Stranica: 106/115.

Re: Povijest F1

Postano: 15.10.2020., 20:56
Postao Dani
Pa ja ti i govorim da uopće ove stavke koja je kasnije navedena uopće nema u pravilniku za 2003. Dao sam ti link na pravila za sezonu 2003. i ja ta njihova tumačenja ne mogu pronaći. Uostalom nisam ja taj koji je spomenuo promjene pravila već timovi . To što se fia pere od odgovornosti ne znači da je fia u pravu.

Re: Povijest F1

Postano: 15.10.2020., 21:02
Postao Clark
Dani je napisao/la: 15.10.2020., 20:56 Pa ja ti i govorim da uopće ove stavke koja je kasnije navedena uopće nema u pravilniku za 2003.
Koja je to stavka kasnije navedana, a da je nema u pravilniku za 2003.?
Uostalom nisam ja taj koji je spomenuo promjene pravila već timovi .
Pa provjeri prije nego što postaš. Nemoj vjerovati svemu što pročitaš na internetu.

Re: Povijest F1

Postano: 16.10.2020., 20:04
Postao F12000
TIL s Reddita: 1988 su Keke Rosberg i Giacomo Agostini odvozili promo "utrku" na Grobniku


Re: Povijest F1

Postano: 29.10.2020., 15:39
Postao _bataziv_0809
2003. ce zauvijek ostati predmet prijepora, ako nista dok ne izumru generacije nas koji se te sezone sjecamo u zivoj memoriji i koji smo imali barem elementarno poznavanje materije te davne godine :zubo:

U mojoj struci, u opcoj teoriji prava postoje nacela pravne sigurnosti i legitimnih ocekivanja. To bi uprosceno znacilo da ako se ponasas po zakonu legitimno je ocekivati da neces biti kaznjen ni zavrsiti u zatvoru.

To je nesto sto hronicno nedostaje FIA koja vrlo cesto donosi politicke odluke a ne odluke zasnovane na pravu.

Situacija iz 2003. je u nekom najopcenitijem smislu antinomicna. Dakle i oni koji tvrde da nema nista sporno i oni koji tvrde da je prvenstvo poklonjeno Ferrariju su u pravu i u krivu u isto vrijeme.

Obje strane price imaju kredibine argumente i jasno je da navijacke preferencije odredjuju koji se argumenti prihvataju a koji odbacuju.

Moja pozicija je jasna naravno, ja smatram da je prvenstvo prelomljeno u Ferrarijevu korist i naravno da je to uradjeno fino u rukavicama, a ne ocigledno kao u holivudskim filmovima gdje su negativci vidljivi iz aviona. Ali i razumijem one koji ce reci da je sve bilo po pravilima. Samo je problem kad nemas pravnu sigurnost onda ne mozes legitimno ocekivati da sutra ti takodjer po pravilima ne budes *ebana strana.

Za kraj, ono sto sam mislio 2003. mislim i danas, a to je da se sezona trebala pusititi do kraja pa se onda baviti gumama i tumacenjem pravila. Ili druga solucija, Michelin je trebao skupiti muda i nastaviti sa istim gumama i nastavit se boriti pravnim sredstvima do suda u Strazburu.

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 19:02
Postao _bataziv_0809
Frantic je napisao/la: 08.10.2020., 08:37 BTW, na današnji dan prije 20 godina, jedan poseban, dugo očekivani i nadasve "katarzističan" trenutak za sve fanove Ferrarija
Fun fact: Celavac sto drzi tablu na oko 1:00 je nase gore list, nas covjek, Miodrag ili Milorad Kotur se zove. Cini mi se rodom iz Posavine, Orasje, Brcko....Citao sam tih godina neki intervju sa njim, ali se nicega osim njegovog prezimena ne sjecam :mrgreen: otkud on u Ferrariju, mozda bi ti mogao znati :gandalf:

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 19:14
Postao _bataziv_0809
A evo i diskusije Patricka Heada i Rossa Brawna.




Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna :trep:

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 19:20
Postao Testarossa
Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio šef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.

[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 19:27
Postao Testarossa
slika
slika

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 20:21
Postao zekohonda
_bataziv_0809 je napisao/la: 30.10.2020., 19:14 A evo i diskusije Patricka Heada i Rossa Brawna.




Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna :trep:
to bata!
malezija mi je početak mafie! :gandalf:
možda je nešto i prije bilo, ali zaboravan sam više.

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 21:33
Postao _bataziv_0809
Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 19:20 Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio šef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.

[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
Svaka cast!

Dubica je da prostis Bosanska Dubica, prekrstena u Kozarsku poslije ovog prokletog rata :facepalm: ali nije tema...makar sam pogodio da je iz sjeverne Bosne...odlicna karijera nema sta!

To je bas bilo zanimljivo da neko nas radi u F1, pa i u meni omrazenom Ferrariju....svijet je tad bio puno veci, puno manje uvezan...danas je to normalna stvar. 2000.te je to meni bilo ravno da je otisao na Mjesec :prcnjau:

P.S. Otkud Sumiju ovi kineski simboli na kacigi?

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 21:40
Postao _bataziv_0809
Nije mu lose sad...bolje je grlit njih nego ovu Todta i Sumahera :cool:

slika

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 22:15
Postao Har Kl
zekohonda je napisao/la: 30.10.2020., 20:21 to bata!
malezija mi je početak mafie! :gandalf:
možda je nešto i prije bilo, ali zaboravan sam više.
Bilo je i prije ... I niko ti ne vjeruje da si zaboravio :zubo:

Re: Povijest F1

Postano: 30.10.2020., 22:49
Postao Testarossa
_bataziv_0809 je napisao/la: 30.10.2020., 21:33
Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 19:20 Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio šef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.

[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
Svaka cast!

Dubica je da prostis Bosanska Dubica, prekrstena u Kozarsku poslije ovog prokletog rata :facepalm: ali nije tema...makar sam pogodio da je iz sjeverne Bosne...odlicna karijera nema sta!

To je bas bilo zanimljivo da neko nas radi u F1, pa i u meni omrazenom Ferrariju....svijet je tad bio puno veci, puno manje uvezan...danas je to normalna stvar. 2000.te je to meni bilo ravno da je otisao na Mjesec :prcnjau:

P.S. Otkud Sumiju ovi kineski simboli na kacigi?
I danas je jako tesko nekome odavde upasti u F1. Za sada ja znam samo za Miju Djačić da je trenutno u F1 i to kao PR ni manje ni više Charlesa Leclerca.

P.S. mozda je bila neka trka u Aziji pa je to mali touch

Re: Povijest F1

Postano: 31.10.2020., 07:50
Postao _bataziv_0809
Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 22:49 P.S. mozda je bila neka trka u Aziji pa je to mali touch
Hm Vettel je nedavno na svojoj kacigi replicirao taj simbol u cast Sumahera :?

Re: Povijest F1

Postano: 01.11.2020., 23:26
Postao _bataziv_0809
Čitam ovaj tekst od @dmj :

https://telesport.telegram.hr/price/sam ... eneracije/

Iako sam ga procitao nekoliko desetaka puta i Dino me naljutio paralelom Novoeselac-Massa :thumbsd: ovaj dio nisam do sada nikako uhvatio:

Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momčadskog kolege… Nešto što se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi.

Slijede još dvije godine dominacije?

No tada je u momčad došao Valtteri Bottas i stvari su se posložile. Finac je neprijeporni drugi vozač i vodonoša, a u takvom se okruženju Lewis — baš kao i njegov veliki uzor Ayrton Senna, s kojim ima mnogo karakternih i vozačkih sličnosti — mnogo bolje osjeća.


Šta je sporno? Pa uz vodonoše se ne gube titule! Ne može se desiti gubitak titule ako sve vrijeme pokraj tebe vozi vodonoša...Dakle različit aršin, rekao bih :chill:

Re: Povijest F1

Postano: 02.11.2020., 00:09
Postao 1883
Dino Milic Jakovlic me nikada nije fascinirao znanjem iz utrka F1, opcenito poznavanjem GP vikenda i dogadjanjima kroz GP vikende.
Razgovarao sam s njim o nekim dogadjanjima iz utrka (konkretno o JPM) na okupljanju koje je organizirao HRT-ov F1 forum 2007. u Zagrebu uz pracenje GP Kine, i ostao razocaran...
Nije to bilo nista daleko i davno, situacije od Brazila 2001. - Kanade 2006. Materija tada stara svega nekoliko godina jednostavno je isparila iz covjekove glave. I ne, nije bio pod utjecajima bilo cega.
Znao je napisati dobre tekstove za Automaniju i to je sve o F1.

Kada bi sada isao pisati o sezoni 2016. uz ponovno gledanje svih GP vikenda napisao bi i zbog cega je to, a hrpa je "toga" - Ham izgubio od Nice. To bi mu bila skola, cisto zbog ljudi koji postoje negdje vani kojima ne moze podvaljivati muda pod bubrege sto se F1 tice. Kada govoris o necemu, pogotovo tako nonsalantno kao "Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momčadskog kolege… Nešto što se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi", moras to obrazloziti F1 publici. Usporedba situacija Hamovih momcadskih kolega s MS-ovim i Fangiovim je tragikomicna.

E moj Dino, nisu svi ljudi pikzibneri :thumbsd:

Re: Povijest F1

Postano: 06.11.2020., 18:18
Postao dmj
U pogledu Schumachera se mogu složiti, no Fangio nije imao slabije momčadske kolege od Hamiltona.

Re: Povijest F1

Postano: 09.11.2020., 14:01
Postao dmj
Ne razumijem u čemu je problem s onim inicijalnim citatom. Rosberg (kao ni Alonso i Button) nije bio vodonoša, Bottas je. ne mora to ni biti definirano ugovorom, poanta je naprosto da drugi vozač i sam sebe, barem podsvjesno, uvjeri da je slabiji od momčadskog kolege. Hamilton je nakon što je tijekom karijere imao trojicu podjednako brzih momčadskih kolega svakako i zaslužio da može birati tko će voziti pored njega. Poanta je naći dovoljno dobrog vozača da donosi bodove za momčadsku titulu, a dovoljno sporijeg da ne urozi prvu zvijezdu - uloga koju su ljudi poput Bergera, Barrichella ili (nešto od njih ambicioznijeg, nazvao bih ga rubnim slučajem) Webbera super radili kroz povijest. Rosberg nikada, ni kada je gubio titule od Hamiltona, nije imao taj mentalni sklop drugog vozača. Bilo je dovoljno da mu se poklopi sezona s nekoliko pehova za Hamiltona da uspije doći ispred njega.

Usporedbi sa Schumacherom nemam što dodati, dok je Fangio, uglavnom zbog drukčijih vremena, neprimjeren kao usporedba u tom kontekstu, jer jest izgubio titulu u identičnom bolidu od Farine. Mada se mora dodati da niti jednom nije završio iza njega u utrci (dok je Hamilton 2016. ipak u podosta navrata završavao utrke iza Rosberga, ne baš samo kada je upao u probleme), titule su ga koštala odustajanja zbog kvarova. I 1956. je Fangio zamalo izgubio titulu od momčadskog kolege, Collinsa, no i opet je vrijedilo isto pravilo - Collins je samo u Francuskoj završio ispred njega, i to nakon dugog zaustavljanja zbog popravka kvara na dovodu goriva.

Za kraj, uopće nemam sumnje da dobar dio vas ovdje zna više od mene o modernoj Formuli 1 i daleko bolje razumije sve suptilne detalje današnjih utrka. Nikada nisam ni tvrdio drukčije. Da živim u nekoj većoj državi bavio bih se isključivo pisanjem o povijesti utrka, ne zalazeći u suvremeno doba i tematiku. Kako to nažalost u Hrvatskoj ne ide, pišem i o modernoj Formuli 1, no činjenica je da u pravilu više znam o onome što se dešavalo pedesetih i šezdesetih nego prije nekoliko sezona. Ili u aktualnoj. Stvar entuzijazma i interesa, naprosto.

Re: Povijest F1

Postano: 09.11.2020., 17:08
Postao pigmalion
@dmj

Kako da nema tvojih novih tekstova? :misli:

https://telesport.telegram.hr/na-prvu/p ... a-grobnik/

COVID-19, ili? :misli:

Re: Povijest F1

Postano: 09.11.2020., 18:49
Postao dmj
Malo sam se ulijenio, kreativna kriza.

Bit će.