Tehnikalije
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ako se ovo ne smatra nekim "varanjem" ne vidim razlog zasto da banuju ovaj sistem? Ne vjerujem da je od hrpetine ljudi u upravi FIA niko nije skontao ovo cudo!? Mislim da je se sve znalo i dopustilo,, jer ocigledno nisu znali kako da reaguju, kad im u zakonu ima milion crnih rupa. Samo je problem sto vecina fanova nije znala za ovo, pa sad kad svi znaju, kontaju da baniraju?
Ova FIA je zrela za penzije. Puno baba, kilavo dijete, sva uprava, svi napolje. Treba dovesti Brown-a na celo, al takvi ocigledno nisu podobni za manipulaciju.
Ova FIA je zrela za penzije. Puno baba, kilavo dijete, sva uprava, svi napolje. Treba dovesti Brown-a na celo, al takvi ocigledno nisu podobni za manipulaciju.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Hatt nebitno je koliko košta trenutno...ako gubiš prvenstvo zbog toga onda to moraš stvoriti.hattrick je napisao/la:Čini mi se da je bilo govora kako od Silverstona to pada u zaborav.zekohonda je napisao/la:amo fia, razjebite ovo, što se čeka?
2PSI-a niži tlak u gumama vam daje razliku od nevjerojatnih 0.300s po krugu, pa si vi zbrojite. U najmanju ruku Mercedes i RB imaju prednost nasprem Ferkana kojih 1 - 1.5 PSI-a. Neznam kako to može toliko puno koštati.. no navodno je ta dosjetka u izvedbi nevjerovatno skupa, i prevelik trošak za manje ekipe. Možda Ferrari jednostavno nije bacao novac na nešto što zna da će se za koju utrku ukinuti, i onako je imao kud i kamo važnije prioritete za usmjeravanje financijskih injekcija. Nije sve tako crno-bijelo kako se može učiniti sa naše perspektive.
U F1 se gleda 0.010 sec, a kamoli 0.300 - 0.500 sec.
To je velika stvar.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Jos jednom kako bi bolidi mogli izgledat u 2017 + HALO








🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Fino izgleda - HALO
Dobro je što neće biti puno promjena oko izgleda krila, nosa, sidepoda, i sl. Tako da nebi trebao biti problem ni manjim timovima da se prilagode.
Što se tiče ovoga gore oko guma, Pirelli je to sve zakuhao svojim mjerenjem pritiska. Ono nekad prošle godine nakon nekih pucanja gume zbog niskog pritiska. I kažu da bi to opet mogli ukinuti za par utrka.
Koliko sam ja skontao iz ovog AMuS-ovog teksta, Oni stavljaju gume sa nižim pritiskom od dozvoljenog. Samo ih zagriju, i gume i svu ovu konstrukciju oko guma, da bi u trenutku mjerenja pokazale da imaju dozvoljen pritisak. Kad se počne voziti pritisak gume pada, i hladi se ta konstrukcija. Ali ne padne temperatura toliko kao kod ovih koji ne koriste taj trik. Tako da imaju prije zagrijane gume, bolji grip i niži pritisak u gumama.

Dobro je što neće biti puno promjena oko izgleda krila, nosa, sidepoda, i sl. Tako da nebi trebao biti problem ni manjim timovima da se prilagode.
Što se tiče ovoga gore oko guma, Pirelli je to sve zakuhao svojim mjerenjem pritiska. Ono nekad prošle godine nakon nekih pucanja gume zbog niskog pritiska. I kažu da bi to opet mogli ukinuti za par utrka.
Koliko sam ja skontao iz ovog AMuS-ovog teksta, Oni stavljaju gume sa nižim pritiskom od dozvoljenog. Samo ih zagriju, i gume i svu ovu konstrukciju oko guma, da bi u trenutku mjerenja pokazale da imaju dozvoljen pritisak. Kad se počne voziti pritisak gume pada, i hladi se ta konstrukcija. Ali ne padne temperatura toliko kao kod ovih koji ne koriste taj trik. Tako da imaju prije zagrijane gume, bolji grip i niži pritisak u gumama.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Eto riješiše i ovo, valjda. Mjerit će pritisak u gumama prije nego se stave na bolid.
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 74367.html
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 74367.html
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: No.7
Jedan lijepi sažetak o gumama, ipak ništa novo što nismo znali.senja je napisao/la:Eto riješiše i ovo, valjda. Mjerit će pritisak u gumama prije nego se stave na bolid.
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 74367.html
http://www.motorsport.com/f1/news/tech- ... ontent=www
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nije da ima puno veze sa tehnikalijama, ali pogledajte fotku sa Njemačkog GP-a

Kako se zid gume urušava pod velikim pritiskom pri toj brzini

Kako se zid gume urušava pod velikim pritiskom pri toj brzini

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Pirelli zar treba sto dodati?
Najgori pneumatik, ta guma na moje auto neće ići nikada.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- Firemarshall
- Karting
- Postovi: 166
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zabok
Pa nije Pirelli kriv što momčadi smanjuju pritisak u gumama koliko je maksimalno moguće...i preko toga, sa sistemima toplo-hladno.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7181
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
kriv je što podiže pritisak u gumama do suludih brojki.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: No.7
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
... još par slika iz iste galerije širih guma za 2017.g.- LINK
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
