Pretpostavimo da je Alonso bolji vozač od Vettela, a Vettel sad zaostaje manje od 2 pobjede za Hamiltonom u borbi za naslov. Jednostavna logika nalaže da bi Alonso bio sada bliži Hamiltonu po bodovima, a samim time i u igri za naslov, zar ne? Prema tome, što je - ili je Alonso pogriješio kad je otišao u McLaren i sad nam maže oči, ili nije bolji vozač od Vettela nego bi imao jednako (ili manje) bodova kao on sad u Ferrariju?dmw je napisao/la:Ali radi se o tome da je Alonsu dosadilo biti stalno drugi sa Ferarijem. Moro je probati nesto novo pa sta bude, razumes.
Šuška se šuška
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Michael kad je došao u Ferrari 1996, nije ni slutio da će se prvu sezonu napatit s Ferrarijem, imali su kvarova užas, ali su davali nade da tu može biti nešto i bilo je! Kasnije su prošle 4 godine da bi osvojio titulu, titula bi legla već i 1999 da se nije desio kobni Silverstone.
Zašto ovo pričam, to je scenarij koji bi poželio i Vettel! On nije došao u Ferrari sa željom da odmah osvaja titule,već sa željom da postigne ono što je i Michael,a to je početi od nule! Vettel urla na radiju tako što je uzeo prvu pobjedu sa Ferrarijem, pa čovječe taj momak ima 4 titule sa RBR i od toga 38 pobjeda, on urla na ovu 1!
Vettel zna da je Ferrari sigurna luka, jer su tu skoro 70 godina! I kad su loši znali su pobjedjivat! Pogledaj sad sudbinu RBR, čim nemaju motor razmišljaju o odlasku!???
Ferrari je spustio svoj ego ili ponos na zemlju, ne odišu više glupim pričama, već su ponizni, rekli su da je ova godina eksperimentalna, kao i iduca, ako bi se desio scenarij 1996 -2000 ja kao fan bi bio sretan, jer se titula ne uzima preko noći! Ferrari je evo za nepunih godinu dana tako napredovao da je jako blizu Mercedesu!
Razumijem Alonsovu odluku, hoće promjene, hoće novo iskustvo, ali vi fanovi nećete da priznate činjenicu da je Ferrari sad mnogo bolji nego što je bio! Zanimljivo je da vi svaki uspjeh Ferrarija ili Vettela osporavate i za opravdanje kazete neće osvojit titulu tako da to nije ništa! Ili Vettel 2 u šampionatu, ma to je ništa jer je i Alonso bio... Pa gdje je sada Alonso!? Znači Alonsove zadnje pozicije su mnogo bolje od Vettelovih 2-3 pozicija!?
Znači zadnje pozicije su ipak garant da bi se moglo krenuti na titulu 2016, nego 2-3!?
Znaci Mercedes 2013 sa svojim furioznim nastupom nije dao povod da bi mogao jurista na titulu 2014!?
Daj molim te izdaji iz te školjke,prihvati realnost! Budi parlamentaran, razuman, budi čovjek pa priznaj neki uspjeh, a ne samo ići s nekim teorijama koje su nidje veze, te vazda tražiti neke nebulozne izgovore!
Zašto ovo pričam, to je scenarij koji bi poželio i Vettel! On nije došao u Ferrari sa željom da odmah osvaja titule,već sa željom da postigne ono što je i Michael,a to je početi od nule! Vettel urla na radiju tako što je uzeo prvu pobjedu sa Ferrarijem, pa čovječe taj momak ima 4 titule sa RBR i od toga 38 pobjeda, on urla na ovu 1!

Vettel zna da je Ferrari sigurna luka, jer su tu skoro 70 godina! I kad su loši znali su pobjedjivat! Pogledaj sad sudbinu RBR, čim nemaju motor razmišljaju o odlasku!???
Ferrari je spustio svoj ego ili ponos na zemlju, ne odišu više glupim pričama, već su ponizni, rekli su da je ova godina eksperimentalna, kao i iduca, ako bi se desio scenarij 1996 -2000 ja kao fan bi bio sretan, jer se titula ne uzima preko noći! Ferrari je evo za nepunih godinu dana tako napredovao da je jako blizu Mercedesu!
Razumijem Alonsovu odluku, hoće promjene, hoće novo iskustvo, ali vi fanovi nećete da priznate činjenicu da je Ferrari sad mnogo bolji nego što je bio! Zanimljivo je da vi svaki uspjeh Ferrarija ili Vettela osporavate i za opravdanje kazete neće osvojit titulu tako da to nije ništa! Ili Vettel 2 u šampionatu, ma to je ništa jer je i Alonso bio... Pa gdje je sada Alonso!? Znači Alonsove zadnje pozicije su mnogo bolje od Vettelovih 2-3 pozicija!?
Znači zadnje pozicije su ipak garant da bi se moglo krenuti na titulu 2016, nego 2-3!?
Znaci Mercedes 2013 sa svojim furioznim nastupom nije dao povod da bi mogao jurista na titulu 2014!?
Daj molim te izdaji iz te školjke,prihvati realnost! Budi parlamentaran, razuman, budi čovjek pa priznaj neki uspjeh, a ne samo ići s nekim teorijama koje su nidje veze, te vazda tražiti neke nebulozne izgovore!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Bravo. To je ispravan način razmišljanja.croatic f1 je napisao/la: Ja se ne bih u potpunosti složio s ovim, po ovom ispada da ako Ferrari konstantno bude u samom vrhu, ali bez naslova, a McH i dalje na dnu da je Alonsov potez i dalje ispravan. Po meni, samo ukoliko Alonso dobije bolid kojim se može boriti za naslov taj prelazak u McH će biti ispravan. Ukoliko npr. dođu samo do sredine poretka, što se trenutno također čini nerealnim, potez će ispasti loš bez obzira na to hoće li Ferrari imati kakav naslov ili ne.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
KABOOM!
https://twitter.com/f1enigma/status/646237563817082880 KABOOM x3!
Audi to partner with Cosworth ?
http://en.f1i.com/news/26267-audi-to-pa ... worth.html?

https://twitter.com/f1enigma/status/646237563817082880 KABOOM x3!
Audi to partner with Cosworth ?
http://en.f1i.com/news/26267-audi-to-pa ... worth.html?
Obrigado Felipe
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Šuška se kako timovi guraju još jedno "izjednačavanje mašina" tokom sezone, tj. moguće razvijanje tokom sezone. Evo što Autosport kaže o tome:
Teams set to discuss engine equalisation
Teams set to discuss engine equalisation
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Clanak iz 2009.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Top timovi zele Michelin umjesto Pirellija od 2017.
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... from_2017/
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... from_2017/
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 03977.html
Kako prenosi uvijek zanimljivi i rijetko kad pogrešni Auto-Motor-und-Sport (Tobias Gruner za twitteraše), Mercedes je bio zabrinut da bi F1 mogla izgubiti dosta momčadi zbog novih motora, pa je ove zime ponudio SVIM timovima svoje motore koji su 0,3-0,4s po krugu sporiji, a koštali bi ih 10 milijuna godišnje (što je 7 milijuna manje od onog što Williams, FI i Lotus trenutno plaćaju). Motori bi bili s temeljom onog tvorničkog, ali s drugačijim podešavanjima i nešto kraćeg života (Wolff smatra da bi za sezonu bila potrebna 4 motora).
Kako prenosi uvijek zanimljivi i rijetko kad pogrešni Auto-Motor-und-Sport (Tobias Gruner za twitteraše), Mercedes je bio zabrinut da bi F1 mogla izgubiti dosta momčadi zbog novih motora, pa je ove zime ponudio SVIM timovima svoje motore koji su 0,3-0,4s po krugu sporiji, a koštali bi ih 10 milijuna godišnje (što je 7 milijuna manje od onog što Williams, FI i Lotus trenutno plaćaju). Motori bi bili s temeljom onog tvorničkog, ali s drugačijim podešavanjima i nešto kraćeg života (Wolff smatra da bi za sezonu bila potrebna 4 motora).
Obrigado Felipe
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Sta je ovo formula mercedes . Samo vi omogucite hondi i renaultu vise tokena . Kakvih 0,3 sekunde.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Vettel
Čitao sam to juče. Što je najzanimljivije, niko nije želio takve motore. A neki ovdje pametuju da Williams i ostali već koriste 0.3s sporije motore...Felipe je napisao/la:http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 03977.html
Kako prenosi uvijek zanimljivi i rijetko kad pogrešni Auto-Motor-und-Sport (Tobias Gruner za twitteraše), Mercedes je bio zabrinut da bi F1 mogla izgubiti dosta momčadi zbog novih motora, pa je ove zime ponudio SVIM timovima svoje motore koji su 0,3-0,4s po krugu sporiji, a koštali bi ih 10 milijuna godišnje (što je 7 milijuna manje od onog što Williams, FI i Lotus trenutno plaćaju). Motori bi bili s temeljom onog tvorničkog, ali s drugačijim podešavanjima i nešto kraćeg života (Wolff smatra da bi za sezonu bila potrebna 4 motora).
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
F1 engine summit in Geneva - More development over the winter?
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... gn=Formel1
Za nas uskraćene dara njemačkog, postoji sažetak članka na engleskom.
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... gn=Formel1
Za nas uskraćene dara njemačkog, postoji sažetak članka na engleskom.

today engine manufacturers will meet with Charlie Whiting in Geneva
engine regulations are getting out of control
Honda, Ferrari, and Renault want 32 instead of 25 tokens, no permanently frozen engine components, A and B-spec engines, and no price cap
Mercedes would agree to keep the competitors happy, but warns about rising costs, which could be passed on to the customers
the manufacturers can make suggestions, but ultimately proposals have to be approved by the F1 Commission
at the moment teams wanting to use old engines require the unanimous approval of the FIA and the teams, which is decided on a case-by-case basis
generally allowing the use of A and B-spec engines contains the danger of a clear two-tier grid
the FIA suggests free engine development for those, who offer their engines for a maximum of €8m and only offer one specification; manufacturers, who want to decide over the price of their engines themselves have to stick to the old token rules
the FIA want price caps in return for less development restrictions: €8m€ for an old engine and €12m for a current engine (prices at the moment are between €16m and €21m)
Mercedes and Ferrari strongly oppose price caps; Mercedes say they would have spent less on engine development, if there had been a price cap from the beginning; Ferrari threatens to use their unique veto right, which allows them to block any technical or sporting rule changes they don't like
the FIA want to mandate a minimum number of teams each manufacturers has to supply from 2017 onwards; the manufacturers rejected the proposal at the last Strategy Group meeting, but the FIA will bring it up again
a growing number of people within the FIA want to alter the engine format, to avoid a total dependency from the engine manufacturers
some even suggest a handicap formula, e. g. allowing V8s with bigger KERS and a weight advantage
Niki Lauda believes all engine suppliers except maybe for Ferrari would quit if V8s were allowed again
the Strategy Group has already forwarded suggestions regarding A- and B-spec engines, price caps, and more development freedom to the F1 Commission
to introduce any of those rule changes for 2016 it requires the unanimous approval from the teams and the approval of 18/26 members of the F1 Commission; to introduce them for 2017 a majority vote would be sufficient
Obrigado Felipe
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Kako su samo zasrali sa ovim hibridnim PU, to nisu istine.
Zvuk, pa troškovi, pa, na kraju se ispostavilo, 2 relativno nezanimljive sezone (pogotovo u konstruktorskom poretku).
Pa kojekakvi tokeni, zabrana razvoja, homologacija, .....
Sad imamo rupe u pravilu (standardno), A i B specifikacije, i šta sve ne znam već.
Na kraju se ispostavilo da se jedan proivođač ugradio u same temelje novog pravilnika oko motora, pa sad ubiru plodove, drugi proizvođač, koji je najviše i zagovarao ovakve pogonske jedinice u drugoj sezoni napravi lošiji PU, nego u prvoj, treći isto u prvoj sezoni bude relativno loš, ali eto pokazuje vidan napredak u drugoj, a četvrti kao da se usput uključio u sve ovo, pa dok ne nadođu, a zašto će im trebati koja godina.
Ustvari, double facepalm.
[ link do slike ]
A sve pod izgovorom zelenije i ekološki osvještenije F1 (??, kakvog li apsurda) i smanjenja troškova.
A ovakav koncept PU čisto sumnjam da će ikada naći primjenu u običnim autima, mislim onima za relativno široke mase.

Zvuk, pa troškovi, pa, na kraju se ispostavilo, 2 relativno nezanimljive sezone (pogotovo u konstruktorskom poretku).
Pa kojekakvi tokeni, zabrana razvoja, homologacija, .....
Sad imamo rupe u pravilu (standardno), A i B specifikacije, i šta sve ne znam već.
Na kraju se ispostavilo da se jedan proivođač ugradio u same temelje novog pravilnika oko motora, pa sad ubiru plodove, drugi proizvođač, koji je najviše i zagovarao ovakve pogonske jedinice u drugoj sezoni napravi lošiji PU, nego u prvoj, treći isto u prvoj sezoni bude relativno loš, ali eto pokazuje vidan napredak u drugoj, a četvrti kao da se usput uključio u sve ovo, pa dok ne nadođu, a zašto će im trebati koja godina.

Ustvari, double facepalm.
[ link do slike ]
A sve pod izgovorom zelenije i ekološki osvještenije F1 (??, kakvog li apsurda) i smanjenja troškova.
A ovakav koncept PU čisto sumnjam da će ikada naći primjenu u običnim autima, mislim onima za relativno široke mase.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- mcl
- Baniran
- Postovi: 111
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Mclaren,Hamilton
Pa prvo kakva se sve sranja u zadnje vreme desavaju oko FIa i RBa da to vise postaje dosadno.
E sad sto se tice ovih novih PU i koriscenja u autoindustriji pa danas je trend sa turbo benzincima sa sto manjom zapreminom koji izvlace dosta ks a.A koriste ih svi vodeci proizvodjaci od recimo Golfa 7 koji koristi turbobenzince od 1,2l,i ostalih.E sad da li ce bas u ovoliko komplikovanom izdanju zaziveti to je vec pitanje ali svakako su buducnost u odnosu na glomazne V10 ili V8
E sad sto se tice ovih novih PU i koriscenja u autoindustriji pa danas je trend sa turbo benzincima sa sto manjom zapreminom koji izvlace dosta ks a.A koriste ih svi vodeci proizvodjaci od recimo Golfa 7 koji koristi turbobenzince od 1,2l,i ostalih.E sad da li ce bas u ovoliko komplikovanom izdanju zaziveti to je vec pitanje ali svakako su buducnost u odnosu na glomazne V10 ili V8
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Budućnost sucks! Mislim da su se malo zaletili sa tim da F1 "postane" štedljivi hipsterski cestovni auto.. i sa tim dobili Smart umjesto V8 Interceptora. Baš me zanima što vozači, u kojima vjerovatno čuči neki MadMax, imaju reći na tu prekrasnu, svijetlu i korisnu budućnost F1 koja služi cestovnom projektu koji će olakšati neštedljivim gradskim cestovnim uvjetima.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Danasnja tehnologija u auto industriji se pocela mijesat tamo gdje ne bi smijela, ali kako je ovo isto turbo era gdje se sve zasniva na instant stvarima onda je i zaocekivat da se i F1 komercijalizuje, a to znaci propast.
Ko to danas moze si priustiti hibrid Ferrarija, pogotovo La Ferrarija koji kosta "samo" milion €!? Da mi nece mozda Renault Clio biti referenca za F1, da se osjecam kao vozac istog.
Hibridna tehnologija jos nije toliko pozeljna, jer su auta nenormalno skupa, a i odrzavanje da ne govorim.
Ali evo koji paradoks, F1 zeli da osvijesti auto industriju kako bi se ocuvala okolina, a Singapur ne moze biti zagadjeniji i takve staze ne bi smijele dobiti zeleno svijetlo, ali niko ne daje toliko novca kao Singapur, pa se zazmiri na jedno oko! Zasto onda nema Indije u kalendaru!?
WEC bi trebao biti ono sto je danas F1, a paradoks je sto je obrnuto. WEC je Meka za proizvodjace motora, kao i dizajnere istog. Na kraju ce mo dobiti da ce se prototpi u WEC-u pocet pretvarat u F1, a F1 u "DTM"!?
Jednostavno su losi ljudi na pogresnom mijestu, eno Moto GP, nikad bolji i nikad savrseniji, a F1 ocigledno moze gore!
Ko to danas moze si priustiti hibrid Ferrarija, pogotovo La Ferrarija koji kosta "samo" milion €!? Da mi nece mozda Renault Clio biti referenca za F1, da se osjecam kao vozac istog.

Hibridna tehnologija jos nije toliko pozeljna, jer su auta nenormalno skupa, a i odrzavanje da ne govorim.
Ali evo koji paradoks, F1 zeli da osvijesti auto industriju kako bi se ocuvala okolina, a Singapur ne moze biti zagadjeniji i takve staze ne bi smijele dobiti zeleno svijetlo, ali niko ne daje toliko novca kao Singapur, pa se zazmiri na jedno oko! Zasto onda nema Indije u kalendaru!?
WEC bi trebao biti ono sto je danas F1, a paradoks je sto je obrnuto. WEC je Meka za proizvodjace motora, kao i dizajnere istog. Na kraju ce mo dobiti da ce se prototpi u WEC-u pocet pretvarat u F1, a F1 u "DTM"!?
Jednostavno su losi ljudi na pogresnom mijestu, eno Moto GP, nikad bolji i nikad savrseniji, a F1 ocigledno moze gore!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Nećemo. Taj 1,2 TSI je jedan klasičan primjer downsizinga. Daje bolje performanse u smislu snage, momenta i potrošnje nego atmosferac od 1,6L. Ali tu nema ništa posebno. Motor, turbina i to je to. Nema MGU-H, MGU-K, baterija i ostalih 3,14zdarija.mcl je napisao/la:Pa prvo kakva se sve sranja u zadnje vreme desavaju oko FIa i RBa da to vise postaje dosadno.
E sad sto se tice ovih novih PU i koriscenja u autoindustriji pa danas je trend sa turbo benzincima sa sto manjom zapreminom koji izvlace dosta ks a.A koriste ih svi vodeci proizvodjaci od recimo Golfa 7 koji koristi turbobenzince od 1,2l,i ostalih.E sad da li ce bas u ovoliko komplikovanom izdanju zaziveti to je vec pitanje ali svakako su buducnost u odnosu na glomazne V10 ili V8
Ovakvi PU su trenutno suviše komplikovani i skupi (pogotovo skupi) za ugradnju u cestovna auta (šta će biti za 20-30 godina, drugi je par opanaka). Imamo i kombinacije 2 turbopunjača (mali i veliki), imamo BMW M550d sa 3 turbo punjača, kombinacije turbopunjača i mehaničkog kompresora, hibride (benzinac i elektromotor ili benzinac i više elektromotora), ali ništa ovako komplikovano u cestovnim autma ni na vidiku.
Kvaka je da je F1 kraljica automoto sporta i kao takva mora da opravda svoj status. Ovi hibridni PU su poslednja riječ tehnike i tehnološki su napredniji nego V8 ili V10 atmosferci, ali su onda barem mogli povećati broj komponenti na godinu, dopustiti veći protok goriva i uraditi izduv kako treba, pa da imamo zvuk makar približno nekom V10 sa 19000 o/min iz prve polovine prošle decenije.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Navodno su procurile neke informacije sa zadnjeg FIA-nog sastanka o budućnosti F1.. točnije za 2016.g.
Govori se kako će deficitni proizvođači kao što su Renault i Honda imati 32+7 tokena za razvitak agregata i to kroz cijelu godinu. Te je otvoreno pitanje dali dopustiti specifikaciju iz 2015g. (u slučaju RB-a npr.).
https://twitter.com/RoboCoP_G/status/654736833901760512 https://twitter.com/AlbertFabrega/status/654737448015040512
Govori se kako će deficitni proizvođači kao što su Renault i Honda imati 32+7 tokena za razvitak agregata i to kroz cijelu godinu. Te je otvoreno pitanje dali dopustiti specifikaciju iz 2015g. (u slučaju RB-a npr.).
https://twitter.com/RoboCoP_G/status/654736833901760512 https://twitter.com/AlbertFabrega/status/654737448015040512
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Dva zanimljiva teksta Jamesa Allena.. U jednom bi izdvojio onaj scenario kad bi RB uzeo Ferrarijev agregat za 2016, u drugom Ferrarijev mogući plan da u US donesu samo jedan agregat sa potrošenim tokenima (Kimijev), uz par detalja novog dogovora proizvođača:
Red Bull scenarios: The possible outcomes for F1’s unsettled team
i
Will Kimi Raikkonen take a penalty in Austin as Ferrari pushes 2016 Formula 1 engine development?
.
Red Bull scenarios: The possible outcomes for F1’s unsettled team
i
Will Kimi Raikkonen take a penalty in Austin as Ferrari pushes 2016 Formula 1 engine development?
.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Ma kad pomislim da bi VW mogao ući u F1 kao proizvođač motora, na pamet mi padne tašto to nebi mogao i Stihl.mcl je napisao/la:Pa prvo kakva se sve sranja u zadnje vreme desavaju oko FIa i RBa da to vise postaje dosadno.
E sad sto se tice ovih novih PU i koriscenja u autoindustriji pa danas je trend sa turbo benzincima sa sto manjom zapreminom koji izvlace dosta ks a.A koriste ih svi vodeci proizvodjaci od recimo Golfa 7 koji koristi turbobenzince od 1,2l,i ostalih.E sad da li ce bas u ovoliko komplikovanom izdanju zaziveti to je vec pitanje ali svakako su buducnost u odnosu na glomazne V10 ili V8
"What a little star." May 26, 2012.