Stranica: 114/145.

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 08:39
Postao senna66
iako vjerujem da će se vratiti u vrh, 2-3 utrke je dosta optimistična prognoza.

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 09:03
Postao nelinjo
senna66 je napisao/la: 24.03.2022., 08:39 iako vjerujem da će se vratiti u vrh, 2-3 utrke je dosta optimistična prognoza.
to je Mečka (čitaj britanci)! + FIA i sve je moguće! :lolz:

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 17:45
Postao Michael Schumacher
Dobili smo peraju na početku
slika

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 18:26
Postao Har Kl
Izgleda da su u Mercedesu konačno upalili sthilovku :chill:
Odrezali su komad krila.
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1507024548134330368 Usporedba sa krilom iz Bahraina https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1506985988953939970

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 19:00
Postao 1883
Ljudi jos nemaju pravo rjesenje u vidu optimalnog straznjeg krila pa rezu ovo postojece :zubo:
Ma nema, Toto je bogara. Prvo sam mislio da se zajebava, a kad ono ima se sta vidjet :bonk:

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 21:54
Postao gjoko-mkd
1883 je napisao/la: 24.03.2022., 19:00 Ljudi jos nemaju pravo rjesenje u vidu optimalnog straznjeg krila pa rezu ovo postojece :zubo:
Ma nema, Toto je bogara. Prvo sam mislio da se zajebava, a kad ono ima se sta vidjet :bonk:
Prodajem testeru...povoljno....cena u inbox... :prcnjau:

Toto kaže da je drag bolida od krilama....a na forumima se najviše priča da prednje kotače stvaraju vrtlog koji ide gde ,,bi trebalo,, da ima,, one bočne stranice kod hladnjaka. Kada one nema, prljavi zrak od kotača ide prema sredinu bolida i remeti čisti zrak koji ide od prednjeg krila prema difuzoru

ili u prevodu, sudaraju se prljavi i čist zrak

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 22:32
Postao nelinjo
gjoko-mkd je napisao/la: 24.03.2022., 21:54 Prodajem testeru...povoljno....cena u inbox... :prcnjau:

Toto kaže da je drag bolida od krilama....a na forumima se najviše priča da prednje kotače stvaraju vrtlog koji ide gde ,,bi trebalo,, da ima,, one bočne stranice kod hladnjaka. Kada one nema, prljavi zrak od kotača ide prema sredinu bolida i remeti čisti zrak koji ide od prednjeg krila prema difuzoru

ili u prevodu, sudaraju se prljavi i čist zrak
što znači u prevodu, usrali su koncept, pa sad ne žele priznati grešku nego idu grlom u jagode, pa šta bude... :lolz:

tu su naravno novinari da održavaju "tenzije" da je Merc tu, "e'o samo što nisu našli tu sekundu" :lolz: a oni ce u stvari biti sekundu sporiji vjerovatno veći dio sezone... osim ako im FIA ne odobri neka dodatna krila ili dodatne bočne stranice u sred sezone, što ne bi bio prvi put! sve je moguće sem drvene furune :lolz: british rules

Re: Mercedes

Postano: 24.03.2022., 22:41
Postao Ciki-F1
gjoko-mkd je napisao/la: 24.03.2022., 21:54
1883 je napisao/la: 24.03.2022., 19:00 Ljudi jos nemaju pravo rjesenje u vidu optimalnog straznjeg krila pa rezu ovo postojece :zubo:
Ma nema, Toto je bogara. Prvo sam mislio da se zajebava, a kad ono ima se sta vidjet :bonk:
Prodajem testeru...povoljno....cena u inbox... :prcnjau:

Toto kaže da je drag bolida od krilama....a na forumima se najviše priča da prednje kotače stvaraju vrtlog koji ide gde ,,bi trebalo,, da ima,, one bočne stranice kod hladnjaka. Kada one nema, prljavi zrak od kotača ide prema sredinu bolida i remeti čisti zrak koji ide od prednjeg krila prema difuzoru

ili u prevodu, sudaraju se prljavi i čist zrak
Ovo je jako teško za povjerovati.
To bi valjda odmah vidjeli u tunelu a vjv i ranije.
Ali, svašta je moguće.

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 10:49
Postao 1883
U tunelu se to moglo vidjeti jer je tunel do 180 km/h. Hopsanje nisu vidjeli/predvidjeli iz razloga sto nastaje na puno vecim brzinama.
Vjerujem u koncept bolida i smatram da nisu pogrijesili. To sto je Haas "razmatrao" koncept potpuno mi je nebitno iz jednostavnog razloga sto su varijacije na temu uvijek drugacije. I do sada smo imali nekoliko varijacija na temu istog kocepta kroz prosla tehnicka pravila pa smo vidjeli razlicita vremena na stopericama.
Oni ce ovo rijesiti i zacepiti pojedina ustasca sirom svijeta.
Za sada su za srpdnje ljudima koji su samo cekali ovakvo nesto, ali, sto ce biti od Barcelone na dalje pred nama je.

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 18:24
Postao 1883
Upravo gledam Lewisov onboard u FP2, ovo je nevozljivo. Hopsanje na svim pravcima, pa cak i kroz neke brze zavoje.
Trenutno je situacija za :facepalm:

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 19:34
Postao Har Kl
1883 je napisao/la: 25.03.2022., 18:24 Upravo gledam Lewisov onboard u FP2, ovo je nevozljivo. Hopsanje na svim pravcima, pa cak i kroz neke brze zavoje.
Trenutno je situacija za :facepalm:
Očekivano ... Nije bi bilo vremena za neke značajnije promjene zbog gustog rasporeda.v
Predstoji borba za 5. mjesto, a podij bi bio kao pobjeda ... Otprilike isto kao i prošlog vikenda.

Kako si rekao malo poviše ... Dolaze bolja vremena 😉

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 19:40
Postao CrashOverride
Har Kl je napisao/la: 25.03.2022., 19:34
1883 je napisao/la: 25.03.2022., 18:24 Upravo gledam Lewisov onboard u FP2, ovo je nevozljivo. Hopsanje na svim pravcima, pa cak i kroz neke brze zavoje.
Trenutno je situacija za :facepalm:
Očekivano ... Nije bi bilo vremena za neke značajnije promjene zbog gustog rasporeda.v
Predstoji borba za 5. mjesto, a podij bi bio kao pobjeda ... Otprilike isto kao i prošlog vikenda.

Kako si rekao malo poviše ... Dolaze bolja vremena 😉
Meni je bas spica.. Dok traje :prcnjau: Znam da ne bu dugo...

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 19:41
Postao wapi
1883 je napisao/la: 25.03.2022., 10:49 U tunelu se to moglo vidjeti jer je tunel do 180 km/h. Hopsanje nisu vidjeli/predvidjeli iz razloga sto nastaje na puno vecim brzinama.
Postoji još jedan problem u tunelu:
bolid se ne miče u odnosu na podlogu, samo se zrak miče. U ovakvim konceptima s ground effectom ta činjenica je vrlo važna.

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 20:06
Postao Ferrari
wapi je napisao/la: 25.03.2022., 19:41
1883 je napisao/la: 25.03.2022., 10:49 U tunelu se to moglo vidjeti jer je tunel do 180 km/h. Hopsanje nisu vidjeli/predvidjeli iz razloga sto nastaje na puno vecim brzinama.
Postoji još jedan problem u tunelu:
bolid se ne miče u odnosu na podlogu, samo se zrak miče. U ovakvim konceptima s ground effectom ta činjenica je vrlo važna.
Današnji aerotuneli idu do 260 km/h i bolidi se mogu micati, dizati i spuštati.

Problem je što ne možeš toliko nisko spustiti bolid inače ćeš pokidati traku ispod bolida i cijeli tunel.

Tuneli su jako napredovali i stvarno se jako puno može napraviti, ali ovaj efekt je teško do nemoguće replicirati. Jedino u CFD-u se mogu igrati s ovim.

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 20:11
Postao Har Kl
CrashOverride je napisao/la: 25.03.2022., 19:40
Har Kl je napisao/la: 25.03.2022., 19:34
1883 je napisao/la: 25.03.2022., 18:24 Upravo gledam Lewisov onboard u FP2, ovo je nevozljivo. Hopsanje na svim pravcima, pa cak i kroz neke brze zavoje.
Trenutno je situacija za :facepalm:
Očekivano ... Nije bi bilo vremena za neke značajnije promjene zbog gustog rasporeda.v
Predstoji borba za 5. mjesto, a podij bi bio kao pobjeda ... Otprilike isto kao i prošlog vikenda.

Kako si rekao malo poviše ... Dolaze bolja vremena 😉
Meni je bas spica.. Dok traje :prcnjau: Znam da ne bu dugo...
Nastavi u tom ritmu, možda i odgode utrku :prcnjau:

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 20:16
Postao 1883
Znam @wapi, ali ovo je prvenstveno problem nedostatka iskustva s ground effectom u cfd-u, nema baze podataka, nema algoritama kao do sada. Njehov cfd i kasnije 60% model u tunelu dalo je odlicne rezultate. E, a kada je sve to pretoceno u skupu nakupinu materijala i tehnologije, pa udarilo stazu, vidimo sto se dogadja.

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 22:30
Postao wapi
Ferrari je napisao/la: 25.03.2022., 20:06
wapi je napisao/la: 25.03.2022., 19:41
1883 je napisao/la: 25.03.2022., 10:49 U tunelu se to moglo vidjeti jer je tunel do 180 km/h. Hopsanje nisu vidjeli/predvidjeli iz razloga sto nastaje na puno vecim brzinama.
Postoji još jedan problem u tunelu:
bolid se ne miče u odnosu na podlogu, samo se zrak miče. U ovakvim konceptima s ground effectom ta činjenica je vrlo važna.
Tuneli su jako napredovali i stvarno se jako puno može napraviti, ali ovaj efekt je teško do nemoguće replicirati. Jedino u CFD-u se mogu igrati s ovim.
Nisi me ubra. Bolid u tunelu stoji u odnosu na pod tunela. A to je u slučaju ground effecta važno. U stvarnosti se kreće x km/h u odnosu na cestu i zrak. U tunelu "cesta" i bolid stoje, a samo se zrak miče.

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 23:01
Postao Ferrari
wapi je napisao/la: 25.03.2022., 22:30
Ferrari je napisao/la: 25.03.2022., 20:06
wapi je napisao/la: 25.03.2022., 19:41

Postoji još jedan problem u tunelu:
bolid se ne miče u odnosu na podlogu, samo se zrak miče. U ovakvim konceptima s ground effectom ta činjenica je vrlo važna.
Tuneli su jako napredovali i stvarno se jako puno može napraviti, ali ovaj efekt je teško do nemoguće replicirati. Jedino u CFD-u se mogu igrati s ovim.
Nisi me ubra. Bolid u tunelu stoji u odnosu na pod tunela. A to je u slučaju ground effecta važno. U stvarnosti se kreće x km/h u odnosu na cestu i zrak. U tunelu "cesta" i bolid stoje, a samo se zrak miče.
Miče se i "cesta" + zrak + cijela platforma je dinamična.

Evo ti Sauberov tunel

Re: Mercedes

Postano: 25.03.2022., 23:52
Postao Pastor
Problem je što su ograničeni na 180 km/h. Samo mi nije jasno zašto to pravilo postoji. Kako im to može donijeti neku uštedu, ako je do toga. :neznam:

Re: Mercedes

Postano: 26.03.2022., 08:53
Postao 1883
Ferrari, nisam naisao na podatak o pomicnoj ploci u tunelu! Hvala za video :thumbs:
A ovo pravilo o 180 km/h je stvarno besmisleno, pogotovo iz razloga sto je i model ogranicen na 60% velicine stvarnog bolida.
Wapi, ubra san te :koska: