Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:22
josip123 je napisao/la:Mislim da je Ferrari debelo zajebo koncept bolida...
Sve sam manje optimistican po pitanju perfomansi ovogodisnjeg bolida



Sent from my GM1913 using Tapatalk
josip123 je napisao/la:Mislim da je Ferrari debelo zajebo koncept bolida...
Sve sam manje optimistican po pitanju perfomansi ovogodisnjeg bolida
Po tome sto imaju najjednostavniji nos. Uz to i najsiri. Zrak teze moze cirkluirati oko bolida sa takvim nosom. Zato i vidimo da se svaka momcad okrece sve tanjim nosevima. A oni su sa tim nosom jos od 2016 godine.
Nisam proglasio bolid kao fail zbog vremena. Vremena uopce i ne gledam. Gledam to da nisu izasli iz garaze cijelo jutro. Odvoze 40 krugova, dok Mercedes lagano preko 100.pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 13:29 Taj koncept nosa furaju već godinama i očito ga dobro razumiju i ne žele se maknut od toga
Svi su rekli da Lecler jučer nije niti jednom otvorio DRS!
Po jučerašnjem Hamitlonovom vremenu čovjek bi reko da je i Mercedes ujebo bolid jer je eto sporiji nego lani na kvalifikacijama gdje je Bottas otepeljo 1:15.406....
Nakon drugog dana testiranja stručnjaci proglašavaju Ferrari kao fail...
Vrhunski-
Ja bi bio najsretniji kada bi bio u krivu. Daj Boze da budu konkurentniji nego prosle godine pa da se pofajtaju dobro.pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 13:37 Ali zašto bi mijenjali nos?
Šta ćemo ako Ferrari počne pobjeđivat ili bude odmah uz Mercedes?
Hoće se i dalje kukat kako nisu kopirali Mercedesov nos i nisu mjenjali svog "debeljka" godinama?
Šta ako ne otvaraju DRS jer ne žele nešto pokazat?
Šta ako su nabrijali motor dratično više i voze u safe modu da ne dobiju senzor ili tri u glavu?
Lani su svi oko staze "drkali" kako je Ferrari čudo u zavojima!
Nakon, dvije, tri utrke možemo pizdit o njihovoj dizajnerskoj politici, ali nakon jednog dana testiranja mislim da je još rano!
Da li je iko ocekivao drugaciju odluku.Mr.Spaceguy je napisao/la: 20.02.2020., 13:37 Kaže Paolo Filisetti da je FIA odobrila Mercedesov steering wheel trik.
Znam da je već dosadno...MrDoomroom je napisao/la: 20.02.2020., 14:14 Mercedesu je sve dozvoljeno od sagorijevanje ulja do nacrta PU heheheh
Ako je dijelove dozvoljeno prodavat', vjerovatno je dozvoljeno i nacrte, postavke zračnog tunela itd. jbte nije dozvoljeno samo gotov cijeli bolid prodat i prefarbati, sve ostalo je dozvoljeno, znači ova rasprava postaje baš dosadna, jbte ne bi se ljudi kockali sa novcem i vremenom od maja prošle godine, da bi na kraju dovezli kompletan bolid ilegalan, nisu glupi. Legalno je i fama oko RP20 aka W10 v2.0 postaje dosadnaPastor je napisao/la: 20.02.2020., 13:16Pa neće im niko ostaviti nacrte u zračnom tunelu.LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:54Mislim od Maja su radili na ovom bolidu, i radili su u Mercedesovom zračnom tunelu koji je i naštelan bio za dizajniranje W10, ako su im ovi legalno smjeli dopustiti da rade po njihovoj proceduri, onda je vrlo moguće da se dođe do identičnog rješenja. Nemoj da misliš da ih pravdam, jednostavno ako je dozvoljeno kupovati dijelove i raditi u tuđem zračnom tunelu po tuđoj proceduri, onda ovo ne treba da čudi niti da se diže neka fama. A usporedbe sa Haasom su malo glupe, koliko znam njima Dallara dizajnira šasiju u Ferrarijevom zračnom tunelu u Maranellu, dok Racing Point ima skupinu ljudi koja godinama radi u F1 i sigurno su vještiji i inteligentniji po pitanju dizajniranja F1 bolida od Dallare/Haasa + imaju veći budžet od Haasa i više ljudiPastor je napisao/la: 20.02.2020., 12:26
Svi su napravili dupli difuzor, Sidepode kao kod Ferrarija, i td. Ali niko nije napravio identičnu kopiju. U tome je stvar.
Btw. ipak je za zagrijavanje prednjih guma na dužim pravcima, drag manje više, čak i da gube 2-3kmh na pravcu zbog ovoga, bolje nego da zbog hladnih guma gube 2-3kmh u krivinama gdje je puno bitnije biti brži.Osim ako nije bilo namjerno... Bilo je pola F1 timova razvijalo bolid u Toyotinom zračnom tunelu pa nijedan nije ličio na Toyotu... Bolid za 2021. kojeg je FIA razvijala u Sauberovom tunelu ne liči ni na jedan Sauber...
Kakvog maja. Prošle godine u drugom dijelu sezone bace nadogradnju sa sidepodima koji najviše liče na Red Bullove. To je bio njihov razvoj. Sad ove godine kompletan bolid sa totalno drugačijom filozofijom... Ne znam šta je dozvoljeno. Jeli kopiranje ili kupovanje aerodinamičkih dijelova, ali zašto onda ne kažu tako? Nego kažu kako su samo kupili ovjese, i sl... Ti pričaš o kopiranju DD-a, ali jedno je kopiranje koncepta nečega, i doći sa sličnim riješenjem. Kao što su svi kopirali Ferrarijev koncept sidepoda, ali svako sa svojim riješenjem. Prošle godine sam govorio za Williams kako su kopirali dijelove od svakoga pomalo, ali sve je njihov dizajn po uzoru na konkurenciju, a ne isti kao konkurencija. Williams je prvi koji je kopirao onaj cape o kojem si juče pričao, od Mercedesa. Ali su ga sami dizajnirali, i stavili ga na svoj široki nos. A ne ko RP, sa svakim dijelom istim kao kod Mercedesa...LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 14:20Ako je dijelove dozvoljeno prodavat', vjerovatno je dozvoljeno i nacrte, postavke zračnog tunela itd. jbte nije dozvoljeno samo gotov cijeli bolid prodat i prefarbati, sve ostalo je dozvoljeno, znači ova rasprava postaje baš dosadna, jbte ne bi se ljudi kockali sa novcem i vremenom od maja prošle godine, da bi na kraju dovezli kompletan bolid ilegalan, nisu glupi. Legalno je i fama oko RP20 aka W10 v2.0 postaje dosadnaPastor je napisao/la: 20.02.2020., 13:16Pa neće im niko ostaviti nacrte u zračnom tunelu.LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:54
Mislim od Maja su radili na ovom bolidu, i radili su u Mercedesovom zračnom tunelu koji je i naštelan bio za dizajniranje W10, ako su im ovi legalno smjeli dopustiti da rade po njihovoj proceduri, onda je vrlo moguće da se dođe do identičnog rješenja. Nemoj da misliš da ih pravdam, jednostavno ako je dozvoljeno kupovati dijelove i raditi u tuđem zračnom tunelu po tuđoj proceduri, onda ovo ne treba da čudi niti da se diže neka fama. A usporedbe sa Haasom su malo glupe, koliko znam njima Dallara dizajnira šasiju u Ferrarijevom zračnom tunelu u Maranellu, dok Racing Point ima skupinu ljudi koja godinama radi u F1 i sigurno su vještiji i inteligentniji po pitanju dizajniranja F1 bolida od Dallare/Haasa + imaju veći budžet od Haasa i više ljudi
Btw. ipak je za zagrijavanje prednjih guma na dužim pravcima, drag manje više, čak i da gube 2-3kmh na pravcu zbog ovoga, bolje nego da zbog hladnih guma gube 2-3kmh u krivinama gdje je puno bitnije biti brži.Osim ako nije bilo namjerno... Bilo je pola F1 timova razvijalo bolid u Toyotinom zračnom tunelu pa nijedan nije ličio na Toyotu... Bolid za 2021. kojeg je FIA razvijala u Sauberovom tunelu ne liči ni na jedan Sauber...
![]()
![]()