Stranica: 11/27.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 00:50
Postao Iceman
Promjene su ti na podnici ispred stražnjeg kotača i na bočnim stranicama prednjeg krila.
Btw totalni sam laik za navedenu tematiku, ali ne mogu se otetiti dojmu da od tri momčadi koje su modificirale bolide iz 2015 za potrebe Pirelli testa jedna od njih je napravila najviše (ili najuočljivije) promjene kako bi osigurala dovoljnu količinu downforcea. Pa sad jesu li sada s tim promjenama sva tri bolida al pari kad je u pitanju downforce ili Ferrari napokon u tom pogledu prednjači ? :mrgreen:
Nije da možemo znati niti se ja sprdam, ali golica maštu kad se usporede ta 3 bolida. ;)

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 09:22
Postao renato2107
To sam i ja rekao, malo je sumnjivo. A možda su došli k pameti pa odlučili koristit priliku koliko god je moguće. Iako što se tiče downforcea dost je krila pojačat malo i difuzor povečat, otpor zraka je veći ali za ova testiranja nebitno

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 10:34
Postao Ferrari
Iceman je napisao/la:Promjene su ti na podnici ispred stražnjeg kotača i na bočnim stranicama prednjeg krila.
Btw totalni sam laik za navedenu tematiku, ali ne mogu se otetiti dojmu da od tri momčadi koje su modificirale bolide iz 2015 za potrebe Pirelli testa jedna od njih je napravila najviše (ili najuočljivije) promjene kako bi osigurala dovoljnu količinu downforcea. Pa sad jesu li sada s tim promjenama sva tri bolida al pari kad je u pitanju downforce ili Ferrari napokon u tom pogledu prednjači ? :mrgreen:
Nije da možemo znati niti se ja sprdam, ali golica maštu kad se usporede ta 3 bolida. ;)
To ti se čini... Ferrari je proširio stražnje krilo, a Merc i RBR stavili podkrilca ispod stražnjeg krila odmah na ispuh. Sve je to isto.
Samo se zna da Pirelli nije u potpunosti zadovoljan sa modifikacijama te žele još više downforcea na svim bolidima.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 12:28
Postao Monty
Za sezonu 2017,naveliko se raspisalo a zapravo več je i viđeno da se radi o promjeni pravilnika vezano za gabarite,aerodinamiku i dimenziju
guma a kaj je s PU?Stvarno pojma nemam,pa ak netko ima kakva saznanja nek mi pomogne.Hvala unaprijed.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 12:29
Postao croatic f1
Monty je napisao/la:Za sezonu 2017,naveliko se raspisalo a zapravo več je i viđeno da se radi o promjeni pravilnika vezano za gabarite,aerodinamiku i dimenziju
guma a kaj je s PU?Stvarno pojma nemam,pa ak netko ima kakva saznanja nek mi pomogne.Hvala unaprijed.
Pogonske jedinice ostaju iste, jedina je promjena što se ukidaju tokeni čime će njihov razvoj biti neograničen.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 12:42
Postao Monty
croatic f1 je napisao/la:
Monty je napisao/la:Za sezonu 2017,naveliko se raspisalo a zapravo več je i viđeno da se radi o promjeni pravilnika vezano za gabarite,aerodinamiku i dimenziju
guma a kaj je s PU?Stvarno pojma nemam,pa ak netko ima kakva saznanja nek mi pomogne.Hvala unaprijed.
Pogonske jedinice ostaju iste, jedina je promjena što se ukidaju tokeni čime će njihov razvoj biti neograničen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ovo za tokene znam ali ako PU ostaju iste,bojim se da bez obzira na neograničen razvoj,ostajemo u istom,već viđenom filmu.
Da bar griješim i to skroz.U svakom slučaju hvala. :pivo:

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 13:06
Postao zekohonda
mislim da griješiš. očekujem veliki napredak od honde i renaulta.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 13:08
Postao Iceman
Koliko se ja sjećam i PU je trebao doživjeti promjene/modifikacije kako bi bolidi imali 1000+ KS, ali onda se od toga odustalo za 2017. Nešto se spominjalo da bi se te promjene dogodile za 2018, ali nisam siguran koliko je to aktualno. Bila su razna nagađanja kao npr. o biturbo motorima....
No ono što je sigurno da momčadi već spominju nove motore/PU za 2020 na dalje

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 13:38
Postao senja
Ma Ferrari je najviše dodao downforcea jer im ga je najviše falilo od ove tri ekipe.
A motor, koliko ja znam, povećat će protok goriva. Što će odmah donijeti i više snage. A bez tokena bi svi proizvođači trebali dosta napredovati.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 13:44
Postao Ferrari1345
Špekulacije govore da mercedesi trenutno imaju cca 950KS, pa možda i kojih 20KS više... Što bi ga značilo da druge godine mogu doseći tih +1000KS. Ideja je takva bila od početka ali se znalo da će i bez tih pravila Pogonske jedinice doseći to pa nije imalo smisla. Samo ukidanje tokena može biti samo dobra stvar za ostale momčadi. Možda još 2-3 godine neće stignut na Mercedesovu razinu ali bi im se mogli opasno približiti koliko god to bude bilo moguće. Druga stvar je što sada razvoj motora neće morati ići u jednom smjeru već se moći kompletno nove PJ raditi za razliku od današnjih kada se ograničeno mijenjaju dijelovi po dijelovi. Jedan od razloga zašto je Renault odustao od daljnjeg razvoja ovogodišnjeg motora iako ima još 10 tokena do kraja. Više im se isplati raditi novu od početne nule iz koje iz svake komponente mogu izvući najviše za razliku od sada kada im pravila dopuštaju da 70% mora biti od prošle godine a 30% se može modificirati. Iz tog razloga mi je i drago da je Ferrari spiskao sve za ovu sezonu da se mogu kompletno posvetiti novoj PJ za drugu godinu

Što se tiče 2020, morat će dobro razmisliti kako vratiti stari/jači zvuk a sa ovim izgledima F1 bi mogla dosegnuti novu razinu i popularnost za razliku od ovih današnjih bolida koji imaju sve debilnije izglede, od onih raznoraznih noseva, košarkaših obruća i raznih ostalih 3.14darija

P.S Renault u Singapur dolazi sa poboljšanom, vrlo vjerovanto zadnjom specifikacijom za ovu sezonu. Donesti će im 20KS i potrošit će 3 tokena a ostalih 15 neće ni potrošiti

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 14:30
Postao Ferrari
Ionako bi se "prirodno" došlo do tih 1000 konja. Ukidanje tokena je najbolja stvar koja se mogla dogoditi jer će slijedeće sezone praktički svi motor biti jednaki (trebali bi jel), ali primjerice Mercedesov motor i Ferrarijev je razlika samo 10-15 konja što je na stazi poput Monze tek 3 desetinke, a Renault zaostaje 40-45 konja za Mercedesom. Honda vjerojatno 60-70 konja iza.
Mercedes dobije tih 950 konja u kvalama samo. Ne u utrci jer motor ne bi izdržao 5 utrka.

Ovogodišnje tokene ni ne treba potrošiti, ako timovi to ne žele jer ih ionako nema za 2017., ali primjerice Honda će sve potrošiti, Ferrari je sve potrošio i Renault će još pokoji token potrošiti čisto da testiraju promjene.

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 14:41
Postao zekohonda
@ne treba potrošit?
reci to red bullu koji se bori s ferrarijem za drugu poziciju. ;)

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 14:51
Postao MrDoomroom
zekohonda je napisao/la:@ne treba potrošit?
reci to red bullu koji se bori s ferrarijem za drugu poziciju. ;)
Sto ce im tokeni kad imaju Verstappena :D

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Re: Tehnikalije

Postano: 07.09.2016., 21:27
Postao croatic f1

Re: Tehnikalije

Postano: 15.09.2016., 15:20
Postao croatic f1

Re: Tehnikalije

Postano: 20.09.2016., 13:54
Postao Ferrari
Trenutno stanje sa konjažama u F1. Naravno ovo je vrlo vjerojatno snaga u kvalama, a ne u utrci. Podaci su dobiveni pomoću GPS-a.
Mer = 975
Fer -15 = 960
Ren -35 = 940
Hon -65 = 910
Ferrari 2015 = 900

Honda će donijeti novi upgrade u Japanu sa zadnja 3 tokena pa možda dobiju dodatnih 5-10 konja.
Što se tiče Mercedesovog prednjeg ovjesa glasine kažu da donosi otprilike 1-2 desetinke po krugu...+ PU dodatne 2-3 desetinke u kvalama i dobra aerodinamika.

Re: Tehnikalije

Postano: 20.09.2016., 20:25
Postao Frantic
I to je to. Od 0,3sec do nekih 1sec, u odnosu na RB ili Ferrari, u zavisnosti koja je staza u pitanju.

Re: Tehnikalije

Postano: 30.09.2016., 19:47
Postao Ferrari
Još jedna usporedba:
slika

Re: Tehnikalije

Postano: 11.10.2016., 01:31
Postao Ferrari
Napor guma na Suzuki
slika
slika

Re: Tehnikalije

Postano: 11.10.2016., 06:56
Postao Frantic
Uffff čovječe :shock: :dafuq: :misli: