Stranica: 118/384.
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.03.2018., 13:36
Postao zekohonda
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.03.2018., 19:56
Postao Sarma
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.03.2018., 21:32
Postao avetma
Savršeno su se pronašli - Tportal i Helmut Marko.
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.03.2018., 22:25
Postao Frantic
Ko Dinastija

Re: F1 Vijesti
Postano: 28.03.2018., 08:57
Postao zekohonda
ovo je tek druga sezona...ima do 2021. godine jedno 864 epizode....

Re: F1 Vijesti
Postano: 28.03.2018., 21:21
Postao Mr.Spaceguy
F1 POWER RANKINGS - Grading the drivers after Australia
1. Magnussen
2. Hamilton
3. Alonso
4. Raikkonen
5. Grosjean
6. Leclerc
7. Ricciardo
8. Hulkenberg
9. Ericsson
10. Vettel
Re: F1 Vijesti
Postano: 28.03.2018., 21:23
Postao f1zd
Malo pre-američki ali ajde..
Re: F1 Vijesti
Postano: 28.03.2018., 23:15
Postao Frantic
Sve ostalo bi možda mogao i provariti, ali nikako ne kontam po kojem osnovu je Ericsson 9., a Vettel 10.?

Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 03:36
Postao Schumi
Glup poredak do bola. Jedini Vettelov minus cijelog vikenda što je bio iza Kimija na kvalifikacijama za nekoliko hiljadinki. Imao je sreće da pređe Hamiltona, a imao je i Alonso. Zašto onda Alonso treći? Razumijem zašto su Magnussena stavili na prvo. Ali zašto je Grosjean samo 4 mjesta ispod njega a Magnussen ga dobio u kvalifikacijama, a dobio bi ga i u utrci da su završili. A Vettel 6 mjesta ispod Raikkonena. Onda ne znam šta uopšte rade ovdje Sauberovi vozači. Leclerc je rookie, odlično. Imao je i jedno prestizanje. Ako je već on na listi, a tu je i Ericcson, onda bi definitivno Ericsson trebao biti ispred, jer je bio bolji i u kvalifikacijama i u utrci do problema. Ako je to zbog toga što je Leclerc završio, a Ericsson nije iako nije njegova greška, onda zašto su Haasovi vozači na listi?
I na kraju, ne znam zašto svi puše ovu priču o jebenom softveru kao razlogu zbog kojeg je Hamilton izgubio. Softver im navodno predviđa koliki im treba razmak za eventualni izlazak VSC. Ali u kojem trenutku? Jeli se mogao VSC desiti odmah nakon što je Hamilton otišao u boks? Kao što se desio na primjer Hulkenbergu. Šta je onda softver trebao pokazati? Ili da se desio 2 kruga nakon Hamiltonovog boksa? Koliko mu je onda trebao napisati softver da vozi? 2 sekunde brže? Softver je vjerovatno odredio vrijeme i prema gumama, da mogu izdržati do kraja utrke. A i taj prozor za VSC bi se pokrio za par krugova, jer je već skidao vrijeme Vettelu. Zašto jednostavno ne priznaju da su izgubili zbog loše sreće? Kakav softver možće znati kada će se desiti VSC? Nikakav.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 12:48
Postao RenaultSport
Zna li netko kad bi trebali objaviti kakvi ce motori biti za 2021?
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 13:05
Postao zekohonda
RenaultSport je napisao/la: 29.03.2018., 12:48
Zna li netko kad bi trebali objaviti kakvi ce motori biti za 2021?
https://www.autosport.com/f1/news/13505 ... -next-week
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 13:11
Postao zekohonda
renault predlaže zamrzavanje pu od 2019.
ako bi ih malo izjednačili, uveli one nove pu za 2021....podržavam prijedlog.
https://www.motorsport.com/f1/news/rena ... 0-1020042/
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 14:15
Postao Ferrari
Također.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 14:50
Postao senna66
Jacques Villeneuve confesses he believes Kubica could sabotage the team in his favour. Ensuring the FW41 not suiting the driving style of Stroll and Sirotkin. The logic being; the worse the regular drivers are at the races, the greater his chances of racing.
“I find it difficult to classify the situation at Williams,” says the Canadian.
“The only thing that could unlock the potential of the car was Kubica, and it is Robert who is the driver who drives the development of the car.”
“It’s possible that he’s tuning the car so that he’s hard to ride for the other drivers. His dream is to race again, not be a third man, I would not underestimate that, and I would do the same in his place, ” admitted the 1997 World Champion.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 15:04
Postao Har Kl
A ko bi ih trebao izjednačiti? FIA? Budkowski?
Ja, iako sam navijač Mercedesa, mislim da bi to bila najgora moguća varijanta.
Unaprijed poznati prvaci 2019. i 2020.

Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 15:08
Postao zekohonda
Har Kl je napisao/la: 29.03.2018., 15:04
A ko bi ih trebao izjednačiti? FIA? Budkowski?
Ja, iako sam navijač Mercedesa, mislim da bi to bila najgora moguća varijanta.
Unaprijed poznati prvaci 2019. i 2020.
fia, naravno.
zašto bi bili poznati ako se izjednače?
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 15:24
Postao Mr.Spaceguy
Bitno da se Renault najvise zalagao za ove motore...
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 15:26
Postao Har Kl
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 15:08
Har Kl je napisao/la: 29.03.2018., 15:04
A ko bi ih trebao izjednačiti? FIA? Budkowski?
Ja, iako sam navijač Mercedesa, mislim da bi to bila najgora moguća varijanta.
Unaprijed poznati prvaci 2019. i 2020.
fia, naravno.
zašto bi bili poznati ako se izjednače?
Pa nije ovo komunizam za vrijeme Staljina pa da FIA izjednačava motore.
Odakle im pravo? Radi se o privatnim, a ne državnim kompanijama.
Mogu doduše pokušati narediti svim timovima da voze Mercedesove motore, ali ne znam da bi Renault pristao na to.
A da je tebi postavim protupitanje? Kako bi neko mogao izjednačiti snage motora, tako da ukupni output bude isti?
Ko bi mogao garantovati da Renault ne bi prestigao Mercedes nakon njegovog zamrzavanja?
Renault i ne traži da se izjednače pa onda zamrznu motori. Oni traže samo da se zamrzne.
Drugo je šta Red Bull priča.
Nek zamrznu i razvoj šasije (ali prvo da se svi izjednače sa RB)?
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 15:46
Postao zekohonda
zamrzavanje i izjednačavanje motora je postojalo u v8 eri, a 'na papiru' postoji i dan danas :
http://www.espn.com/f1/story/_/id/19265 ... ed-03s-lap .
kako izjednačiti? okretaji, fuel flow, turbo boost, restriktori...to je najmanji problem. ne bi output bio isti u ks , ali bi se odredio nekakav raspon, nekakve razlike kao npr. sad 3 %. . ali kažem, sad je 3 % samo na papiru
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/192 ... res-absurd .
ko bi garantirao? - pa fia.
Re: F1 Vijesti
Postano: 29.03.2018., 16:08
Postao Har Kl
Uputi me malo molim te.
Kad su uvedeni ovi motori, uvedeni su i tokeni koji su trebali osigurati izjednačavanje motora kroz neki period.
Svi znamo kako je to završilo. Najgluplje pravilo ikad.
FIA kaže da je Mercedes brži 0,3 sec od Renaulta, a svi znamo da nije tako.
Motori vjerovatno i jesu izjednačeni, ali komplet PU nikako. Nešto ne štima u računici i niko ne zna šta je to.
Čak Mercedes se i ne buni da se ukine MGU-H. Meni to znači da nije tu zec.
Ionako je i to limitirano na max. output 160kW.
Okretaju su već izjednačeni, čak i niko ne vozi na maximumu, fuel flow takođe limitiran, ali opet je razlika prevelika.
Koji su to restriktori koji bi izjednačili PU? Jedino je moguće da Mercedes "oda" sve tajne konkurentima pa da se Mercedesu zamrzne razvoj i da čeka ostale da ih stignu. Tek onda će zamrznuti i njih.
Znači hajmo ih kazniti jer su napravili dobar posao?!
Uglavnom nema od toga ništa tako da bezveze tupimo zube.
