Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

F12013
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 69
S nama već: 9 god 3 mj
Ja sam također bio veliki optimist po pitanju 2017. Iako je po portalima bilo puno pesimista, nisam se dao uvuć u priče o propadanju Ferrarija i ostale tragedije.
Imam osjećaj, onako duboko u sebi, da bi ovaj Ferrari mogao izdominirati ove sezone. Ne znam kako drugi, ali mislim da će tako biti. Vjerojatno puno nas to misli, samo to nitko ne želi reć naglas, jer će ispast budala i neracionalan. Svi pričamo o tome kako je to jako blizu, da je Mercedes još uvijek favorit. Ali to su priče koje moraju govoriti ljudi iz Maranella.
Volio bih čuti više ljudi da onako baš priznaju, bez lažne rezerviranosti što zbilja misle, što im govori intuicija. Mislim da nas dosta misli da je Ferrari ove godine iznad svih. To je nezahvalno govorit, ali eto ja kažem, izdominirat će Ferrari, tj. pobijediti na većini utrka.
Pa ako sam i u krivu na kraju sezone, drago mi je da sam ispao budala hehe.
:party:
Eto baš bi volio da ljudi kažu što misle, onako iskreno i hrabro (y)

Post

HeatBlast44
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 1781
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
Lakse malo tifosi, pa i Vettel kaze da je tek mart, o tituli se razmislja tamo negdje u oktobru. Mercedes nije od jucer, oni kad nesto zabrljaju, a ovo im se ovako kao danas prvi put desava, potrude se maximalno da se to ne ponovi i najcesce izbjegnu ovakve pehove i greske kao danas.
slikaslika

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Vettel-Ferrari je napisao/la:
senja je napisao/la:Ne treba sad razmišljati kako će Ferrari biti "standardno" loš u razvoju kroz sezonu. To uopšte nije bilo loše 2015. godine. Samo što je baza, a i sam motor bio na malo većem zaostatku od Mercedesa nego danas. Prošle godine je početak bio napredak u odnosu na 2015. godinu. Jači je bio i motor, ali su to platili pouzdanošću. A sam razvoj bolida je stao zbog poznatih razloga. Ne treba očekivati da će se to desiti i ove godine. Ali taj tip komentara svakako očekujem više od hejtera.

A što se tiče samog bolida, vrlo sam pozitivan u potencijal koji ima za razvoj. Bolid je potpuno nov, i tu ima prostora za dugogodišnju evoluciju istog oko tih inovativnih sidepoda. Prilično sam siguran da je Mercedes taj koji će zapeti uskoro sa izvlačenjem performansi iz ovog bolida. Što se tiče motora, to je tu negdje, i tako će i ostati. Polako gube značaj, jer su i jedni i drugi (a uskoro i treći) skoro na vrhuncu. Dok Mercedesov bolid sa toliko nabacanih krilaca, mislim da nema više puno prostora za napredak.
Ferrari samo treba više poraditi na pripremi trkaćeg vikenda. Da malo brže dolaze do pravog setupa. I da donose često nadogradnje na ovaj odlični bolid. Ako bude tako, vjerujem da će uskoro potpuno izdominirati Mercedes.
Ovo je odličan početak za osmu deceniju Ferrarija u F1. Nadam se da će biti upamćena kao Sebova decenija u Ferrariju. Slična ili bolja onoj Schumacherovoj.

Preambiciozan si @senja. Treba prvo sačekati par utrka da se fkt može reći to je to, Ferrari je izravan konkurent Mercedesu, pa stanje na polusezoni, pa drugu polusezonu ove sezone. Daleko smo još od maštanja o tituli, kamoli o Schumaherovim dosezima s Ferrarijem. :prcnjau:
Kao što rekoh, nadam se. A ako bude razvoj ovog bolida kako treba. Kako je Red Bull svoj godinama nadograđivao. Kako je i Mercedes svoj. Onda nemam nikakve sumnje da je to moguće postići. ;)

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
A jos nesto, nikad nigdje nisam potencirao titule, te ih zadrto zagovarao. Smatrao da je Ferrari najbolji tim, te druge omalovazavao.

Danas sam rekao da bi mogli uzeti titulu, to su emocije i adrenalin iz mene izbijali, zbog pobjede.

Duga je sezona, a ove godine da uzmu 4 utrke ili 4 pobjede, to je 1 vise od 2015-te i 2-3 pole-a, na konju su bez neke lazne skromnosti. I dalje je za mene favorit Mercedes, ali i dalje vjerujem u svoj tim, da mogu vise i bolje.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

F12013
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 69
S nama već: 9 god 3 mj
Slavenowsky je napisao/la:A jos nesto, nikad nigdje nisam potencirao titule, te ih zadrto zagovarao. Smatrao da je Ferrari najbolji tim, te druge omalovazavao.

Danas sam rekao da bi mogli uzeti titulu, to su emocije i adrenalin iz mene izbijali, zbog pobjede.

Duga je sezona, a ove godine da uzmu 4 utrke ili 4 pobjede, to je 1 vise od 2015-te i 2-3 pole-a, na konju su bez neke lazne skromnosti. I dalje je za mene favorit Mercedes, ali i dalje vjerujem u svoj tim, da mogu vise i bolje.
To isto misli ovaj racionalni dio mene. I apsolutrno se slažem s time. Ali kao navijač i optimist mislim da 2017. krije nešto puno ozbiljnije.

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Ja realno mislim da ova godina može puno bolje od tih nekoliko pobjeda. Realno, danas je zabilježena pobjeda iz nepovoljne situacije. Možda je Ferrari imao brži tempo, možda je ipak Mercedes. Ali to je tu negdje, u svakom slučaju. A Ferrari nije imao najbolju startnu poziciju, niti su nakon starta došli do iste. Došli su do nje zbog pucanja Mercedesa pod pritiskom. Vjerujem da će Mercedes još koji put puknuti. A šta će tek biti ako Ferrari bude u povoljnijoj situaciji? Ako Ferrari bude taj koji će startati prvi i diktirati tempo? A ja stvarno vjerujem da se to može postići sa ovim bolidom. Sve je tu, samo treba zasukati rukave i nastaviti raditi. I rezultati će sigurno doći. Oni, siguran sam mogu dobiti Mercedes u razvoju ove godine. I vjerujem da bolid ima više potencijala od Mercedesovog, koji je pri kraju razvojnih mogućnosti.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6175
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Dobro @senja lijepo se nadati, ja se zasad nadam da će ove sezone biti u ravnopravnoj borbi s Mercedesom, a možda kasnije i sa RB, više od tog zasad ne mogu. Što se tiče razvoja bolida, potpuno si u pravu, ovaj novi Ferrarijev bolid tek je u početnoj fazi razvoja, a sigurno ima puno više prostora za unapređivanje od Mercedesovog. Samo ne treba zaboraviti Red Bulla, njihov razvoj je uvijek zapanjuje.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Vettel-Ferrari je napisao/la:Dobro, ja sam mislio i na krize iz prošle sezone, kad si jedini ustrajao i pokušavao svaku situaciju pozitivnijom prikazati oslanjajući se na uglavnom na racionalizmu, a ne na emocijama.

Ja sam npr. na početku zimske stanke bio totalno razočaran i mislio sam da Ferrari čeka još teža sezona nakon svega što se dešavalo prošle sezone i kako je zimska stanka prolazila sve više mi se vraćao optimizam i osjećaj da bi Ferrari mogao iznenaditi u ovoj sezoni, iako se Red Bull očekivao kao ekipa koja će maksimalno profitirati novim pravilima. Ta šutnja iz Marannelu je puno toga nagovijestila, prije svega da se ekipa sabrala i radi punom parom, što se evo pokazalo da je točno. Kad sam vidio bolid na prvu optimizam je porastao na još veću razinu i eto, malo pomalo došli smo dotle da slavimo pobjedu na prvoj utci sezone. Naravno treba ostati na zemlji, Mercedes je još u jednom krugu poprilično brži bolid koji će teško biti ugroziti, ali tempo u utrci od danas obećava da su Ferrari i Mercedes skoro u egalu. Ali treba ostati maksimalno oprezan bar do Španjolske, tad će se mnogo toga bolje i sigurnije znati.
Gledaj, nakon furiozne 2015 godine, mozemo reci uzlazne apmlitude, svi smo ocekivali vise. A da ne govorim koliko je Ferrari bio bolji od 2014 godine, one katastrofalne u oba segmenta (motor i aerodinamika).

Za relativno kratko vrijeme su rijesili problem sa motorom, glavnom karikom u hibridnoj eri. 2016 je bila revolucionarna godina za Ferrari, jer bolid je poprimio drugaciju filozofiju ovjesa, nosa, te jos nekih aero detalja.

Glavnu i odgovornu rijec je imao Allison. Ko ne zna sta znaci TD, evo ovdje sve ima crno na bijelo:

https://www.f1puls.com/17080/tko-je-tko ... 1-momcadi/

Allison je bio vodja projekta, neko ko je imao jasnu viziju, sad izgubiti vizionara na samom pocetku sezone, je bio ogroman udarac. Na kraju krajeva pricamo o Allisonu koji je Ferrari i Renault doveo do titule, koji je od Lotusa naoravio cudo, a ne o nekom obicnom uposleniku Ferrari-ja.

Fudbalski trener ili kosarkaski, ma nije bitno iz kojeg sporta, nece uciti igraca kako da igra, vec da mu usadi filozofiju igre. F1 je kompleksan sport, to je vise nauka nego sport, dizajnirati bolid nije tesko, samo je bitno to sto se dizajnira da je funkcionalno, a to funkcionalno je tesko.

Ferrari je poprilicno kasnio sa update-om, razlog i ptice na grani znaju. Istina je da su imali nekoliko strateskih losih odluka, bilo je tu i vozackih pogreski, ja ih nisam za to branio, niti sam ulazio u neke polemike s nekim. Samo sam branio losu formu, tacnije razlog njen.

Ferrari je digao ruke od bolida i prije polovine sezone. Motor je bio vise u fokusu. Pola tima se prebacio za 2017 godinu.

Ovdje je bilo onih koji su htjeli Lowe-a ili Key-a u Ferrari-ju, zar to nije ista ona kolotecina? Dovodi nova imena i privikavaj se na njihivu filozofiju.

Ove godine Ferrari uzima za TD nekog ko nema veze sa aerodinamikom, ali ocigledno ima slifa za radnu disciplinu. Ovaj put nece biti slucaj da ispastaju zbog velikog imena, vec sav je tim podredjen dizajniranju, a motor i aerodinamika moraju da idu pod ruku zajedno.

Rezime, nakon 2014 niko nije znao kakav ce biti Ferrari, pa smo svi navijali za promjenu infrastrukture, novi vozac i hoo 3 pobjede, zar to ne budi optimizam? Apetiti su nam se povecali, pa smo dozivjeli hladan tus, no opet kazem, razloga je bilo puno za losu sezonu.

Ove godine su napokon inovativni, sutljivi, rezultat sve govori. Jbt zasto bi sad morao biti pesimista i da govorim, vidjeti ces za par utkra ce biti losi, bla bla...

Inace ne volim pesimiste u zivotu, a iskreno nisam sad neki Bog koji prosvijetljuje ljude, vec gledam realnu sliku, al eto nekom to smeta...
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
F12013 je napisao/la:
Slavenowsky je napisao/la:A jos nesto, nikad nigdje nisam potencirao titule, te ih zadrto zagovarao. Smatrao da je Ferrari najbolji tim, te druge omalovazavao.

Danas sam rekao da bi mogli uzeti titulu, to su emocije i adrenalin iz mene izbijali, zbog pobjede.

Duga je sezona, a ove godine da uzmu 4 utrke ili 4 pobjede, to je 1 vise od 2015-te i 2-3 pole-a, na konju su bez neke lazne skromnosti. I dalje je za mene favorit Mercedes, ali i dalje vjerujem u svoj tim, da mogu vise i bolje.
To isto misli ovaj racionalni dio mene. I apsolutrno se slažem s time. Ali kao navijač i optimist mislim da 2017. krije nešto puno ozbiljnije.
Naravno, to sto se nadas boljem za svoj tim, niko ti ne moze oduzeti. Niko nije onaj Spandjbob pa da gleda sve ruzocasto, nisu savrseni, bice gluposti tokom sezone, nerviranja ce biti strasno, al to je sve dio igre i rizika.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
senja je napisao/la:Ja realno mislim da ova godina može puno bolje od tih nekoliko pobjeda. Realno, danas je zabilježena pobjeda iz nepovoljne situacije. Možda je Ferrari imao brži tempo, možda je ipak Mercedes. Ali to je tu negdje, u svakom slučaju. A Ferrari nije imao najbolju startnu poziciju, niti su nakon starta došli do iste. Došli su do nje zbog pucanja Mercedesa pod pritiskom. Vjerujem da će Mercedes još koji put puknuti. A šta će tek biti ako Ferrari bude u povoljnijoj situaciji? Ako Ferrari bude taj koji će startati prvi i diktirati tempo? A ja stvarno vjerujem da se to može postići sa ovim bolidom. Sve je tu, samo treba zasukati rukave i nastaviti raditi. I rezultati će sigurno doći. Oni, siguran sam mogu dobiti Mercedes u razvoju ove godine. I vjerujem da bolid ima više potencijala od Mercedesovog, koji je pri kraju razvojnih mogućnosti.
Ovaj bolid ce evoluirat tokom sezone, samo je bitno da ono sto se donose kao nadogradnja ima efekta za odrzavanje forme. Danas je Vettel u bocu pratio Hamiltona, kao pit bull ga scapio i nije pustao. A Hamilton nije mogao da prati Vettela. Ferrari nije danas dominirao, ali je ucinio Mercedes malo inferiornim. Staza svakako nije pruzala dovoljan prostor za preticanje, barem kod ovih velikih ekipa, pa se je kroz box sve rijesilo. Kasnije na Softu Vettel je bio neuhvatljiv, a Ferrari je visio u testovima na tim gumama.

Jednostavno kvale 0,2 s, utrka skoro egal, ja i da zelim biti pesimista, s ovim brojkama nema sanse :)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
Slavenowsky je napisao/la: Duga je sezona, a ove godine da uzmu 4 utrke ili 4 pobjede, to je 1 vise od 2015-te i 2-3 pole-a, na konju su bez neke lazne skromnosti. I dalje je za mene favorit Mercedes, ali i dalje vjerujem u svoj tim, da mogu vise i bolje.
Slažem se.
Ferrari treba nastaviti kako je započeo sezonu. A to je pristup šuti i radi.
Samo da se ne desi nekakav raspad sistema kao lani, sve će biti OK.

Premda sam nakon testova bio oprezan vezano uz njihovu formu, jer to su ipak testovi, četiri stvari koje su se dogodile ovaj vikend daju razlog za optimizam za nastavak sezone.

Prvo, nakon nešto lošijih FP1 i FP2 nisu gubili glavu, vjerovali su u sebe, te su odlično posložili bolid za kvalifikacije i utrku. Barem u Vettelovom slučaj, dok se Kimi mučio. Bolid je brz, i što je najbitnije, razumiju bolid i znaju u kojem smjeru trebaju ići sa set-upom kako bi ga ubrzali.

Drugo, bili su pribrani na pit wallu i znali su iskoristiti ponuđenu priliku kad je Hamilton nenadano otišao ranije u boks, a to je lani štekalo.

Treće, zadovoljan Vettel = brz Vettel. Možda zvuči kao klišej, ali to je tako.

I četvrto, izjave iz momčadi koje pokazuju da su noge čvrsto na zemlji.
Arrivabene: This is only the first race of the championship: there are still 19 to go and we must maintain a high level of concentration at every Grand Prix, avoiding distractions...
Binotto: We still have 19 challenges ahead of us and today’s race shows how the slightest thing can make the difference between being in front or being behind. Therefore, we must continue to push as hard as possible on development.


U svakom slučaju ovakav Ferrari kroz sezonu može konkurirati Mercedesu.
Ne bi me iznenadilo da odnos snaga između njih bude poput Ferrarija i McLarena 2007.. Na jednoj stazi jedni bolji, na drugoj drugi, ovisno što kojem bolidu odgovara.
Ovo bi mogla biti jedna klasična sezona za pamćenje.

Post

f1zd
Avatar
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
Postovi: 4872
S nama već: 9 god 5 mj
Navija za: Vettel,Ferrari
Lokacija: Zadar
Clark je napisao/la: Ovo bi mogla biti jedna klasična sezona za pamćenje.
Pa takve jesu i bile klasične sezone, vrlo malo pretjecanja, ali kad se dogode, onda su to majstorski potezi.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18224
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Clark je napisao/la:
Slavenowsky je napisao/la: Duga je sezona, a ove godine da uzmu 4 utrke ili 4 pobjede, to je 1 vise od 2015-te i 2-3 pole-a, na konju su bez neke lazne skromnosti. I dalje je za mene favorit Mercedes, ali i dalje vjerujem u svoj tim, da mogu vise i bolje.
Slažem se.
Ferrari treba nastaviti kako je započeo sezonu. A to je pristup šuti i radi.

Samo da se ne desi nekakav raspad sistema kao lani, sve će biti OK.

Premda sam nakon testova bio oprezan vezano uz njihovu formu, jer to su ipak testovi, četiri stvari koje su se dogodile ovaj vikend daju razlog za optimizam za nastavak sezone.

Prvo, nakon nešto lošijih FP1 i FP2 nisu gubili glavu, vjerovali su u sebe, te su odlično posložili bolid za kvalifikacije i utrku. Barem u Vettelovom slučaj, dok se Kimi mučio. Bolid je brz, i što je najbitnije, razumiju bolid i znaju u kojem smjeru trebaju ići sa set-upom kako bi ga ubrzali.

Drugo, bili su pribrani na pit wallu i znali su iskoristiti ponuđenu priliku kad je Hamilton nenadano otišao ranije u boks, a to je lani štekalo.

Treće, zadovoljan Vettel = brz Vettel. Možda zvuči kao klišej, ali to je tako.

I četvrto, izjave iz momčadi koje pokazuju da su noge čvrsto na zemlji.
Arrivabene: This is only the first race of the championship: there are still 19 to go and we must maintain a high level of concentration at every Grand Prix, avoiding distractions...
Binotto: We still have 19 challenges ahead of us and today’s race shows how the slightest thing can make the difference between being in front or being behind. Therefore, we must continue to push as hard as possible on development.


U svakom slučaju ovakav Ferrari kroz sezonu može konkurirati Mercedesu.
Ne bi me iznenadilo da odnos snaga između njih bude poput Ferrarija i McLarena 2007.. Na jednoj stazi jedni bolji, na drugoj drugi, ovisno što kojem bolidu odgovara.
Ovo bi mogla biti jedna klasična sezona za pamćenje.
Potpis. :thumbs:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

HeatBlast44
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 1781
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
U Australiji su Kimi i Seb vozili Giuliu :thumbs:

[ link do slike ]
[ link do slike ]
slikaslika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Na glas razmisljam, rano odustajanje od projekta (2016) te usmjeravanjem full kapaciteta ekipe za 2017 godinu, je sad itekako imalo smisla.

Allison je sad novi TD Mercedesa, on je samo novi update njihove filozofije. Na svu srecu nije bio dio ovog novog projekta SF-a, tako da nije upoznat sa novom filozofijom Ferrari-ja, koja ostavlja mnogima upitnike iznad glave.

Da je kojim slucajem ostao do kraja godine, pa otisao, Ferrari bi bio u problemima.

Ferrari je morao ranije raskinuti ugovor sa Allisonom, jer u onakvom stanju nije mogao voditi mocad. Sad je pitanje hoce li biti na svome nivou do kraja godine ili ce reci ja ne mogu vise i otici?

Nije mala stvar da vam glavni i odgovorni ode na kraju sezone u Mercedes ili u bilo koji dr veci tim. Ok nece moci raditi za Mercedes u narednih 6 mjeseci, ali otici ce sa nekim od idejama u djepu.

Ovaj Ferrari se naravno drasticno razlikuje od onog iz 2016 godine, tako da rano otpustanje Allisona i prekomandovanje ekipe za 2017 godinu je bio ispravan potez. Samo dosta fanova je bilo ogorceno tim potezom.

Ova nova ekipa - ekipa koja je nastala u 2015 godini je vise nego dobra. Sama cinjenica da su nakon inferiorne 2014 godine, napravili fantasticnu 2015 i to bez Allisona, daje neku vrstu satisfakcije. 2016 je samo izbijena jedna nogara iz stoloce, tim je izgubio balans i morao je da reaguje.

Sutnja je ocigledno bila stit, jasno znaju da su iznevjerili navijace, ali da ne bi neki revolt navukli sa pravdanjem na sebe sutili su i radili.

Ovo je bio jos jedan od razloga zasto sam branio nekad stavove Ferrari-ja. Nisam ih pravdao losim taktikama, te losim voznjama vozaca, sto je logicno.

Ekipa se je sad bolje re-organizirala, smijelo su experimentisali, sto je pohvalno, sav taj trud se isplatio pobjedom. Opet skromno ponavljam, favoriti za titulu nisu, kao autsajderi jesu, jer favoriziranjem se tovari teret na ledjima. Duga je sezona, bice i dalje uspona i padova, no treba ih podrzati.

Vec je za vrijeme utrke bilo losih komentara, kad je Vettel ostao 2 kruga vise s razlogom, te kritikovali taktiku kako su losi, generalno je problem taj robotizovani nacin razmisljanja, odmah se krene kukat, bez i jednog osnova, to je za mene apsurd. Do duse to je oretezno ta neka mladja raja, osjeti se po kmentarima.

...

U glavnom bez neke sad lazne skromnosti, ocekivao sam dobar Ferrari za 2017 godinu, ali ovakav pocetak ne, a za pobjedu to svakako u mislima i zeljama da :)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

F12013
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 69
S nama već: 9 god 3 mj
Slawen lijep post, sličan mojim razmišljanjima

Samo treba napomenuti da je Allison tehnički direktor, znači on nadgleda i usmjerava razvoj bolida. Dizajneri su gl. Simone Resta, onda David Sanchez, i aerodinamičar Enrico Cardile. Znači oni su "na papiru"(to još radi samo Newey) dizajnirali ovaj radikalno posložen bolid i ove zapanjujuće sidepode. To je utješno i mislim da zato gubitak Allisona nije toliko velik.
Ja isto nisam bio jedan od onih koji su žalili za Allisonom i s optimizmom sam vjerovao u Marchionneove izjave o talentima koji su skriveni u Maranellu i koji su bili pod sjenom velikih imena. I vjerovao sam u Binotta, odličan je organizator kako se i govorilo.
Ono što mene veseli kod ovog Ferrarija je činjenica da je bolji bolid u prljavom zraku od Mercedesa što bi ove sezone moglo biti odlučujuča prednost kod ovako dva poravnata bolida po performansama.
Nisam stručnjak, ali Mercedes očito više downforcea dobiva na prednjem dijelu bolida tj. to im je vrlo kritičan dio što pokazuju brojna krilca i komplicirani bargeboardi i protok zraka je tu jako osjetljiv, dok Ferrari onboard izgleda malo nestabilnije naprijed zbog manjka downforcea, ali zato od difuzora dobivaju puno više. Možda je i to razlog Sebove prednost u bolidu nad Kimijem. To je neko moje viđenje.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Allislnova specijalnost je sasija. Tokom godina u eri Ferrari-jeve dominacije, kao i Renaulta imao je kljucnu ulogu ka razvijanju aerodinamike. Bio je kljucan isto tako i u Lotusu.

Njegova uloga kao TD je provesti plan projekta dizajniranja bolida. Projekat 2015 i 2016 se je razlikovao u revoluciji bolida. Kao svaki vodja projekta, mora da vrsi nadzor istog. Allison nije sjedio sa dizajnerima i crtao bolid, mozda u nekim segmentima jeste, ali koncept rada, tj filozofija u 2016 godini je bila njegova ideja. Bolid je dosta bio izmjenjen, napokon su se rijesili pull rod-a, aerodinamika je bila ostrija itd. Njegova uloga je bila velika.

...

Sto se tice tog da je Ferrari lakse pratio Hamiltona, moguce da rijesenje lezi u nagibu podnice. Pricali smo vezano za nos i koja je funkcija sireg nosa. Zrak koji struji iza bolida sigurno se bolje apsorbuje kod ovakvih noseva, tj bolje prolazi ka difuzoru, pa kroz krivine Vettel je mogao parirati?

Naravno ovo je jedna od teorija. Samo generalno je problem da Mercedes gubi dosta na preformansama kad se nadje u sendvicu. Juce Hamilton tesko da je mogao prici Max-u, jos je imao svjeze gume.

Kako god milina je bilo vidjeti onakav tempo Vettela. :)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

MrDoomroom
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1792
S nama već: 9 god 11 mj
Ovaj bolid će na svakoj utrci biti u borbi za pobjedu. Brz i što je još važnije stabilan na kočenju, malih problema mislim da su imali u potpunosti pogađanja setupa bolida za vikend ali mislim da će iduća utrka i to biti na boljem nivou u oba bolida. Mislim da se i digao neki teret koji su nosili pod novim vodstvom tako da od ove utrke može ići samo ka boljem. Mercedes još uvijek ima prednost u jednom krugu no u utrci su isplivali mali znakovi koji upućuju da nije sve tako bajno i da se kroz utrku mogu boriti ravnopravno čak biti i bolji po pitanju tempa što je bilo teško i zamisliti u ovoj eri v6.
Vettel će izdominirati sezonom a biti će i dvoboja za pamćenje Ham/Vet.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18224
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Znači, Seb i sa Ginom i sa Giuliom :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

HeatBlast44
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 1781
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
@Frantic ma sara, malo kod jedne malo kod druge, a povremeno baca poglede i na druge bolide :mrgreen:
slikaslika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡