
Tehnikalije
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb

Sisu (fin.)
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Naravno da je nemoguće ako jr dobavljač PirelliKush je napisao/la:i zbog toga niskoprofilne niti ne mogu zaživjeti - nema tog ovjesa, pogotovo sa još više d-force-a ubuduće.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
..vidim da se zanimate na onu sliku sa Mercedesa. Očito je veliki nagib zbog velike brzine kroz srednje spori zavoj i drukčijeg kuta napada na sam zavoj, po meni ništa čudno. Oni nabori također nisu čudni uslijed toga, vjerovatno bilo dopušten nešto niži pritisak u kombinaciji ovog prije navedenog. Nagib može biti ekstreman ako se suspenzije postave nešto mekše, čime se dobiva ekstra grip na stražnjoj pogonskoj osovini.
Ovo je usporedba današnjeg Toro Rossa STR11 sa onom prošlom slikom Mercedesa:


radi se o Denger zavoju..
[ link do slike ]
Ovo je usporedba današnjeg Toro Rossa STR11 sa onom prošlom slikom Mercedesa:


radi se o Denger zavoju..
[ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- SEAS
- Karting
- Postovi: 139
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Rijeka
- Kontakt:
To izobličenje na gumama se inače zove "Warping" ili po "naški" bi bilo nešto kao uvijanje. To se uglavnom dešava u dva slučaja. Kada na kotač djeluje torzioni moment veći nego ga kotač (guma) može prenjeti na asfalt. U tom slučaju dolazi do uvijanja gume sa linijama uvijanja prema natrag. Najčešće se to desi na izlasku iz zavoja kada se dodaje gas.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Na ovoj slici se to dešava Vettelu u na zadnjoj desnoj gumi.
Drugi je razlog za Warping veliki pritisak na gumu što se vidi na prijašnjim slikama, a pogotovo na ovoj slici Mečke (zavoj + veliki downforce = warping)

Ovdje je pokazan warping ali ne na cesti nego na "valjcima" tokom nekakvog testiranja:
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Na ovoj slici se to dešava Vettelu u na zadnjoj desnoj gumi.
Drugi je razlog za Warping veliki pritisak na gumu što se vidi na prijašnjim slikama, a pogotovo na ovoj slici Mečke (zavoj + veliki downforce = warping)

Ovdje je pokazan warping ali ne na cesti nego na "valjcima" tokom nekakvog testiranja:
[ link do slike ]
- SEAS
- Karting
- Postovi: 139
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Rijeka
- Kontakt:
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Pa dje si ti seas nesto? Fale tvoji postovi odje!!!
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- SEAS
- Karting
- Postovi: 139
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Rijeka
- Kontakt:
Bizi, bizi, bizi, bizi



- SEAS
- Karting
- Postovi: 139
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Rijeka
- Kontakt:
Par slika warpinga u slučaju kada na kotač djeluje torzioni moment veći nego ga kotač (guma) može prenjeti na asfalt. Često ga se može vidjeti na drag racingu u Americi.







- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1079
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Jedan moj rođak je pre mnogo vremena imao zidni poster Poršea(turbo) na zidu , fotografiran baš u momentu kada je guma bila ovako uvrnuta. Znači dovoljno je i 500-600 KS da bi se guma deformirala usled torzionih momenata
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pogotovo ako je turbo motor + još u F1 i električni dio odradi svoj dio okretnog momenta.gjoko-mkd je napisao/la:Jedan moj rođak je pre mnogo vremena imao zidni poster Poršea(turbo) na zidu , fotografiran baš u momentu kada je guma bila ovako uvrnuta. Znači dovoljno je i 500-600 KS da bi se guma deformirala usled torzionih momenata
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Malo nove tech zanimljivosti u vezi tri najjača konstruktora ovaj puta o snazi u utrci te poznatom "magic buttonu" za kvale. Isto tako ima nešto i o Mercovom hyper race modeu koji koriste u utrci kada im zatreba na nekoliko krugova.
Najčešće vidimo da hyper race mode koriste na početku drugog stinta i u samoj završnici drugog stinta gdje stvaraju onu određenu prednost za treći stint gdje u većini slučajeva imaju prednost jer mogu progurati tvrđu komponentu guma kroz taj srednji stint pomoću tog modea na PU-u.

U kvalama koriste Strat označen ljubičastom bojom tj. Strat 1 i Strat 2. Strat 2 im daje 6-7 desetinki prednosti u odnosu na Strat 1 koji koriste kroz vrlo vjerojatno Q1 i Q2 uz nešto više goriva.
U Q3 idu kao i svi sa laganim bolidom (5kg goriva) te iskoriste taj "magic button" tj. Strat 2 koji sadrži 35 konja.
Merc, Renault i Ferrari "magic button" ukupna dodatna snaga:
Mercedes: 35 HP
Renault: 25 hp
Ferrari: 20 hp
Zanimljivo je vidjeti da od ova tri PU-a Ferrari ima "najslabiji" magic button te u Q3 dobije max dodatnih 20 konja dok Renault dobije 5 konja više tj. 25 konja.
Ukupna snaga u kvalama:
Mercedes: 975 hp
Ferrari: 960 hp
Renault: 940 hp
Između Ferrarija i Merca 15 konja razlike što čini otprilike 3 desetinke razlike samo na tom polju u kvalam (ovisi od utrke do utrke, ali to je otprilike to)
Navodno Ferrari ima najmanje snage u "magic modeu" od ovog trojca zbog pouzdanosti, ali s obzirom da je na početku sezone "magic button" davao samo 5-10 konja ovo je trenutno OK. Vjerojatno se može još iscjediti, ali trebaju dodatni testovi.
Što se tiče snage u utrci ovakvo je stanje:
Mercedes: 940 hp
Ferrari: 940 hp
Renault: 915 hp
Mercedes i Ferrari su više manje jednaki što se toga tiče te je to jedan od razloga zašto vidimo Ferrari puno bliže u utrci za vodećim Mercedesima nego u kvalama. Naravno i dalje je Merc u utrci po krugu brži od 0.150-0.300 po krugu ponajviše zbog bolje šasije i aerodinamike kao i onog ovjesa.
Renault ima zaostatak od 25 konja što je isto tako neke 0.300 sekunde po krugu s tim da RBR ima odličnu šasiju i aerodinamiku kao i Mercedes.
Ono što Mercedes ima i može koristiti na određene periode u utrci je njihov tkzv. "hyper race mode" ilitiga Strat 4 koji im daje dodatnih 25 konja na nekoliko krugova. Vrlo vjerojatno to koriste u onom srednjem stintu gdje kao i u Americi, ali i na mnogim drugim utrkama mogu napraviti prednost ili neutralizirati mekše gume koje znaju koristiti RBR i Ferrari. Posebno na početku stinta i na kraju kada treba ući u boks.
Ovdje ima još više tehničkih detalja, ali mislim da je ovo gore najvažnije:
http://www.f1analisitecnica.com/2016/10 ... ml?refresh
(uključiti translate sa talijanskog na engleski ukoliko vas interesira)
Najčešće vidimo da hyper race mode koriste na početku drugog stinta i u samoj završnici drugog stinta gdje stvaraju onu određenu prednost za treći stint gdje u većini slučajeva imaju prednost jer mogu progurati tvrđu komponentu guma kroz taj srednji stint pomoću tog modea na PU-u.
U kvalama koriste Strat označen ljubičastom bojom tj. Strat 1 i Strat 2. Strat 2 im daje 6-7 desetinki prednosti u odnosu na Strat 1 koji koriste kroz vrlo vjerojatno Q1 i Q2 uz nešto više goriva.
U Q3 idu kao i svi sa laganim bolidom (5kg goriva) te iskoriste taj "magic button" tj. Strat 2 koji sadrži 35 konja.
Merc, Renault i Ferrari "magic button" ukupna dodatna snaga:
Mercedes: 35 HP
Renault: 25 hp
Ferrari: 20 hp
Zanimljivo je vidjeti da od ova tri PU-a Ferrari ima "najslabiji" magic button te u Q3 dobije max dodatnih 20 konja dok Renault dobije 5 konja više tj. 25 konja.
Ukupna snaga u kvalama:
Mercedes: 975 hp
Ferrari: 960 hp
Renault: 940 hp
Između Ferrarija i Merca 15 konja razlike što čini otprilike 3 desetinke razlike samo na tom polju u kvalam (ovisi od utrke do utrke, ali to je otprilike to)
Navodno Ferrari ima najmanje snage u "magic modeu" od ovog trojca zbog pouzdanosti, ali s obzirom da je na početku sezone "magic button" davao samo 5-10 konja ovo je trenutno OK. Vjerojatno se može još iscjediti, ali trebaju dodatni testovi.
Što se tiče snage u utrci ovakvo je stanje:
Mercedes: 940 hp
Ferrari: 940 hp
Renault: 915 hp
Mercedes i Ferrari su više manje jednaki što se toga tiče te je to jedan od razloga zašto vidimo Ferrari puno bliže u utrci za vodećim Mercedesima nego u kvalama. Naravno i dalje je Merc u utrci po krugu brži od 0.150-0.300 po krugu ponajviše zbog bolje šasije i aerodinamike kao i onog ovjesa.
Renault ima zaostatak od 25 konja što je isto tako neke 0.300 sekunde po krugu s tim da RBR ima odličnu šasiju i aerodinamiku kao i Mercedes.
Ono što Mercedes ima i može koristiti na određene periode u utrci je njihov tkzv. "hyper race mode" ilitiga Strat 4 koji im daje dodatnih 25 konja na nekoliko krugova. Vrlo vjerojatno to koriste u onom srednjem stintu gdje kao i u Americi, ali i na mnogim drugim utrkama mogu napraviti prednost ili neutralizirati mekše gume koje znaju koristiti RBR i Ferrari. Posebno na početku stinta i na kraju kada treba ući u boks.
Ovdje ima još više tehničkih detalja, ali mislim da je ovo gore najvažnije:
http://www.f1analisitecnica.com/2016/10 ... ml?refresh
(uključiti translate sa talijanskog na engleski ukoliko vas interesira)
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ha.... Zanimljivo! Jesam li uopće iznenađen? Pa realno uopće nisam. Samo sam duboko razočaran, a ovo je samo šlag na tortu. Kada pročitate znat će te o komu i o čemu.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Nisam ni sumnj`oIceman je napisao/la:Ha.... Zanimljivo! Jesam li uopće iznenađen? Pa realno uopće nisam. Samo sam duboko razočaran, a ovo je samo šlag na tortu. Kada pročitate znat će te o komu i o čemu.
[ link do slike ]

Ali već se dalo nagovijestiti nešto slično, tako da.....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
A baš ne vjerujem u to da nisu apsolutno NIŠTA dobili dodatnog downforcea. Jednostavno ne vjerujem...uostalom Pirelli nije zadovoljan ni sa jednim što se toga tiče.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
točno, niti jedan auto nije isporučio traženi d-force, samo ne kužim ferrari, oni su išli na zavjesice, da dobiju veći ground effect, bolje da su uzeli neki starije stražnje krilo sa donjim krilom koje je banirano u turbo eri, msm da se širina nije mijenjala, ako i jest, tj ako to nije moguće zbog ispuha i sl. zar ne znaju izračunati površinu krila i ostale stvari, jednostavno ne vjerujem da su išli na test, a da znaju da nisu dobili ništa..
Na slikama s testa sam vidio savinute bočne panele na kojima sjedi dosta veće krilo, doduše i niže, ili se tako čini zbog veličine, pa ne kužim, znam da je preskupo i predugo raditi retroaktivno model za zračni tunel, ali imaju pitote, gps i brdo drugih mjernih instrumenata, kao i stazu u dvorištu koja je dostupna starim autima, pa mi nije to jasno nikako, kako su uspjeli biti najlošiji opet i toliko?
ok trebala su duža i jača ramena (wishbone) i ostali dijelovi ovjesa, paziti na razmak od prednjeg krila za puni volan (full lock), i brdo toga drugoga, ali to im je posao k vragu!!
Na slikama s testa sam vidio savinute bočne panele na kojima sjedi dosta veće krilo, doduše i niže, ili se tako čini zbog veličine, pa ne kužim, znam da je preskupo i predugo raditi retroaktivno model za zračni tunel, ali imaju pitote, gps i brdo drugih mjernih instrumenata, kao i stazu u dvorištu koja je dostupna starim autima, pa mi nije to jasno nikako, kako su uspjeli biti najlošiji opet i toliko?
ok trebala su duža i jača ramena (wishbone) i ostali dijelovi ovjesa, paziti na razmak od prednjeg krila za puni volan (full lock), i brdo toga drugoga, ali to im je posao k vragu!!
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
S obzirom da auti za 2017. imaju 25% više downforcea od trenutnih onda mislim da jedino Pirelli može biti razočaran jer su svi vrlo daleko od toga, ako je ovo gore istina.Iceman je napisao/la:Možda ništa znači ništa, a možda ništa znači 1 - 2 postotna boda u odnosu na ovogodišnji bolid, što je opet ništa za jednog gumara, svakako je ništa u odnosu na kralja downforce-a aka RB. Ha jbg....
To će vjerojatno značiti da bi mogli dobiti vrlo konzervativne gume za prvu sezonu novih pravila. Isto tako pročitao na PGTech twitteru da je RBR zadovoljan gumama za 2017. dok Mercedes baš i nije...nije spominjao Ferrari osim toga da Vettel ima daleko najviše kilometara na njima od trenutnih vozača pa se može zaključiti da je dosta aktivan na tom polju Seb.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


