senna66 je napisao/la: 25.03.2019., 00:36
Odličan uvod!
Inače u zadnje vrijeme razmišljam kako bi super bilo da je Bahrein prva utrka. Puno je bolji pokazatelj tko je gdje, puno bolja za utrkivanje + ne moramo se rano ustajati
Imam puno očekivanja od Ferrarija ovdje.
Je , kako bih to tek dočekao... Em ne bih mogao spavat , a i ne bih mogao dočekat popodne
Multi 21 je napisao/la: 25.03.2019., 22:11
Ovo uzima Bottas ili Seb... Priroda ne da drugačije
Bottas pol pozicija! još je i kvota jako visoka, treba na to pare stavit, dobar je na ovoj stazi, bolji od Lewisa, tako da je to što se klađenja tiče riješena stvar
Prije 7-8 godina fazon je bio "Očekujem Gazdu na postolju".
#KeepFightingMichael
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Albert Fabrega je izjavio da je uvedena i treća DRS zona, između zavoja T3 i T4
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1110865680461688832
Još samo da uvedu između T13 i T14
Ma mogli su i 4. DRS zonu uvest, između 13. i 14. zavoja, komotno.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
LH44 je napisao/la: 27.03.2019., 15:51
Mogli su na kvalama vratit ono pravilo korištenja DRS gdje god ga smiješ otvorit, to je dobra stvar bila.
Slažem se, u kvalifikacijama zone nemaju previše smisla, a bez njih bi sigurno viđali neke "mudovite" poteze kao što je bilo lani u Silverstoneu kad je DRS bio omogućen kroz prvi zavoj. Baš me zanima hoće li se s promjenama na krilima i DRS-u vidjeti promjena u utrkivanju, nekako me strah da ćemo samo dobiti više obilaženja, s obzirom na to da svi govore o većem utjecaju DRS-a. Naravno, ja sam i dalje za potpuno izbacivanje DRS-a ili barem drukčiji sistem o trenutnog koji je valjda najgori mogući.
Pa zbog toga najviše, 2011 je to bilo, tad su u Suzuci Mark, Seb i Lewis prošli s DRS kroz 130R dok je Button zatvarao. Bilo bi interesantno vidjeti to ponovo, ko kad smije otvorit kroz koju krivinu, ko ima veća muda, mada opet ne mora to značit koliko ko ima muda, Vettel recimo kroz Pouhon prošle godine nije prolazio pun gas, ali očito da je vozio sa manje krila nego ostatak grida, ali eto opet, po tome možemo znat i ko kakav setap ima.
Pa evo koliko su nabili DRS zona, vidjet ćemo koliko je efektivan, ako to budu obilaženja bez po muke, a uvjeren sam da hoće, smanjit otvor krila za 10ak milimetara i tjt.
F12000 je napisao/la: 27.03.2019., 17:07
Teško da će biti opravdano izbaciti DRS u potpunosti s trenutnim aero pravilima.
Trenutna aero pravila su na snazi još samo iduće sezone, tako da izbacivanje DRS-a ne bi trebalo biti problem već od 2021. Znam da je Ross Brawn govorio da se želi riješiti DRS-a, ali čini se da on ostaje i 2021., tj. zasad nije bilo govora o njegovom izbacivanju. Kao što sam rekao, ako ga već neće maknuti, neka promjene sustav korištenja, neka npr. svakom vozaču bude dostupno 10 otvaranja po utrci, bez obzira gdje se nalazi. Trenutni sustav je stvarno užasan.