Stranica: 92/384.
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.10.2017., 11:56
Postao CrashOverride
Prijedlog je bzvz.. Tako i tako zna bit krsa na startu a ovo bi bilo jos i gore.. Duzina bolida je cisto ok razlika na startu..I recimo smanjenje sadasnje prednosti na pola duzine bolida mi je nekako premala prednost i nagrada za uspjeh u kvalama..
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.10.2017., 11:56
Postao zekohonda
slažem se, nešto slično ko u rallyu. i vratio bi custmores carse. ima još toga...

Re: F1 Vijesti
Postano: 26.10.2017., 13:26
Postao Krstas
Sauber driver Wehrlein plans talks with Wolff, Vasseur on F1 future
https://www.autosport.com/f1/news/13264 ... -on-future
Re: F1 Vijesti
Postano: 26.10.2017., 22:04
Postao RA300
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.10.2017., 17:53
Postao luke flywalker
http://racingclothesline.com/post/16683 ... rting-grid
po mom mišljenju niđe veze, ova formacija grida je sasvim ok.
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.10.2017., 18:37
Postao Frantic
Otvori prethodnu stranicu ove teme

Re: F1 Vijesti
Postano: 27.10.2017., 22:02
Postao luke flywalker
Frantic je napisao/la: 27.10.2017., 18:37
Otvori prethodnu stranicu ove teme
sreća pa sam up to date ovih dana, nije mi ovo prvi put

Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 12:24
Postao senna66
Sauber opt to drop Wehrlein for 2018
Sauber have decided to drop Pascal Wehrlein at the end of the season so F2 champion and Ferrari reserve Charles Leclerc can join the team.
According to the well-respected Blick reporter Roger Benoit, Sauber will head into next season with Marcus Ericsson and Leclerc, meaning Wehrlein and another Ferrari hopeful in Antonio Giovinazzi would be left without a seat.
Ericcson has yet to score a World Championship point this season, but the Swede's backers are the same as those who pump cash into the Sauber F1 team and has reportedly been retained for predominantly that reason.
Sauber's renewed relationship with Ferrari, once the engine deal with Honda was cancelled, has allowed the opportunity for the Scuderia to use the Swiss team as a feeder to help blood their youngsters into Formula 1.
Leclerc has been given plenty of FP1 outings at Sauber in preparation for a full-time role with the team and Blick believe the announcement of Leclerc and Ericsson will be made in November.
Wehrlein is considered an outsider for a seat at Williams, who are also yet to reveal their 2018 line-up, but the German could be forced back into DTM with Mercedes before the Silver Arrows leave the series at the end of next year
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 12:29
Postao DaveGilmour
Ne piše se Giovinazziju dobro

Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 12:36
Postao senna66
eh kada bi barem Williams uzeo Pascala....
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 12:47
Postao DaveGilmour
Malo mi je ta priča o sjajnom Wehrleinu u zadnje vrijeme sumnjiva. U posljednjih nekoliko utrka je Ericsson izgledao kao bolji vozač, a ni u prvoj polovici sezone se Wehrlein nije nametnuo kako sam očekivao. Mislim da sve osim potpune dominacije nad Ericssonom nije neki pretjerano dobar rezultat jer Marcusa smatram najslabijim vozačem na gridu (negdje na razini Palmera).
Jedino opravdanje mu je ako je istinita ona glasina o favoriziranju Ericssona u Sauberu. Ali to mi zvuči prestupidno da bi bilo istinito.
Naravno uvijek postoji mogućnost da cijela F1 zajednica, pa tako i ja, podcjenjuje Ericssona i da on uopće nije toliko loš vozač kao što svi misle. Treba se sjetiti da ni prošle godine nije loše izgledao u odnosu na Nasra, štoviše često je bio i bolji.
Trenutno me puno više brine što će se desiti s Giovinazzijem.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 13:01
Postao Ciki-F1
Po meni je Ericsson podcijenjen, možda nije u rangu s Wehrline ali nije ni bog zna koliko slabiji.
E sad, šta bi bilo kad bi sjeo u bolji i konkurentniji bolid te na leđima imao veći pritisak ne znam ali bar jednu sezonu bi to htio vidjeti.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 14:09
Postao Mr.Spaceguy
Ericsson uopce nije toliko los vozac nego je veci dio sezone vozio sa tezim bolidom od Pascalovog. Taman kad su mu srezali tezinu gle cuda poceo je konstantno pobijedivati Pascala.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 14:32
Postao CrashOverride
Meni Pascal nije nista posebno, cak mi je ko neka primadona kojoj se mora ugadjati da bi pruzo neke ok voznje..
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 14:39
Postao zekohonda
predlaže se micanje mgu-h! više okretaja, bolji zvuk, jači kers, standardizirani dijelovi. podržavam!
slična pravila kao oni v8 motori sa kersom. + turbo.
https://www.fia.com/news/fia-and-formul ... egulations
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 14:41
Postao DaveGilmour
Malo sam razočaran što nisu biturbo motori, ali i ovo zvuči u redu.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 14:51
Postao zjurina
Imo, trebali su povečati volumen na 2,0.
1,6 je pre-prejadno uz naziv F1

Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 14:59
Postao Ferrari
Ništa posebno znači.
Micanje MGU H će sigurno olakšati, ali je genijalna tehnologija...turbo prednosti bez turbo laga.
Genijalno.
Povecanje limita okretaja na 18.000? Sada je dozvoljeno 15.000 no timovi koriste max 12.500 okretaja zbog restrikcija u gorivu i pouzdnošću...a razmišljaju od dodatnim restrikcijama u gorivu?
Nema logike...nikakve.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 15:00
Postao Har Kl
Meni se sviđa opcija da vozač može sačuvati energiju kroz nekoliko krugova onda ispucati je kad bude htio.
To bi trebalo donijeti više trkaćih opcija, u zavisnosti od uslova na stazi.
Povećanje za 3000 obrtaja bi trebalo riješiti problem sa "rikom".
Sjećam se i sad prvih testiranja na ovim motorima pa kad se pokrenu bolidi iz boxa, umjesto da motor zavrišti, ja čujem kako gume cvile. wtf
Ali da budem iskren ja sam se, nakon četiri godine, i navikao na ovaj zvuk.
Navikne čovjek na sve

Ne znam zašto pooštravaju pravila oko goriva.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2017., 15:00
Postao zekohonda
možda povećaju tank, vrate nadolijevanje. jedino i meni taj dio nije jasan.