Ono protiv Maxa je savršenstvo, ovo danas je uz dozu prgavosti branio, ali promijenili su se aršini oko toga da se prostor uvijek mora ostavljati i ono što je Charles danas radio je korektno, žestoko utrkivanje
Re: Charles Leclerc
Postano: 08.09.2019., 23:32
Postao Har Kl
Utvrđivanje pozicija
Leclerc: Win would have been easier with support from Vettel
Usput mu je dao podršku SV i rekao da je poprilično siguran da će Seb biti bolji u narednim utrkama
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 09:36
Postao zekohonda
charles je sad ostvario prve dvije pobjede u karijeri u dvije utrke zaredom.
zadnji kojem je to pošlo za rukom je ham 2007.
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 10:18
Postao AlkY
zekohonda je napisao/la: 10.09.2019., 09:36
charles je sad ostvario prve dvije pobjede u karijeri u dvije utrke zaredom.
zadnji kojem je to pošlo za rukom je ham 2007.
Ako se ne varam u tom drustvu je jos samo Hakkinen.
Ako je tako , onda je Charles stvarno u odabranom i rijetkom drustvu
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 11:10
Postao wapi
Uvijek kod takvih stvari treba uzeti u obzir dvije stvari
a) nekad je bilo 15-16 utrka godišnje
b) nekad preko pola grida nije završavalo utrke (pouzdanost je postala nešto bolja tek tamo oko Hakinnena).
Dakle, ovi prije Hakinnena nisu baš imali jednaku priliku ostvariti ovakav rezultat.
zekohonda je napisao/la: 10.09.2019., 09:36
charles je sad ostvario prve dvije pobjede u karijeri u dvije utrke zaredom.
zadnji kojem je to pošlo za rukom je ham 2007.
Ako se ne varam u tom drustvu je jos samo Hakkinen.
Ako je tako , onda je Charles stvarno u odabranom i rijetkom drustvu
Hakkinen je 3 zaredom ako se ne varam, Jerez 1997, Australija 1998, Brazil 1998.
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 11:49
Postao Har Kl
Upravu si Alky, stim da treba napomenuti da je Mikka jedini (dosad) ostvario prve tri pobijede. Pobijedio je na VN Evrope 1997.
@wapi, 1997 17 utrka; 1998 16 utrka; 2007 17 utrka. Tako da nije prvi argument ne stoji (osim ako nisi otišao do 60 tih godina)
1998 1. utrku završilo 9/22 vozača, 2. utrku 10/22 vozača ( u obje više od pola grida nije završio utrku)
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 11:53
Postao AlkY
Znaci Charles ima priliku se pridruziti Miki , cak ga i prestici. Iako se ja nadam da nece doci niti na 3 , da Mika ostane jedini .
A realno i skoro je nemoguce da dode na 3 s obzirom koje utrke slijede
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 11:56
Postao wapi
@Har Kl
Daj me nemoj j... sad je tebi 17 trka drastična razlika od 15-16.
Nisi ubra što je pjesnik htio reći. A pjesnik je umoran od natezanja s fiškalima.... Drugi put.
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 12:46
Postao F12000
Legendarni Peter Windsor o Monzi
Re: Charles Leclerc
Postano: 10.09.2019., 13:04
Postao Har Kl
wapi je napisao/la: 10.09.2019., 11:56
@Har Kl
Daj me nemoj j... sad je tebi 17 trka drastična razlika od 15-16.
Nisi ubra što je pjesnik htio reći. A pjesnik je umoran od natezanja s fiškalima.... Drugi put.
Pa meni nije razlika. Zato sam i napisao da taj argument ne stoji.
Osim ako nisam nešto dobro ubra ...
Nije ni bitno riješi ti fiškale, lako ćemo za ostalo
Re: Charles Leclerc
Postano: 11.09.2019., 03:43
Postao Pastor
wapi je napisao/la: 10.09.2019., 11:10
Uvijek kod takvih stvari treba uzeti u obzir dvije stvari
a) nekad je bilo 15-16 utrka godišnje
b) nekad preko pola grida nije završavalo utrke (pouzdanost je postala nešto bolja tek tamo oko Hakinnena).
Dakle, ovi prije Hakinnena nisu baš imali jednaku priliku ostvariti ovakav rezultat.
A neki su svoju prvu pobjedu ostvarili u bolidu u kojem je bilo teško zamisliti da se može doći do pobjede, a kamoli do dvije za redom.
Re: Charles Leclerc
Postano: 11.09.2019., 08:03
Postao _bataziv_0809
wapi je napisao/la: 10.09.2019., 11:10
Uvijek kod takvih stvari treba uzeti u obzir dvije stvari
a) nekad je bilo 15-16 utrka godišnje
b) nekad preko pola grida nije završavalo utrke (pouzdanost je postala nešto bolja tek tamo oko Hakinnena).
Dakle, ovi prije Hakinnena nisu baš imali jednaku priliku ostvariti ovakav rezultat.
I bas Miku uze za reper kad se digla pouzdanost Covjeka koji je 2000.tu izgubio velikim dijelom zbog nepouzdanosti bolida, a sta tek reci za 2001.
wapi je napisao/la: 10.09.2019., 11:10
Uvijek kod takvih stvari treba uzeti u obzir dvije stvari
a) nekad je bilo 15-16 utrka godišnje
b) nekad preko pola grida nije završavalo utrke (pouzdanost je postala nešto bolja tek tamo oko Hakinnena).
Dakle, ovi prije Hakinnena nisu baš imali jednaku priliku ostvariti ovakav rezultat.
I bas Miku uze za reper kad se digla pouzdanost Covjeka koji je 2000.tu izgubio velikim dijelom zbog nepouzdanosti bolida, a sta tek reci za 2001.
Pa spominju se Leclerc, Hamilton i Hakkinen
Mada bi ja kao reper "kad se digla pouzdanost bolida" prije uzeo Hamiltona nego Hakkinena, tako da se tu slažemo.
A nije se toliko digla pouzdanost čak ni 2007., već je to krenulo i par godina poslije.
Ono s čim se ne slažemo je to da je Mika titulu 2000. velikim dijelom izgubio zbog nepouzdanosti.
Mika 3 DNFa (3 kvara), Michael 4 DNFa (2 kvara, 2x ga naguzili na startu), tako da.....
2001. Mika je imao još više kvarova (najmanje 5-6, ovako iz glave, baš su ga bili spopali, sjetim se samo zadnjeg kruga u Španiji), ali i da je imao npr. 2 kvara (klasika, ajd), u najboljem slučaju bi se borio za poziciju viceprvaka sa DCijem i Rubensom, sa nekih 40-50 bodova iza Michaela.
Ali mislim da je vrlo teško bilo prije 20 i više godina (da ne govorim o daljoj prošlosti) uzeti prve dvije pobjede zaredom.
Ali, svoj trojici treba odati priznanje.
U Mikinom slučaju (kao što rekoh), pouzdanost još nije "toliko" bila visoka kao danas (a imao je i on DCa u istom bolidu, te Michaela u malo slabijem Ferrariju), Lewis je bio rookie i imao je u ekipi Alonsa (aktuelnog 2x prvaka), te kod konkurencije Kimija, pa i Masu, dok je Leclerc kao "polu-rookie" uspio (na guzove) iskoristiti 2 (od 4) staze koje odgovaraju Ferrariju spram ovakvog Mercedesa (i potrefilo se da su te dvije staze bile jedna za drugom, i to je uradio on, a ne njegov timski kolega, 4x prvak).
wapi je napisao/la: 10.09.2019., 11:10
Uvijek kod takvih stvari treba uzeti u obzir dvije stvari
a) nekad je bilo 15-16 utrka godišnje
b) nekad preko pola grida nije završavalo utrke (pouzdanost je postala nešto bolja tek tamo oko Hakinnena).
Dakle, ovi prije Hakinnena nisu baš imali jednaku priliku ostvariti ovakav rezultat.
A neki su svoju prvu pobjedu ostvarili u bolidu u kojem je bilo teško zamisliti da se može doći do pobjede, a kamoli do dvije za redom.
Pa dobro nije da bolid nije bio sposoban za pobjede...u 3 navrata smo umalo dobili utrku.
Bahrain, Kanada i Austria...a za Spa i Monzu smo znali da bi trebali biti favoriti...
U Kanadi i Austriji smo bili u podređenom položaju jer u obje utrke smo imali značajno brži Mercedes i RBR od nas...
Spa i Monza, opet vjerojatno je Mercedes bio brži, ali u Spa smo baš na mišiće odigrali, dok je u Monzi bilo mrvicu lakše, ali isto se Leclerc morao jebački braniti.
Jebiga kad je Mečka tako dobra...
Bahrain je zapravo trebala biti naša najcisca pobjeda, ali bolid se pokvario...
Re: Charles Leclerc
Postano: 11.09.2019., 12:25
Postao F12000
Točno to svi se hvataju Spa i Monze, kad je zapravo Bahrein bio zenit SF90.
Re: Charles Leclerc
Postano: 11.09.2019., 12:28
Postao F12000
Također čestitke Charles Leclercu, na godini dana otkad je proglašen za vozačem Ferrarija
Re: Charles Leclerc
Postano: 12.09.2019., 12:40
Postao F12000
Charles je dobio priznanje od monegaškog princa Alberta za svoje uspjehe u F1 i promociju Monaka.
wapi je napisao/la: 10.09.2019., 11:10
Uvijek kod takvih stvari treba uzeti u obzir dvije stvari
a) nekad je bilo 15-16 utrka godišnje
b) nekad preko pola grida nije završavalo utrke (pouzdanost je postala nešto bolja tek tamo oko Hakinnena).
Dakle, ovi prije Hakinnena nisu baš imali jednaku priliku ostvariti ovakav rezultat.
A neki su svoju prvu pobjedu ostvarili u bolidu u kojem je bilo teško zamisliti da se može doći do pobjede, a kamoli do dvije za redom.
Pa dobro nije da bolid nije bio sposoban za pobjede...u 3 navrata smo umalo dobili utrku.
Bahrain, Kanada i Austria...a za Spa i Monzu smo znali da bi trebali biti favoriti...
U Kanadi i Austriji smo bili u podređenom položaju jer u obje utrke smo imali značajno brži Mercedes i RBR od nas...
Spa i Monza, opet vjerojatno je Mercedes bio brži, ali u Spa smo baš na mišiće odigrali, dok je u Monzi bilo mrvicu lakše, ali isto se Leclerc morao jebački braniti.
Jebiga kad je Mečka tako dobra...
Bahrain je zapravo trebala biti naša najcisca pobjeda, ali bolid se pokvario...
Nisam govorio o Ferrariju...
Spominje se neko odabrano društvo. Pa je onda wapi spomenuo neka stara vremena kada to nije bilo lako ostvariti. Pa onda i meni palo na pamet kako neki nisu imali tim u svojim počecima da ostvare uzastopnu pobjedu, ili pobjedu uopšte...