
McLaren
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2341
- S nama već: 10 god
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Pa očito optimizam vuku od navijača ferrarija i napretka talijanske ekipe na području motora ove godine. Ne razumijem zašto Honda ne bi mogla napraviti takav ili još veći napredak . Da li možda tifozi imaju monopol na optimizam? 


- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
to za Williams ništa ne treba čudit, njihov zadnji kraj je jedan od najlošijih na gridu (što se vidi po performansama po kiši ili čim malo zahladni) dok Mc'Laren Honda ima jako dobru trakciju zbog stisnutog zadnjeg kraja, pa mu zato Button pobjegne na izlazu. Na kraju pravca imam dojam da im fali 8. brzina, ali to je taj loš ERS i MGU-H/K baterije. Isto tako zavisi i od proračunatih brzina, možda Honda jednostavno ima malo povučene brzine zbog lošijeg motora, pa bježi do pola pravca, a onda kratke zadnje 2 brzine i loš motor nmg održat povećanje brzine i tu onda dolazi do drastične razlike. Uostalom vidi se kako su loši da ni sa DRS nmg jedan Renault preći, no baš bi me zanimalo kako bi u tim borbama se ponašala Mc'Laren Honda da je kojim slučajem Jensonu rečeno da odvrne na max, kao što je Alonsu rečeno, ne bi se tek tako mogli zajebavat sa njima na pravcima, o krivinama da ne pričam, Honda ima fantastičnu šasiju, usudio bih se reći da bi sa istom HP/RPM, Ferrari jeo prašinu za njima. Nadam se da Bojler ne laže oko bolida, tj. da su već sad unaprijedili šasiju, no više brine motor... nije se sezona ni završila kako treba, a jedva čekam testiranja i početak sljedeće sezone i imam neki predosjećaj da bi Merc mogao nešto zajebati, a konkurencija se dosta približitiFerrari1345 je napisao/la:Par zanimljivih videa sa Abu Dhabija
Usporedba Williamsa i Mclarena. (Honde i Mercedesa) .Pogledajte samo kakvu brzinu ima Honda na početku a kakvu na kraju
https://scontent.cdninstagram.com/hphot ... 6778_n.mp4
A ni sa Drsom nisu mogli uhvatit jedan Renault
https://scontent.cdninstagram.com/hphot ... 8721_n.mp4



- Zeus
- Formula 4
- Postovi: 338
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, Alonso
- Lokacija: Lovran
Nikog nisi uvrijedio, sam sebe vrijeđaš ovim bombama koje bacaš.mzf1 je napisao/la:" tebi nije jasno da se ERS nije mogao poboljšati ove sezone, jednostavno nije bilo niti vremena za takav zahvat, niti tokena" ...uuu ovo će biti zanimljivo...
1. aj mi ti onda objasni koliko tokena triba da se promini kompresor. Evo ići ću čak i korak daljem, koliko tokena je potrebno da se primisti MGU-H ili još dalje koliko je tokena potrebno da se kompletno sve komponente MGU-H promine.
2. onda mi reci koliko tokena su dobili na korištenje za sezonu.
3. onda mi reci koliko su napredovali sa kojom fazom utroška tokena kroz sezonu
...jer mi je taj dio "motor bi ostao na početku sezone" posebno zanimljiv.
4. Evo molim te reci mi da je Honda imala ove sezone kompresor koji vrti na 130000 o/min bez da se prigrijava i vibrira, odnosno da je bija postavljen konvencionalni kompresor koji radi sasvim normalno i na 120000o/min, da li misliš da bi tad Honda bila na svojih 100% radnog kapaciteta. I da li bi bi tad McL bija na razini Mercedesa.
Da, u tekstu su opisane slabosti, ali na način da jedna uvjetuje drugu, a sve početno sa size zero. Znači insinuira se da nisu išli sa size zero zamislima mogli su staviti normalni kompresor ili ga bolje hladiti i problema nema. Stvar je sa size 0 posebno zanimljiva kad se uzme u obzir da je McL predlagatelj te politike. "It all starts with the "size 0" body" jel svaćaš da je poanta ove priče muko moja priđi na drugoga. Ono što se, istina, u tekstu ne spominje ali se nameće ko pitanje je alternativa. Što da nisu "poslušali" Mcl, pa valjda bi osvojili konstruktore jer Arai je obećava pobjedu u Melbournu 2015, a to bi i triba biti cilj momčadi kao McL. Samo oni su od toga naslova trenutno miljama daleka i sa i bez kompresora i problema koje su naveli u ovom tekstu. Al ok, nema veze, što bi reka Alonso uvik može biti i gore zamisli da su završli nedaj Bože drugi.
Ljudi moji odakle vi vučete taj silni optimizam, i odakle potreba za rekcijama ko da sam nekoga osobno uvridija kad primijetim očito.
Vidim da ti nije jasno koliko treba tokena za tako veliki zahvat kao što je potpuna promjena konfiguracije ERS-a (Honda se recimo odluči na Mercedesov dizajn)-ne ide to samo po onoj tablici koja je izašla 2014. Svaki dio ERS-a povlači tokene, ne želim sad tražit i zbrajat, ako te zanima potraži i zbrajaj sam, svaki komad kojemu slijedi upgrade košta tokena, to je standard po onoj tablici, ali isto tako mijenjanje položaja komponenti košta, dalje mnoge komponente vuku još njih za sobom, pa tako kod ERS-a (i to bez mijenjanja MGU-K), turbo, kompresor, ispuh, wastegate, MGU-H, elektronika ERS-a, sve to ulazi u računicu. Nadogradnja košta+mijenjanje položaja ekstra. Šta misliš da netko ne bi već "raskrinkao" Hondu i izjavio, lažu, 9 tokena im je dosta za kompletnu promjenu ERS-a i još imaju za popraviti motor. Jebate, ko da im je dozvoljeno 32, a ne 9...i šta će onda radit u 2015. osim što su mogli motor poboljšat?
Nemoj ubacivat "size zero" McLarena u priču, pa od kraja prošle sezone pričaju i jedni i drugi da kopiranjem možeš samo stići konkurenciju. Honda je htjela svoje unikatno rješenje, i dalje imaju tu opciju aktivnu, to sam već naveo. Tako da nema tu nikakve priče o "slušanju McLarena", brigo moja...
To su samo tvoje konstrukcije. Nije uspjelo od prve, ni prvi ni zadnji kojima se to dogodilo.
Ako želiš biti sarkastičan na neku temu, potrebno je baratat činjenicama iste, u suprotnom, kao što navodiš ispadaš blesav ili troll, šta ti draže?

-
mzf1
- F1puls vozački prvak
- Postovi: 370
- S nama već: 10 god 4 mj
Pričaš o nečem o čem pojma nemaš tako s visoka i onda kad te pitam da mi objasniš daješ odgovore ako te zanima traži sam. Tvrdiš da se kompresor ne može prominiti sa 9 tokena, a ja bacam bombe. Ko što si tvrdija da par utrka voženi motor ima 15 do 20% manje snage nego novi , a bilo je čini mi se još sličnih izjava s tvoje strane. I to je ok, svakom se dogodi, ja ti nisan s visoka pametova da se sramotiš s tim izjavama, ali izgleda da je kod tebe znanje i percepcija o tvom znanju obrnuto proporcionalna pa si daješ za pravo vriđati kad neko nezna nešto što ti "znaš". Evo ti znalac činjenice, pa uči.
Pressure charging: From compressor inlet to compressor outlet 2 tokena.
MGU-H: Complete. All internals including bearings, casing… 2 tokena.
MGU-H: Position, transmission 2 tokena
Eto ti činjenice, 6 tokena za kompresor, sve komponente MGU-H i primištanje istog, s tim da ako je virovati ovim glupostima koje su napisali, ako bi rješili probleme s kompresorom problema sa MGU-H nebi ni bilo. Znači 2 tokena su dovoljna za rješavanje svih njihovih problema. Čak i u slučaju da neke komponente oko kompresora moraju minjati zbog novog kompresora imaju 7 preostalih tokena za to.
Ali ne ti braniš njihov pristup di su 9 tokena potrošili tako da su kopali po ICE i ostvarili značajan napredak u performansama na 1 desetinku i ogroman napredak u pouzdanosti di su čak i završili nekoliko utrka. Meni je ža ako ovo neke vriđa na osobnoj razini ali Honda nije napravila nikakav unikat. To što je odlučila ići svojim putem ne znači da je taj put bolji, a to ćemo viditi i dogodine će ta rješenja biti zamjenjena kovencionalnim, odnosno kopijama boljih rješenja.
"Nemoj ubacivat "size zero" McLarena u priču" ne ubacivan ga ja, oni ubacuju, kao početak svih muka.
"i jedni i drugi da kopiranjem možeš samo stići konkurenciju" i vidi di ih je to dovelo.
"Nije uspjelo od prve" to je ono što ja cilo vrime tvrdin. Nije uspilo, probleme će rješiti ipak imaju budžet dovoljno velik i vratiti se di im je i misto na 3. 4. 5. poziciju konstruktora, i to je to. Nikakve revolucije nikakva skidanja Mercedesa, čak ni Ferrarija i ostale gluposti koje su obećavali i koje još uvjek održavaju na životu s ovakvim tendencioznim tekstovima, di im je size zero i kompresor kriv što nisu 1. nego 10.
@Dani naravno da triba biti optimističan i nema razloga da Honda ne ostvari napredak u budućnosti i vrati se na svoje prirodno misto u poretku konstruktora što je i nužno za tim s budžetom od 450 milijuna, ali virovati da je Honda sad na razini Mercedesa ali to ne mogu pokazati kompresora i ostalih gluposti na koje upućuje ovaj tekst je naivno. Kad riješe ove probleme, i tek tad, pred njima će biti ogroman posao za dolazak na 1. misto. Iz svega što smo vidili ove sezone nema razloga virovati u ista suprotno.
Pressure charging: From compressor inlet to compressor outlet 2 tokena.
MGU-H: Complete. All internals including bearings, casing… 2 tokena.
MGU-H: Position, transmission 2 tokena
Eto ti činjenice, 6 tokena za kompresor, sve komponente MGU-H i primištanje istog, s tim da ako je virovati ovim glupostima koje su napisali, ako bi rješili probleme s kompresorom problema sa MGU-H nebi ni bilo. Znači 2 tokena su dovoljna za rješavanje svih njihovih problema. Čak i u slučaju da neke komponente oko kompresora moraju minjati zbog novog kompresora imaju 7 preostalih tokena za to.
Ali ne ti braniš njihov pristup di su 9 tokena potrošili tako da su kopali po ICE i ostvarili značajan napredak u performansama na 1 desetinku i ogroman napredak u pouzdanosti di su čak i završili nekoliko utrka. Meni je ža ako ovo neke vriđa na osobnoj razini ali Honda nije napravila nikakav unikat. To što je odlučila ići svojim putem ne znači da je taj put bolji, a to ćemo viditi i dogodine će ta rješenja biti zamjenjena kovencionalnim, odnosno kopijama boljih rješenja.
"Nemoj ubacivat "size zero" McLarena u priču" ne ubacivan ga ja, oni ubacuju, kao početak svih muka.
"i jedni i drugi da kopiranjem možeš samo stići konkurenciju" i vidi di ih je to dovelo.
"Nije uspjelo od prve" to je ono što ja cilo vrime tvrdin. Nije uspilo, probleme će rješiti ipak imaju budžet dovoljno velik i vratiti se di im je i misto na 3. 4. 5. poziciju konstruktora, i to je to. Nikakve revolucije nikakva skidanja Mercedesa, čak ni Ferrarija i ostale gluposti koje su obećavali i koje još uvjek održavaju na životu s ovakvim tendencioznim tekstovima, di im je size zero i kompresor kriv što nisu 1. nego 10.
@Dani naravno da triba biti optimističan i nema razloga da Honda ne ostvari napredak u budućnosti i vrati se na svoje prirodno misto u poretku konstruktora što je i nužno za tim s budžetom od 450 milijuna, ali virovati da je Honda sad na razini Mercedesa ali to ne mogu pokazati kompresora i ostalih gluposti na koje upućuje ovaj tekst je naivno. Kad riješe ove probleme, i tek tad, pred njima će biti ogroman posao za dolazak na 1. misto. Iz svega što smo vidili ove sezone nema razloga virovati u ista suprotno.
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
@mzf1 ja mislim da samo ti Hondi falis jer evo znas koliko im treba tokena da bi rijesili svoje probleme mislim da valjda oni znaju kad mogu sta rijesit ali ne njima fali jedan forumas da im objasni neke stvari.
@zeus slazem s stobom jer nemoze sve preko noci a zima ce biti najbolji pokazatelj sta su sve radili to se vidi i na ovogodisnjem Ferrariu ako Honda nista ne napravi preko zime u sto cisto sumnjam nek odma pakiraju kofere jer nisu sposobni za nista ali mislim da idu gore u sami vrh.
@zeus slazem s stobom jer nemoze sve preko noci a zima ce biti najbolji pokazatelj sta su sve radili to se vidi i na ovogodisnjem Ferrariu ako Honda nista ne napravi preko zime u sto cisto sumnjam nek odma pakiraju kofere jer nisu sposobni za nista ali mislim da idu gore u sami vrh.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
Pa da vjerovatno ti objasnjavas neke stvari lokalnim "znalcima" u svezi Hondinog motora iznoseci neke podatke pa Boze moj promislih zasto ne unovciti svu raskos svoje iskricave inteligencije i uzeti dobar novac mislim da bi to bilo bolje nego objasnjvati NEKE stvari nekim lokalnim "znalcima".
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
http://www.motorsport.com/f1/news/mclar ... es-dennis/
Stvarno ne gledam subjektivno, ali Ron je u pravu
Stvarno ne gledam subjektivno, ali Ron je u pravu
- Zeus
- Formula 4
- Postovi: 338
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, Alonso
- Lokacija: Lovran
mzf1 je napisao/la:Pričaš o nečem o čem pojma nemaš tako s visoka i onda kad te pitam da mi objasniš daješ odgovore ako te zanima traži sam. Tvrdiš da se kompresor ne može prominiti sa 9 tokena, a ja bacam bombe. Ko što si tvrdija da par utrka voženi motor ima 15 do 20% manje snage nego novi , a bilo je čini mi se još sličnih izjava s tvoje strane. I to je ok, svakom se dogodi, ja ti nisan s visoka pametova da se sramotiš s tim izjavama, ali izgleda da je kod tebe znanje i percepcija o tvom znanju obrnuto proporcionalna pa si daješ za pravo vriđati kad neko nezna nešto što ti "znaš". Evo ti znalac činjenice, pa uči.
Pressure charging: From compressor inlet to compressor outlet 2 tokena.
MGU-H: Complete. All internals including bearings, casing… 2 tokena.
MGU-H: Position, transmission 2 tokena
Eto ti činjenice, 6 tokena za kompresor, sve komponente MGU-H i primištanje istog, s tim da ako je virovati ovim glupostima koje su napisali, ako bi rješili probleme s kompresorom problema sa MGU-H nebi ni bilo. Znači 2 tokena su dovoljna za rješavanje svih njihovih problema. Čak i u slučaju da neke komponente oko kompresora moraju minjati zbog novog kompresora imaju 7 preostalih tokena za to.
Ali ne ti braniš njihov pristup di su 9 tokena potrošili tako da su kopali po ICE i ostvarili značajan napredak u performansama na 1 desetinku i ogroman napredak u pouzdanosti di su čak i završili nekoliko utrka. Meni je ža ako ovo neke vriđa na osobnoj razini ali Honda nije napravila nikakav unikat. To što je odlučila ići svojim putem ne znači da je taj put bolji, a to ćemo viditi i dogodine će ta rješenja biti zamjenjena kovencionalnim, odnosno kopijama boljih rješenja.
"Nemoj ubacivat "size zero" McLarena u priču" ne ubacivan ga ja, oni ubacuju, kao početak svih muka.
"i jedni i drugi da kopiranjem možeš samo stići konkurenciju" i vidi di ih je to dovelo.
"Nije uspjelo od prve" to je ono što ja cilo vrime tvrdin. Nije uspilo, probleme će rješiti ipak imaju budžet dovoljno velik i vratiti se di im je i misto na 3. 4. 5. poziciju konstruktora, i to je to. Nikakve revolucije nikakva skidanja Mercedesa, čak ni Ferrarija i ostale gluposti koje su obećavali i koje još uvjek održavaju na životu s ovakvim tendencioznim tekstovima, di im je size zero i kompresor kriv što nisu 1. nego 10.
@Dani naravno da triba biti optimističan i nema razloga da Honda ne ostvari napredak u budućnosti i vrati se na svoje prirodno misto u poretku konstruktora što je i nužno za tim s budžetom od 450 milijuna, ali virovati da je Honda sad na razini Mercedesa ali to ne mogu pokazati kompresora i ostalih gluposti na koje upućuje ovaj tekst je naivno. Kad riješe ove probleme, i tek tad, pred njima će biti ogroman posao za dolazak na 1. misto. Iz svega što smo vidili ove sezone nema razloga virovati u ista suprotno.
Prvo, što se tiče smanjene snage motora koji je odradio većinu predviđenog posla, pisao sam manjak u konjaži, ne postocima.
Mila mati moja....
Vidim da nisi pročitao dobro moj post, lijepo sam napisao da ovakva promjena ERS sistema vuče za sobom dodatne komponente koje naravno nisi naveo u svojem zbrajanju potrošenih tokena. Jbt pa ti bolje znaš Hondine probleme i rješenja za njih od njihovih inžinjera i sve ostale svjetske struke tog polja.
Gdje ti je zamjena ispuha, wastgate ventila? Promjena pritiska turbine 2 tokena, kompresora 2 tokena, promjena pritiska iz ispuha u turbinu 1 token, klizeće ili rotirajuće plombe 1 token, elektronika ERS-a 1 token, svaki pokrov ili izolacija 1 token, svaka promjena el. vodiča 1 token, pumpa ulja 1 token, koliko je to tokena?
Preko 9 koje su imali na raspolaganju sigurno, a sa koliko si ti to riješio majstore, sa 2???
Trebao je Arai tebe priupitat, a ne bez veze trošit tokene...

Renault je npr. svoj dizajn ulaza ispuha u turbinu koji je imao u 2014. dva ulaza, iz svake grane cilindara po jedan, u 2015. su napravili promjenu u samo jedan ulaz iz kolektora u turbinu-5 tokena. 5 TOKENA samo za taj zahvat, što ti opet ponavljam, ne možeš samo čitati onu homologacijsku tablicu i izvaditi iz nje ono što se tebi sviđa ili ti je poznato i samo to ubrojiti u računicu, kao što jesi.
Još napišeš da ti pametujem, pa eto da se ne sramotim, usmjerio si me na pravi put, krasno, upravo zbog katastrofalne računice i navoda koje si naveo, pišem ove podatke jer bi netko mogao uzeti zdravo za gotovo ovaj tvoj sistem, stvarno ispada po tvome da nitko osim tebe nije znao da je Honda "mogla" otkloniti ERS problem u 2015. sezoni i još im ostade poprilično tokena za motor...sve one izjave Jensona, Fernanda, ostalih, "ne možemo riješiti ERS, nemamo dovoljno tokena, šta misliš da su lagali? Ne bi li netko odmah reagirao na takve navode i izjavio suprotno? Gadno si zabrijo...
Napisao si jednu gomilu dezinformacija, ako išta može vrijeđati nekog, to je to.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Nije ni čudo zašto su se mučili s MGU-K.

Mercedes ima skoro duplo veći.

Mercedes ima skoro duplo veći.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Pa po studiji, japanci stvarno imaju manji.. stoga nemojmo se previše čuditi. No ništa što današnji implementarni inženjering ne može riješiti, ipak živimo u 21 stoljeću.
Šalu na stranu.. mislim da uz veličinu bitna i reakcija, drugim riječima Mercedes trenutno ima najbolje implementiranu mašinu od svih 'Mercedesa' (Lotus, Williams, FI):
HQ:
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Cijeli tekst o Hondinom agregatu možeš pročitati u ovoj stanci (kao i o drugima) na temi Tehnikalije, točnije na ovom linku:
http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.p ... 236#p13158

Šalu na stranu.. mislim da uz veličinu bitna i reakcija, drugim riječima Mercedes trenutno ima najbolje implementiranu mašinu od svih 'Mercedesa' (Lotus, Williams, FI):
HQ:
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Cijeli tekst o Hondinom agregatu možeš pročitati u ovoj stanci (kao i o drugima) na temi Tehnikalije, točnije na ovom linku:
http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.p ... 236#p13158
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
“This new PU (power unit) technology is great, but it needs to mature. When you can’t deploy all your electrical power throughout the lap, you lose seconds rather than tenths.
“So if we can fix this issue plus a few others, we will be able to recover a couple of seconds in terms of performance,”
Eric Bullier
“So if we can fix this issue plus a few others, we will be able to recover a couple of seconds in terms of performance,”
Eric Bullier
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Fernando Alonso has received full guarantees of McLaren and Honda will have a competitive car in 2016. The heads of the British team have also told him that they have room for improvement to challenge Mercedes and Ferrari, and they insist on finding alternative and innovative ideas to have the best car of the Great Circus.
The MP4-31 is characterized by a very aggressive design, by changing the aerodynamics of MP4-30. A year ago, McLaren developed a very narrow rear forcing Honda engine to be coupled in a very compact area and the car had many problems cooling and reliability.
The MP4-31 is characterized by a very aggressive design, by changing the aerodynamics of MP4-30. A year ago, McLaren developed a very narrow rear forcing Honda engine to be coupled in a very compact area and the car had many problems cooling and reliability.
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: mclaren
Nadam se da ce da budu mnogo bolji nego ove sezone ,ali se isto tako nadam da ce da promene i boje bolida jer po meni Mclaren nikad ruzniji nego ove sezone,bez obzira na nedostatak glavnog sponzora jednostavno ovo sivilo ubija.
Nadam se mozda beloj boji sa tragovima crvene iz ove sezone izgledao bi mnogo lepse
Nadam se mozda beloj boji sa tragovima crvene iz ove sezone izgledao bi mnogo lepse
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Previše generično je izgledao na početku. Promjena livreja je bila nabolje po mome mišljenju.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
Moraju nadoknaditi najmanje 2,5 sec ako misle nesto postici pa mozda cak i vise ali 2,5 sec je minimum.Mr.Spaceguy je napisao/la:Alonso: McLaren ima logične načine s kojima može dobiti dvije sekunde
Najbitnija stvar je da Honda dovede svoj motor do vrhunca znaci motor mora bit na 120%.
Dzaba Prodromou dzaba njegova sasija ako Honda ne potegne sve pada u vodu.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
" They have been feverishly working on resolving and coming up with several solutions to the whole ERS/MGU-H issue since last summer. They think they have the "fix" stemming from a new turbocharger, MGU-H, completely redesigned electronics and plumbing of the intake, (still air to air as of now), although water to air intercooling was/is being considered. Very pleased with the new ICE. Cooling not an issue, excellent reliability expected, staff at Sakura increased by 20% and budget increased by an unknown amount but a lot. "
I za kraj mala nagovjest šta bi se moglo dogoditi sljedeće sezone.
2016 is the year of the monkey. Last time it was year of the monkey, Jenson and Takuma drove BAR to 2nd in constructor's title behind Ferrari
.
I za kraj mala nagovjest šta bi se moglo dogoditi sljedeće sezone.
2016 is the year of the monkey. Last time it was year of the monkey, Jenson and Takuma drove BAR to 2nd in constructor's title behind Ferrari

- Ferrari1345
- Formula 1
- Postovi: 1708
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Glasniju F1
- Lokacija: Crikvenica
Fernando će opet biti razočaranMr.Spaceguy je napisao/la: 2016 is the year of the monkey. Last time it was year of the monkey, Jenson and Takuma drove BAR to 2nd in constructor's title behind Ferrari
.


"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"