Kaže čovjek da ste na*ebali
Spominje on i neku tajnu direktivu, koju su glavni akteri demantovali ...
Interesantna teorija ...
Mene raduje što je Hamilton mogao pratiti po onoj vrućini 10 krugova. Do sad je vožnja u prljavom zraku bila Ahilova peta za Mercedes.
I sam očekujem da će novi agregat dobiti više performansi.
Honda vara na isporuci snage mgu-k umjesto da isporučuje 4mega joula ili 33sekunde po krugu, njihov mgu-k isporuči duplo manje snage u jednom krugu a ostatak prebaci za sljedeći krug i onda te iste limite (4MJ 33sekunde) motor prekorači(ovi u Mercedesu to nazivaju clipping).
I još jedan trik sa hlađenjem suhim ledom odmah pred brzi krug u kvalifikacijama, našli su nešto nešto dok je motor hladan da izvuku više snage nego inače. (ovo isto je i Ferrari radio 2017) Ovo bi bilo ukratko.
God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs
ovo prvo mi je totalno suludo. ako prekorači mgu k deployment to je za kaznu.
odavno se svi igraju s prebacivanjem viška mgu-k energije preko mgu h u bateriju jer tu nema ograničenja.
ovo drugo...pa....fotos ne ume da laže.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
blown diffuser je napisao/la: 11.08.2021., 14:38(ovi u Mercedesu to nazivaju clipping).
Nije da cjepidlacim sad, ali ovo svi nazivaju clipping, pogotovo se kod Red Bulla proslu i pretproslu sezonu moglo cuti isto na radio vezi, Max je se stalno zalio na to, taj clipping znaci kad se baterija isprazni pa motor zakuca u zadnjoj brzini na malo nizim obrtajima i bolid prestane ubrzavati do max brzine koju bi postigao sa tih dodatnih 160KS koje bi imao da u bateriji ima el. energije.
EDIT: I meni djeluje suludo da varaju oko maximalne isporuke snage, ali eto Ferrari je prosle sezone morao skidati neke dijelove sa kojima su varali bas oko toga
Zadnja izmjena: LH44, dana/u 11.08.2021., 15:17, ukupno mijenjano 1 put.
zekohonda je napisao/la: 11.08.2021., 15:06ovo prvo mi je totalno suludo. ako prekorači mgu k deployment to je za kaznu.
odavno se svi igraju s prebacivanjem viška mgu-k energije preko mgu h u bateriju jer tu nema ograničenja.
ovo drugo...pa....fotos ne ume da laže.
Boldano i Mercedes to radi, nekoga uhvate nekoga ne.
Ovo drugo je izgleda hlađenje usisa zraka, valjda nekako ohlade i gorivo? Uglavnom dok su hladni lete kao metak bolidi. već drugi krug su za k*rac.
Zadnja izmjena: blown diffuser, dana/u 11.08.2021., 15:18, ukupno mijenjano 1 put.
God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs
zekohonda je napisao/la: 11.08.2021., 15:06ovo prvo mi je totalno suludo. ako prekorači mgu k deployment to je za kaznu.
odavno se svi igraju s prebacivanjem viška mgu-k energije preko mgu h u bateriju jer tu nema ograničenja.
ovo drugo...pa....fotos ne ume da laže.
Boldano i Mercedes to radi, nekoga uhvate nekoga ne.
Velis svi su u sivoj zoni, samo neko je saren pa ga lakse uhvate
LH44 je napisao/la: 11.08.2021., 15:18
Velis svi su u sivoj zoni, samo neko je saren pa ga lakse uhvate
Točno varaju svi samo je pitanje tko uspije sakriti svoje varanje a tko ne, Renault je javno rekao da želimo varati znamo kako bi to napravili.
Izašao je članak o clippingu na turskom Motorsport.com još ga nisu preveli na engleski ili neke nama prijateljske jezike.
Ma jasno, sto je definisano postuje se, sto nije definisano eksploatise se, jer oni sto su najsposobniji rade za ekipe jer ekipe bolje placaju strucne ljude od FIA
Sto se ovog oko clippinga tice, ne znam detaljno zbog cega se desava, ali znam da je posljedica da na kraju pravca motor zakuca u 8. brzini jer se baterija isprazni pa onda samo motor vrsi pogon bolida pa se tu izgubi 5-15km/h.
Ja ne uzimam previše za ozbiljno ove navode. Autor nije naveo ni jedan izvor informacija, a onda još sto puta napiše u članku navodno.
Čak i ta navodna direktiva, navodno je demantovana i od FIAe i RB.
Što se tiče clipinga, to je već viša matematika za mene. Ferrari je dobio po prstima zbog manipulisanja sa čuvanjem energije. Sjećam se da je dio famozne nagodbe bio, da će Ferrari pomoći FIA da spriječe ostale timove da muljaju u tom području. Pretpostavljam da FIA pažljivo prati ovaj napredak proizvođača.
Ovo sa hlađenjem bi mogla biti istina. Impresivan je bio napad Hamiltona na Alonsa s obzirom da su temperature zraka i staze bili dosta iznad prosjeka.
Mercedes je već najavio da će doći update PU.
Čitao sam da su najavili novo gorivo i aditive, navodno očekuju nekoliko konja i sa te strane.
Har Kl je napisao/la: 11.08.2021., 22:14
Ovo sa hlađenjem bi mogla biti istina. Impresivan je bio napad Hamiltona na Alonsa s obzirom da su temperature zraka i staze bili dosta iznad prosjeka.
Impresivno, nema šta. U 2-3sec bržem bolidu mu je trebalo 10-tak krugova da ga prestigne. Mora da Alpine ima grijače u difuzorima, pa se Mercedes posebno grijao iza Alonsa
Har Kl je napisao/la: 11.08.2021., 22:14
Ovo sa hlađenjem bi mogla biti istina. Impresivan je bio napad Hamiltona na Alonsa s obzirom da su temperature zraka i staze bili dosta iznad prosjeka.
Impresivno, nema šta. U 2-3sec bržem bolidu mu je trebalo 10-tak krugova da ga prestigne. Mora da Alpine ima grijače u difuzorima, pa se Mercedes posebno grijao iza Alonsa
Har Kl je napisao/la: 11.08.2021., 22:14
Ovo sa hlađenjem bi mogla biti istina. Impresivan je bio napad Hamiltona na Alonsa s obzirom da su temperature zraka i staze bili dosta iznad prosjeka.
Impresivno, nema šta. U 2-3sec bržem bolidu mu je trebalo 10-tak krugova da ga prestigne. Mora da Alpine ima grijače u difuzorima, pa se Mercedes posebno grijao iza Alonsa
Impresivno, nema šta. U 2-3sec bržem bolidu mu je trebalo 10-tak krugova da ga prestigne. Mora da Alpine ima grijače u difuzorima, pa se Mercedes posebno grijao iza Alonsa
Autogol...
Pričali smo o PU.
Šta je bilo impresivno?
Pa napad Hamiltona na Alonsa. Fora je da se Mercedes nije pregrijavao.
Kako li je samo nestala prošlogodišnja mantra kako je mercedes toliko brz bolid da čak i prošlogodišnji bolid ( rp) pobjeđuje. Ove godine su prestale te primjedbe.
Mislim da će Bottas u svakom slučaju ići sa tanjim krilom, zbog kazne. Jedino ako baš budu sigurni da će biti kiše, onda bi i on mogao sa većim krilom.
Nakon ovoga danas u kvalifikacijama, i politicari iz momcadi na celu s Totom nece vise moci cvrsto podrzavati ostanak Bottasa za iducu godinu. Ovo s GR se jednostavno ne moze zanemariti. Konstruktorski naslov je na prvom mjestu pa sve ostalo. Luji treba kaciti presicu iz Estorila '92 svaki dan na njegove drustvene mreze pa neka gleda u pod od sramote ako je covjek i ako mu je stalo do momcadi i brenda koji mu je dao sve sto ima u zivotu.