Stranica: 96/172.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 20:08
Postao avetma
Dani je napisao/la: 08.11.2019., 20:04
Da nije bilo kvara na bolidu to bi bio Bahrein bez ikakve dvojbe. Zatim dominacija u Austriji sve do "ludog moda " honde i Maxa . Singapur hladno i bez nekog napora. To što se dogodio kvar na motoru ne mijenja stvari da je ferrari dominirao na toj utrci. Nego kakve veze tvoj spin ima sa konstatacijom da je subjektivnost na kvadrat u usporedbi pobjedničkih RB i Mercedes bolida?
Aha, ti si se na to referirao, to neka ti Pastor i Frantic odgovaraju ako žele.
Da nije bilo kvara na bolidu, da nije ludog Maxa, da nije ovog, da nije onog... Imaš li išta što se zaista realno dogodilo bez tih "šta bi bilo da je bilo", kažem, kao te Mercedesove utrke koje sam ja nabrojao?
Slažem se da je Ferrari imao dobar bolid, ali se ne slažem da je kroz bilo koju cjelovitu sezonu imao bolid jači od Mercedesovog. Zato i pitam da me podsjetite na utrke koje bi me opovrgnule.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 20:09
Postao Dani
Oćeš reći da Bahreinu ferrari nije bio najbrži bolid? Nije samo na toj utrci. Sa sposobnjom ekipom na pitwallu i boljom izvedbom vozača su mogli pobijediti na još nekoliko utrka. Evo recimo Njemačka je najbolji primjer. Zatim Rusija. Japan.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 20:15
Postao avetma
Dani je napisao/la: 08.11.2019., 20:09
Oćeš reći da Bahreinu ferrari nije bio najbrži bolid? Nije samo na toj utrci. Sa sposobnjom ekipom na pitwallu i boljom izvedbom vozača su mogli pobijediti na još nekoliko utrka. Evo recimo Njemačka je najbolji primjer. Zatim Rusija. Japan.
Najbrži bolid je onda imao i Mercedes u Austriji, samo što se morao ekstremno hladiti pa je zbog toga bio spor. Zato ne idem u fantaziranje i teoretiziranje (kako ti kažeš "subjektivnost") nego pitam objektivno - na kojim utrka je Ferrari pobijedio da je uništio konkurenciju? Pa bolid ravnopravan Mercedesu mora da ima jedno 20 takvih u zadnje tri sezone, ali zadovoljit ću se i ako mi netko nabroji 5-6.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 20:37
Postao CrashOverride
Dani je napisao/la: 08.11.2019., 20:09
Oćeš reći da Bahreinu ferrari nije bio najbrži bolid? Nije samo na toj utrci. Sa sposobnjom ekipom na pitwallu i boljom izvedbom vozača su mogli pobijediti na još nekoliko utrka. Evo recimo Njemačka je najbolji primjer. Zatim Rusija.
Japan.

Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 21:29
Postao Ferrari
Obožavam ove argumente "pa dobili bi da im bolid nije stao"...ili "pa dobili bi da Max i RBR nisu bili brži"...
U Bahreinu se pokvario bolid, Njemačkoj oba bolida u kvalama (+ utrka je bila kišna tako da svakako ne bi dobili), u Austriji Vettelu u Q3 krepa bolid, Francuskoj isto imao neku anomaliju, Rusiji Vettelu krepao MGU-K i malo se posrećilo Mercedesu, Japan OPET ponavljam Ferrari ne bi dobio jer je Mercedes mogao hladno izvesti jedno zaustavljanje dok Ferrari to nikada nije mogao napraviti. Dakle i s dva bolida na 1-2 ne bi bilo moguće jer smo trošili gume. U Singapuru je Mercedes također mogao dobiti utrku da nisu fulali sa strategijom.
Znači gospodo molim vas...ako je bolid dobar valjda bi trebao imati i nekakvu pouzdanost također? To također ulazi u cijeli paket...da ne kažem još o pit wallu.
Jedina utrka koju ja pamtim da je Ferrari u zadnjih 5 godina dobio relativno komotno je Kanada 2018 i Monaco 2017. Ostalo povuci - potegni ili bi izašao neki SC, kiša, VSC, strategija, tu i tamo neka greška i tjt.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 22:43
Postao Dani
Problem je što biraš činjenice selektivno kako ti pašu. Recimo kada se kvario mclaren, onda je bilo do Hamiltona jer ga dere. Ista stvar i za gume. Bio je na glasu kao vozač koji ih jako troši. Sada kada je sa iskustvom i drugačijim bolidima uspio riješiti taj problem, sada je do bolida. Kao da Vettel nije imao takav super bolid rb koji je išao kao po tračnicama i nije trošio gume.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 22:50
Postao Dani
@ferrari.
Veliš ferrari troši gume. Naravno zaboravljaš da recimo na dobar broj utrka ferrari nije donio dovoljan broj tvrđih guma.Zbog toga ih naravno nije testirao te nije znao kako ih podesiti za utrku. To samo govori koliko su bili loši u organizacijskom smislu. To ne znači da je bolid bio loš.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 08.11.2019., 23:19
Postao Ferrari
Dani je napisao/la: 08.11.2019., 22:50
@ferrari.
Veliš ferrari troši gume. Naravno zaboravljaš da recimo na dobar broj utrka ferrari nije donio dovoljan broj tvrđih guma.Zbog toga ih naravno nije testirao te nije znao kako ih podesiti za utrku. To samo govori koliko su bili loši u organizacijskom smislu. To ne znači da je bolid bio loš.
Broj Hard guma nema nikakve veze s tim kakav ćeš biti u utrci.
Obično uvijek jedan vozač ima ser više Hard gume a drugi set više Mediuma. Uostalom ekipe imaju takve alate danas da čitaju jako puno od drugih ekipa koje testiraju ostale gume.
Primjer ti je McLaren u Meksiku gdje je ponio 3 seta Harda pa su bili nikakvi baš na toj gumi. Nema to apsolutno nikakve veze.
Sve je do bolida i kako radi gume...i ako trošiš gume jer imaš očiti manjak downforcea onda je sasvim jasno da je do bolida kao što je Binotto sam (čovjek koji bi trebao braniti Ferrari u svemu) rekao i priznao.
Ako ti imaš neki drugi dokaz samo daj. Ili si valjda upuceniji od Binotta?
Re: Sebastian Vettel
Postano: 09.11.2019., 20:23
Postao Dani
Ma da. Ekipe čitaju od drugih. Da je tako onda vi svi kopirali mercedes ili red bull. Problem u tvojoj tvrdnji su različite šasije bolida. I reci mi molim te kako to recimo ferrari može čitati podatke mercedesa? To su tajni telemetrijski podaci. Sjećam se kako ste se uskokodakali kada je Hamilton objavio telemetrijske podatke u spa kada je vozio za mclaren. Rekli ste "tajni podaci". Kako onda mogu ferrarijevi tehničari čitati mercedesove podatke. Jel to mekih 100 mil dolara kazne? Ne znam možda sam u krivu. Pojasni mi molim te.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 10.11.2019., 00:43
Postao Ferrari
Dani je napisao/la: 09.11.2019., 20:23
Ma da. Ekipe čitaju od drugih. Da je tako onda vi svi kopirali mercedes ili red bull. Problem u tvojoj tvrdnji su različite šasije bolida. I reci mi molim te kako to recimo ferrari može čitati podatke mercedesa? To su tajni telemetrijski podaci. Sjećam se kako ste se uskokodakali kada je Hamilton objavio telemetrijske podatke u spa kada je vozio za mclaren. Rekli ste "tajni podaci". Kako onda mogu ferrarijevi tehničari čitati mercedesove podatke. Jel to mekih 100 mil dolara kazne? Ne znam možda sam u krivu. Pojasni mi molim te.
Pa naravno da čitaju od drugih? Što ti misliš?
Pa koliko puta si vidio u utrci da ekipe donose odluku na osnovu toga kako npr. Ricciardo ili Max napreduju u svom stintu na Hard gumi (ili bilo kojoj gumi) u Meksiku? To se stalno radi i uspoređuje i gleda se konstanta, brzina kroz zavoje, koliko modova ekipe koriste itd.
Nema veze što nisu iste šasije...onda je valjda Mercedes bio lud kada je primjetio to u Meksiku ili? Daj se sredi.
Sjećam se kako ste se uskokodakali kada je Hamilton objavio telemetrijske podatke u spa kada je vozio za mclaren. Rekli ste "tajni podaci".
Dobro...eto ako baš moraš i OVDJE ubaciti Hamiltona...znači nismo to samo "mi budale hejteri" ovdje govorili već Martin Whitmarsh glavom i bradom...kao i Button njegov timski kolega.
https://www.bbc.com/sport/formula1/19456707
https://www.bbc.com/sport/formula1/19474565
Ne znam...valjda su se oni uskokodakali bezveze. Rasisti.
Evo ti i direktni citat Wolffa kako su se odlučili za strategiju Harda u Meksiku:
“
We saw Ricciardo going long on the hard tyre,” said Wolff.
“He was posting green lap times. And then we had quite some discussion, and at the end... we opted to go long for 47 laps.
“47 laps sounded like it was almost impossible, but then when you look at the data of the first stint, and Ricciardo and Max (Verstappen) going strong, it kind of made sense. Still, visualising 47 laps sounded like an awful lot of laps.”
https://www.news.com.au/sport/motorspor ... b8f6876a7c
Budale štaš'...šta oni znaju.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 10.11.2019., 14:22
Postao Boris_CRO
Da skratim i rezimiram o kvaliteti Ferrarija.
Kada je Ferrari zaista bio dobar imali smo 2000-2004. Ako pogledamo rezultate zadnjih 10 godine ne možemo reći da je Ferrari dobar.
Što im vrijedi kada u nekim elementima budu korak ispred konkurencije ako se nakon sumiranja rezultata dobije tuga i jad. Mercedes i dalje vidim kao najbolji bolid/team kao i svih ovih godina. To što Ferrari može pokazati zube tu i tamo ne vidim kao mjerilo. Ne vidim da je Ferrari konkurencija za naslov.
SPA je bila pravi pokazatelj. Staza koja Ferraiju odgovara do bola. Utrka krene i Ferrariji se ne mogu odvojiti od Mercedesa. Kvalifijacije su rekle da je Ferrari preko pola sekunde po krugu bolji. Ferrariju krenu umirati gume, a Mercedes ih je tek zagrijao na radnu temperaturu. Krenu boksevi već se zna da je jedan Ferrari ukakan. Taktika postane kaos i samo se nadaju da može Vettel zadržati Hamiltona koji krug. Vettel to uspijeva. I imamo tako situaciju da po pričama navijača Mercedesa "moćan, brzi, konkurentni Ferrari " koji je kao strah i trepet svih timova mora braniti prvu poziciju i dušom i tijelom.
Italija - opet Toto serucka kako je Ferrari nedodirljva sila i da se oni grebu zadnjim snagama da nešto naprave. Ista priča. Mercedes nije ništa sporiji po vremenu kruga, Mercedes lagano prati Ferrari, Mercedes ne troši gume niti približno kao Ferrari. I tako se opet Leclerc brani dušom i tijelom do zadnje sekunde utrke.
Tu smo govorili o najjačim utrkama Ferkana. Tu su u teoriji superiornog Ferrarija trebali napraviti 1-2 sa nekih 50 sekundi prednosti ispred Mercedesa. Naravno, ako su Totove gluposti bile istinite, a nisu. Mercedes ima najbolji automobil. Ferrari je teški outsider za naslov već godinama, a tako će biti i 2020.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 11.11.2019., 06:01
Postao Pastor
Još bi se u Monzi obe Mečke kvalificirale ispred Leclerca da Kimi nije izletio...
Re: Sebastian Vettel
Postano: 11.11.2019., 11:04
Postao Dani
Ferrari je napisao/la: 10.11.2019., 00:43
Evo ti i direktni citat Wolffa kako su se odlučili za strategiju Harda u Meksiku:
“
We saw Ricciardo going long on the hard tyre,” said Wolff.
“He was posting green lap times. And then we had quite some discussion, and at the end... we opted to go long for 47 laps.
“47 laps sounded like it was almost impossible, but then when you look at the data of the first stint, and Ricciardo and Max (Verstappen) going strong, it kind of made sense. Still, visualising 47 laps sounded like an awful lot of laps.”
https://www.news.com.au/sport/motorspor ... b8f6876a7c
Budale štaš'...šta oni znaju.
I kaj si ovime dokazao? Majko mila pa gdje imaju uvid u renaultove podatke? Ništa, nikakvi dokazi.
"He was posting green lap times." Znači vozio je svoja najbolja vremena na tvrdim gumama. O kakvim vi telemetrijskim podacima renaulta govorite? Ovo su samo mercedesovi podaci o Ricciardovim krugovima . Ne bi se čudio da ti i ekipa sa foruma šaljete one podatke o potrošnji guma za fom.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 11.11.2019., 12:08
Postao Ferrari
Dani je napisao/la: 11.11.2019., 11:04
Ferrari je napisao/la: 10.11.2019., 00:43
Evo ti i direktni citat Wolffa kako su se odlučili za strategiju Harda u Meksiku:
“
We saw Ricciardo going long on the hard tyre,” said Wolff.
“He was posting green lap times. And then we had quite some discussion, and at the end... we opted to go long for 47 laps.
“47 laps sounded like it was almost impossible, but then when you look at the data of the first stint, and Ricciardo and Max (Verstappen) going strong, it kind of made sense. Still, visualising 47 laps sounded like an awful lot of laps.”
https://www.news.com.au/sport/motorspor ... b8f6876a7c
Budale štaš'...šta oni znaju.
I kaj si ovime dokazao? Majko mila pa gdje imaju uvid u renaultove podatke? Ništa, nikakvi dokazi.
"He was posting green lap times." Znači vozio je svoja najbolja vremena na tvrdim gumama. O kakvim vi telemetrijskim podacima renaulta govorite? Ovo su samo mercedesovi podaci o Ricciardovim krugovima . Ne bi se čudio da ti i ekipa sa foruma šaljete one podatke o potrošnji guma za fom.
A tko je spomenuo telemetrijske podatke? Ti?
Ja sam rekao da ekipe imaju alate pomoću kojih mogu pratiti trenutačna vremena, brzinu kroz zavoje, trakciju, ubrzanje i slično te pomoću toga drugi alata određuje tj. radi prognozu koliko možeš odraditi krugova na primjerice tom Hard setu guma.
Ja uopće nisam spomenuo telemetriju...to je skroz druga stvar.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 11.11.2019., 13:33
Postao Frantic
Ferrari je napisao/la: 11.11.2019., 12:08
..........
A tko je spomenuo telemetrijske podatke? Ti?
Ja sam rekao da ekipe imaju alate pomoću kojih mogu pratiti trenutačna vremena, brzinu kroz zavoje, trakciju, ubrzanje i slično te pomoću toga drugi alata određuje tj. radi prognozu koliko možeš odraditi krugova na primjerice tom Hard setu guma.
Ja uopće nisam spomenuo telemetriju...to je skroz druga stvar.
Pusti to bolan.
Nego, de ti nama reci nešto o "porijeklu" svog nicka na profilu na F1Pulsu, u novootvorenoj temi.
Kako je nastao, zbog čega, ovo, ono, dsz,...

Re: Sebastian Vettel
Postano: 11.11.2019., 14:17
Postao Har Kl
Nisam stigao prije da repliciram. Dosta toga je u međuvremenu rečeno od drugih.
Samo ću odgovoriti na pitanja, koja nisam odgovorio.
avetma je napisao/la: 06.11.2019., 13:41
Har Kl je napisao/la: 06.11.2019., 08:48
Nikad se nije desio ovakav pad forme ekipe Ante. Od ekipe koja je bila favorit za osvajanje svih utrka u drugoj polovici sezone, došlo je do situacije gdje vas zamalo nismo pretekli za cijeli krug. Razlozi za to nemaju nikakve veze sa vozačkim greškama, kao ni sa pogrešnim set-up om. S obzirom da ne znamo zašto se to desilo, nema potrebe ni da pričamo o tome i da analiziramo.
A je li se desio od Bahreina do Kine recimo? Ili od Kanade do Francuske?
Nije se desio takav pad. Bez da vas je iko štopao , završili ste preko 50 sec. zaostataka. Stekao se osjećaj da ste bliži bili McLarenu nego Mercedesu.
Uostalom, moje pitanje je uključivalo i prošlu, ako hoćeš i 2017. sezonu, pa još nisam dočekao odgovor... Kopaju se svakakve statistike i teorije, pa valjda možemo naći par utrka u kojima je Ferrari pobijedio bez pritiska iza sebe? Mercedesovih nađeš hrpu, a gdje su Ferrarijeve? Valjda ravnopravan bolid od 50 utrka (iz 2018. i 2017. i drugog dijela ove sezone) ima barem 5-6 takvih?
I dalje ne znam. Ne da mi se tražiti taj podatak jer ga smatram skroz nebitnim. Bilo je komotnih utrka, samo nije bilo komotnih vozača.
Tvoja misao, da s obzirom da Ferrari nije imao nijednu dominantnu utrku u prethodnim sezonama, je dokaz da je Ferrari slabija ekipa je IMO pogrešna. Dakle nema veze što se u 2018. bili brži u više utrka, bitno je da niste imali dominantnu utrku, dok Mercedes jeste.Tu možemo odmah staviti agree do disagree. Ako već primjenjuješ binarno pravilo kad računaš Hamiltonove greške u Kanadi, sa 0 1 logikom, onda to primjeni i na ovo i vidjet ćeš kako to izgleda. Jeste li bili brži, jeste, gdje su bodovi onda?
Ja se sjećam da je espn. Sky, BBC, AMuS dali analizu da je Ferrari bio brži 2018. Pri tom mislim na analizu utrka po utrku, svaka zasebno objašnjana. Sem toga sama računica koja stoji iza Vettelovih grešaka govori o tome. Znam da su neki i računali da je Ferrari bio brži 2017. Ja se ne slažem sa tim, jer je IMO izdržljivost komponenti jako bitna. Svaka greška se plaća kaznom. Ali nije ni te godine trebala biti tolika razlika. Lako se moglo prebaciti odluka o tituli u zadnju utrku.
I nije tačno da je Hamilton bio u komfornoj zoni 2017. i 2018. U obje sezone Hamilton je bio drugi na tabeli iza Vettela veći dio sezone, bez obzira na greške koje je Vettel činio. Kako to da ovaj nije pod pritiskom pucao i pravio toliki niz grešaka?
Zašto Vettel nije uspio Hamiltona staviti u pritisak u tim situacijama i zašto je na kraju ispalo kao da je Hamilton izdominirao u 2018. to bi ste se vi trebali pitati.
Ne tvrdim ja da je isto voziti pod pritiskom i kad si u komotnoj situaciji. Ne krivim ja Vettela puno za grešku Kanadi (ove godine) ili u Bakuu (prošle godine). To su greške u duelu. Postoji priča iza njih koja se može ispričati pa da se objasni. Druge stvari nisu posložene kod njega, a vama to vidim ne smeta. Ali kad pored tih svih stvari postaviš i ove incidente i ostale neuspješne duele onda kažeš puno je brate ...
Ja bih postavio kontra pitanje, na ovo. Kako to da vozač koji je (maltene) rookie postavi, u svojoj prvoj sezoni za Ferrari, podatak koji Vettel nije mogao nikako odbraniti još tri utrke prije kraja? Tri utrke prije kraja CL je imao 7 PP, dok je Vettel imao 2. OK, PP ne znači puno ... ali ima i dvije pobjede vs jedne. Kako stvari stoje pobijedit će ga i u bodovima.
Nije sve do bolida. U Njemačkoj 2018. ste imali poprilično komotnu situaciju, u Italiji također. Samo što vozači nisu to iskorištavali. S tim nema veze ni Mercedes i njihova komocija.
Re: Sebastian Vettel
Postano: 11.11.2019., 16:31
Postao Ferrari
Frantic je napisao/la: 11.11.2019., 13:33
Ferrari je napisao/la: 11.11.2019., 12:08
..........
A tko je spomenuo telemetrijske podatke? Ti?
Ja sam rekao da ekipe imaju alate pomoću kojih mogu pratiti trenutačna vremena, brzinu kroz zavoje, trakciju, ubrzanje i slično te pomoću toga drugi alata određuje tj. radi prognozu koliko možeš odraditi krugova na primjerice tom Hard setu guma.
Ja uopće nisam spomenuo telemetriju...to je skroz druga stvar.
Pusti to bolan.
Nego, de ti nama reci nešto o "porijeklu" svog nicka na profilu na F1Pulsu, u novootvorenoj temi.
Kako je nastao, zbog čega, ovo, ono, dsz,...
Ček, šta?
Jesam nešto propustio?

Re: Sebastian Vettel
Postano: 17.11.2019., 17:20
Postao Sarma
Sretno Seb
https://twitter.com/sebvettelnews/status/1196084973889040384
Re: Sebastian Vettel
Postano: 17.11.2019., 23:52
Postao croatic f1
Jubilarke znaju biti takve

Re: Sebastian Vettel
Postano: 28.11.2019., 09:48
Postao f1zd
Seb postao tata po treći put
