Gle ne moras odgovarati na svaki moj post, pogotovo kad ti ne odgovara sto se pise. Mogao bih ti romane napisati gdje je tvoj pulen popusio bodove i koliko potencijalnih bodova je popusio u decimalu. Po meni glavni odgovorni zasto danas nije 5orostruki svjetski prvak. Pucao je ko kokica pod pritiskom. Ako ti je dosadno neka ti bude dosadno, a ja cu kad mi se bude dalo podsjetiti na 2018.Pastor je napisao/la: 04.11.2019., 21:58A meni je više dosadno slušati o toj 2018. godini. Da je Ferrari bio savršen sa paketom koji su imali, opet bi se trebali nadati po kojem kiksu Mercedesa da dođu do tog naslova...Iceman je napisao/la: 03.11.2019., 23:43 Ha jbg... ja sam se naviknuo da budem iskren. Mislim i nije neka novost. Vidis sto mozes ocekivati kroz prvih par utrka i to je to. Meni samo ostaje zal za 2018. sezonom kad smo imali najbolju priliku za osvajanje vozackog naslova nakon dugo vremena.
A i uvijek postoji nova sezona. Ferrari da bi dobio na stazi mora pocet dobivati i za zelenim stolom, a tu po meni redovito puše ili zbog toga sto su intelektualno ograniceni ili su svjesni svega ali i dobro financijski potkovani kao nitko drugi pa šute. Naravno i Maranello kroz sezonu treba odraditi svoje, a ne da 6-8 mjeseci traze odgovore. Pa pitwall, pa vozaci itd itd. Mislim preopsirna je to tema koju smo prevrnuli tisucu puta jos od gp1.hr foruma kada se pricalo o Alonsu i njegovom odnosu sa momcadi, kao i o zracnom tunelu koji daje pogresne brojke. Ja iako i dalje navijam za Ferkana ipak u cijeloj toj situaciji vidim nesto dobro a to je jako dobra sezona i izvrsni dvoboji. Bit ce bolje
Sebastian Vettel
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
-
klikerbgd
- Karting
- Postovi: 165
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Sebastian
Dosadan si druze sa tom pricom vise ,daj budi malo realan i smanji te navijacke strasti . Imao je greske koje nije smeo i trebao da pravi i ja prvi to kazem kao njegov navijac ali ta titula nije bila ni blizu i nije mogao doci do nje niti jedne godine od kada je u Ferr niti u jednom scenariju koji je mogao biti najpovoljniji moguci po njega ....
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Što ga je po tebi spriječilo prošle godine?klikerbgd je napisao/la: 05.11.2019., 00:30 Dosadan si druze sa tom pricom vise ,daj budi malo realan i smanji te navijacke strasti . Imao je greske koje nije smeo i trebao da pravi i ja prvi to kazem kao njegov navijac ali ta titula nije bila ni blizu i nije mogao doci do nje niti jedne godine od kada je u Ferr niti u jednom scenariju koji je mogao biti najpovoljniji moguci po njega ....
95% njegove greške.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
To se slazem da nije bila blizu s takvom voznjom, a ako cu biti dovoljno uporan i nađem vremena pa pocnem zbrajati bodove koje je on svojom voznjom prosuo reci cu ti tocno koliko bodova je bio blize odnosno daleko tituli.klikerbgd je napisao/la: 05.11.2019., 00:30 Dosadan si druze sa tom pricom vise ,daj budi malo realan i smanji te navijacke strasti . Imao je greske koje nije smeo i trebao da pravi i ja prvi to kazem kao njegov navijac ali ta titula nije bila ni blizu i nije mogao doci do nje niti jedne godine od kada je u Ferr niti u jednom scenariju koji je mogao biti najpovoljniji moguci po njega ....
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18188
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Odvadi maloMulti 21 je napisao/la: 05.11.2019., 01:25Što ga je po tebi spriječilo prošle godine?klikerbgd je napisao/la: 05.11.2019., 00:30 Dosadan si druze sa tom pricom vise ,daj budi malo realan i smanji te navijacke strasti . Imao je greske koje nije smeo i trebao da pravi i ja prvi to kazem kao njegov navijac ali ta titula nije bila ni blizu i nije mogao doci do nje niti jedne godine od kada je u Ferr niti u jednom scenariju koji je mogao biti najpovoljniji moguci po njega ....
95% njegove greške.
Ustvari ne malo, malo više

Rekao bih 40% njegove greške.
Baku mu ne zamjerim, probao je jbga, Francuska kontakt - njegova greška, Njemačka - najveća njegova greška, uz prethodnu 3.14zdariju Ferraijevog pit walla, kada su se nećkali da kažu Raikkonenu da se skloni, Italija - takođe greška, ali je po meni ekipa napravila još veću grešku nego u Njemačkoj što nisu lupili šakom od sto i rekli "Prvi krug, ili dva, tako i tako (a zna se kako), i nikako drugačije", a ne da poslije izlaze sa izjavama tipa "Mi zapošljavamo vozače, a ne batlere", Japan je bio više trkaći incident (ali Japan spada pod drugu kategoriju).
Ekipa 50% (ili 55%).
Trebali su puno bolje izhandlati situaciju u Njemačkoj i Italiji, zatim katastrofa u razvoju u drugom dijelu sezone, koja se najviše osjetila na 3 uzastopne trke (Singapur - Rusija - Japan; zato Japan spada u ovu kategoriju). Pred Singapur Vettel je imao minus od 30 bodova, a nakon Japana minus od 67 bodova. I generalno, koliko god se Britanci trudili (a i pojedinci na ovom portalu), prikazati Ferrari kao bolji bolid od Benza u 2018., to naprosto nije istina. Dakle, i ovo možemo staviti "pod ekipu".
10% (ili 5%) - Max u Kini, dvije glupe sudijske odluke koje su ga bacile po 3 mjesta unazad (Austrija, kvale, kada je "zasmetao" Sainzu, koji je pak, prošao u narednu rundu kvala i još debilnije, nedovoljno usporovanje NA TRENINGU bez ijednog bolida u blizini, i to na skliskoj stazi, nakon S zavoja na VN SAD.
E sad, sve ovo što sam napisao samo polovično spada u "razloge koji su spriječili Vettela da prošle godine osvoji titulu".
Druga polovina je ekipa Mercedesa, spremnija, bolje organizovana, bez grešaka, sa ipak malo boljim bolidom, boljim razvojem kroz sezonu, sa jasno definisanim zadacima za Bottasa, bla, bla, bla,...., sve u superlativima, da se razumijemo, koja je Hamiltonu pružila jednu relativno komfornu zonu. A znamo kako jedan takav vrhunski vozač funkcioniše u komfornoj zoni.
Čak i ako bi eliminisali Vettelove greške, smatram da bi Hamilton uzeo titulu (100x smo ovo prežvakali), dobro, vjerovatno ne u Meksiku.
I ne bi to bilo 88 bodova, već nekih 20-ak.
Naravno, dodao bi i činjenicu koliko Benz fino tetoši i tepa Hamu (i treba), a koliko puta je Vettel stajao u odbranu svoje ekipe, koja je imala "kriminalne" poteze, koji su u mnogome uticali na njegove trke.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
To ti je gubljenje vremena ...Iceman je napisao/la: 05.11.2019., 08:29To se slazem da nije bila blizu s takvom voznjom, a ako cu biti dovoljno uporan i nađem vremena pa pocnem zbrajati bodove koje je on svojom voznjom prosuo reci cu ti tocno koliko bodova je bio blize odnosno daleko tituli.klikerbgd je napisao/la: 05.11.2019., 00:30 Dosadan si druze sa tom pricom vise ,daj budi malo realan i smanji te navijacke strasti . Imao je greske koje nije smeo i trebao da pravi i ja prvi to kazem kao njegov navijac ali ta titula nije bila ni blizu i nije mogao doci do nje niti jedne godine od kada je u Ferr niti u jednom scenariju koji je mogao biti najpovoljniji moguci po njega ....
Sjećam se da samo vrlo lako sabrao prošle sezone da je Vettel svojim greškama izbio sebi prednost od 100 bodova u odnosu na Hamiltona. Obratiti pažnju da se radi o bodovnoj prednosti u odnosu na jednog vozača, a ne o broju bodova koje je Vettel "prosuo". I radi se samo o Vettelovim greškama, a ne o greškama tima ili kvarovima.
Ovo je izračunato nekada u toku prvenstva i mislim da se čak malo na kraju i povećalo.
Nije to nimalo teško, ima čak i zapisano negdje na forumu, samo što je to Sizifov posao. Jer i u situacijama kad nema drugih argumenta knpr. sudije, Max, Bottas, Totto, Lewis ... ubaci se argument kako je ekipa u stvari kriva za njegove greške, jer ga nisu dovoljno mazili pa je on od silnog stresa zakucao se u zid.
Ferrarijev bolid je bio brži i bolji na više staza od Mercedesovog prošle sezone samo teško je to priznati. Mislim da su čak i italijanski mediji bliski Ferariju izračunali da je odnos snaga bio 11-10 za Ferrari. Drugi mediji su računali 12-9, 13-8...
Ja ne znam nijedan medij da je analizirao power ranking timova, a da je izračunao da je Ferrari bio lošiji bolid te sezone.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Ma dobro treba uzeti u obzir da je Ferrari inače kad bi bio brži, bio bi malo brži, dok je Mercedes inače kad je bio brži bio je skoro nedodirljiv. Ali da stoji to da je Ferrari na više utrka bio brži, to stoji sigurno, mada opet ne toliko da bi to pravilo krucijalnu razliku. Ne znam, ja se ne bih složio da je Ferrari zeznuo više nego Vettel, mada opet jasno je da su i jedni i drugi griješili i ispaštali zbog toga što jedna strana nije odrađivala posao, pa bi druga bila pod većim pritiskom i onda greške se dešavaju. Opet, mislim da se Sebu nisu smjele desiti greške u Njemačkoj, u Italiji pogotovo, Baku hajde probao, probao, Francuska isto pomalo nespretno, ali uglavnom ove dvije gdje je prosuo i izgubio maksimalno što je mogao od Lewisa, to mu se nije smjelo desiti.


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18188
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Jbga, sad ću ja preuzeti.
Nekome je lakše utjerati metar u guzicu nego centimetar u glavu.
Znači, s britanskog medija, vrlo naklonjenog Hamiltonu

Dakle, kao što reče @Heat (koji je polovično tačan)When Hamilton won the championship at the 19th round of the season in Mexico, Mercedes led Ferrari 10-9 in terms of who had been quickest each weekend. Although this was only a narrow margin, when Mercedes had a performance advantage it tended to be more comfortable than Ferrari’s.
On average, Mercedes were 0.13% off the ultimate pace over the 19 races Hamilton took to win the title, compared to 0.23% for Ferrari. But this too needs to be qualified, because many of Mercedes’ strongest races occurred after Hamilton had built himself a solid championship lead.
Indeed by the Italian Grand Prix, where Hamilton pulled out a 30-point lead over Vettel, Ferrari had been quicker than Mercedes nine times out of 14.
So did Vettel lose the championship despite having a faster car? Not quite. But he certainly had a car he could have won the championship with, and could have been closer to Hamilton. (Of course the same therefore applies to both drivers’ team mates.)
Ferrari’s slump in performance from Singapore to Japan was the final nail in the coffin for Vettel’s title hopes. But if had he made better use of the competitive machine he had earlier in the season it’s not hard to imagine the title fight could have gone down to the last race.
- ovo je tačno.Ferrari inače kad bi bio brži, bio bi malo brži, dok je Mercedes inače kad je bio brži bio je skoro nedodirljiv.
Ovo nije tačno
Rezultat je do kraja sezone bio 12-9 za Mercedes.Ali da stoji to da je Ferrari na više utrka bio brži, to stoji sigurno,
Dodatno, gore postavljena slika se odnosi na kvalifikacije!!
Po čistom race paceu, vjerovatno ide još više u prilog Mercedesu.
I opet, tamo gdje je Benz imao bolji pace u trci, to su bile veće razilke, nego na onim trkama gdje je Ferrari imao bolji pace.
Na žalost, uspio sam naći samo za prvih 12 trka, gdje je prednost Ferrarija 7-5.
Ali, prvenstvo se ne vozi 12 trka, već 21.
I opet se to u drugom dijelu sezone, okrenulo u nekih (najmanje) 12-9 za Mercedes.
Jbte, pa čak ni Allison nije govorio da Ferrari ima bolji auto (doduše nije govorio ni da Mercedes ima bolji auto).
Dakle, ni blizu 12-9 ili 13-8 za Ferrari

Opet, niko ne bježi od toga da je Ferrari (Vettel) imao odličan bolid, čak i najbliži bolid Mercedesovim bolidima, gledajući bolide svih ekipa, počevši od 2014. pa naovamo, i da su mogli uzeti titulu ili barem dovesti do toga da se o prvaku odlučuje u zadnjoj trci (što se može vidjeti ispod gdje sam pisao o bodovima), ali definitivno nisu imali najbolji bolid tokom čitave sezone.
I ne može se reći da su "trebali" uzeti titulu.
Niti se može govoriti da bi (kao što ljudi vole reći) Hamilton ili Alonso u tom Ferrariju uzeli titulu Vettelu koji bi vozio W09.
Jer ne znamo kako bi se Hamilton i Alonso ponašali u "nekomfornoj zoni" (ili znamo??), a definitivno znamo kako bi se Vettel ponašao u "komfornoj zoni".
Što se tiče čisto Vettelovih grešaka, dakle, ne Max, ne box i strategija, ne kvarovi
Azerbejdžan, mogao biti 1. a Hamilton 2., završeno Hamilton 1., Vettel 4. - gubitak 22 boda (Hamilton +7, Vettel -15)
Francuska, mogao biti 3. a Hamilton 1., završio na 5. mjestu a Hamilton i dalje 1. - gubitak 5 bodova (Vettel -5)
Njemačka, mogao biti 1., a Hamilton 2. (najvjerovatnije), odustao je, a Hamilton pobijedio - gubitak 32 boda (Hamilton +7, Vettel -25)
Italija, mogao biti 1. (najvjerovatnije), a Hamilton 2., završeno Hamilton 1., Vettel 4. - gubitak 20 bodova (Hamilton +7, Vettel -13)
Možda bi ga u Njemačkoj da nije odustao, kao i u Italiji (da je pretekao Raikkonena) Hamilton i stigao (i prestigao), ali ostavio sam opet "bolju" vartijantu po Hamiltona, Mercedes i dežurne (a to je da bi Vettel pobijedio na obje trke).
Ako ćemo dodati i Japan to su potencijalna 2 ili 4 boda dodatno Vettelu, jer je to maximum koji je mogao još napraviti, pošto su i tamo Mercedesi bili nedodirljivi.
Dakle u odnosu na Hamiltona je izgubio 79 bodova.
Vettelov neto "gubitak" je 58 bodova, a Hamiltonov "neto" dobitak je 21 bod.
Ako ćemo dodati i Japan to su potencijalna 2 ili 4 boda dodatno Vettelu, jer je to maximum koji je mogao još napraviti, pošto su i tamo Mercedesi bili nedodirljivi.
Razlika na kraju sezone je bila 88 bodova.
Dakle, ja sam možda pogriješio o nekih 20-ak bodova razlike za Hamiltona na kraju, ali nema govora o nikakvih 100 bodova "negdje u sezoni", što se još i povećalo do kraja sezone.

Dakle, da je griješio, jeste.
Jednim dijelom mu je u tome pridonijela i ekipa.
Plus one nadogradnje, što je 100% na ekipi.
I zato sam ipak najveći (ali ne toliko najveći) procenat prošlogodišnje izgubljene vozačke titule za Ferrari, stavio na ekipu.
A niko ga ne bi mogao kriviti ni ako bi izgubio titulu u zadnjoj trci u Abu Dabiju, jer je i tamo, gle čuda, Mercedes bio bolji bolid.
A titule su u zadnjim trkama gubili i Piquet, Mansell, Prost, Scumacher, Alonso, Hamilton
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Nije 100 bodova negdje u sredini sezone, već nekoliko utrka prije kraja. Naglašeno je malo povećalo, ako i jeste na kraju.
Zaista mi se ne da opet prolaziti kroz utrke, jer rekoh već da je to Sizifov posao.
Računica naravno stoji, ako ćemo se praviti slijepi i zaboraviti VN USA gdje je realno Vettel trebao pobijediti.
Njemačka - Hamilton ne bi završio drugi, jer je upravo Vettelov SC ga zadržao na stazi, iako je krenuo u box. 4. mjesto mu je bilo max.
Zajedno sa Japanom (ne znam zašto bi ga izbacili?) taman dođe na 100. Možda ima negdje i još nešto, možda nema who cares ...
Što se tiče racefans.net i Keith Collantine nisam znao za ovu analizu, ali mi je posebno drago znati da se Keith Collantine vodi kao pouzdan novinar kod nekih korisnika. Nema veze i ja ga pročitam nekada. Ne bi loše bilo da ga češće citirate
Vidim da je stavio Austriju, Singapure i Mexico kao staze gdje je Mercedes bio brži ... U najmanju ruku diskutabilno
Evo šta kaže jedan drugi čiko, koji se maaalo bolje razumije u F1 od Keith Collantine, a i od većine navijača F1 zajednice
https://www.wheels24.co.za/FormulaOne/f ... o-20181204
Al 'ta će nam on govoriti
Zaista mi se ne da opet prolaziti kroz utrke, jer rekoh već da je to Sizifov posao.
Računica naravno stoji, ako ćemo se praviti slijepi i zaboraviti VN USA gdje je realno Vettel trebao pobijediti.
Njemačka - Hamilton ne bi završio drugi, jer je upravo Vettelov SC ga zadržao na stazi, iako je krenuo u box. 4. mjesto mu je bilo max.
Zajedno sa Japanom (ne znam zašto bi ga izbacili?) taman dođe na 100. Možda ima negdje i još nešto, možda nema who cares ...
Što se tiče racefans.net i Keith Collantine nisam znao za ovu analizu, ali mi je posebno drago znati da se Keith Collantine vodi kao pouzdan novinar kod nekih korisnika. Nema veze i ja ga pročitam nekada. Ne bi loše bilo da ga češće citirate

Vidim da je stavio Austriju, Singapure i Mexico kao staze gdje je Mercedes bio brži ... U najmanju ruku diskutabilno
Evo šta kaže jedan drugi čiko, koji se maaalo bolje razumije u F1 od Keith Collantine, a i od većine navijača F1 zajednice
https://www.wheels24.co.za/FormulaOne/f ... o-20181204
Al 'ta će nam on govoriti

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18188
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Za neupućene, analize Keith Collantine su bitne kao i lanjski snijeg.
Kako njega, tako i ostale britanske klike (Benson, Buxton i kompletnog Sky Co.).
Collantinovu analizu sam uzeo iz prostog razloga, što bi Collantine, Benson i slična Co. (kao i oni silni komentatori ispod Collantinove analize) DALI MALI PRST za to da je Ferrari kojim slučajem prošle godine bio bolji na 16 trka, spram Benzovih 5, a da je Hamilton opet uzeo titulu.
I da mogu svršavati na to.
Ali nije bilo 16:5 za Ferrari, niti 13:8, niti 11:10, već 9:12 (za Benz, da ne bude zabune).
Uostalom, čitava premisa koja se proteže kroz analizu je upravo "Did Vettel lose the championship despite having a faster car?"
Ali, vjerovatno na njegou žalost, je i sam morao zaključiti da je bilo 12:9 za Benz prošle godine.
Ne znam samo šta bi pisao da je Vettel kojim slučajem osvojio titulu.
Pametnome dosta.
Doduše, potrebno je malo čitanja između redova (zašto sam upravo stavio njegovu analizu).
A možda i nije potrebno čitati između redova jer piše:
Možda je najbolje uzeti Allisonovu izjavu, koji je, onako "diplomatski" izjednačio bolide.
Valjda je on "čiko" koji najbolje zna.
Ali, to je bilo nakon VN Mađarske. Nakon toga je uslijedilo 9 trka.
Pametnome bi valjda ovo trebalo biti dosta, ako nije ono iznad.
Prošle godine sam bio i sklon reći da je ovo trkaći incident sa možda većom Vettelovom odgovornošću, sada više ne mislim tako.
@pastor je jedini tvrdio da je veća krivnja na Maxu i sad vidim da je čovjek bio u pravu.
Al` šta zna @pastor.....
Uglavnom, trenutak prije kontakta u Suzuki.
Čista Vettelova krivina i pozicija.

Takođe, trenutak prije kontakta u Austinu
Opet je čista Vettelova krivina, a ako se pogleda snimak, može se vidjeti očito Riccijevo udaranje gumom o Vettelovu gumu

Ako u Japanu i možemo pričati o Vettelovoj greški, jer je napadao poziciju, u SADu je definitivno nema, jer je branio poziciju.
A kako je tema bila vezana uz Vettelove greške (iako je krucijalne greške, dakle ne Azerbejdžan i Francusku, ali zato Njemačku i Italiju napravio, uz prethodno doooobru i temeljitu podlogu od same njegove ekipe), ostajemo, dakle pri 79 bodova, a ne preko nekakvih 100 "negdje u sezoni" (niko nije spomenuo "sredinom" sezone, barem ja nisam), što je na kraju otišlo preko 100 bodova.
Insinuacija da bi Vettel vjerovatno pobijedio na VN SAD mi zvuči upravo kao to, insinuacija, te mi je manje vjerovatna od insinuacije da bi Hamilton pobijedio u Italiji, čak i u slučaju da je Vettel ostao ispred njega nakon starta.
Od mene dosta
Kako njega, tako i ostale britanske klike (Benson, Buxton i kompletnog Sky Co.).
Collantinovu analizu sam uzeo iz prostog razloga, što bi Collantine, Benson i slična Co. (kao i oni silni komentatori ispod Collantinove analize) DALI MALI PRST za to da je Ferrari kojim slučajem prošle godine bio bolji na 16 trka, spram Benzovih 5, a da je Hamilton opet uzeo titulu.
I da mogu svršavati na to.
Ali nije bilo 16:5 za Ferrari, niti 13:8, niti 11:10, već 9:12 (za Benz, da ne bude zabune).
Uostalom, čitava premisa koja se proteže kroz analizu je upravo "Did Vettel lose the championship despite having a faster car?"
Ali, vjerovatno na njegou žalost, je i sam morao zaključiti da je bilo 12:9 za Benz prošle godine.
Ne znam samo šta bi pisao da je Vettel kojim slučajem osvojio titulu.
Pametnome dosta.
Doduše, potrebno je malo čitanja između redova (zašto sam upravo stavio njegovu analizu).
A možda i nije potrebno čitati između redova jer piše:
Paušalne izjave penzionisanog (tada) jednog 71-godišnjaka ne bih komentarisao, jer smo izjava na takvom nivou analize (dakle, bez analize), kakvu je dao dotični imali od strane dosta stručnjaka sa F1Pulsa (dakle, Hamilton ili Alonso bi uzeli titulu u Ferrariju protiv Vettela u Mercedesu).Znači, s britanskog medija, vrlo naklonjenog Hamiltonu
Možda je najbolje uzeti Allisonovu izjavu, koji je, onako "diplomatski" izjednačio bolide.
Valjda je on "čiko" koji najbolje zna.
Ali, to je bilo nakon VN Mađarske. Nakon toga je uslijedilo 9 trka.

Pametnome bi valjda ovo trebalo biti dosta, ako nije ono iznad.
Prošle godine sam bio i sklon reći da je ovo trkaći incident sa možda većom Vettelovom odgovornošću, sada više ne mislim tako.
@pastor je jedini tvrdio da je veća krivnja na Maxu i sad vidim da je čovjek bio u pravu.
Al` šta zna @pastor.....

Uglavnom, trenutak prije kontakta u Suzuki.
Čista Vettelova krivina i pozicija.

Takođe, trenutak prije kontakta u Austinu
Opet je čista Vettelova krivina, a ako se pogleda snimak, može se vidjeti očito Riccijevo udaranje gumom o Vettelovu gumu

Ako u Japanu i možemo pričati o Vettelovoj greški, jer je napadao poziciju, u SADu je definitivno nema, jer je branio poziciju.
A kako je tema bila vezana uz Vettelove greške (iako je krucijalne greške, dakle ne Azerbejdžan i Francusku, ali zato Njemačku i Italiju napravio, uz prethodno doooobru i temeljitu podlogu od same njegove ekipe), ostajemo, dakle pri 79 bodova, a ne preko nekakvih 100 "negdje u sezoni" (niko nije spomenuo "sredinom" sezone, barem ja nisam), što je na kraju otišlo preko 100 bodova.
Insinuacija da bi Vettel vjerovatno pobijedio na VN SAD mi zvuči upravo kao to, insinuacija, te mi je manje vjerovatna od insinuacije da bi Hamilton pobijedio u Italiji, čak i u slučaju da je Vettel ostao ispred njega nakon starta.
Od mene dosta

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Mislim da je bespredmetno pričati o greškama jer je dosta lako griješiti kad vozite bolid na rubu mogućnosti. Mercedes pod pritiskom zna da treba biti konzervativan jer će idućeg vikenda opet sve poharati, tako da je to drastično drukčiji pristup. Njemačka ove godine je bila pokazatelj da i oni mogu griješiti i kao ekipa i vozački (Hamilton dva puta i Bottas jednom) kad prigusti. U toj situaciji Hamilton bi najradije umirovio bolid jer nije naviknut na to. Ferrari je pod takvim pritiskom svaki vikend svake sezone, tako da je to jedna od ključnih razlika između njih ovih godina, koliko god britanci navlačili na svoju veliku priču o osvajanju u lošijem bolidu. Kad je ono zadnji put Ferrari pobijedio bez pritiska iza sebe, sjeća li se itko? Ako su tako dobri i ravnopravni, mora da je bilo nedavno?
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
U USA je vozio pod crvenim zastavama na jako bitnom treningu. Dobio je kaznu tri mjesta na gridu uslijed čega je došlo do situacije sa Ricciardom.
Ostalo je prazna priča.
Slažem se ja sa tobom Ante. Lakše je voziti u komfornoj zoni nego pod pritiskom. Ali onda to treba tako i nazvati, a ne poturati članak od upitne vjerodostojnosti, kao izvor i potvrdu svoje tvrdnje
Dok s druge strane, izvore čije riječi nose određenu težinu, ćemo ignorisati i usput ćemo navesti njegove godine kao pokazatelj da čovjek lupa kao određeni korisnici bez imena i prezimena na portalu

Ostalo je prazna priča.
Slažem se ja sa tobom Ante. Lakše je voziti u komfornoj zoni nego pod pritiskom. Ali onda to treba tako i nazvati, a ne poturati članak od upitne vjerodostojnosti, kao izvor i potvrdu svoje tvrdnje

Dok s druge strane, izvore čije riječi nose određenu težinu, ćemo ignorisati i usput ćemo navesti njegove godine kao pokazatelj da čovjek lupa kao određeni korisnici bez imena i prezimena na portalu


- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Sve što Britanci napišu o Hamiltonu (ili njegovim konkurentima) treba uzeti jednako kao kad Nizozemci pišu o Verstappenu. Ne znaju bolje, vole raditi heroje od "svojih", a usput raste gledanost pa je win-win. To što rade na world-feedu im nije pretjerano bitno, jer ionako Britanci misle da su centar svemira. Bilo kakvo iskustvo zbog posjećivanja utrka ili godina praćenja otpada jer si jednostavno većina njih ne može pomoći koliko vole glorificirati svoje. Tako da ne vidim zašto bi netko na forumu bio po defaultu manje informiran od bilo kojeg novinara.Har Kl je napisao/la: 05.11.2019., 19:48 Slažem se ja sa tobom Ante. Lakše je voziti u komfornoj zoni nego pod pritiskom. Ali onda to treba tako i nazvati, a ne poturati članak od upitne vjerodostojnosti, kao izvor i potvrdu svoje tvrdnje![]()
Dok s druge strane, izvore čije riječi nose određenu težinu, ćemo ignorisati i usput ćemo navesti njegove godine kao pokazatelj da čovjek lupa kao određeni korisnici bez imena i prezimena na portalu![]()
![]()
Da, a prije i poslije njega je taj isti prijestup napravljen kad? Ili recimo, "pomicanje na kočenju" - tko je jedini koji je kažnjen po tom pravilu prije nego je uklonjeno? Ili recimo "žestoko utrkivanje", kako to da je dozvoljeno taman nakon Kanade kad je Vettel dobio najblesaviju kaznu ove sezone? Ali, nebitno sad da se trenira strogoća i mijenja pravilnik baš na Ferrariju, ono što sam htio pitati i dalje stoji - kad je Ferrari zadnji put izdominirao utrkom kao Mercedes prije 2 dana? Ono, da im pašu i jedne i druge i treće gume, da su brzi u kvalama, brzi u utrci, te na dvije različite strategije osvoje 1/2, odnosno naprave 40 sekundi prednosti pred prvim idućim od konstruktora? Gdje je taj moćan Ferrari to ostvario zadnji put?Har Kl je napisao/la: 05.11.2019., 19:48 U USA je vozio pod crvenim zastavama na jako bitnom treningu. Dobio je kaznu tri mjesta na gridu uslijed čega je došlo do situacije sa Ricciardom.
Ostalo je prazna priča.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18188
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Naravno, samo što to neki ne kontaju, neće da skontaju, ne mogu da skontaju,.....avetma je napisao/la: 05.11.2019., 19:10 Mislim da je bespredmetno pričati o greškama jer je dosta lako griješiti kad vozite bolid na rubu mogućnosti. Mercedes pod pritiskom zna da treba biti konzervativan jer će idućeg vikenda opet sve poharati, tako da je to drastično drukčiji pristup. Njemačka ove godine je bila pokazatelj da i oni mogu griješiti i kao ekipa i vozački (Hamilton dva puta i Bottas jednom) kad prigusti. U toj situaciji Hamilton bi najradije umirovio bolid jer nije naviknut na to. Ferrari je pod takvim pritiskom svaki vikend svake sezone, ....
Ma Britanci su smiješni.avetma je napisao/la: 05.11.2019., 19:10 .....koliko god britanci navlačili na svoju veliku priču o osvajanju u lošijem bolidu.
A to što neko ne konta da je od gornje 3 "analize" daleko najbitnija ona koju je rekao Allison, jbga, ja mu ne mogu pomoći.
Samo što je Allison to rekao, nakon VN Mađarske 2018., nakon koje je bilo još 9 trka na rasporedu.....
Na kraju balade, meni su najbitnije "moje oči"!!
Ne treba meni ni tehnički direktor Mercedesa (šta god je već Allison tamo), ni britanski novinar koji svrašava na Hamiltona (članak je "poturen" upravo da bi se dokazala poenta, ko ima mozga trebao bi skontati sam, i bez mog objašnjenja u prethodnom postu

avetma je napisao/la: 05.11.2019., 20:10 Tako da ne vidim zašto bi netko na forumu bio po defaultu manje informiran od bilo kojeg novinara.
Možda čak za vrijema Schumachera.avetma je napisao/la: 05.11.2019., 19:10 Kad je ono zadnji put Ferrari pobijedio bez pritiska iza sebe, sjeća li se itko? Ako su tako dobri i ravnopravni, mora da je bilo nedavno?

A dobro, možda su Massa i Raikkonen imali takvih pobjeda.

Šalim se, naravno, možda ih je bilo (ovo je edit)i za vrijeme Vettela, ali se vjeroavtno mogu izbrojati na prste jedne ruke, te iskreno, trenutno, ne mogu da se prisjetim nijedne, morao bih guglati.
Zadnja izmjena: Frantic, dana/u 05.11.2019., 20:40, ukupno mijenjano 3 puta.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Izvini ali to ti je nigdje veze misao.
Znači sad ćemo sve britanske novinare svrstati ili kao fanove Hamiltona ili kao hejtere svih ostalih (jer ostali su njegovi protivnici u ovom trenutku).
Opasna generalizacija s kojom se nikako ne mogu složiti.
To su ti kolege novinari. Oni žive od svog posla, Imaju svoje ime i prezime i stoje iza svojih tekstova. Nema veze ...
Ko su slijedeći na listi? Nijemci jer je Mercedes iz Njemačke? Italijani jer je Pirelli iz Italije?
Otići ćemo u OFF. Nisam pričao o ovoj sezoni. Nisam rekao da ste bili moćni.
Što se tiče kazni, brza vožnja pod crvenom zastavom je odavno kažnjiva. Mislim da je Vettelu puno lakše bilo oduzeti gas, nego meni što moram napisati ovu rečenicu.
Ne znam kad se zadnji put to desilo. Ne znam ni kad se zadnji put desilo ovakav pad forme konkurencije između dvije utrke.
Znači sad ćemo sve britanske novinare svrstati ili kao fanove Hamiltona ili kao hejtere svih ostalih (jer ostali su njegovi protivnici u ovom trenutku).
Opasna generalizacija s kojom se nikako ne mogu složiti.
To su ti kolege novinari. Oni žive od svog posla, Imaju svoje ime i prezime i stoje iza svojih tekstova. Nema veze ...
Ko su slijedeći na listi? Nijemci jer je Mercedes iz Njemačke? Italijani jer je Pirelli iz Italije?
Otići ćemo u OFF. Nisam pričao o ovoj sezoni. Nisam rekao da ste bili moćni.
Što se tiče kazni, brza vožnja pod crvenom zastavom je odavno kažnjiva. Mislim da je Vettelu puno lakše bilo oduzeti gas, nego meni što moram napisati ovu rečenicu.
Ne znam kad se zadnji put to desilo. Ne znam ni kad se zadnji put desilo ovakav pad forme konkurencije između dvije utrke.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Činjenica je ta da je Vettel prošle godine imao najbolju šansu za naslov od dolaska u Ferrari.
Da Vettel nije griješio mogao je do naslova. I sa svim traljavostima ekipe, da je on odvozio na nivou mogao je uzeti naslov. Umjesto toga, on završi 90 bodova iza Hamiltona. Ma i da nije mogao pobijediti, mogao je ostati u borbi do zadnjeg kruga. Ako ništa, to mu se može zamjerati.
To je poanta svega.
Da Vettel nije griješio mogao je do naslova. I sa svim traljavostima ekipe, da je on odvozio na nivou mogao je uzeti naslov. Umjesto toga, on završi 90 bodova iza Hamiltona. Ma i da nije mogao pobijediti, mogao je ostati u borbi do zadnjeg kruga. Ako ništa, to mu se može zamjerati.
To je poanta svega.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Naravno da i dalje sve čitam i nađe se netko dobar i nešto dobro, ali su se nažalost pogubili. Pogledaj racefans, jednom izvrstan portal, a danas da nema Renckena tamo se više baš ništa pametno ne bi moglo pročitati.Har Kl je napisao/la:Izvini ali to ti je nigdje veze misao.
Znači sad ćemo sve britanske novinare svrstati ili kao fanove Hamiltona ili kao hejtere svih ostalih (jer ostali su njegovi protivnici u ovom trenutku).
Opasna generalizacija s kojom se nikako ne mogu složiti.
To su ti kolege novinari. Oni žive od svog posla, Imaju svoje ime i prezime i stoje iza svojih tekstova. Nema veze ...
Ko su slijedeći na listi? Nijemci jer je Mercedes iz Njemačke? Italijani jer je Pirelli iz Italije?
Otići ćemo u OFF. Nisam pričao o ovoj sezoni. Nisam rekao da ste bili moćni.
Što se tiče kazni, brza vožnja pod crvenom zastavom je odavno kažnjiva. Mislim da je Vettelu puno lakše bilo oduzeti gas, nego meni što moram napisati ovu rečenicu.
Ne znam kad se zadnji put to desilo. Ne znam ni kad se zadnji put desilo ovakav pad forme konkurencije između dvije utrke.
Vettel je oduzeo gas, baš sam gledao video nekidan od tog videa. Kazna i kazneni bodovi su došli jer nije dovoljno usporio. Nigdje nikog na stazi, on uspori, ali suci odluče da nije dovoljno i kazne ga. Prije tjedan dana u Meksiku Verstappen prođe Magnussena potpuno van staze - nitko ne trepne, sucima to promakne. Suce više nitko ne uzima ozbiljno jer očigledno ne znaju što rade, a kao što sam rekao, internet ih učini smiješnima za pola sata s primjerima nekonzistentnosti. Bojim se da su to likovi koji se zatvore u svoj echo chamber i pričaju si koliko su važni i pametni, kao i ekipica Benson Collantine Buxton Croft Kravitz i slični, i onda je lako izgubiti vezu s realnoscu.
Pad forme se dogodio Mercedesu između Francuske i Austrije, sta ne? Ili Ferrariju s Kanade na Francusku. Ili Alfi s Mađarske na Belgiju. Ili McLarenu s Japana na Meksiko. Treba još? S druge strane, ja još nemam odgovor na svoje pitanje... Bilo tko?