Loša iskustva s trgovcima

Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.

Post

Mr.Spaceguy Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4540
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Fernando Alonso
Explorer je napisao/la: 03.03.2021., 22:47 Mene ne čudi što kod nas postoji politika da se novac ne vraća jer je barem pola ljudi gore od cigana. Tipa, cure kupe haljinu u petak, nosi je u izlazak te je želi vratiti u ponedjeljak. Evo recite jel to u redu?
To je ništa naspram ostalih "specijalaca". Ja znam za slučaj di je osoba kupila hlače, nosila ih mjesec dana i vratila ih zmazane. I da, dobila je povrat novca. :thumbsd:

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
Upravo tako bi trebalo biti. Kupac svetinja.

Pustimo onih 1 posto kretena koji ce kupit hlace, nositi pa vratiti.

Uostalom, stavi etikete na jako vidljiva mijesta koje se mogu samo potrgat i rijeseno.

Kupi mi zena majicu jer je na snizenju, da se ne rasproda, na kraju ista mi je velika ili mala, odlucim vratiti- ne moze.

Rasputajte se kako je u njemackoj pa cete vidjet koja je to razlika. I nemaju problema sa tim da ekipa uzme namjerno, malo koristi pa vrati. Takvih je mizerno mali i zanemarivi broj. I to se da rijestiti sa pravim etiketama.

Kod kucnih uredjaja mora biti pravo kupca daslobodbo kupi usisavac, ode doma, koristi, i vrati nakon 3 dana jer mu nije bas.

Uzgubilo se pravo kupca na probu skroz. Ne mozemo u ducanu probat sve, usisavace, pekace, tave, busilice i slicno.

Usto kao sto odjecu mozemo probati u ducanu, auto probati prije kupnje.. tako mora biti za sve stvari. Uzmi, probaj, testiraj i ako tebi nije to to, vrati i evo para...

Tko je u restoranu svetinja? Ili kaficu? Onaj koji je dosao ostaviti novce ili onaj koji ce ih uzet? U hotelu? Avionu?

Trgovac, sve i da uzmem hilti jer sam kreten i ostemam sebi zid i idem vratit jer nisam zadovoljan.. ako nije ostecen, i ako je isti kakav je bio prilikom kupnje, ducan ce ga bez problema prodati drugome...

Uostalom, takvih spodoba je jako malo... Zanemarivo malo, sto god netko mislio...

Ne kazem da nisam i ja u hr dozivio povrat novca ali eto dozivio sam i to da ne daju 200 kuna nazad a sta, kosulja il nije pasala il mi se nije svidjala. Nije ni bitno. I nakon 3-4 dana donesem i ne daju... Uzas i sramota.

Kod nas su kupce vec odgojili da nemaju prava i da je normalno jer ce inace neki zlorabiti zakon i ovo i ono.. kupci sami sebe ne cijene niti svoj novac dovoljno...




Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5729
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
zelot je napisao/la: 04.03.2021., 12:26 Upravo tako bi trebalo biti. Kupac svetinja.
Zašto?

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2506
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
zelot je napisao/la: 04.03.2021., 12:26 Upravo tako bi trebalo biti. Kupac svetinja.

Kupi mi zena majicu jer je na snizenju, da se ne rasproda, na kraju ista mi je velika ili mala, odlucim vratiti- ne moze.

Rasputajte se kako je u njemackoj pa cete vidjet koja je to razlika. I nemaju problema sa tim da ekipa uzme namjerno, malo koristi pa vrati. Takvih je mizerno mali i zanemarivi broj. I to se da rijestiti sa pravim etiketama.

Kod kucnih uredjaja mora biti pravo kupca daslobodbo kupi usisavac, ode doma, koristi, i vrati nakon 3 dana jer mu nije bas.

Usto kao sto odjecu mozemo probati u ducanu, auto probati prije kupnje.. tako mora biti za sve stvari. Uzmi, probaj, testiraj i ako tebi nije to to, vrati i evo para...

Tko je u restoranu svetinja? Ili kaficu? Onaj koji je dosao ostaviti novce ili onaj koji ce ih uzet? U hotelu? Avionu?

Trgovac, sve i da uzmem hilti jer sam kreten i ostemam sebi zid i idem vratit jer nisam zadovoljan.. ako nije ostecen, i ako je isti kakav je bio prilikom kupnje, ducan ce ga bez problema prodati drugome...

Uostalom, takvih spodoba je jako malo... Zanemarivo malo, sto god netko mislio...

Ne kazem da nisam i ja u hr dozivio povrat novca ali eto dozivio sam i to da ne daju 200 kuna nazad a sta, kosulja il nije pasala il mi se nije svidjala. Nije ni bitno. I nakon 3-4 dana donesem i ne daju... Uzas i sramota.

Kod nas su kupce vec odgojili da nemaju prava i da je normalno jer ce inace neki zlorabiti zakon i ovo i ono.. kupci sami sebe ne cijene niti svoj novac dovoljno...
Kupac nije svetinja ako pričamo o ovom dijelu europe, balkanistanu. Zašto? Pa zato jer barem 50% kupaca nema pojma što želi, drugih 20-30% kenjka i ubija trgovca u pojam sa svojim glupostima te nekih 20% koji znaju što hoće ili im se da objasniti i možeš s njima normalno razgovarti. Ja kao kupac znam što želim i što bi htio, ali isto tako znam da ne mogu svugdje dobiti sve što želim. Smatram da sam dovoljno dobro odgojen i kulturan da trgovcu ne zagorčavam život svojom nepromišljenošću, provalama i maltretiranjem koje ljudi često rade, svjesno ili nesvjesno, a sve zbog neznanja i zbog toga što ne žele naučiti ništa novo. Moj dida je tako radija, moja baja je tako radila. Sve 5 prika, ali tvoji baba i dida su radili možda na neki drugi način, vremena se mijenjaju, dolaze nove stvari, ne može sve stalno biti isto.

Ovo da ti žena kupi majicu jer je dobra cijena, ako se to odnosi na tebe, meni je to neshvatljivo. Zar se nešto mora kupiti pod svaku cijenu? Ok, ponuda je dobra, ali što ne postoji druga majica nego samo ta?

U restoranu ili kafiću, koje su uslužne djelatnosti, jako je teško udovoljiti ljudima. Okej, imaš coca colu, sprite i slične stvari koje su uvijek iste, pakiranje kakvo je i to je to. Al evo ti problema u restoranu kad dobiješ pršut na pladnju, a ono nisu fete/šnite duge, nego dobiješ nešto i kraćih. To su takvi problemi da ako to niste vidjeli ne možete zamisliti. Kupac jednostavno ne shvaća da se ne može samo za njega ostaviti sredina pršuta, ima i drugih ljudi koji će isto tražiti pršut, pa ne možeš njima dati sve kraće fetice. Zato se lijepo napravi miks i svatko dobije od svega pomalo, ali s tim dosta ljudi nije zadovoljno. Vrlo sebično i pokvareno, meni daj samo najbolje, a ostale tko jebe. Po takvima bi bilo da za njega ide sredina pršuta, a ovo ostalo se može i baciti, nije dostojno njegove veličine. A veličina takvih ljudi je manja od makova zrna.

Tako da, kod mene kupac nikad ne može biti uvijek u pravu. Ja se mogu potruditi da mu ugodim koliko mogu, ali sa strane mene kao poslodavca mora postojati granica što se može, a što ne može.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9665
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Tako da, kod mene kupac nikad ne može biti uvijek u pravu. Ja se mogu potruditi da mu ugodim koliko mogu, ali sa strane mene kao poslodavca mora postojati granica što se može, a što ne može.
@Explorer
Ja se slazem sa ovim...
U biti se slazem sa cijelim tvojim postom i spadam u grupu koja uglavnom zna sta hoce kada dodje nesto kupit..

Ono sta ne znam ili nisam siguran uvijek odem u lokalne ducane kojih se dosta nalazi u prizemlju obiteljske kuce i ti ljudi znaju vise o onome sta mi tocno treba od mene, jesu skuplji od Pevexa, Bauhausa ili takvih ali ce mi sigurno znat rec koje opcije imam 😁
Fino Alla Fine

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
avetma je napisao/la:
zelot je napisao/la: 04.03.2021., 12:26 Upravo tako bi trebalo biti. Kupac svetinja.
Zašto?
Da razjasnim nesto na brzinu. Debili koji maltretiraju prodavace, napadaju, vrijedjaju, ni sami ne znaju sto zele pa seru itd. to ne podrzavam. Nisam nigdje rekao da je kupac uvijek u pravu. Nije uvijek u pravu. Kad je je, kad nije nije i tocka.

Nije prodavacima lako ali oni su samo radnici koji rade po nekim pravilima koja je vlasnik naredio.. inace, same prodavace tj radnike razumijem i znam da im nije lako. Radio sam i u kaficima i restoranima i ducanima tako da mi je sve jasno.

E a sad ono zasto...

Pa jednostavno, dolazim i ukazujem svoje povjerenje i dajem novac za nesto... Pricam o normalnim ljudima kakvih je velika vecina. Znaci, ako ja dodjem i kupim npr. mikser. Kupac samom kupovinom kaze da vjeruje da je takav kakav prodavac kaze. Znaci, od mene se ocekuje da dam novac za nesto sto ne mogu probat na licu mjesta al eto kad probam i nije mi to to, onda problemi...

Radili smo svi po svakakvim firmama. Kad stranka kaze dostavi mi u 7 a radi se od 8... Gleda se da se izadje u susret..

Evo koliko samo puta sam narucio stvari tu sa odgodom placanja. Uzmem gume za auto, dodju, smontiram i platim nakon 10 dana.

Znaci razdvojimo krkane koji neosnovano seru psuju itd... Pricamo o normalnom potrosacu koji je ukazao povjerenje a kad nije to to onda frka...

Onaj kome stranka nije svetinja, taj pretezno propadne. Stranku se mora postovat. Nekad je i zajebano jer te stisnu malo ali jbg. Tako je to.

90% stvari koje kupujemo ne mozemo provjeriti i isprobati na licu mjesta a nekad i ako se koze, 10 minuta nije dovoljno. Npr koliko baterija drzi na aku busilici i koliko se puni...

A ovo za majicu sto mi zena kupila... E to je problem kod nasih. Sad ispada da je ona kriva ili sta.

To uopce nije bitno. Mora se ili ne mora bas ta kupiti bas sada. Poanta je, da su pare uzeli a ne zele vratiti. Ne znam kome tu sta nije jasno.

Sta, ocete iznenadit suorugu, kupite joj haljinu ili stikle.. dodjete doma.. premalo. Odete u ducan da uzmete nazad svojih 200 ili 500 kuna jer vam artikl vise nicem ne sluzi a oni kazu ne. Uzmi nes drugo. Nisam ja ni dao nes drugo, oa ni necu nes drugo.

Da su vratili pare, sad bi ja pricao svaka im cast, idem uvijek tamo kupovat jer ako ne vaalja.... A ne, ne idem vise nikad.

Zar nije tako svagdje. Tko ide u kafic, restoran, hotel, apartman.. gdje ga nitko ne jebe 2% i samo gleda da uzme pare.. nitko!

Di idemo? Tamo di nas cijene, postuju i gdje su zahvalni pa ukazanom povjerenju. To preporucujemo drugima a ne one prve od gore.

Odes mehanicaru. Kazes trese nesto. On napravi, uzme pare al opet nije dobro. Odes k njemu a on se izmotava i oce opet naplatit novi popravak. Ocete mu ici opet? A ako kaze sori, daj da vidim sta je. Je, moja greska, evo rijesio sam, oprosti jebiga. E njemu ides stalno...



Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2506
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
@crash - Mislim da je i odgovornost kupca da zna što želi, u suprotnom gubi svoje vrijeme i vrijeme trgovca. Što se tiče onoga kad ne znaš o nečemu dovoljno i treba ti pomoć, najgora stvar je kad naiđem na trgovca koji ne zna ništa pomoći. Tragedija!

@zelot - U većini toga što si napisao se slažem, možda se iz prva nismo razumijeli, ali ovo za majicu mi i dalje nije jasno. Nisu tebi u dućanu uzeli novce, ti ili tvoja supruga ste im svojevoljno dali. Poklon je opet druga stvar, trudiš se naći nešto adekvatno i nećeš ići namjerno faliti. Dobro, možda tebi nije bitno, ali valjda kad nešto kupuješ gledaš ima li to smisla, a ne uzeti s reda jer je cijena dobra. Ja u svojih x godina samostalnog života nikad nisam vratio komad robe. Eto...
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ja sam u životu možda vratio četri ili pet puta stvar u prodavnicu, zbog nekog broja. U biti funkcionišem na način, ko mi je kriv što sam se zajebao, bar kad sam ja u pitanju.
Ali ja se slažem sa @zelot po pitanju vraćanja stvari koje ne odgovoraju. Ja ne vidim šta je problem, da vratiš nekorišten artikal, ukoliko broj ne odgovara? Pogotovo ako je kupljen na akciji pa ne postoji zamjenski veći broj. Ja sam nekoliko puta znao kupiti nešto za djecu, ali obavezno upitam da li OK da vratim ako broj ne odgovara, ili zamjenim za veći. Ukoliko kaže da ne može, ili da mogu kupiti neki drugi artikal iz prodavnice kažem hvala doviđenja.
Vraćanje stvari, nakon nekoliko dana, jer skontaš da ti to ne odgovara ne podržavam.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Seb
Treba i kupac biti odgovoran za svoj zajeb. Ko ti je kriv ako kupuješ nešto o čemu se nisi dovoljno raspitao.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡