Stranica: 102/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.12.2017., 17:03
Postao Crankshaft
Bilo je. Čini mi se 2013. godine, ali nisam siguran. I to možda u Australiji.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.12.2017., 18:05
Postao Frantic

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.12.2017., 18:54
Postao zekohonda
Sirotkin glavni kandidat za williams. :(
https://www.autosport.com/f1/news/13352 ... iams-drive

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.12.2017., 18:56
Postao senna66
zekohonda je napisao/la:Sirotkin glavni kandidat za williams. :(
https://www.autosport.com/f1/news/13352 ... iams-drive
nekako sam se pomirio s tim citajuci zadnje vijesti vezane za tu temu.....jbg. Depra.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.12.2017., 19:40
Postao Ferrari
zekohonda je napisao/la: 11.12.2017., 18:54 Sirotkin glavni kandidat za williams. :(
https://www.autosport.com/f1/news/13352 ... iams-drive
Očito da je Sirotkin brži vozač.

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.12.2017., 12:30
Postao zekohonda
još jedan transfer na relaciji ferrari-merc na pomolu:
http://paddocktalk.com/news/html/story-318266.html

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.12.2017., 13:46
Postao Perica9
Sta se ovo pise da je sluzbeno sirotkin u williamsu?

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 18:11
Postao Ferrari Maniac
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6XG0GjJLboQ[/youtube]
Sad sam baš naletio na ovaj video i razmišljam si da možda dosta ljudi zapravo ne vidi još jednu slabost HALO sustava. Iako nisam potkovan što se fizike tiče čini mi se da bi udarac u HALO u slučaju da isti sustav i izdrži u određenoj mjeri mogao oštetiti šasiju na koju je HALO pričvršćen, odnosno da bi točke na kojima je HALO pričvršćen mogle popustiti u slučaju tako jakog udarca ako HALO apsorbira takav udarac. Na ovoj prvoj snimci na primjer može se vidjeti da je HALO pričvršćen na način da ne može utjecati na veću površinu, međutim u slučaju F1 bolida točke pričvršćenja i HALO bi mogli izdržati takav udarac ali čini mi se da bi se moglo događati da na primjer šasija iza ovog prednjeg spoja odnosno odmah ispred glave vozača ne uspije izdržati takvo naprezanje..... Ne znam samo mumljam sad mi je palo na pamet kad sam pogledao video, ali i to ovisi u kojoj mjeri misle ojačati cijelu šasiju oko tog sr*nja....

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 18:34
Postao Har Kl
Ne znam koliko sasija moze izdrzati. Ovdje bi Se morao racunati moment sile.
Ali jedno znam. Bez Halo, u svim ovim testovima koje imas u videu, vozac bi poginuo.
SA Halo mozda I prezivio.
Bitna razlika.
Sad kad gledam ove testove, sjetim se situacije kad je Alonsu protivnicki bolid proletio pored glave. Tako da nije on bas bezveze uveden.

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 19:28
Postao Ferrari
@HarKi
F1 je opasan sport...normalno da je riskantno.
No kada je zadnji puta guma odletila na stazu? Imamo trostruke sajle koje sve to drže na mjestu...

Ovo je samo alibi zaštita koju je FIA stavila zbog svoje guzice...

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 20:03
Postao Har Kl
F1 opasan sport? Znam!
Besmisleno izjava.
Ali evo pretpostavimo da ja ne znam da je F1 opasan sport. Kakav je to argument molim te? Hajmo ukinuti sve sigurnosne elemente iz bolida pa da bude Jos opasnija!
Sem toga naveo Sam primjer I Alonsa. Nije samo leteca guma u pitanju.
Inace nisam pobornik Halo-a iz razloga sto me je strah da se pri nekom banalnom udesu stvari ne iskomplikuju zbog Halo.
Ali svaka stvar kojom CE ovaj sport biti sigurni je dobrodosla, jer CE I dalje biti opasan sport.
Alibi zastita? Ne znam sta ti to znaci.

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 20:17
Postao Ferrari Maniac
Har Kl je napisao/la: 14.12.2017., 18:34 Ne znam koliko sasija moze izdrzati. Ovdje bi Se morao racunati moment sile.
Ali jedno znam. Bez Halo, u svim ovim testovima koje imas u videu, vozac bi poginuo.
SA Halo mozda I prezivio.
Bitna razlika.
Sad kad gledam ove testove, sjetim se situacije kad je Alonsu protivnicki bolid proletio pored glave. Tako da nije on bas bezveze uveden.
Pa bi poginuo, ali ne sjećam se kada je zadnji put nekog vozača u F1 guma pogodila u glavu, a i ne vidim kako je to moguće s obzirom na zaštitu sa sajlama. Jedini slučajevi u kojima bi se HALO mogao pravdati su Massa i Bianchi te ni u jednom slučaju HALO ne bi napravio nikakvu razliku, kao ni u tome da se u Australiji Alonso s 200 km/h naopačke se zaletio u barijere, kao ni u tome da se nos jednog bolida podigne i pomete područje glave vozača sa strane - jer najvjerojatnije to ne bi izdržao...
Ali uostalom ne znam zašto se uopće prešlo opet na tu raspravu na koju ja uopće nisam sugerirao svojim postom nego sam ukazivao na problem učvršćivanja šasije kako bi uopće izdržala takve apsorpcije sila od strane HALO-a, jer u slučaju da šasija ne može izdržati takvo opterećenje, niti sam HALO nema smisla....

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 20:22
Postao zekohonda
sad već treba brojat što sve motorsport grupa nije kupila. :?
https://www.gpupdate.net/en/f1-news/361 ... updatenet/

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 20:24
Postao Frantic
@Manijače
Za Massu i Bianchija si dobro napisao ".....bi se mogao pravdati.....". S naglaskom na "mogao".
Pitanje je da li bi pomogao Massi. Možda bi taj feder (nije to veliko kao guma, puuuuuno je manje), proletiti tik ispod ovog polukružnog "bara" i opet spucati vozača u glavu.
Julesu, na žalost, HALO ne bi pomogao.
Neki dan smo to diskutovali na vijestima na naslovnoj.

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 21:13
Postao Ferrari Maniac
Yup, zato sam i napisao da ne bi napravio nikakvu razliku HALO, odnosno da u Massinom slučaju kao i Banchijevom ne bi pomogao....

Re: F1 Vijesti

Postano: 14.12.2017., 23:19
Postao senna66

Ferrari je napisao/la:
Ovo je samo alibi zaštita koju je FIA stavila zbog svoje guzice...
Upravo tako. To je jedan i jedini razlog zašto su ga nataknuli na bolide. Štiti samo od gume, a krhotine? Pa prije će krhotina pogoditi vozača nego guma koja je osigurana sajlama.

Ako im je toliko do sigurnosti vozača zašto nisu zatvorili kokpit?

Re: F1 Vijesti

Postano: 15.12.2017., 09:11
Postao Mr.Spaceguy
Autosport odabrao 50 najboljih vozaca 2017.

1) Lewis Hamilton
2) Max Verstappen
3) Fernando Alonso
4) Sebastian Vettel
5) Sebastien Ogier
6) Josef Newgarden
7) Daniel Ricciardo
8) Martin Truex Jr
9) Sebastian Buemi
10) Charles Leclerc
11) Valtteri Bottas
12) Ott Tanak
13) Nico Hulkenberg
14) Carlos Sainz Jr
15) Esteban Ocon
16) Sergio Perez
17) Rene Rast
18) Scott Dixon
19) Thierry Neuville
20) Berndon Hartley
21) Mike Conway
22) Lando Norris
23) Felix Rosenqvist
24) Lucas di Grassi
25) George Russell
26) Pierre Gasly
27) Joel Eriksson
28) Bruno Senna
29) Kyle Busch
30) Kamui Kobayashi
31) James Calado
32) Sam Bird
33) Felipe Massa
34) Timo Bernhard
35) Jamie Whincup
36) Elfyn Evans
37) Mirko Bortolotti
38) Kris Meeke
39) Will Power
40) Kevin Magnussen
41) Johan Kristoffersson
42) Jamie Green
43) Ash Sutton
44) Jari-Matti Latvala
45) Ricky Taylor
46) Kimi Raikkonen
47) Alex Lynn
48) Raffaele Marciello
49) Nicki Thiim
50) Dane Cameron

Re: F1 Vijesti

Postano: 15.12.2017., 09:58
Postao Frantic
Po meni na prvom mjestu treba biti ili Ogier (uzeo prvenstvo - 5. u nizu - u malčice slabijoj/sporijoj Fiesti, spram Neuvilleovog i20 i nije griješio kao Belgijanac) ili Leclerc (osvojio prvenstvo 3 trke prije kraja - ostale su bilo još druga trka u Jerezu i obje u Abu Dhabiju; u istom bolidu kakav je vozila i konkurencija; a to je uradio mahom protiv 3-4-5 godina starijih protivnika, plus što je par trka izdominiro momački).
Ali, definitivno su njih dvojica na prva dva mjesta.
To je barem od onih serija koje sam koliko-toliko pratio.
Možda ima još neko u nekoj seriji koju nisam pratio.

Re: F1 Vijesti

Postano: 15.12.2017., 10:32
Postao Ciki-F1
Čim je Bottas tako visoko nije baš realno odabrano, Kimi je pre nisko, nije zaslužio biti u prvih 10 ali unutar 20 je.

Re: F1 Vijesti

Postano: 15.12.2017., 16:17
Postao Multi 21
http://www.gp1.hr/2017/12/bolidi-ce-slj ... e-sekunde/ Mislim da bi sukladno sa sve brzim bolidima trebali povecati broj krugova utrke, inace cemo dobit utrke od sat vremena ubrzo