Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Jos malo i ceskamo dupe Mercu :), bas onako kako sam predvidio na pocetku sezone, ja se nadam da novu update ce letit na stazi, jer i ovo je fantasticno :D :klanjam:
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Znači nove nadogradnje stižu već u Barceloni.. i to krila, difuzor i podnica (aeropaket), a na stazi idealnoj za testiranje mašine dolazi novi PU (Kanada). U Monaku i Španjolskoj koristit će se prvi PU kako bi iskoristili vijek trajanja (kilometražu) tog agregata. Ferrari je nedavno promijenio PU kako bi dobili više vremena za proučavanje novog proizvoda.

________

Što se tiče utrke..Vettel je početno bio na istoj taktici kao Kimi, znači mekane-tvrde-mekane, no pošto je uništio svoje gume nakon starta svojom pogreškom ta taktika nije bila moguća za njega. Vettel je ponizno priznao svoju pogrešku odmah nakon izlaska iz bolida, i to je u Italiji prošlo vrlo blagonaklono.
https://twitter.com/LorenzoDL83/status/590376340030955520 https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/590283848866463745 https://twitter.com/LorenzoDL83/status/590375819559698432 Vettel je nakon utrke ostao u boxu sat vremena kako bi proučavao podatke sa svoje utrke.. te je sutradan izjevio kako je imao problem sa stražnjim dijelom bolida te zbog toga nije mogao spriječiti Rosbergov napad i prolazak pored Bottasa.
Naime Vettelov najveći problem zbog toga je bio izlazak iz zadnjeg zavoja prije startno/ciljne ravnice gdje mu je na kraju falilo brzine na ravnici. Npr. svuda je radio prednost nasprem Bottasa, no prilikom izlaska iz tog zavoja ta prednost se uvijek istopila, i tako iz kruga u krug.

Nadam se da će to biti dobr škola njemu i tehničarima kako bi izbjegli daljnji problem sa stražnjim dijelom i imali komfornu utrku.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
ovakve stvari procure samo u komentarima twittova na talijanskom (znači ne namjenjen široj publici). :D
https://twitter.com/RoboCoP_G/status/590406250040582144 No coment. Nadam se da će sa novom nadogradnjom problem biti riješen.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Lady
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 826
S nama već: 10 god 3 mj
hattrick je napisao/la:ovakve stvari procure samo u komentarima twittova na talijanskom (znači ne namjenjen široj publici). :D



No coment. Nadam se da će sa novom nadogradnjom problem biti riješen.
Nisam sigurna da te kužim s ovim komentarom kako će s novom nadogradnjom problem bit riješen?!
slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Preveo jesam komentar, ali ne kužim na što se odnosi

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
FIA uvodi tek u Barceloni kontrolu protoka goriva u više točaka, i navodno ne zbog njemačke ekipe. ;)
Niti Ferrari niti Mercedes nisu ništa rekli, te sam ja sumnjao da je cijela priča zbog Mercedesa, no kolega Robocop tvrdi da to nije upitan Mercedes. cit "It is not the fault of the Germans in this case."
https://twitter.com/RoboCoP_G/status/590400476820148225 "The FIA (order of Renault) from Barcelona will control the delivery pressure at various points to prevent those 500 bar to wit."

Naravno taj zahtjev je pokrenut pod Renaulovom sumnjom da netko od ove dvije ekipe koristi neke "neplanirane" beneficije. Pa čisto da nitko nema koristi od sive zone stavljaju te nove senzore protoka goriva.

Ako je Ferrari i iskorištavao "rastezanje" pritiska goriva u određenim dijelovima mašine, to sada više neće moći.. tehničari sumnjaju na svojstvo elastičnosti benzina, te u određenim dijelovima gorivo fizičim načinom šire i dižu pritisak. Mislim jednostavno zagrijavanjem plinova ili sl. , nisam siguran.

Vjerovatno novom nadogradnjom neće morati tražiti na taj način performanse (ako uopće jesu). Te će novom mješavinom i nadogradnjom PU-a ionako dobiti puno više. Btw.. budemo vidjeli kako će se dalje razvijati situacija. Iako mislim da će sve biti u najboljem redu.

___________

PS.. u biti sam krivo shvatio komentar:
https://twitter.com/Fra_Spurio/status/590404887747395584 Gdje lik sumnja da je to bio Mercedesov manevar da baci sumnju na Ferrari.. a Robocom mu odgovara da nije:
"It is not the fault of the Germans in this case."

..već kako je napisao u prvom postu, to je pokrenuo Renault i optužio obe ekipe.

Usrani talijanski.. sad sam osuđen na torturu te vrste. :facepalm: :bonk:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
:thumbs:
A tako znači! Čuj.... siva zona :mrgreen:

Post

reso20
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 716
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: hattrick
Kome se čita...

Ps. hatt pozdravljam te <3 :mrgreen:

https://lorenzodl83.wordpress.com/2015/ ... al-threat/

Post

JFK
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 433
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: No.7
Pojavile su se glasine da bi poboljšani PU ipak mogao debitirati u Barceloni što bi im bio 3. ICE ove sezone. Mislim da je to realno jer bi ICE koji je korišten u Bahrainu mogao biti iskorišten na stazama na kojima je snaga motora manje bitna. Neće se bacit. :mrgreen:

Post

Lady
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 826
S nama već: 10 god 3 mj
Maurizio Arrivabene pushed Ferrari to produce a car to suit Kimi Raikkonen
Maurizio Arrivabene has revealed he sat down with Ferrari's designers in December and demanded they build a car that would better suit Kimi Raikkonen this year.

Raikkonen struggled throughout 2014, pointing to a lack of grip and feedback from the car's front end as the main reason. Arrivabene arrived at the team following the final race of 2014 and said he quickly set about asking for a car that would suit Raikkonen's driving style.

"I remember it was the 10th or 12th of December and I was asking [chief designer] Simone Resta, and Rory [Byrne, Ferrari consultant], we were watching a picture of the car and I said what can you do to transfer the weight of the car a bit more in front?" Arrivabene explained. "Because I said Kimi likes to feel the car in this way and Sebastian [Vettel] is more or less the same.

"They said we need six months. I said what can you do in three? They said we have to work day and night. I said ok, I'll work together with you guys, come on."

Arrivabene said the concession Ferrari managed to achieve over the use of engine tokens throughout the year was key to the development of the power unit, which is now one of the car's main strengths.

"Initially it was the engine and now it's still the engine because I want to say clearly that without the tokens that our president was able to cut into the strategy meeting in December it was not possible for us to develop the engine. But afterwards, when you have a good engine, you need to have a good chassis, a good aero and so on. And I have to thank all the guys at Maranello, every single guy at Maranello, that they were able in three months not only to work on engine development but to work in every single part."

Raikkonen praised the way in which the team is working together this year under its new management.

"Obviously a big chunk of it [the performance] is the engine itself," Raikkonen said. "It's a big improvement on horsepower plus reliability but you cannot just give all the credit to them. The car has improved a lot: much more downforce, the car is handling much better because of that, and obviously how the whole package has been done and put together.

"I think the big key is that all areas have improved quite a bit plus the people have been working more closely, as one team putting it together more nicely, so obviously the end result is what we have now and I'm very happy how things are going, very happy with the team and I think not many people expected after last year that we can be in this kind of position this early and now we are going in the right direction.

"So I'm sure we will get there but we want to start winning races more often and we just have to have some patience and do the work that we've done so far and we will get there."
..........................................

Kako stvari profunkcioniraju kad se zna u kojem smjeru treba ići..... :)
slika

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Istina, mene sad jako zanima tko je bio glavni kamen spoticanja od 2011. Bilo je tu ekipe za rastroj, ali nikad mi nije bilo jasno zašto Ferrari nakon 2010. nije znao napredovati kroz sezonu, posebno 2012. i 2013. Od Vn Španjolske 2012. su imali odličan bolid, koji je na kraju sezone bio 3. po brzini. 2013. je odlično počela, da bi odjednom propali i završili sezonu iza Mercedesa.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

gidra
Formula 4
Formula 4
Postovi: 253
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: SF
Lokacija: Zagreb
Stefano Domenicali
No gidra, no party.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
https://www.youtube.com/watch?v=w7nZwq4 ... e=youtu.be

:mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=M5KLSN7 ... e=youtu.be

------------------------------------------------------------------------------------------------------
...but what is perhaps less well known is that Ferrari has an ace up its sleeve in races this year on the ERS and turbo sides of the power unit. In particular they have a very strong battery and a small compressor, which is very efficient and rival engineers say that this means they can run at a reasonably aggressive preset mode for the whole race, whereas Mercedes has a lower regime in its race mode, to which it sometimes need to descend in races.

Post

JFK
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 433
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: No.7
Mercedes will not react to title rival Ferrari’s engine allocation strategy, after the Maranello team fitted the second of four allocated ‘power units’ for the season to Sebastian Vettel’s car in Bahrain.

Izvor: http://www.grandprix247.com/2015/04/23/ ... ims-lauda/

Jeli zna tko da li je ovo točno, tj dali je novi ICE ugrađen samo kod Vettela ili su na oba bolida mijenjali?

Post

JFK
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 433
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: No.7
Usporedba Vettela i Raikkonena by Mark Hughes
.....
This year’s Ferrari is allowing them access to much more of their potential than they were able to show last year. Within that backdrop, how they compare to each other is particularly interesting. So far Vettel has proved the more robust performer in qualifying but Raikkonen was definitely stronger in the Bahrain race, keeping his tyres alive for longer and able to be more relentlessly fast as a result.

The reason he was so strong in the race was the very same one that has compromised his qualifying – his low-input driving style. This minimises the energy applied to the tyre – which is exactly what is needed on race day but can be a problem in qualifying if the car is at all reluctant to generate the necessary tyre temperature within one out-lap. This indeed is one of the traits of the SF-15T, probably its key weakness, in fact.
.....
Cijeli članak: http://www1.skysports.com/f1/news/12433 ... suits-both

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
JFK je napisao/la:Mercedes will not react to title rival Ferrari’s engine allocation strategy, after the Maranello team fitted the second of four allocated ‘power units’ for the season to Sebastian Vettel’s car in Bahrain.

Izvor: http://www.grandprix247.com/2015/04/23/ ... ims-lauda/

Jeli zna tko da li je ovo točno, tj dali je novi ICE ugrađen samo kod Vettela ili su na oba bolida mijenjali?
Oba vozača imaju novi ICE

Hughesova kolumna je odlična

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/594925680783130624
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/594926296527929344
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/594935373773545472

----------------------------------------------------------------------------------
Curke i momci u Maranellu napredno rade kako bi u Španjolskoj vidjeli jedan veliki korak naprijed. Dosta je toga nabrojano, vidjet ćemo što će od toga biti korišteno u utrci, a što će se testirati na prvom testu. Kažu da Wolf Zimmermann više boravi u Grazu (AVL) nego u Maranellu. :mrgreen:

Druga glasina je da je Bottas potpisao predugovor sa Ferrarijem za 2017. godinu. Ferrariju leže finci, fincima leži Ferrari. Osobno bih pogledao što se još nudi na tržištu, ali načelno nemam ništa protiv. Svakako pozdravljam ovaj potencijalni potez Ferrarija i nadam se da je vrijeme uparivanja njemaca sa latinoamerikancima past tense (ili bilo kojih drugih opcija, osim ako nemamo novog Sennu). Ferrari treba imati dva jaka vozača koja će ih voditi naprijed.
Ali prije svega neka Kimi ostane još malo.... <3 :thumbs:

Preseljenje momčadi u novu tvornicu je u punom zamahu. Neki odjeli već su 100% premješteni. Kimi je oduševljen novim crvenim odajama. :crvenazastava:

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

Post

JFK
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 433
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: No.7
Mislim da je u ovom trenutku jedino realno ono što je Maurizio izjavio tj da je prerano za izjave takvog tipa (Bottas).
Uvjerili smo se više puta da ti predugovori ništa ne znače, tj. mogu se aktivirati u određenim situacijama.
Ferrari si takav nazovimo luksuz može priuštiti i mora imati spremnu alternativu.

Hulkenberg je imao predugovor sa Ferrarijem, zar ne?
S druge strane i Vettel, isto. On je svoju priliku iskoristio jer je Alonso otišao, ali da je ostao, još bi se načekao.

Pa čak i sami ugovori ne znače (osim financijski) da je vozačko mjesto zagarantirano. Vidjeli smo i ove sezone kako su izvisili Sutil i Van de Garde; Kimi 2010.

A daleko je još 2017. Kimi je gotovo siguran za 2016, a za cca godinu dana će se tek početi raspetljavati to mjesto za 2017. A i tada sve ovisi kako će se stvari razvijati, a ponajviše ovisi o Kimijevim nastupima, puno manje o Bottasovim.

Ugovori u F1 su više manje pitanje trenutka, pogotovo kod mlađih vozača. Vidjeli smo na primjeru Pereza i dobre sezone u Sauberu kako je skočio u Mclaren narednu sezonu. Kimijev povratak u Ferrari nebi bio moguć da je napr. za 2013. umjesto Lotusa potpisao za Williams. Puno toga se poklopilo, a i on je sigurno bio zaslužan za podizanje atmosfere u momčadi i pogotovo "isporukom" rezultata.

Prošle godine je bila za njega katastrofa, ali tada nije imao nikakvog utjecaja, sigurno dao dosta inputa za 2015 i sad jednostavno mora postizat rezultate.
Po izjavama iz Ferrarija (kako se situacija razvijala) dalo bi se zaključiti da je ovaj bolid inicijalno bio rađen kao kompromis između stilova Alonsa i Raikkonena, zatim se nakon Alonsovog odlaska razvoj fokusirao u smjeru Kimija. Stoga su pomalo i kasnili s razvojem, ali tempo je odličan i mislim da će brzo nadoknaditi zaostatke.

Ovo je idealna situacija za Ferrari jer i Vettelu paše ovaj bolid, za razliku od 2014. gdje su 2 vozača bila (po stilu) nebo i zemlja. Ono što je Arrivabene istaknuo je da čak i ne ovisi samo o nastupima (Kimi) to tko će voziti s Vettelom u budućnosti, već i o tome kako se ta 2 vozača slažu na stazi i van nje.
Sve dok bude imao situaciju sličnu ovoj (jer ovo idilično) Arrivabene sigurno neće mijenjati postavu (iz ove 4 utrke se već vidi da je veliki igrač).

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
:thumbs:

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Tu je i intervju koji potvrđuje isto:

Arrivabene:

Kod: Označi sve

“Why do I need Lewis Hamilton when I have a heavyweight like Vettel? Seb is our maximum weight, is able to stay until midnight to look for solutions.  I would rather look around for a young, talented driver to unite with Sebastian.

If he (Kimi) continues like this, we will extend for another year, but performance alone is only one thing — I also like how he (Raikkonen) and Seb work together. They even sometimes travel together, so these are things that do influence a decision.

I promised in the pre-season that I would never lie to you [the media], but for this question it is too early to give a precise answer."
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡