Stranica: 2/44.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 25.03.2019., 18:56
Postao Perica9
senna66 je napisao/la: 25.03.2019., 00:36 Odličan uvod!

Inače u zadnje vrijeme razmišljam kako bi super bilo da je Bahrein prva utrka. Puno je bolji pokazatelj tko je gdje, puno bolja za utrkivanje + ne moramo se rano ustajati :D

Imam puno očekivanja od Ferrarija ovdje.
Je , kako bih to tek dočekao... Em ne bih mogao spavat , a i ne bih mogao dočekat popodne :D

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 25.03.2019., 19:55
Postao AlkY
Ja se pak nadam da ce McLaren napraviti korak naprijed sa formom u kvalifikacijama , ali to je nemoguce pogotovo na ovoj stazi.

Race pace im je uvijek bio odlican u odnosu kakav im je bolid , ali kvale im godinama stekaju.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 25.03.2019., 21:31
Postao zelot
Ja pak ocekujem pobjedu hamiltona i mercedesa kao osvajaca vise bodova 9d svih. Leclerca ispred seba i maxa na p2

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk


Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 25.03.2019., 22:11
Postao Multi 21
Ovo uzima Bottas ili Seb... Priroda ne da drugačije :mrgreen:

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 25.03.2019., 22:21
Postao Har Kl
Već vidim naslov na dailymail ili sky nešto kao:
Lewis Hamilton won despite the forces of nature :prcnjau:

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 25.03.2019., 23:12
Postao zjurina
Frantic je napisao/la: 25.03.2019., 11:34
CrashOverride je napisao/la: 25.03.2019., 11:15 Eto @Frantic, ti budi sluzb3ni nadopunjač :mrgreen:
Hehe, "nadopunjač".
:rofl: :klanjam:
`Oću, nema problema. :thumbs:
Lol.. moze i : "nadodadevalec"... 😁😎🙋😄

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 26.03.2019., 05:06
Postao LH44
Multi 21 je napisao/la: 25.03.2019., 22:11 Ovo uzima Bottas ili Seb... Priroda ne da drugačije :mrgreen:
Bottas pol pozicija! još je i kvota jako visoka, treba na to pare stavit, dobar je na ovoj stazi, bolji od Lewisa, tako da je to što se klađenja tiče riješena stvar :D

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 26.03.2019., 07:11
Postao Frantic
Prije 7-8 godina fazon je bio "Očekujem Gazdu na postolju". :mrgreen:
#KeepFightingMichael

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 11:25
Postao F12000

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 11:55
Postao Frantic
14/15 :chill:

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 13:53
Postao Har Kl
Albert Fabrega je izjavio da je uvedena i treća DRS zona, između zavoja T3 i T4 https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1110865680461688832 Još samo da uvedu između T13 i T14 :chill:

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 14:41
Postao F12000
Baš sam htio napisati da nema razloga da ne uvedu i 3. DRS zonu :thumbs:

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 15:10
Postao Frantic
Ma mogli su i 4. DRS zonu uvest, između 13. i 14. zavoja, komotno.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 15:51
Postao LH44
Mogli su na kvalama vratit ono pravilo korištenja DRS gdje god ga smiješ otvorit, to je dobra stvar bila.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 16:25
Postao renato2107
Da, to je bilo baš fora, pogotovo s igranjem s drs-om u zavojima koji su granični (kao 130 R u Suzuki)

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 16:34
Postao croatic f1
LH44 je napisao/la: 27.03.2019., 15:51 Mogli su na kvalama vratit ono pravilo korištenja DRS gdje god ga smiješ otvorit, to je dobra stvar bila.
Slažem se, u kvalifikacijama zone nemaju previše smisla, a bez njih bi sigurno viđali neke "mudovite" poteze kao što je bilo lani u Silverstoneu kad je DRS bio omogućen kroz prvi zavoj. Baš me zanima hoće li se s promjenama na krilima i DRS-u vidjeti promjena u utrkivanju, nekako me strah da ćemo samo dobiti više obilaženja, s obzirom na to da svi govore o većem utjecaju DRS-a. Naravno, ja sam i dalje za potpuno izbacivanje DRS-a ili barem drukčiji sistem o trenutnog koji je valjda najgori mogući.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 16:48
Postao LH44
Pa zbog toga najviše, 2011 je to bilo, tad su u Suzuci Mark, Seb i Lewis prošli s DRS kroz 130R dok je Button zatvarao. Bilo bi interesantno vidjeti to ponovo, ko kad smije otvorit kroz koju krivinu, ko ima veća muda, mada opet ne mora to značit koliko ko ima muda, Vettel recimo kroz Pouhon prošle godine nije prolazio pun gas, ali očito da je vozio sa manje krila nego ostatak grida, ali eto opet, po tome možemo znat i ko kakav setap ima.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 17:07
Postao F12000
Teško da će biti opravdano izbaciti DRS u potpunosti s trenutnim aero pravilima.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 17:42
Postao LH44
Pa evo koliko su nabili DRS zona, vidjet ćemo koliko je efektivan, ako to budu obilaženja bez po muke, a uvjeren sam da hoće, smanjit otvor krila za 10ak milimetara i tjt.

Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

Postano: 27.03.2019., 18:00
Postao croatic f1
F12000 je napisao/la: 27.03.2019., 17:07 Teško da će biti opravdano izbaciti DRS u potpunosti s trenutnim aero pravilima.
Trenutna aero pravila su na snazi još samo iduće sezone, tako da izbacivanje DRS-a ne bi trebalo biti problem već od 2021. Znam da je Ross Brawn govorio da se želi riješiti DRS-a, ali čini se da on ostaje i 2021., tj. zasad nije bilo govora o njegovom izbacivanju. Kao što sam rekao, ako ga već neće maknuti, neka promjene sustav korištenja, neka npr. svakom vozaču bude dostupno 10 otvaranja po utrci, bez obzira gdje se nalazi. Trenutni sustav je stvarno užasan.