Stranica: 2/115.

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 08:24
Postao Lady
Felipe je napisao/la:Klinjo možda da, ali klinjo koji je tri godine proveo gledajući snimke utrka iz osadmesetih i devedesetih i klinjo koji je odgledao hrpu dokumentaraca i pročitao tonu tekstova.
Da nisam upućen, jednostavno bih šutio, kao što radim u svim slučajevima kada ne znam o čemu se priča u temi. Svi mi imamo različita mišljenja, od Fangia do Schumija, neko se nekome sviđa, ili po onome što je radio na stazi, ili izvan nje, ili u nekim slučajevima na oba fronta. Ja smatram da je to bio Senna, i imam svoje argumente, ti sigurno imaš takve za nekog tebi dragog, i to je u redu, ali nije u redu da sudiš o nekome prema dvije-tri napisane rečenice. ;)


I da imaš 10 godina totalno nebitno.....
Meni nije jasno s obzirom da si vanjski suradnik na ovom portalu kako je adminu moglo promaknut da te netko nazove klinjo i trol?
Užasan propust od admina.....


Samo se ti nedaj Felipe, jer si vrlo kvalitetan forumaš i za svoje godine izrazito pristojan i nadasve upućen u mnoge stvari o Formuli 1, za razliku od nekih drugih ipak starijih od tebe.

Da ne budem off skroz.....
Potpuno ti je ispravno mišljenje o Ayrtonu i bez obzira šta nisi imao čast gledat ga uživo ( a vjeruj mi, to mi je bila Velika čast gledat najboljeg vozača u svojim majstorijama u živo) , bitno je da si pogledao mnoge utrke iz prošlosti i sam vidio o kakvoj se veličini od vozača radi. Pa nisu ga badava dvjesto i nešto vozača, šta bivših, šta sadašnjih 2009 proglasili za najboljeg vozača ikad, iako recimo nije imao najviše naslova prvaka kao Prost ili Schumacher. Ipak su ga stavili ispred te dvojice, a i kad slušaš većinu današnjih vozača i pitaš ih tko im je najbolji, većini je Ayrton bio i idol, kao Hamiltonu i Alonsu.

Evo, da ne spominjem Ayrtonove najpoznatije pobjede (a ima ih brdooooo), preporučit ću ti jednu utrku koja i nije toliko poznata, a Ayrton je tada odvozio vrhunski, a to je SPA 1985.

[dailymotion]http://www.dailymotion.com/video/x124e3 ... rt-1_sport[/dailymotion]

[dailymotion]http://www.dailymotion.com/video/x124pb ... rt-2_sport[/dailymotion]

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 09:13
Postao Explorer
Klinjo ili trol nije uvreda. Budala, debil, kreten, nesposoban idiot i slične stvari jesu, ovo nije.
Naravno, nisam ovdje da pravdam fjaku, ali trol i klinjo su konstatacije koje drže vodu. Ako je netko klinjo, onda je klinjo i od toga ne može pobjeći. Ako netko potiče svađu, onda je troll.
fjaka je ustanovio da Felipe nije troll i to je to, nitko od njih dvojice se nije naljutio, pa onda ni drugi ne moraju uskakat. Toliko od mene, mislim da bi se tako trebali voditi kako bi održali ravnotežu.

Da da, meni se isto sviđa ta utrka, a zanimljivo je i ovo. Prve dvije pobjede u karijeri Schumacher i Senna su ostvarili na istim stazama, samo drugim slijedom :D

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 09:42
Postao Lady
Explorer je napisao/la:
Da da, meni se isto sviđa ta utrka, a zanimljivo je i ovo. Prve dvije pobjede u karijeri Schumacher i Senna su ostvarili na istim stazama, samo drugim slijedom :D
Iskreno, ne volim uspoređivat njih dvojicu jer nisu baš vozili u istoj eri, a i tok karijere im je išao skroz drugačije.

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 14:01
Postao zjurina
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/579596253689987072

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 16:35
Postao Zeus
Momci, svaka čast, tako se raspravlja :thumbs:

Uredio admin: molim da se držite teme, a ne prozivate jedni druge. Hvala.

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 16:38
Postao fjaka
Lady je napisao/la: Pa nisu ga badava dvjesto i nešto vozača, šta bivših, šta sadašnjih 2009 proglasili za najboljeg vozača ikad, iako recimo nije imao najviše naslova prvaka kao Prost ili Schumacher. Ipak su ga stavili ispred te dvojice a i kad slušaš većinu današnjih vozača i pitaš ih tko im je najbolji, većini je Ayrton bio i idol, kao Hamiltonu i Alonsu.
većina današnjih vozača nije ni proodala kad je senna poginija :mrgreen:
i druga stvar, pogle boldano. nevjerojatno koliko promašivaš poantu. bit idol i bit najbolji nikako nije isto :bang:
i kad takve nekakve osnovne pojmove brkaš mi nemamo šta dalje pričat. normalno da je njegova vožnja brala simpatije jer je svaku utrku vozija na granici, rezultat toga je najbolji primjer '89, 2-3 puta više uništio bolid ili izazva sudar od prosta. kad bi u mclarenu nakon utrke rastavljali bolid senninu getribu su mogli bacit koliko bi je izmesario...a prostovu su mogli smontirat za sljedeću utrku. suma sumarum jedan vozi konstantno svaku utrku na nož a drugi samo kad je to potribno - rezultat na kraju znamo :zzz:

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 18:56
Postao fjaka
Lady je napisao/la: Hahahah....... napiše @fjaka kako je Prost bio bolji, i stavi za argumente bodove....hahahaha...
Jesi gledao te utrke? Ajde sad priznaj da nisi gledao te utrke jer nebiš napisao ovako nešto ili si totalno zaluđen Prostom pa si sljep.....
statistika je inače goli k. da se razumimo.

izuzev ovog slučaja, ovde je ona veliki pokazatelj. neznan zašto to moran posebno objašnjavat jer je kristalno jasno no dobro, potrošit ću par sekundi.

dva identična bolida bez no1 i no2 - otvorena borba. normalno da će onda statistika na kraju bit pokazatelj.

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 19:18
Postao fjaka
Lady je napisao/la: Kakva mitomanija????
Ja sam gledala i pratila F1 od početka osamdesetih i dobro znam da je Ayrton za života već proglašavan najboljim vozačem ikada.... Se sjećaš??? Ako si pratio i gledao kao šta kažeš onda ćeš se sjetit....
lažeš.

premalo je ima toga da ga se proglašavalo najboljin. ima je nekoliko odličnih vožnji po kiši, ima je pp-e, u dominantnom bolidu je dvaput za redon opran od momčadskog kolege, '90 je osvojia naslov svi znamo kako i svaka mu čast za onaj '91 ali sve je to premalo da ga se proglasi najboljin jer onda sereš i po prostu i po piquetu i po fittipaldiu tj sereš se po njihovin postignućima.

možemo reć da je bija na putu da postane najbolji ali to nije posta nikad. osim u glavama mitomana.

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 19:22
Postao Felipe
Ju, kolika zbrka nastade :mrgreen:

Šteta je da smo ovako finu temu pretovorili u ratište. F1 ima bogatu povijest koju treba njegovati i biti ponosan na nju.

Što se tiče kolege fjake, nemam ništa protiv njega. On mi je fino i pristojno naglasio moju pogrešku što sam lično mišljenje iznio kao javnu tvrdnju u prvi post. Moje mišljenje o Ayrtonu se nije promijenilo, fjaka mi je samo ukazao na to koliko je Ayrton dignu nakon smrti (mada je dignut jako ružna riječ u ovom kontekstu). Nije bilo ljutnje niti vrijeđanja, bar ne sa moje strane, ne znam kako se kolega osjećao.

Lady, sve su to fini argumenti koji su se mogli jako fino posložiti u post. Bojim se da si malo preburno reagovala nazivajući fjaku provokatorom, a čovjek je iznio svoja mišljenja, baš kao i ti. Nema potrebe za svađu na ovakvoj temi, već samo prijateljsko čavrljanje između dva ljubitelja Formule 1 i svega što ona donosi, iznošenje mišljenja i učenje novih stvari. ;)
Do čitanja :pivo:

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 20:03
Postao Zeus
Zeus je napisao/la:Momci, svaka čast, tako se raspravlja :thumbs:

Uredio admin: molim da se držite teme, a ne prozivate jedni druge. Hvala.
Nema beda, moj post je tako i tako na to i ukazivao. :chill: :thumbs:

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 22:27
Postao Lady
Felipe je napisao/la: Lady, sve su to fini argumenti koji su se mogli jako fino posložiti u post. Bojim se da si malo preburno reagovala nazivajući fjaku provokatorom, a čovjek je iznio svoja mišljenja, baš kao i ti. Nema potrebe za svađu na ovakvoj temi, već samo prijateljsko čavrljanje između dva ljubitelja Formule 1 i svega što ona donosi, iznošenje mišljenja i učenje novih stvari. ;)
Do čitanja :pivo:
Dragi kolega....
Reagirala sam u prvom redu tako jer je @fjaka takve postove (pretežno laži i omalovažavanja) postao baš na dan kad je Ayrton rođen, baš kad smo par nas postali nekolko videa i obilježavali njegov 55 rođendan. Takav čin od strane @fjake je za mene totalno nekulturan. Mogao je pričekat barem jedan dan pa onda postavit određena pitanja i iznijet svoje negativno mišljenje.

Ali dobro, to govori o njemu i njegovoj kulturi.....
fjaka je napisao/la: većina današnjih vozača nije ni proodala kad je senna poginija :mrgreen:
i druga stvar, pogle boldano. nevjerojatno koliko promašivaš poantu. bit idol i bit najbolji nikako nije isto :bang:
i kad takve nekakve osnovne pojmove brkaš mi nemamo šta dalje pričat. normalno da je njegova vožnja brala simpatije jer je svaku utrku vozija na granici, rezultat toga je najbolji primjer '89, 2-3 puta više uništio bolid ili izazva sudar od prosta. kad bi u mclarenu nakon utrke rastavljali bolid senninu getribu su mogli bacit koliko bi je izmesario...a prostovu su mogli smontirat za sljedeću utrku. suma sumarum jedan vozi konstantno svaku utrku na nož a drugi samo kad je to potribno - rezultat na kraju znamo :zzz:
I kakve veze ima šta ti vozači nisu ni hodali onda? Šta ne postoje snimke utrka da se pogleda danas? Pa to je jedino relevantno – UTRKE.
I da btw.... ti isti vozači su rekli i da je bio najbolji i najveći vozač ikad, ali sam zaboravila napisat...
I još sam zaboravila napisat da su u toj skupini vozača još i Coulthard i Hakkinen (obojica su surađivala s Ayrtonom)

Ajde mi argumentiraj ovaj dio sa mjenjačima.
fjaka je napisao/la: lažeš.

premalo je ima toga da ga se proglašavalo najboljin. ima je nekoliko odličnih vožnji po kiši, ima je pp-e, u dominantnom bolidu je dvaput za redon opran od momčadskog kolege, '90 je osvojia naslov svi znamo kako i svaka mu čast za onaj '91 ali sve je to premalo da ga se proglasi najboljin jer onda sereš i po prostu i po piquetu i po fittipaldiu tj sereš se po njihovin postignućima.


Šta kažeš da lažem? Ajde me demantiraj....

Čisto jedan mali prilog u moje laži.....
Poslušaj dobro šta John Watson (bivši vozač) priča i nađi mi da takvo nešto se govori npr...o Prostu...

[dailymotion]http://www.dailymotion.com/video/xpz0ij ... port_sport[/dailymotion]

Ajde mi kad već spominješ kako je Prost u te 2 sezone oprao Ayrtona, napiši točno u kojim je sve utrkama Prost outpace-ao Ayrtona.
Molim te da mi napišeš od 32 utrke koje su ti na raspolaganju u koliko i kojim točno utrkama je Prost nadvozio Ayrtona. Znači, vozački ga porazio na stazi.

Utrku po utrku molim.....

Re: Povijest F1

Postano: 22.03.2015., 22:48
Postao Lady
Pošto je ovo tema o povijesti F1, evo par priloga iz sezona 1988, 1989 i 1990.

Prvo video o sudaru u Suzuki 1989:



Mislim da je ovdje svima jasno da je Prost kriv.
And by allowing Prost to go unpunished after taking Senna out of the 1989 title-decider, what could FISA do about Senna in 1990? According to Balestre, nothing:
Last year the race stewards disqualified Senna because he cut short a chicane. This time, they told me on the telephone, that there were no elements to allow Senna’s disqualification.
Jean-Marie Balestre


A pošto je Balestre odlučio još i naknadno kaznit Ayrtona, evo njegovog objašnjenja:
''You don't have the right when you are a great driver to have a stupid accident which destroys the sporting spectacle. It is very clear – and the film of the race proves it – that it was excessive speed which caused the accident. I do not accept drivers who try to win at any price. That's what I have against Senna.''
Zbog prebrze vožnje je Ayrtonu htio oduzet licencu.... :rofl: :rofl:

Nakon utrke i FISA-ine odluke, McLaren ulaže žalbu:
McLaren versus Jean-Marie Balestre
"The documents we signed for in Japan were not the same documents that were put forward to the Court of Appeal," he said. "What was originally Stewards' Decision No 17 had become Stewards' Decision No 16 with a very badly executed change of the 7 to a 6.
Stewards' Decision 17, as signed for by McLaren, was identical to Stewards' Decision 16 presented to the FIA International Court of Appeal, with one difference. At the bottom of Decision 16 are the words 'McLaren Team appealed at 15:25hrs'. This addition was countersigned by John Corsmit.
The Decision 17 which was presented to the court was identical in wording to sections of Decision 16. There was only one addition: the mention of Article 63.
Article 63 of the Sporting Code states that: "A breach of the provisions of the Code or the Sporting Regulations relating to general safety discipline shall result in the exclusion of the car and driver concerned from the Event."
This document featured a hand-written time of 14:55, but it was not signed for by Dennis and Senna.


šta je predsjednik FISE - Balestre napravio prije i nakon utrke Suzuka 88.

Prije utrke:
It was unfortunate that, amid the excitement and anticipation of the moment, the politeness of Suzuka’s efficient organizers was tested to the full by none other than FIA President Jean-Marie Balestre. His first gaffe was to send a letter to the president of Honda Motors reminding him (as if such were necessary) that both Senna and Prost should be provided with identical engines: “otherwise the image of the World Championship would be tarnished.” An ominous precursor to the behaviour of Monsieur Balestre, and an ironic choice of words, given how his actions would reflect on the World Championships of 1989 and 1990.
Poslje utrke:
As much as the events during the Grand Prix reminded us of why we love Formula One, Monsieur Balestre's bias and favouritism reminded us afterwards of how loathsome certain aspects of the series can be. On Sunday afternoon, having heard of Prost’s gearshift difficulties, he rang FISA officials at Suzuka to demand that the offending gearbox be stripped down. This led to the amusing sight of six FISA officials, none of whom knew the difference between a pinion and a potato, trying to make sense of dozens of gearbox parts scattered over the paddock tarmac.
I pismo predsjednika Honde Tadashi Kume:
So much so that ahead of the Japanese Grand Prix Honda president Tadashi Kume wrote an open letter to Jean-Marie Balestre, president of the FIA, to reassure him (and the world) that his company would not favour one driver or the other.
Kume opted to make his reply public, and his letter was posted on the notice boards in the press room at Suzuka. 'I believe that motor sports should be conducted in the spirit of fair play and safety, in order to obtain the interest and emotional involvement of the spectators and people concerned,' he wrote.'Honda Motor Co. Ltd sees fairness as the highest requirement of its philosophy for conducting business and sets this quality as an ideology in its corporate dealings.' More lucidly, a spokesman at a Honda press conference stripped bare the message from corporate land. 'We're quite prepared to line up four engines and get the drivers to make their own personal choice, if that's what they would like.'

Ayrton Senna o pole position-u u Suzuki 1990 i Balestreu:
'1989 was an unforgivable situation,' said Senna. 'I still struggle to cope with that, when I think about it. When we were fighting in the same team with Prost (in 1989) we had a bad time with FISA. I had a bad time with (Jean-Marie) Balestre. You all know what took place here (in Suzuka). They decided against me and that was not justice, so what took place over the winter was s**t.
'' Before we started qualifying (at Suzuka last year) Gerhard (Berger) and I went went to the officials and asked them to chnage the pole position because it was in the wrong place. And the officials said yes. No problem. We worked hard Friday and we sweated out Saturday. I got pole and then what happened? Balestre gave an order that we don't change pole position. We said that had been agreed before the race. They said no, we don't think so. This was really s**t. ''




Jo Ramirez, radio je s obojicom u McLarenu i poznavao ih jako, jako dobro.
Ramirez was at the centre of extraordinary two-year Senna/Prost era at McLaren and reminiscing about their first season together on the podcast – when together they won 15 of the 16 race in 1988 – he told a great tale of how when his car was perfect, rather like Button, Prost was unbeatable.
“Senna was absolutely unbelievable on a qualifying lap, nobody could race that much of the car in a single lap like he could. Taking a second out of Prost in places like Spa or Monza where Prost used to set the standard was absolutely unheard [of] – incredible,” he recalled.
“But when you gave Prost a car that was completely to his liking no one could beat him, not even Senna. But how many times you have a car that is 100% to how you like it? Very seldom. But Senna used to adapt to the car. Whatever the car was doing, if he couldn’t change it, he would just adapt himself and that’s why he was so much better than Prost in those situations.


Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 00:21
Postao fjaka
:prcnjau:

Ayrton has a small problem. He thinks he can't kill himself because he believes in God and I think that is very dangerous for the other drivers. - Alain Prost, 1989

If you have God on your side, everything becomes clear - Ayrton Senna, 1992

[ link do slike ]

“I was cheated many times by the system but i said to myself today has to be my way”

[ link do slike ]

Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 00:37
Postao fjaka
Lady je napisao/la: Zbog prebrze vožnje je Ayrtonu htio oduzet licencu.... :rofl: :rofl:
smiješ se čemu točno? smišno ti je da je automotosport opasan i da se u njemu gine,
i onda u njemu imaš jednog fanatika koji se ne libi NAMJERNO zabijat u druge, to je tebi ok?

neznam šta da kažen ako ti je to ok i ima li smisla uopće razminit ijednu rič više :(

zadnji takav slučaj je schumacher kad su mu oduzeti svi bodovi '97, preblaga kazna za nekog ko će se namjerno zabijat u suparnika, triba je bit trajno udaljen sa trkališta...

Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 00:58
Postao fjaka
Lady je napisao/la: Jo Ramirez, radio je s obojicom u McLarenu i poznavao ih jako, jako dobro.
kako ti jo ramirez nije reka da je senna konstantno kopira prostov setup bolida?

https://f1banter.wordpress.com/2010/03/ ... principal/

Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 04:09
Postao fjaka
jako poučno štivo za klince a posebno klinke mitomanke ;)

http://www.tccandler.com/prost-vs-senna-not-close/

Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 05:40
Postao Lady
@fjaka...

Baš sam malo otvorila tvoje članke koji si mi stavila i sad mi je jasno od kud 'crpiš' informacije.....

Evo jedan copy/paste da vidimo koliko gluposti koje se navode zbog čega je Prost bolji...
Despite Senna’s qualifying speed, Prost devoured him in terms of fastest race laps — 33 to 19.

Of the 141 races, Prost finished 111 times and Senna 101. This again was primarily due to Senna’s proclivity to crash into walls and other drivers with reckless actions behind the wheel.

Prost finished in the points 102 times. Senna 88.

Prost had 88 podium finishes. Senna 73.

Prost had 41 wins. Senna 37.

World Championships… Prost 4. Senna 3. Although, Prost should have won the 1988 season over Senna, but Formula 1 was fiddling around with that ludicrous points system where only certain races counted. If all races counted, Prost would have won easily, making the actual World Championship count 5-2 to Prost. Oh, and Prost came within half a point of winning in 1984, when the F1 committee ludicrously only awarded half points at the Monaco Grand Prix. This cost Prost his 6th title. So the actual count is Prost 6 and Senna 2.


Kakve gluposti.....

Ali, dobro, taman štivo za tebe @fjaka.... :chill:

-------------------------------------

Idemo dalje:
Zbog prebrze vožnje je Ayrtonu htio oduzet licencu...

Ayrton ide preticat Prosta u Suzuki 1989, Prost ga napuca i odustane, Ayrton nastavi, ali svemoćni Balestre ga diskvalificira je kako kaže : ''Ayrton je izazvao sudar zbog prebrze vožnje...''
Pogledaj malo opet video pa mi onda reci jel Ayrton vozio prebrzo kad je išao pretjecat Prosta?
Pa nije ni čudo da je većsljedeće godine Balestre gubio tlo pod nogama i onda ga 1991 zamjenio Mosley.

Dalje: Naslov drugog članka: Senna Vs Prost: Statistics show you would rather have Prost in your car if you were a F1 team principal
Opet štivo za početnike F1. Mislim, sigurno nebi gledala statistiku kod upošljavanja vozača, već šta mi taj vozač pokazuje u bolidu i na stazi. Npr.. Prost je bio katastrofalan po kiši i onda kažu da je bio bolji vozač od Senne!
Vozač koji ne zna vozit po kiši ne može nikako spadat u najbolje vozače, to je nepotpun vozač.
Recimo Brazil 1993 - Prost koji ne zna vozit ni na wet gumama kad je počela padat kiša, produžuje box i vozi još jedan krug na slikovima....i onda sljedi jedna prelijepa epirueta....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eIGJ7WVoCWc[/youtube]

Idemo dalje:
Daj mi molim te možeš stavit Ramirezov citat o Senninom kopiranju set-up-a.... Ne nađem ga ovako rano ujutro, a moram ić radit....
Ali, i ako je istina, onda jako poražavajuća činjenica za Prosta da mu je Senna sa njegovim set-up-om bio bolji...... ;)

........................................

Dalje: Ne, nije mi ok ako se netko namjerno zabija u suparnika, ali se i 1989 u Suzuki Prost zabio u Sennu pa nikom ništa.
Schumachera je ne volim niti pod razno, a o njegovim sudarima drugom prilikom....... možda na njegovu obljetnicu bi mogli o njegovim prljavštinama....

-----------------------------

I sad ću ti dat linkove od sezona 1988 i 1989

Sezona 1988

Sezona 1989

I ponovit ću ti: Daj mi napiši u kojim sve utrkama Prost outpace-ao Sennu. Ako mi ne možeš nabrojat utrke, onda mi potvrđuješ da svoje znanje crpiš iz razno raznih štiva i statistika, a da o samim utrkama ne znaš baš....

Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 23:47
Postao fjaka
da ti pišen u kojin utrkama je razvalio sennu? pa toga se ni prost nesića a kamoli ja :D recimo jedna stvar mi je ostala jako dobro u sjećanju a ta je da je senna jako često sa vodeće pozicije pripušta vodstvo prostu jer bi razvalio bolid ili izletio. jednostavno je previše puta iša priko granice, s jedne strane mamio uzdahe publike odveženim krugom s druge strane je bija preglup za odvest prvenstvo. prost je jednostavno zna da će ovaj ovaj prije ili kasnije uprskat a forsira je samo onda kad je mora.

inače vozače možemo podilit u dvi skupine:

1. skupina: racionalni
2. skupina: sirovine

u prvu skupinu spadaju oni koji se odlikuju sa više pameti u vožnji, nisu bezglave muve koji pod svaku cijenu žele biti najbrži u kvalama ili imat najbrži krug... koji neće ić u duele di je jasno da ne mogu dobit i koji rezultiraju sudarom, koji nemaju mnogo grešaka i vrlo su precizni u svojoj vožnji... unaprid iskalkuliraju šta in triba za naslov i upravo to postavljaju ka svoj cilj...tipa prost.

u drugu skupinu pak spadaju oni koji mogu biti vrlo brzi, imaju možda tu sirovu brzinu urođenu u sebi, ali nemaju baš previše pameti pa kad dođe utrka, često možemo vidit njihova izletanja, sudare, pretjerano trošenje guma, pucanje pod pritiskom i slično... i za njih je karakteristično upravo to "pushing over limit" koje smo mogli vidit kod senne...

Re: Povijest F1

Postano: 23.03.2015., 23:55
Postao fjaka
u prvu skupinu bi još uz prosta ugura i piqueta, laudu (nakon nirburgringa) , stewarta, fittipaldia...

u drugu skupinu uz sennu i keke rosberga, hunt, arnoux, gilles villeneuve, mansell, montoya...

Re: Povijest F1

Postano: 24.03.2015., 00:50
Postao fjaka
Lady je napisao/la:
Dalje: Naslov drugog članka: Senna Vs Prost: Statistics show you would rather have Prost in your car if you were a F1 team principal
Opet štivo za početnike F1. Mislim, sigurno nebi gledala statistiku kod upošljavanja vozača, već šta mi taj vozač pokazuje u bolidu i na stazi. Npr.. Prost je bio katastrofalan po kiši i onda kažu da je bio bolji vozač od Senne!
ti uzmi onoga koji zna vozit po kiši ja ću uzet onoga koji je u stanju imat više bodova na kraju sezone :fakjea:

aaaaand ladies and gentlemen, fjaka/prost is a winning combination :pivo: