Stranica: 91/479.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 09:45
Postao Ferrari Maniac
Zato mrzim ove prognoze prije nego sto smo uopce vidjeli bolide a kamoli odredili kakvi su odnosi snaga. Jedni prognoziraju da su sasija i motor neocekivano losi, a drugi pak kazu da je pu dobar...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 14:14
Postao senna66
Ja također ne ocekujem nista. Jedino se veselim predstavljanju bolida.

Poslano sa mog LG-D325 koristeći Tapatalk

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 16:40
Postao Slavenowsky
Davno sam pisao nesto vezano za Mercedes u njegovoj temi, pa da se sad ne ponavljam, samo cu reci, ako se Mercedes pobjedi u 3-4 sezoni je nenormalan uspjeh, jer ovi su svoj bolid (motor) experimentisali jos u ranoj eri V8 motora.

Mercedes je u trokoraku ispred svih konkurencija, realna slika Ferrari-ja jesu pobjede, a prosle godine smo bili uskraceni istih, zbog raznih prirodnih faktora, a i realno i ne prirodnih.

Bolid iz godine u godinu biva sve ljepsi (a znali smio kritikovati dizajn), a i samim time i brzi.

23 godine gajim iste ambicije, pa tako cu i sad, ne razmisljam o tituli, ali ka vrhu ljestvice i pobjedama to sigurno da!

Mislim da Rory ima jos kojeg asa u rukavu, a bolid pod njegovom rukom izgleda lijep i brz.

Forza Ferrari :)

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 17:19
Postao MrDoomroom
senna66 je napisao/la:Ja također ne ocekujem nista. Jedino se veselim predstavljanju bolida.

Poslano sa mog LG-D325 koristeći Tapatalk
Imati će najlošiji stream u to budi siguran :D

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 19:25
Postao senna66
MrDoomroom je napisao/la:
senna66 je napisao/la:Ja također ne ocekujem nista. Jedino se veselim predstavljanju bolida.

Poslano sa mog LG-D325 koristeći Tapatalk
Imati će najlošiji stream u to budi siguran :D

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
ako bude poput prošlogodišnjeg , jao nama :(

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 22:54
Postao hattrick
Pazite sad ovo..

prije neki dan dobili smo informaciju kako Ferrari nije nešto zadovoljan prvim podacima iz tunela, također smo čuli da ima kraću šasiju od RB-a i Mercedesa, te kako planira B-specifikaciju šasije koja bi imala duži međuosovinski razmak. Sad se pojavila informacija kako Mercedes radi na kraćoj šasiji kao svoju B-specifikaciju. :D

Jedini mogući razlog tome je ispitivanje svih solucija novo nastale promjene tehničkih regulativa.
https://twitter.com/Gianludale27/status/834147233834622976 _____________
https://twitter.com/Gianludale27/status/834141859370917888

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 22:56
Postao Ferrari
Heheh baš to želio zaljepiti ovdje.
Ne znaš ko je u pravu. Možda se na kraju Ferrari i Merc nađu na pola puta kada jedni skrate, a drugi produže bolid :rofl:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 22:57
Postao Ferrari Maniac
Kakav cirkus, testiranja će biti prava zagonetka...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:00
Postao Ferrari
Sada kada je Ferrari slučajno pogodio da je kraći razmak osovine bolji od dužeg pa izdominira :rofl: :rofl: :zubo:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:05
Postao Vettel-Ferrari
Pa sad, za Ferrari nije čudno da isprobava svašta, ali ovo je možda pokazatelj da i Merc baš nije pogodio sa svojom šasijom. Iz RB se šuti kako vidim po tom pitanju, bit će da su oni s tim uradili najbolji posao.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:13
Postao hattrick
Mislim da nitko nije siguran kako će se to u stvarnosti bolid ponašati kroz sezonu.. pa veće ekipe koje imaju više para ispituju teren za predstojeće sezone kako bi se što bolje odlučili za buduću smjernicu razvijanja šasije... recimo u 2018g i nadalje.

RB će sigurno ići na dužu varijantu jer sve davaju aerodinamici, a duža šasija ima jaču aerodinamiku, dok kraća ima bolju agilnost kroz zavoje.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:21
Postao Iceman
hattrick je napisao/la:Mislim da nitko nije siguran kako će se to u stvarnosti bolid ponašati kroz sezonu.. pa veće ekipe koje imaju više para ispituju teren za predstojeće sezone kako bi se što bolje odlučili za buduću smjernicu razvijanja šasije... recimo u 2018g i nadalje.

RB će sigurno ići na dužu varijantu jer sve davaju aerodinamici, a duža šasija ima jaču aerodinamiku, dok kraća ima bolju agilnost kroz zavoje.


Ne znam jesi li se dobro izrazio, ali ako je tko agilan (brz) kroz zavoje to je onda upravo RB.
Nisam siguran, ali bih rekao da duži međuosovinski razmak ide u korist brzine i stabilnosti na pravcu, kraći brzini i stabilnosti kroz zavoje.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:29
Postao hattrick
vjerovatno sam se krivo izrazio, kraća šasija ima manju površinu dinamike krila.. potiska, kako hoćeš.. ali je navodno dobra za skretanje i blaža je na trošenje gume. No RB će svojim umijećem u aerodinamici to sigurno anulirati, i imati najbolji balans svega, u to sam siguran.
Koliko sam skužio nakon što su se ukinule kontrole proklizavanja i sl. pomagala (čini mi se 2005g) Massa je imao stanovitu prednost upravo zbog toga što su imali kraću šasiju od ostalih, što zbog momenta skretanja oko svoje osi, što zbog istog uzroka manjeg napora za gume.
..čini mi se da sam to pročitao upravo negdje na f1analisitecnica.com, ako se ne varam.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:29
Postao Ferrari
Kraći je bolji za sporije i uže zavoje kao i za manju težinu bolida.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.02.2017., 23:37
Postao Iceman
Mali off.... RB ako ide na duži međuosovinski razmak, onda idu iz samo jednog razloga, a to je Renault pod haubom. S obzirom da će brzine na pravcima biti manje nego prošlih sezona, a Renault ipak kaska kad je u pitanju top speed, onda je jasna RB-ova odluka. A i sam si rekao, ako je tko tata mata za aero onda je to RB.
Ferrari mi je zagonetka, tako da njih neću komentirati.
Mečka ima dijamant pod haubom, samo moraju naći pravi balans i mirni su do 2020.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 22.02.2017., 22:13
Postao Mr.Spaceguy

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 22.02.2017., 22:22
Postao HeatBlast44
Ferrari je napisao/la:Kraći je bolji za sporije i uže zavoje kao i za manju težinu bolida.
Logicno, zato i jeste Audi Quattrro i Lancia Delta Integrale dominirali 80ih u Rallyu, mali auti, mali međuosovinski razmak, a pogon na sva 4.... Mečka je sa 190-kom htjela u Rally, ali ovi su promjenili način i pravila igre.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 22.02.2017., 22:59
Postao gjoko-mkd
Navodno iz Ferarija su javili da je to stariji intervju od kraja prošle godine

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 23.02.2017., 21:05
Postao Slavenowsky
Jos par sati i dolazi ljepotan :)

http://2017carlaunch.ferrari.com/en/

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 23.02.2017., 21:31
Postao Gilles
Još samo par sati do našeg razočarenja.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk