VN Belgije 26.-28. kolovoza 2022.
-
luke flywalker Verified
- GP3
- Postovi: 877
- S nama veÄ: 8 god 6 mj
- Navija za: Mika Hakkinen
- Lokacija: Sarajevo
Ima i druga komponenta kretanja, ne samo verikalna. Ova druga je puno veca (ne znam sad kolko se vozilo kroz zavoj) i itekako doprinosi silini udara. Ako je senzor izmjerio 45g vise mu je vjerovati nego kalkulaciji izglave.
-
r2d2
- Karting
- Postovi: 92
- S nama veÄ: 8 god
@Luke
Slažem se ali objavili su
@Dani
Težina? MisliÅ” masa ali ona ne igra ulogu kod slobodnog pada ili vertikalnog hica, a poÄetna i konaÄna vertikalna komponenta brzine su iste samo suprotnog smijera.
Slažem se ali objavili su
nisu spominjali druge komponente.45G on vertical load
@Dani
Težina? MisliÅ” masa ali ona ne igra ulogu kod slobodnog pada ili vertikalnog hica, a poÄetna i konaÄna vertikalna komponenta brzine su iste samo suprotnog smijera.
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2320
- S nama veÄ: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Not surprised though. Alonso pulled 25g in the 2013 Abu Dhabi GP when he slightly jumped over a curb when he was racing JEV. Hamiltonās car impact seemed more violent, 45g is scary.
Zanimljivo. A opet nije tada dovedeno u pitanje. Kao da se selektivno gledaju situacije.
Možda i ovo objasni:
It was the sudden deceleration when 1G brought him back to earth.
So not the āgravitational pullā, but the rigidness of track vs car.
Zanimljivo. A opet nije tada dovedeno u pitanje. Kao da se selektivno gledaju situacije.
Možda i ovo objasni:
It was the sudden deceleration when 1G brought him back to earth.
So not the āgravitational pullā, but the rigidness of track vs car.

-
r2d2
- Karting
- Postovi: 92
- S nama veÄ: 8 god
Možda tebi ovo objasni:It was the sudden deceleration when 1G brought him back to earth.
So not the āgravitational pullā, but the rigidness of track vs car.
Kada padneÅ” s kreveta ne zbog 1G āgravitational pullā, but the rigidness of the floor vs your butt dobijeÅ” Å”livu, a ako padneÅ” s petog kata zavrÅ”iÅ” u mrtvaÄnici.
-
r2d2
- Karting
- Postovi: 92
- S nama veÄ: 8 god
Ekipa u mercedesu jako dobro zna Äitati podatke iz svojih ureÄaja i iste prezentirati javnosti ili FIA-i na naÄin koji im paÅ”e.
Da zakljuÄimo svakom je njegova muka najteža ali postoje ljudi koji Å”ute i trpe (takovi su u F1 jako rijetki ili ih uopÄe nema), a postoje i oni koji na sva zvona trube kako im je teÅ”ko i koliko trpe. Na tebi je da procijeniÅ” Å”to i koliko ÄeÅ” tome vjerovati. Ja ovome ne vjerujem i mislim da se s 49g manipulira da bi se popeglalo izjavu o pucanju kiÄme. Ne zato jer se radi o Lewisu nego zbog toga kako sam ja vidio udes i 'male' vertikalne brzine pri sudaru. Ti naravno imaÅ” pravo misliti suprotno i da toÄno ubija te energija mv**2 a ne ubrzanje.
Da zakljuÄimo svakom je njegova muka najteža ali postoje ljudi koji Å”ute i trpe (takovi su u F1 jako rijetki ili ih uopÄe nema), a postoje i oni koji na sva zvona trube kako im je teÅ”ko i koliko trpe. Na tebi je da procijeniÅ” Å”to i koliko ÄeÅ” tome vjerovati. Ja ovome ne vjerujem i mislim da se s 49g manipulira da bi se popeglalo izjavu o pucanju kiÄme. Ne zato jer se radi o Lewisu nego zbog toga kako sam ja vidio udes i 'male' vertikalne brzine pri sudaru. Ti naravno imaÅ” pravo misliti suprotno i da toÄno ubija te energija mv**2 a ne ubrzanje.