Re: Sebastian Vettel
Postano: 24.04.2020., 18:39
Ferrari se u dosta slučajeva pokaza kao šlampava ekipa, ne samo u Vettelovoj eri, nego i u Alonsovoj i prije Alonsa, ali se po meni naveliko pretjeruje kad se u Ferrariju traži krivca za 2018. Ferrari je 2018. složio bolid koji je više-manje bio u egalu Mercedesu. Posljednji put prije toga se to dogodilo 2008. I po pitanju pouzdanosti \ šlampavosti Vettelovog bolida su napravili korak dalje, gdje je u odnosu na 2017. (kvalifikacije u Maleziji i utrku u Japanu) u 2018. takvih problema bilo ravno 0. Za razliku od Hamiltonovog Mercedesa, koji je zaradio kaznu na gridu zbog mjenjača u Bahreinu, odustao u Austriji zbog problema s dotokom goriva, a onda zaglavio nakon šta je proša Q1 u Njemačkoj.
8-7:50 minuta prije kraja kvalifikacija, Hamilton i Bottas postavljaju vrijeme na slick gumama na suhoj stazi.
7:20 minuta prije kraja kvalifikacija, Verstappen postavlja vrijeme na slick gumama na suhoj stazi.
6:30-6 minuta prije kraja kvalifikacija, Raikkonen i Vettel postavljaju vrijeme na slick gumama na suhoj stazi.
Negdje oko 3 minute prije kraja kvalifikacija počinje ozbiljna kiša i kvalifikacije su gotove.
Hamilton, Bottas, Verstappen, Vettel, Raikkonen – svi su vremena postavili na slick gumama na suhoj stazi + svima je ovo bio jedini pokušaj. Jedina razlika je u tome šta je Vettel stražnjom desnom gumom dotakao desni rubnik u zavoju gdje je u utrci imao susret s Verstappenom, šta je rezultiralo izlaskom na asfaltiranu izletnu zonu i 4,4 sekunde zaostatka za Hamiltonom.
I sad gdje je ovdje Ferrarijeva greška? Eventualno šta nisu Vettelu rekli da produži odma napravit još jedan pokušaj na jedan krug starim gumama nakon šta su vidili da je izletija, ali i to bi se pokazalo pogrešno u slučaju da kiša nije pala, jer ne bi ima vremena za treći pokušaj, a znamo da nitko ne može predvidjet budućnost kad će točno kiša past, pa tako ni Ferrari.
Sažetak kvalifikacija VN Japana 2018. ako je netko zaboravio kako su tekle. Q3 je na 3:28.
https://www.youtube.com/watch?v=zqRsStQ7dK0
Meni je ovo recimo primjer svaljivanja krivice vozača na momčad. Svi osim Ferrarija izlaze na slick gumama. Ferrari nakon šta su vidjeli da su pogriješili, skidaju intermedije i stavljaju slick gume Raikkonenu i Vettelu. I onda ide postavljanje kvalifikacijskih vremena.Ili drugi primjer - vidiš li poveznicu između forsiranog nabijanja u Verstappena u Japanu i činjenice da je utrku morao krenuti s 8. pozicije zbog pogreške Ferrarija?
8-7:50 minuta prije kraja kvalifikacija, Hamilton i Bottas postavljaju vrijeme na slick gumama na suhoj stazi.
7:20 minuta prije kraja kvalifikacija, Verstappen postavlja vrijeme na slick gumama na suhoj stazi.
6:30-6 minuta prije kraja kvalifikacija, Raikkonen i Vettel postavljaju vrijeme na slick gumama na suhoj stazi.
Negdje oko 3 minute prije kraja kvalifikacija počinje ozbiljna kiša i kvalifikacije su gotove.
Hamilton, Bottas, Verstappen, Vettel, Raikkonen – svi su vremena postavili na slick gumama na suhoj stazi + svima je ovo bio jedini pokušaj. Jedina razlika je u tome šta je Vettel stražnjom desnom gumom dotakao desni rubnik u zavoju gdje je u utrci imao susret s Verstappenom, šta je rezultiralo izlaskom na asfaltiranu izletnu zonu i 4,4 sekunde zaostatka za Hamiltonom.
I sad gdje je ovdje Ferrarijeva greška? Eventualno šta nisu Vettelu rekli da produži odma napravit još jedan pokušaj na jedan krug starim gumama nakon šta su vidili da je izletija, ali i to bi se pokazalo pogrešno u slučaju da kiša nije pala, jer ne bi ima vremena za treći pokušaj, a znamo da nitko ne može predvidjet budućnost kad će točno kiša past, pa tako ni Ferrari.
Sažetak kvalifikacija VN Japana 2018. ako je netko zaboravio kako su tekle. Q3 je na 3:28.
https://www.youtube.com/watch?v=zqRsStQ7dK0