Ferrari je napisao/la: 05.11.2019., 11:16
Opet ova rasprava
Jbga, sad ću ja preuzeti.
Nekome je lakše utjerati metar u guzicu nego centimetar u glavu.
Znači, s britanskog medija, vrlo naklonjenog Hamiltonu
When Hamilton won the championship at the 19th round of the season in Mexico, Mercedes led Ferrari 10-9 in terms of who had been quickest each weekend. Although this was only a narrow margin, when Mercedes had a performance advantage it tended to be more comfortable than Ferrari’s.
On average, Mercedes were 0.13% off the ultimate pace over the 19 races Hamilton took to win the title, compared to 0.23% for Ferrari. But this too needs to be qualified, because many of Mercedes’ strongest races occurred after Hamilton had built himself a solid championship lead.
Indeed by the Italian Grand Prix, where Hamilton pulled out a 30-point lead over Vettel, Ferrari had been quicker than Mercedes nine times out of 14.
So did Vettel lose the championship despite having a faster car? Not quite. But he certainly had a car he could have won the championship with, and could have been closer to Hamilton. (Of course the same therefore applies to both drivers’ team mates.)
Ferrari’s slump in performance from Singapore to Japan was the final nail in the coffin for Vettel’s title hopes. But if had he made better use of the competitive machine he had earlier in the season it’s not hard to imagine the title fight could have gone down to the last race.
Dakle, kao što reče @Heat (koji je polovično tačan)
Ferrari inače kad bi bio brži, bio bi malo brži, dok je Mercedes inače kad je bio brži bio je skoro nedodirljiv.
- ovo je tačno.
Ovo nije tačno
Ali da stoji to da je Ferrari na više utrka bio brži, to stoji sigurno,
Rezultat je do kraja sezone bio 12-9 za Mercedes.
Dodatno, gore postavljena slika se odnosi na kvalifikacije!!
Po čistom race paceu, vjerovatno ide još više u prilog Mercedesu.
I opet, tamo gdje je Benz imao bolji pace u trci, to su bile veće razilke, nego na onim trkama gdje je Ferrari imao bolji pace.
Na žalost, uspio sam naći samo za prvih 12 trka, gdje je prednost Ferrarija 7-5.
Ali, prvenstvo se ne vozi 12 trka, već 21.
I opet se to u drugom dijelu sezone, okrenulo u nekih (najmanje) 12-9 za Mercedes.
Jbte, pa čak ni Allison nije govorio da Ferrari ima bolji auto (doduše nije govorio ni da Mercedes ima bolji auto).
Dakle, ni blizu 12-9 ili 13-8 za Ferrari
Opet, niko ne bježi od toga da je Ferrari (Vettel) imao odličan bolid, čak i najbliži bolid Mercedesovim bolidima, gledajući bolide svih ekipa, počevši od 2014. pa naovamo, i da su mogli uzeti titulu ili barem dovesti do toga da se o prvaku odlučuje u zadnjoj trci (što se može vidjeti ispod gdje sam pisao o bodovima), ali definitivno nisu imali najbolji bolid tokom čitave sezone.
I ne može se reći da su "trebali" uzeti titulu.
Niti se može govoriti da bi (kao što ljudi vole reći) Hamilton ili Alonso u tom Ferrariju uzeli titulu Vettelu koji bi vozio W09.
Jer ne znamo kako bi se Hamilton i Alonso ponašali u "nekomfornoj zoni" (ili znamo??), a definitivno znamo kako bi se Vettel ponašao u "komfornoj zoni".
Što se tiče čisto Vettelovih grešaka, dakle, ne Max, ne box i strategija, ne kvarovi
Azerbejdžan, mogao biti 1. a Hamilton 2., završeno Hamilton 1., Vettel 4. - gubitak 22 boda (Hamilton +7, Vettel -15)
Francuska, mogao biti 3. a Hamilton 1., završio na 5. mjestu a Hamilton i dalje 1. - gubitak 5 bodova (Vettel -5)
Njemačka, mogao biti 1., a Hamilton 2. (najvjerovatnije), odustao je, a Hamilton pobijedio - gubitak 32 boda (Hamilton +7, Vettel -25)
Italija, mogao biti 1. (najvjerovatnije), a Hamilton 2., završeno Hamilton 1., Vettel 4. - gubitak 20 bodova (Hamilton +7, Vettel -13)
Možda bi ga u Njemačkoj da nije odustao, kao i u Italiji (da je pretekao Raikkonena) Hamilton i stigao (i prestigao), ali ostavio sam opet "bolju" vartijantu po Hamiltona, Mercedes i dežurne (a to je da bi Vettel pobijedio na obje trke).
Ako ćemo dodati i Japan to su potencijalna 2 ili 4 boda dodatno Vettelu, jer je to maximum koji je mogao još napraviti, pošto su i tamo Mercedesi bili nedodirljivi.
Dakle u odnosu na Hamiltona je izgubio 79 bodova.
Vettelov neto "gubitak" je 58 bodova, a Hamiltonov "neto" dobitak je 21 bod.
Ako ćemo dodati i Japan to su potencijalna 2 ili 4 boda dodatno Vettelu, jer je to maximum koji je mogao još napraviti, pošto su i tamo Mercedesi bili nedodirljivi.
Razlika na kraju sezone je bila 88 bodova.
Dakle, ja sam možda pogriješio o nekih 20-ak bodova razlike za Hamiltona na kraju, ali nema govora o nikakvih 100 bodova "negdje u sezoni", što se još i povećalo do kraja sezone.
Dakle, da je griješio, jeste.
Jednim dijelom mu je u tome pridonijela i ekipa.
Plus one nadogradnje, što je 100% na ekipi.
I zato sam ipak najveći (ali ne toliko najveći) procenat prošlogodišnje izgubljene vozačke titule za Ferrari, stavio na ekipu.
A niko ga ne bi mogao kriviti ni ako bi izgubio titulu u zadnjoj trci u Abu Dabiju, jer je i tamo, gle čuda, Mercedes bio bolji bolid.
A titule su u zadnjim trkama gubili i Piquet, Mansell, Prost, Scumacher, Alonso, Hamilton