrotvori...žele pravila usmjeriti na svoj mlin kao što to žele i ostale momčadi...normalno da RBR-u više odgovara aero formula sa izjednačenijim motorima nego trenutna...oni ne rade svoj motor, nemaju tvorničku podršku i žele nešto drugačije...onda taj isti Horner dođe pa optužuje Mercedes i Ferrari za kartel...pa onda Marko dođe pa kaže da je RBR 55 konja udaljen od Mercedesa što je potpuna nebuloza...to bi značilo da bi RBR bio 1.6 sec od Mercedesa u Melbourneu...razlika je nekih 25 do 30 konja...ne 55-60.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.03.2018., 10:32
Postao hematokrit
Renault je bio jedan od najglasnijih za uvođenje 1,6 kosilica,pa sad nek jedu svoja godna,bolje nisu niti zaslužili.
Troškovi ovih motora su odavno premašili sve kvazi uštede i maksimalno su osakatili utrkivanje. Živo me zanima koliko je i ako je uopće bilo skuplje imati V8-ce koje su se mjenjale za svaki ili svaki drugi GP vikend od ovih V6 brabonjaka koji moraju cijelu sezonu izdržat
Uz svu odvratnu hibridnu tehnologiju koja se nikada nije prestala razvijati. Uvjeren sam da su troškovi isti,a možda i veći nego kada su bili pravi motori u F1.
Vrati prave motore,od hibridnih govana ostavi samo KERS kao nekada(ali niti to) skreši aerodinamiku i po gasu.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.03.2018., 11:47
Postao senna66
RB zeli da F1 zabrani kvalifikacijski party mod.
Ima li nesto sto oni ne bi zabranili?
https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... s-1020591/
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.03.2018., 12:56
Postao Har Kl
Interesantne su bile mape motora, koje su oni mućkali sa Renault-om, prije pet - šest godina.
Zabrana bi stisnula grid, a otežala Mercedesu posao u kvalifikacijama.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.03.2018., 13:37
Postao Ferrari
Ali nema tu nekakve "tajne"...kvali mod samo daje full snagu koju motor može dati u tom trenutku.
Sve je na kraju u tome koliko taj motor ima snage i kako je prenosi šasija...
Ograničavati mape motora ili "Strat" motora koji Mercedes ili netko drugi ima je bizarno...
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.03.2018., 19:09
Postao Frantic
Dobro, vjerovatno to ide u smislu "Nama su sve živo zabranjiivali u periodu 2010-2013.....".
Re: F1 Vijesti
Postano: 01.04.2018., 03:00
Postao gjoko-mkd
Priča je da Mercedes crpi snagu od Mgu-h u režimu tako da namerno oslabljuju ICE a pojačaju Mgu-h.
Znamo da je efikasnost motora sa unutrašnjim izgaranjem max 50% , a kod elektromotora-generatora iznad 80-90%. Pošto se u sadašnjem F1 jedino nije ograničena energija koja se šalje iz Mgu-h prema Mgu-k, energija koja se šalje na lopatice turbine, umesto da se maksimalno koristi za pogon kompresora, oni je jednim deom koriste tako što forsiraju Mgu-h i proizvoditi što više električne energije.
Tako na pravcima ICE razvija nešto manje snage nego što bi to mogao, no ukupno pomoću Mgu-h proizvodi se mnogo više. Normalno takav režim Mgu-h nemože mnogo duže vremena da izdrži
U suštini tu negde se treba tražiti famozni Q mod Mercedesa
Re: F1 Vijesti
Postano: 01.04.2018., 16:44
Postao Multi 21
https://www.autosport.com/f1/news/13512 ... -ricciardo
"I think it proves it's not necessarily about the lap time. We do need the raceability, because that's the spectacle."