Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)
Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Evo ovako ti to kod mene funkcionira.
Oprati prvo ajaxom (to sredtvo koristim), obrisati nekom starom pamučnom majicom, zatim namazati pjenom za brijanje i to isto obrisati. Nakon toga staklo mi je baš lijepo čisto, a zimi se manje magli. Još nisam otkrio u čemu je shema, ali funkcionira.
Oprati prvo ajaxom (to sredtvo koristim), obrisati nekom starom pamučnom majicom, zatim namazati pjenom za brijanje i to isto obrisati. Nakon toga staklo mi je baš lijepo čisto, a zimi se manje magli. Još nisam otkrio u čemu je shema, ali funkcionira.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9667
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Kad je potrebno posebno pranje sajbe, malo ju namocim, pospricam onim cudom za insekte, ostavim malo da se safta i onda samo isperem mlazom vode.. Nakon toga sve 5..
Fino Alla Fine
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Malo sam po netu gledao al morat cu jos.. Uglavnom da, jedan od velikir razloga za masnu i losu sajbu je i kokpit sprej koji volim koristiti. Armatura se jako grije i kokpit isparava i tako masti sajbu dok i sama plastika na tim velikim temp. ispusta svakakva govna...
Ali svejedno ja ju ni ne uspijem oprat kako spada. Ima na youtube nekih materijala na tu temu pa se mozda i tamo nesto nadje...
Ali svejedno ja ju ni ne uspijem oprat kako spada. Ima na youtube nekih materijala na tu temu pa se mozda i tamo nesto nadje...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Explorer je napisao/la: 22.07.2017., 17:52 Evo ovako ti to kod mene funkcionira.
Oprati prvo ajaxom (to sredtvo koristim), obrisati nekom starom pamučnom majicom, zatim namazati pjenom za brijanje i to isto obrisati. Nakon toga staklo mi je baš lijepo čisto, a zimi se manje magli. Još nisam otkrio u čemu je shema, ali funkcionira.


Moram isprobati, iako nemam problema sa šofer šajbom.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Haha u slicnom stilubsam i ja pomislio alo nisam htio jer je ovo pristijsn forumFrantic je napisao/la:Explorer je napisao/la: 22.07.2017., 17:52 Evo ovako ti to kod mene funkcionira.
Oprati prvo ajaxom (to sredtvo koristim), obrisati nekom starom pamučnom majicom, zatim namazati pjenom za brijanje i to isto obrisati. Nakon toga staklo mi je baš lijepo čisto, a zimi se manje magli. Još nisam otkrio u čemu je shema, ali funkcionira.![]()
![]()
Moram isprobati, iako nemam problema sa šofer šajbom.

- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1661
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Ekipa bitno je da sredstvo u sebi sadrži alkohol. Bolje rješava masnoču, pogotovo s unutrašnje strane, briše se bez tragova. Ako na oldtimeru mogu oprati stakla koja su 37 godina stara da kad sjedneš unutra misliš da ih nema, onda se može na svakom autu.
"What a little star." May 26, 2012.
- Crankshaft
- Karting
- Postovi: 224
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Alonso, Renault
Vjerojatno si naletio na loš primjerak i to je to, jer 1.5 dCi je jedan od, ako ne i najbolji dizelaš u toj klasi. Vozio sam se u masu vozila s tim motorom (neke sam i ja vozio) i stvarno je odličan iako ne volim dizele. Nije ni čudo da se u određenim verzijama ugrađuje (osim u Nissane) i u Mercedese te Infinitije.MSC je napisao/la: 21.07.2017., 11:48 Mi smo doma imali taj model, 2012, 1.5 dci od 90ks. Auto odličan - dok radi. U garantnom roku mijenjana turbina, pumpa, žaruljice pregarale jedna za drugom osim dnevnih svjetala koja nisu nikad i svašta nešta. Mogu pohvaliti Renaultovu servisnu mrežu ali je auto previše puta završio kod njih.
Rekli su mi dečki na servisu da benzinci imaju daleko manje kvarova od diesela i da ih u pravilu ljudi samo redovno servisiraju i to je to dok s dieselima svako malo neka frka, mada kažu, ima i diesela koji se samo voze - bez kvarova. Valjda kako naletiš.
Uglavnom, prodan prošle godine sa 87.000 km, zamjenio ga Polo 1.4 koji samo vozi i vozi. Usporedba sličnog segmenta je po svemu na strani Pola ali Clio mi se nekako i ljepše vozio i ljepše mi je bilo u njemu sjediti. Udobniji neusporedivo, volan direktniji i sve to. Rekao bih da Polo ima malo bolju ponudu prostora i nešto kvalitetnije materijale. Vjerujem da smo Clia uzeli 1.4 benzinca da ga nebi nikada za Polo mijenjali.
Što se tiče Clija 1.4, takav ne postoji jer su im svi modeli s prednabijanjem, osim ulaznog 1.2. Bio bi 0.9 s 90 i 1.2 sa 120 konja, s tim da je potonji u redizajnu dobio ručni mjenjač te je izubio status Renault Sport GT modela, pa mu je i cijena 20 000 kn manja nego u phase1, što je po meni jako dobra prilika.
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1661
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Ma samo sam usporedio Clia s 1.4 Polom. Kod kupnje Clia nisam ni razmatrao kupnju benzinca jer su svi preopručili taj 1.5 dCi. Clio me na mojoj koži podsjetio zašto volim benzince, pa bilo gradski ili više klase. Svaka čast onome koga služi, meni nije služio kako treba.
Ali eto, susjed kupio novog golfa 6 prije nekoliko godina, nekakav tdi pa je više po servisu nego kod njega bio. Valjda na šta naletiš, ne znam, ali kad kupuješ novi auto i imaš probleme od starta s njim, ta izreka "na šta naletiš" izaziva prilično živčane reakcije.
Ali eto, susjed kupio novog golfa 6 prije nekoliko godina, nekakav tdi pa je više po servisu nego kod njega bio. Valjda na šta naletiš, ne znam, ali kad kupuješ novi auto i imaš probleme od starta s njim, ta izreka "na šta naletiš" izaziva prilično živčane reakcije.
"What a little star." May 26, 2012.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Jedan dodatak na ono za pranje sajbi. Pitao frenda koji je radio u praonici...
Znaci, ono govno za stakla prat.. Onaj ks ks sprica za doma prati...
E s tim jednostavno naspricat malo... Pobrisati papirnatim rucnikom.. Nakon toga uzet obicnu vodu i papirnati rucnik. Namociti papirnati malo sa vodom i doslovno oprati sajbu. Preci tako mokrim rucnikom po cijeloj sajbi.. Hoce se malo i zapjeniti cak. I na kraju samo posusiti suhim papirnatim rucnikom.
Znaci, sredstvo za sajbu. Onda objcnom vidom preprati i onda posusiti. Ljudi, radi prejebeno. Iz prvog pokusaja operem sajbe na oba auta i i cijelu noc smo putovali i zena i ja i obje sajbe kristalno ciste.. Radi oerfektno. Ocito to govno za sajbe ostavlja neki vrag pa se vide tragovi ako se ne ispere najobicnijom vodom iz pipe:)
Znaci, ono govno za stakla prat.. Onaj ks ks sprica za doma prati...
E s tim jednostavno naspricat malo... Pobrisati papirnatim rucnikom.. Nakon toga uzet obicnu vodu i papirnati rucnik. Namociti papirnati malo sa vodom i doslovno oprati sajbu. Preci tako mokrim rucnikom po cijeloj sajbi.. Hoce se malo i zapjeniti cak. I na kraju samo posusiti suhim papirnatim rucnikom.
Znaci, sredstvo za sajbu. Onda objcnom vidom preprati i onda posusiti. Ljudi, radi prejebeno. Iz prvog pokusaja operem sajbe na oba auta i i cijelu noc smo putovali i zena i ja i obje sajbe kristalno ciste.. Radi oerfektno. Ocito to govno za sajbe ostavlja neki vrag pa se vide tragovi ako se ne ispere najobicnijom vodom iz pipe:)
- scarpetta
- Karting
- Postovi: 30
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Honda
- zjurina
- Formula 1
- Postovi: 2276
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Leclerc, Ferrari.Honda
- Lokacija: Jastrebarsko



- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Ovo je bio prvi auto koji sam razmatrao za uzeti, a budući da sam gledao dizelaša zbog velike godišnje kilometraže, odbili su me problemi s 2.2 dizelom. Inače odličan auto, meni još uvijek dobro izgleda, zabavan za vožnju i poprilično prostran.
To si ženi kupio?
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Jester
- Formula 4
- Postovi: 392
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Merc (6)
Da, fotka je aktualna. Slikano prije nekih 2-3 mjeseca i stanje je još uvijek isto. Da je zabavan - je ali opet, to sve ovisi o tome tko što voli. Isto tako, ovisno o stilu vožnje ponekad zna biti naporan jer je relativno težak i ovjes nije baš najsretnije riješenje za oštriju sportsku vožnju pa zna biti zanimljivo. Kiša je priča za sebe, dobro bi došao neki mod za kišu jer zbog velikog momenta zadnji kotač zna biti prilično živahan. Pogotovo kod jačeg otvaranja gasa na nižim okretajima neovisno u kojoj si brzini. Znao sam vijugati u 5. brzini na 80km/hFerrari Maniac je napisao/la: 10.12.2017., 10:59 Wow ovaj gixxer mora biti prezabavan, usput svaka čast na tome kako lijepo još uvijek izgleda s obzirom na starost (ako je aktualna fotka), a za Diavel..... a kaj da ti velim - uživaj![]()
Nema tu puno mudrovanja kad se zove Ducati...![]()



I would like to apologize to anyone I have not yet offended. Please be patient. I will get to you shortly.
- Jester
- Formula 4
- Postovi: 392
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Merc (6)
U principu da, s obzirom da radim vani otprilike pola godine auto mi nije baš previše potreban. Najviše sad po zimi i to svaki drugi mjesec kad sam doma, za sve ostalo se ne skidam s motora.Explorer je napisao/la: 10.12.2017., 14:10
Ovo je bio prvi auto koji sam razmatrao za uzeti, a budući da sam gledao dizelaša zbog velike godišnje kilometraže, odbili su me problemi s 2.2 dizelom. Inače odličan auto, meni još uvijek dobro izgleda, zabavan za vožnju i poprilično prostran.
To si ženi kupio?
Vidiš, ja sam ciljao na 2.2 jer kad sam malo proučavao svugdje sam našao da su 2.2 ok dok 2.0 imaju probleme. Za ovu 2.2 varijantu sa 180ks nisam našao nešto puno negativnih komentara, više-manje standardni problemi uzokovani lošim održavanjem ili nekvalitetnim zamjenskim dijelovima. Ako ti se da, volio bih da napišeš par riječi o tome što si iskopao...čisto da znam što bi me moglo očekivati

I would like to apologize to anyone I have not yet offended. Please be patient. I will get to you shortly.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Da, u pravu si, pomiješao sam s Renaultom. Kod njih je obrnuto, 2.0 se pokazao vrhunskim, a 2.2 kao teški škart. Mazdina verzija 2.2sa 180KS je bomba, mislim da bi trebao itekako biti zadovoljan njome. Problem kod rvata je neodržavanje auta pa se onda čude kad im se nešto pokvari. No i sa stalnim održavanjem zna biti problema, a kamoli drugačije.Jester je napisao/la: 10.12.2017., 14:30
U principu da, s obzirom da radim vani otprilike pola godine auto mi nije baš previše potreban. Najviše sad po zimi i to svaki drugi mjesec kad sam doma, za sve ostalo se ne skidam s motora.
Vidiš, ja sam ciljao na 2.2 jer kad sam malo proučavao svugdje sam našao da su 2.2 ok dok 2.0 imaju probleme. Za ovu 2.2 varijantu sa 180ks nisam našao nešto puno negativnih komentara, više-manje standardni problemi uzokovani lošim održavanjem ili nekvalitetnim zamjenskim dijelovima. Ako ti se da, volio bih da napišeš par riječi o tome što si iskopao...čisto da znam što bi me moglo očekivati![]()
Ugl. na kraju sam odustao kad sam čuo te probleme za 2.0 (bilo je to prije skoro tri godine) u vezi remenja i još nečega, a za 2.2 nisam imao dovoljno novca. Sad sam na Renault Laguni i štedim za neki BMW

U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Što se tiče Suzukija to je jedan od onih motora koji je zapravo napravljen čisto da bi osoba naučila eksploatirati snagu koju motor isporučuje. Ne prednjači u zavojima sa okvirom i balansom itd. te ima iznimno veliki okretni moment s kojim treba biti jako pažljiv, ali u trenutku kad shvatiš kako na kojim mjestima i u kojim trenutcima možeš maksimizirati tu snagu, pravi je gušt tako da te skroz razumijem - jedan od težih motora za vožnju ali kada ga skužiš prava je uživancija...Jester je napisao/la: 10.12.2017., 14:21Da, fotka je aktualna. Slikano prije nekih 2-3 mjeseca i stanje je još uvijek isto. Da je zabavan - je ali opet, to sve ovisi o tome tko što voli. Isto tako, ovisno o stilu vožnje ponekad zna biti naporan jer je relativno težak i ovjes nije baš najsretnije riješenje za oštriju sportsku vožnju pa zna biti zanimljivo. Kiša je priča za sebe, dobro bi došao neki mod za kišu jer zbog velikog momenta zadnji kotač zna biti prilično živahan. Pogotovo kod jačeg otvaranja gasa na nižim okretajima neovisno u kojoj si brzini. Znao sam vijugati u 5. brzini na 80km/hFerrari Maniac je napisao/la: 10.12.2017., 10:59 Wow ovaj gixxer mora biti prezabavan, usput svaka čast na tome kako lijepo još uvijek izgleda s obzirom na starost (ako je aktualna fotka), a za Diavel..... a kaj da ti velim - uživaj![]()
Nema tu puno mudrovanja kad se zove Ducati...![]()
. Ali opet, kad sam ga više-manje skužio ne bi ga više mijenjao za ništa. Samo mu mogu dodavati nove prijatelje u garažu. Što se tiče Diavela, guštat ću ko prasac u blatu
. Jedino me malo brine poznata talijanska pouzdanost ali nema veze, japanska krava me još nikad nije iznevjerila tako da je rezerva uvijek spremna
![]()
A gle što se tiče Talijana jasna mi je ta bojazan kod nabavke talijanskog vozila i vlasništva istog koje sam ja svjedok (očito hahahaha) ali iskreno da ti kažem - ovisi kak te pogodi, možda naletiš na alfu koja će normalno radit 150k km samo na redovnim servisima, čega sam svjedok bio u slučaju raznih prijetelja puno puta, a može ti se dogoditi i da potrošiš na servise više nego na auto kad si ga kupio (rabljeni), ali što se tiče motocikala tu Talijani inače imaju problema samo kod pokretanja serije, a kasnije izglačaju te probleme i inače nema problema - primjer s Multistradom, kad je izašla kaos uzduž i poprijeko, danas sasvim respektabilan enduro tourer. Što se tiče Diavela jedini problem kao i kod svih ne japanskih motocikala će ti biti dijelovi, odnosno cijena istih, ali s obzirom da smo tu pokraj Italije inače nije veliki problem nabave kao drugdje u svijetu, ali s obzirom da uzimaš Diavela sumnjam da će ti baš i trebati dijelovi pretjerano, nije da ćeš ga gubit po zavojima i da će ti ispadati (s obzirom na nisko težište i zvijerku s kojom si već imao iskustva), to je cruising gušt i onda na ravnom odvrneš gas za duševni mir i čišćenje ušiju....

Sisu (fin.)
- Jester
- Formula 4
- Postovi: 392
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Merc (6)
@ Ex
Thx
. Želim ti brzu štednju
.
@Ferrarri Maniac
Ma kaj se tiče dijelova i njihove cijene za Dukca, to mi je najmanji problem jer radim za talijansku firmu i skoro svi kolege su talijani. A barem 3 od njih voze motore, jedan živi nekih 5 min od tvornice tak da oko toga nemam brige
. Više me brine to da me ne ostavi negdje na cesti.
Dvije prigodne slikice
[ link do slike ]

Thx


@Ferrarri Maniac
Ma kaj se tiče dijelova i njihove cijene za Dukca, to mi je najmanji problem jer radim za talijansku firmu i skoro svi kolege su talijani. A barem 3 od njih voze motore, jedan živi nekih 5 min od tvornice tak da oko toga nemam brige

Dvije prigodne slikice

[ link do slike ]

I would like to apologize to anyone I have not yet offended. Please be patient. I will get to you shortly.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Living the Ducati dream.....Jester je napisao/la: 10.12.2017., 18:34 @ Ex
Thx. Želim ti brzu štednju
.
@Ferrarri Maniac
Ma kaj se tiče dijelova i njihove cijene za Dukca, to mi je najmanji problem jer radim za talijansku firmu i skoro svi kolege su talijani. A barem 3 od njih voze motore, jedan živi nekih 5 min od tvornice tak da oko toga nemam brige. Više me brine to da me ne ostavi negdje na cesti.
Dvije prigodne slikice![]()
[ link do slike ]
![]()

Slikica

Sisu (fin.)